ロビー

ソフィテル バンコク スクンビットの口コミ

5 out of 5
ソフィテル バンコク スクンビット
189 Sukhumvit Road Soi 13-15, Klongtoey Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1003 件の口コミ中 622 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 277 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 70 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Taiki

2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KANTA

2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Yuichi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食付きで予約したつもりでしたが、チェックインの際に朝食が付いていなかったので、別途支払いました。こちらの手違いでしたでしょうか。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Yuko,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your generous rating despite the confusion regarding your breakfast reservation. Unfortunately, due to our separate operations from Expedia, we are not privy to the details of your initial reservation. Our goal is to ensure that the booking details passed onto us are correctly implemented, and we sincerely apologise if this was not the case during your visit.Please accept our apologies for any inconvenience. We continually strive to improve our services, and your input will greatly assist us in this endeavour. We look forward to the honour of welcoming you back in the near future, ever intent on fulfilling earnest expectations for an enjoyable stay.Warmest regards,

8/10 (良い)

SEIJI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
セーフティボックスが調子悪くて困りました、友達の部屋も何度かエラーが出て困ってました。 それ以外は良いホテルです。 朝食も美味しいし、高めですが良いレストランもあり、デパートや駅も近く快適でした。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
セイジ様この度は、当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございました。当ホテル、朝食の味、主要都市への近さ、そして洗練されたダイニングセレクションをお気に召していただけたようで、大変嬉しく思います。しかしながら、セーフティボックスのエラーによりご迷惑をおかけしたことについては、大変申し訳なく思っております。このようなサービスは私どもの目指すサービスではございませんので、深くお詫び申し上げます。お客様のご意見は私どもにとって最も重要なものであり、今後このようなことが起こらないよう早急に注意するようチームに伝えさせていただきました。ソフィテル・バンコク・スクンビットのホスピタリティの真髄を反映した完璧なご滞在をお約束いたしますので、またの機会がございましたら、ぜひご利用くださいますようお願い申し上げます。よろしくお願いいたします、

10/10 (非常に良い)

yasuo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Yasuo,Your feedback regarding your stay at the Sofitel Bangkok Sukhumvit is greatly valued.Positive feedback such as yours truly motivates us to persistently enhance the quality of our offerings. Your comments will undoubtedly serve as encouragement for our entire staff.We eagerly await the opportunity to host you once again, aiming for an experience as beautiful as the previous one.Best regards,

10/10 (非常に良い)

MASUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Masumi,Thank you for taking the time to share your impressions of your recent stay at the Sofitel Bangkok Sukhumvit.Your positive remarks are an encouragement to our team to continuously enhance the quality of our services. I look forward to sharing your feedback with our dedicated personnel, certain that they will feel inspired by your kind words.I am awaiting the privilege of welcoming you back for another wonderful stay at the Sofitel Bangkok Sukhumvit.With warm regards,

6/10 (普通)

Taiki

2023 年 5 月に 3 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Taiki,We appreciate the time you have taken to submit your rating, even without sharing specific observations. As hospitality professionals devoted to your satisfaction, we aspire to surpass guests' expectations, and, in this case, it seems we did not achieve that.We would value the opportunity to learn more about your stay, as your feedback will allow us to identify areas that require improvement. Your insight is crucial in helping us attain the high standard that our esteemed guests anticipate.We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Sofitel Bangkok Sukhumvit, with the assurance of our unwavering commitment to surpassing your expectations in the future.Warmest regards,

8/10 (良い)

MASATAKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度
前回行った時より改装中で少し不便だった、高級感は増してたけど前の方がよかったです。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Guest than kyou for taking the time to review the hotel after your most recent stay, we hope to have the improvement at the lobby completed very soon. We look forward to welcoming you back

4/10 (不満)

TOSHIYUKI

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear GuestThank you for taking the time to review the hotel after you recent stay, We hope to have the improvements at the hotel lobby completed very soon. We look forward to welcoming you back in the near future Kind regards

10/10 (非常に良い)

Yuta

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Krit T. / Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Yuta,We are honoured by your superior rating of our hospitality services. We sincerely appreciate your kind acknowledgment, and this only inspires us further in our mission. We eagerly anticipate welcoming you back to the Sofitel Bangkok Sukhumvit.Best regards,

10/10 (非常に良い)

MASANORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazuo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食内容が毎日変わり飽きなかった。GYMもプールもきれい。アソークからスカイウォークで繋がっていてとても便利
2022 年 6 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 21 日)
Dear valued guest, Thank you so much for your kind review and we look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Kalpana Khadka

6/10 (普通)

