外観

ザ ランドマーク バンコクの口コミ

4.5 out of 5
ザ ランドマーク バンコク
138 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1079 件の口コミ中 715 件が非常に良い" "
評価 8 - 1079 件の口コミ中 250 件が良い" "
評価 6 - 1079 件の口コミ中 70 件が普通" "
評価 4 - 1079 件の口コミ中 29 件が不満" "
評価 2 - 1079 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Saito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Saito, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

浩和

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ナナ駅から5分  歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域 ラウンジはお粥があります。
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Yusuke

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かった
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

Hiroaki、sakaisi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
朝食レストランがない
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 (不満)

keiko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
⚫︎シャワーヘッドとホースの間からかなりの勢いで水漏れしていた ⚫︎コンセント差し口が外れてかけていた ⚫︎ベット近くにコンセントがない ⚫︎外装工事中により、ホテルの全体感がわからなかった
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Keiko, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

??

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Junichi

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Junichi, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Hasegawa

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Hasegawa, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 (不満)

yoshitaka

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Dear Yoshitaka, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

ATSUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
改装工事をしていたので少し残念でしたが、ホテルや部屋は綺麗でした。駅も近くて便利です。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear AtsuKo, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

Keiji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
送迎のクルマとのアクセスが良くない 渋滞を考えて移動時間を考える必要がある
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Mr. Keiji, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 (普通)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Dear Hiroyuki, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 (不満)

SHIGERU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Shigeru, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

TSUYOSHI

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Tsuyoshi, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

teiji

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Teiji, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Nana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Nana, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. Have a great festive season and let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General

10/10 (非常に良い)

Jun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅やショッピングセンター、レストランなど近くにあり、便利なロケーションにあります。スタッフは、親切でした。安心して泊まれるオススメできるホテルです。
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Jun, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

shuya

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Shuya, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Have a great festive season, and let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

Koda

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
前回の宿泊時は、朝食のmenuが豊富でしたが今回はやや少なめでした、工事中の為部屋へのAccessが少し面倒でした、でも日本語が話せるスタッフがいて、楽しく会話が出来たのと、タクシーの依頼が簡単にできて助かりました、次回も是非当htlでの宿泊を考えています。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Dear Koda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Daisuke

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Daisuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. Have a great festive season and let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

RYUJI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かった。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Ryuji, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
交通の便もいいし繁華街近くで気軽に遊べる。スタッフの対応もよく食事もおいしいです
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Tomoyuki, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

NORIIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ナナ周辺なら
エントランスの待合スペースと椅子をもう少し有効的にして欲しい。 高層の為、エレベーターが複数台あっても乗るまで時間がかることが多い。 部屋の中の照明スイッチがどの場所の照明になるのか分かりにくい。 古さは否めないが清潔感はある。 朝食のオムレツ(オニオン、トマト、チーズ、ベーコンのトッピングオーダー)は美味しかった。 立地はナナ駅、ナナプラザまで余裕の徒歩圏内であり同時に飲食店コンビニも近くて便利。 連れが体調を崩したがレセプションの女性の優しく丁寧な対応には心より感謝。 ラウンジアクセスルーム専用のチェックアウトデスクは仕事はテキパキとしているが客に寄り添うような姿勢が今一つ足りないような感覚を得た。 2023年11月0.2282のレートの為、以前ほどタイの物価を安く感じることはできない。 コロナ前と比べると為替レートは2割安、すなわち物価は2割高の感覚。 バンコクはホテルは多いので定宿になるほどかどうか微妙な位置付けのホテルとなるが、良いホテルだと思う。 ナナ周辺がメインの方にはお薦めする。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear NORIIE, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Takayoshi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good service,hospitality, and staffs
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear Takayoshi, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

DAISUKE

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
バンコクという土地柄、仕方ないと思いますかゴキブリが数匹部屋にいました。 この件を受付で話をしたら、大変申し訳ないと謝罪されました。 大変交通の便もよいホテルななでまた利用したいと思います。 ですので是非ゴキブリが出ないようにお願い致します。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Dear Daisuke, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 (普通)

Koichiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアコンや照明を操作するタブレットの電気が入っておらず、エアコンの温度等が操作できなかった。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Dear Koichiro, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

??