Hideki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
豪華だが、値段相応とは言えない
2022 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Hideki, Thank you for staying at the Sofitel Bangkok Sukhumvit and for the review. We are sorry to learn that we didn't meet your expectations in terms of pricing. Rest assured, I have shared your feedback with the management team. We hope to welcome you back again soon. Sincerely, Kalpana Khadka

2/10 (非常に不満)

HIROSHI

気になった点 : スタッフとサービス
ホテルのpcrプリントアウトの件で、エアーカウンターで、2時半待たされもう少し遅れたら飛行機に乗れませんでした。
2022 年 4 月に 15 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 3 日)
Dear Hiroshi, Thank you for your recent stay and the feedback given. I am sorry to read that you have not been impressed. Whilst we strive to look after each and every guest, I do acknowledge that sometimes this is not the case. Rest assured we will discuss your concerns internally in detail to ensure they remain isolated. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
満足?
とにかく、部屋が電気を付けても暗い エスプレッソマシンの出が悪い 朝食は、バイキング形式で美味しく、品数もまあまあ有り、サービスはとても良かったです
2021 年 9 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 21 日)
Dear valued guest, Thank you for staying at the Sofitel Bangkok Sukhumvit and for the feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 12 日)
Dear valued guest, Many thanks for the rating and we hope to see you soon! Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワーヘッドからの漏れあり。 流石に古さを感じる。 朝食は安定したクオリティ
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback. We are glad that you enjoyed your overall stay and we look forward tow welcoming you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

koji、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2年前にも利用してよかったので今回も利用。アソーク駅に近く、周りにレストラン等多数あり便利。このホテルで一番良い点はスタッフのサービス、ホスピタリティの良さ。どのスタッフも笑顔で挨拶してくれる。ベッドメイクも丁寧、気遣いがを感じる。また、プールがお気に入りです。市内ホテルとは感じさせないリゾート感をがあり、のんびり過ごす事ができる。後、ルーフトップバーからの夕日は最高。ビールが美味い。悪い点をあげると、部屋の設備は古い。トイレはウォシュレットではない。バスタブの近くに排水口がなく気をつけないと洗面台、トイレ付近は水びたしに。後、隣室のインターホーンが聞こえてきて、自分の部屋かと勘違いしてしまう。ぜひ改善してほしい。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback. We are glad that you enjoyed your overall stay. We have taken a very good note of your feedback in regards to the room facilities and the bathroom condition. Rest assured i have shared your feedback with the concerned team for the improvement. Thank you once again and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も清潔でスタッフの応対も良く、朝食も美味しかったです。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear valued guest, Thank you very much for sharing your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バンコクの際はいつも利用してます。 プールにロクシタンのスパ、最高です
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear valued guest, Many thanks for your kind words. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

EGAWA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
wihi が繋がらなかった。 天井にクモの巣があった以外は良かったです。朝食にマンゴーがあればますます良かったですが。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback.I have shared your feedback with the concerned team for the improvement. Hope to see you soon! Kind regards, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本人のスタッフが少なく色んな分で困りました。でも分かろうとする努力が見え助かりました。有り難う御座いました。
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for staying with us and for the feedback. We look forward for your next stay soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

kenji、KOBE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールでビールを飲んだ時に おつまみが付いて 良い感じだったが 数分後 アリだらけに成った 8Fなのにどかから 来たのか?
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Kenji, Thank you very much for the feedback.Hope to see you soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

RYUMYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインの時の女性スタッフは 日本語はできなかつたが 良く気がつき 気持ちよくチエックインできた 始めよければすべてよしでした
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Ryumyo, Many thanks for the review. We very much appreciate it. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

Elissa、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
建物は全体的に古さを感じました。特にシャワールーム。部屋は照明が少なめで夜は暗く感じました。朝食は思っていたより簡素でした。サービス係はきびきび働いていて好感持ちました。一度プールに行きました。プールとサイド自体は普通によかったです。着替えのロッカールームにシャワー(古め)とサウナがありました。ボトルの水がおいてあり、すごくよかったです。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Elissa, Many thanks for sharing your experience. We very much appreciate it. We look forward for your next visit soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

SAKURA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
文句なしの素晴らしいホテルでした。朝食も大変おいしかったです。 次もこのホテルを利用したいと思っております。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Sakura, Thank you very much for the wonderful review. We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

keiko、shimane

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
結婚10周年記念で訪れましたが、お祝いメッセージやケーキなどいろんなサプライズを施していただき、とても思い出に残るものとなりました。 朝食のパンもとても美味しく、またバンコクに訪れることができたらまた是非泊まりたい宿となりました。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Keiko, Thank you very much for sharing your experience. We are glad that you had a wonderful anniversary celebration with us. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

Yasuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
楽しい滞在でした
スタッフの方々に親切にしていただきました。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Yasuki, We very much appreciate your kind words. Thank you very much and we look forward for your next visit soon! Kind regards, Kalpana Khadka

4/10 (不満)

Nobu、広島市

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フレンドリーな対応が良かった。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Nobu, Thank you for the feedback and we hope to welcome you back soon! Kind regards, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

Tomo、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの従業員の接客姿勢が素晴らしく、設備面においても全く問題ありません。アソーク駅にもナナ駅にも近く立地条件は最高クラスです。生活面で全く問題なく楽しい旅行を味わえました。少しの英語力は必要ですがそれをクリアできていれば快適な旅行が約束されます。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear guest, Many thanks for your kind words. We are glad that you enjoyed your overall stay and we hope to welcome you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

HIROKAZU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Dear Hirokazu, Thank you very much for the wonderful rating. We look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのホスピタリティが素晴らしかったです。 フロント、ロビー、レストラン、バー、全ての場所のスタッフがフレンドリーで親切でした。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your kind words on this platform. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

TATSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても良い
立地も良くホテルのスタッフの対応もスムーズで  部屋もとても綺麗で満足しています。  2度目の利用ですが 又泊まりたいと思います。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear valued guest, Thank you for the review. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても良いサービスだった
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Dear valued guest, Many thanks for the review. We are glad that you enjoyed your experience with us and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear valued guest, Thank you for the perfect rating. Look forward for your next visit soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

Hiroshi、福岡

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
子連れでしたがスタッフの方々の温かい対応に感謝します。 お部屋の窓が開けれないのが少し残念、仕方ない事ですが。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Hiroshi, Thank you for the feedback! We are glad that you and your family enjoyed your stay with us and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
TVとBoseのスピーカーの接続が悪く直して来てくれたが、結局直らずBoseのスピーカーは使えずでした。 部屋のラグジュアリー感は思ったほどでしたが、それ以外は最高でした!特に立地は便利だし、ラウンジも良かった!
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear valued guest, Thank you for the feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. In regards to the connection to the speaker, i'm sorry to know that you had some difficulties. Rest assured i have shared your feedback with the concerned department to have a look in it. Thank you once again for the feedback and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フィットネスルームが充実してました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear valued guest, Thank you for the review and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
BTSのスクンビットからもナーナからも歩けて便利です。フランスのホテルらしく、いい香りがしてトイレにはハンドソープと一緒にローションも置いてありました。お部屋もスタイリッシュでおしゃれ。4泊しましたが毎日綺麗にお掃除、ベッドメイクしてくれました。 お水も毎日補充されました。 朝食も美味しく毎日飽きませんでした。特にクロワッサンやデニッシュはバターの香りがよく美味でした。 ルーフトップバーは最高でした。 また、バンコク に行ったら利用したいです、
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear valued guest, Many thanks for your kind review. We are thrilled to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back very soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てにおいて満足です。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear valued guest, Thank you for the feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear valued guest, Thank you for the rating! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

non、京都市伏見区深草

良かった点 : 清潔度
5星なのに、高級感が4星程度だった。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear valued guest, Thank you for the feedback. We look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

jin

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ラウンジアクセスにすると、最高です
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Jin, Thank you very much for taking the time to share your review. We are glad that you enjoyed your club lounge experience. We look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションも、サービスも、居心地も最高でした。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear valued guest, Many thanks for your kind review. We are glad that you enjoyed the location and the service provided by our dedicated team. we hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

6/10 (普通)

Masatoshi

2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear valued guest, Thank you for the review. Look forward for your next visit soon! Sincerely, Kalpana Khadka

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブフロア
クラブフロアを予約しました。朝早い到着でお店がオープンするまでの時間をラウンジでチェックイン、コーヒーをいただきながらゆっくり過ごせましした。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear valued guest, Many thanks for the review. we are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
満足のいくホテル滞在でした。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear valued guest, Many thanks for the review. We hope to have a pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Kalpana Khadka

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブルーム
訪タイ時は、毎回同ホテルクラブルームを利用しています。今回は、安価にビジネススイートにランクアップし、快適に過ごせました。クラブルーム宿泊者のみ利用できるラウンジにてアフタヌーンティー、夕方のサパーなど静かな時間をゆったりと過ごせました。 次回、来春も同ホテルを予約したいと思ってます。 ホテルズドットコムの予約もスムーズで簡単でした。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear valued guest, Many thanks for the wonderful review following your stay at Sofitel Bangkok Sukhumvit. We are glad that you had a wonderful experience with us. I shall gladly share your feedback with the entire team. We look forward for your next visit soon! Sincerely, Kalpana Khadka