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
location is vest
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

Yukihiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レイトチェックアウトのサービスは12時が13時になった程度なので残念ながら期待外れでした。少し年数が経ち古くなっていたり不具合があったりしましたがリクエストに対しての対応は早く丁寧で有り難かったです。駅から近いのでBTSの利用も便利です。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Dear Yukihiro, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

teiji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地、スタッフの方々が素晴らしく毎回バンコクの時は宿泊しています。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Teiji, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Yasunori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフはさすがの対応です。高級感ある部屋で満足でした。唯一、コンセントが緩んで一つしか使えないのが残念でしたが、総じて満足な滞在でした。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Yasunori, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Keitaro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
お勧めします
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Dear Keitaro, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Tadaaki

2023 年 6 月に 8 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear Mohamed, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 (不満)

Mitsui

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I stayed at two nights. The location is so nice because it's located near Nana station and Nana plaza also. If you want to enjoy night life in Bangkok this is recommend. On the other hand, I really disappointed about room's cleanness. It was musty smell when I enter the room.
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 30 日)
Dear Mitsui, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

DAISUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から近く便利です。 また、朝早く到着しました。無料にて9時にチェックインさせていただきました。大変助かりました。無料インターネットも快適でした。
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Daisuke, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Yukino

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Yukino, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

MEGUMI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
静かに寝たい場合、20階以下で、ナナプラザ側ではかなり夜は音が外から、19時過ぎから朝の3時までドンドンと聞こえるので、カーテンを閉めても気になる人は居ると思います。 冷蔵庫はかなり小さなビジネスホテルタイプのみなので、氷などは納められません。
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Dear Megumi, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

teiji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルも部屋も綺麗にされていましたが、部屋の一部が扉を塞いだ状態でそこから隣の声が聞こえて、何度も夜中目を覚ました。 立地が良く電車での移動や、ショッピングにも食事にも申分無い場所でした。
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
Dear Teiji, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Tatsuya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の広さもシャワーの勢いも申し分ありません。
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
Dear Tatsuya, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
フロントの対応は満点でしたが、 チェックイン後、部屋にいたら掃除?のおばちゃん二人がインターホン押してすぐにマスターキーで入って来ました。おそらく部屋の状態は大丈夫かって英語で言ってたと思いますが、シャワー直後の状態でいきなりマスターキーで侵入して来たのでパニックになりました。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

TETSURO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく 部屋も良かった チェックインチェックアウトもスムーズだった
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 23 日)
Dear Tetsuro, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

RYUJI

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かった
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Dear Ryuji, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 (普通)

Yoshihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
No plug around the bed.
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 8 日)
Dear Yoshihiro, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

MEGUMI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も広く、大きなバスタブの有る部屋でした。ナナプラザからも徒歩圏内、BTSのナナ駅からもすぐ側にあり、アクセスは非常に良いです。ただお年寄りで足腰が悪い方には向いて居ないです。ホテルの入口はスクンビット通りから階段で15段程度は毎回昇り降りしなくてはならないからです。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Megumi, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

KENICHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な場所の快適なホテル
スクンビット通りに面しているので、買物、食事等なにも不便がない快適な滞在だった。BTSの駅も近い。部屋は2006号室。十分な広さがあり、バスルームも広くゆったりした浴槽がある。必要なアメニティは全てそろっており快適だった。正面にビルがあり眺望はよくなかったが、西日が入らないのはよかったと思う。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 20 日)
Dear Kenichi, Thank you for this 8/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon and have a very fantastic festive year end. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

MASAAKI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジムやレストランが充実!
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Masaaki, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

noriyuki

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Noriyuki, Thank you so much for your patronage, we sincerely appreciate it. Furthermore, thank you for your 8.0 rating of The Landmark Bangkok. We are glad you had an overall good stay with us. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

REIKO

2023 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Yoji, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 (非常に良い)

Maika

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんが笑顔で対応してくれて嬉しかったです。ドアマンの方が都度、手を合わせてくれたり、ルームキーパーの女性(まだ若い!)の笑顔がキラキラしていたり、気持ちよく滞在中は過ごせました。 滞在人数の申し送りがされて無いのかな? と思えることが何度かありましたが、スタッフを呼べばすぐ来てくれて対応してくれたので問題なしでした。 バスルームの曇りガラスは通常だと透けるし、シャワーの熱気で見えなくなる程度なので、お年頃の子供がいる家族だと気遣いが必要かもです!笑 バンコクのホテルって曇りガラス仕様のバスルームが多い印象...🤔 初めてのバンコク旅行でしたが、楽しく過ごせました。ナーナー駅はいかがわしい地域でもあるけれど、またこのホテルを利用したいと思えます。
2023 年 1 月に 7 泊滞在
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 26 日)
Dear Maika, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 (良い)

Ichiu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Francis Zimmermanからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Ichiu, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager