屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

プルマン バンコク ホテル Gの口コミ

5 out of 5
プルマン バンコク ホテル G
188 Silom Road Bangrak, Bangkok, Bangkok

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 447 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 335 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 134 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 48 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 36 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

YOSHIMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
どのスタッフも感じ良く動きが機敏でした。部屋の窓ガラスが広く光が差し込んで明るく気に入りました。プールとジムは狭くがっかりしましたが、特に使わない方は問題ないです。ロビーは簡素でソファも少ないですが、滞在するにあたりそこまで気になることはないと思います。朝ご飯はなかなか美味しく種類も豊富です。個人的にヌードルバーで作ってもらったタイのヌードルが本当に美味しくて4日間毎日いただきました。全体的に満足です。
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Actからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear YoshimiThank you for taking the time to drop us a note! We are delighted to know that overall you enjoyed your stay with us and we look forward to your next visit. Cordially yours,Chanawee R.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

futoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Actからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear FutoshiThank you for taking the time to drop us a note! We are delighted to know that overall you enjoyed your stay with us and we look forward to your next visit. Cordially yours,Chanawee R.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Taeko

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルーフトップバーは風が強かった。プールは5階
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Actからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear TaekoWe appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Pullman Bangkok Hotel G.It is a delight to welcome you to our hotel, and it is much more satisfying to hear that our hotel's amenities and service contributed to your memorable stay. Please be assured that we have shared your lovely sentiments with our team and that they have inspired everyone on our crew.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to your next visit. Cordially yours,Chanawee R.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Takuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shingo

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's amazing
2024 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

snow

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
be careful when you take a shower. Drainage is poor, so after a shower, the sink is flooded.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KOTARO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean room Good breakfast Good fitness room
2024 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適
BTSの駅から遠いと思っていたが、タニヤから徒歩圏内で意外に近くに感じました。朝食の種類も豊富でほぼ満足でした。欲を言えば、白ごはんと味噌汁とお新香がある中で海苔か納豆があればいいなと思いました。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yoshihiko

2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hideki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3日間 宿泊しました(*^^*) チェック✓... も 簡単に分かりやすく出来て良かったです(*^^*) 朝食も 豊富に揃っていて 味も良くお腹いっぱいに、フルーツも とても美味しかったし、スタッフも 笑顔で。
2023 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kuroda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hideki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Akane

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
                                   G suite room に宿泊しました。大人2人と小学生2人で、お部屋にベッドがひとつしかないのが不安でしたが、実際には余裕で4人並んで眠れるほどの大きさがありました。ですが、エキストラベッドを無料で追加することが出来ましたのでそちらを利用しました。 クラブラウンジのスタッフが優しく、中でもチェックインの手続きをしてくださった女性スタッフが、私たちが英語があまり得意ではないのを察してゆっくりと丁寧に話してくれました。ラウンジのドリンクのスタッフもジェントルでよく気が利き、子供たちに優しかったです。日本のアニメの話をしました。彼の作ってくれたパッションフルーツのカクテルがとても美味しかったです。ワインは赤白だけでなく、スパークリング、ロゼもありました。 ラウンジのコンシェルジュでは、スパの手配やレストランの予約なども親切にしていただきました。 スパのタイマッサージは本当に気持ちが良くて、雰囲気もとても良かったです。最上階のバーは景色が良いだけではなく、Dry aged beefのステーキやパスタなどのお料理も美味しかったです。プールは日陰でしたが、朝のうちに陽が当たるのでお水も少し温まり泳ぎやすかったです。プールからはMahaNakhonが見えます。プールバーのドリンクを楽しみながら、昼も夜も本当に素晴らしい景色でした。大好きなホテルです。スタッフの皆様ありがとうございました。

10/10 (非常に良い)

?

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

6/10 (普通)

Takuro、Niza

良かった点 : 清潔度
2023 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

KOTARO

2022 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KENTARO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
設備は問題なく、快適に滞在できました。 エキストラベッドをリクエストしておりたのですが、チェックインした部屋には設置されておらず、複数回依頼して深夜2時にやっと設置に来ました。 デポジットとして5000BHTをチェックイン時に支払ったのですが、その返金方法が明確でありませんでした。 返金Note等も発行されず、メールするといったきり返答ありません。もう数日待ってホテルにメールする予定です。フロントスタッフの質はあまり高くないと感じました。
2022 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

SHIGERU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
朝食が種類豊富で非常に良かった 昼食も食べたが朝とは趣きが変わって楽しめた
2022 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shun

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良くなかったです。
2022 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Hitomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Toshinori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
レストランでの朝食はよかったが、部屋のクリーニング時間が遅すぎた。
2022 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Maruyama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 14 日)
Dear Maruyama, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service.Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. Best regards Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 8 月に 1 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 4 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コロナウイルスでサービスダウン
時折泊まるホテルですが今回はコロナウイルス対策のためサービスが縮小されていてガックリでした。とは言えどこも同じことになっているとは思いますが。帰国便もキャンセルになり新たな便を取り直したものの一日早くそれも早朝便しかなくあたふたと出立しました。
2020 年 3 月に 5 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 25 日)
Dear Value guest, Thank you for taking the time to review us regardignto your stay. Please reassure I will share your comment to our team to improve our service. Regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

RYUMYO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 4 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 28 日)
Thank you very much for beautiful rating. We wish to welcome you back very soon Pullman Bangkok Hotel G.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 6 泊滞在
Fah からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Value guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bangkok Hotel G. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please share me which area of services we missed out. It would be great to know that then we will improve our services accordingly. Best regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 28 日)
Thank you for a great rating. We wish to welcome you back again very soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 2 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. And we hope that your next visit will be as pleasant as before Best regards Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
いつも利用しています
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. And we hope that your next visit will be as pleasant as before Best regards Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
受付の方の愛想が良くかったです。ホテルの部屋はランプの中に髪の毛が入っていて残念な気持ちになりました。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. And we hope that your next visit will be as pleasant as before Best regards Pullman Bangkok G Team

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス
8部屋予約して2部屋キャンセルとなったが、そのレシートを発行してもらえず精算出来ずに困っている。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Prapapanからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Value guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bangkok Hotel G. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Pullman Bangkok G Team

10/10 (非常に良い)

Noriaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 23 日)
Dear Noriaki, Thank you very much for taking the time to rate us. We appreciate your rating and will continuely improve our service in the future. Regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインが スムーズにして貰えた。 後、トイレにウォシュレットがあれば もっと最高かな。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 29 日)
Dear Value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Fah Prapapan Guest Experience Manager

2/10 (非常に不満)

etsuji

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念
携帯電話が繋がらない、部屋の掃除がダメ。日本人のスタッフの対応が迅速で無い。やばい笑笑 スクンビットのプルマンホテルは最高だったのに、残念
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear etsuji, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Pullman Bangkok G Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
広く清潔なお部屋でした。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Value guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

6/10 (普通)

Mosuke、東京

出張, グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス
シャワールームの水はけが悪く、ガラスドアも密閉性が悪かったので洗面所が水浸しになりました。 また、スタンド照明の数は多いのですが、全体的に暗かったです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Mosuke, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bangkok Hotel G. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Best regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 8 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely yours, Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
BTSの駅から歩いて5分以内でロケーション最高
2019 年 8 月に 5 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Value guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I will definitely share the comments to the team. Best regards, Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ロビーに清潔感があった
2020 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
オーディオなど設備が古い ホコリがある
2020 年 1 月に 3 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Sincerely, Pullman Bangkok G Team

4/10 (不満)

masayan、yokohama,japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
良かった点 結婚10年ですと伝えておきましたら、エグゼクティブフロアラウンジのスタッフ数名は覚えていてくれて、「おめでとうございます」と挨拶してくれました。また、サプライズでケーキを部屋に届けてくれました。 悪かった点 1、チェックアウトしていないのに、カードキーを使えなくされました。 2、外出から戻ったら、掃除済みの部屋に自分たち以外がが使ったであろう使用済みの枕カバーがフロアに落ちていました。 3、タクシーを呼んでもらうようにエグゼクティブデスクでスタッフに依頼していたのに、時間になってもタクシーが来なかった。そのため、結果、散々な目にあった。 4、ランドリーサービスが法外に高い。下着・靴下の洗濯で3000バーツ請求された。現地で新品を購入してもその半額以下。「費用はこのくらいですが、どうしますか?」と一言欲しかった。(理由にならないかもしれないが、以前バンコクの他の5星ホテルに宿泊した際、ランドリーサービスが無料だったため、こんなに費用がかかるとは思わなかった。)
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Sincerely, Pullman Bangkok G Team

8/10 (良い)

kk、横浜

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語対応スタッフは週に何日かしかいないようで、4泊したうちの最終日だけ見かけた。質問したいことがあったが、英語で細かいことが説明できなかった。日本語対応スタッフ以外でも英語ができないことがわかると、分かりやすいように紙に文字を書いてくれて、対応はよかった。35階の部屋に泊まったが、二日目に天井から雨漏りがあった。電話して部屋にスタッフがくると、天井を開けてなおしてそのまま帰っていった。特に雨漏りについての説明はなく、その後もそのままの部屋で過ごした。浴槽にお湯をはって入ったが、次の日クリーニング後に見てみると、洗剤が残ったような後があった。
2020 年 1 月に 5 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Sincerely, Fah Prapapan Guest Experience Manager

6/10 (普通)

ふくすけ、岐阜

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
今回は、いろいろありました。ベッドメイキングがしてなかったり、バスローブが1人分しかなかったり、テレビが映らなかって修理をしてもらったり、多くの日本人のお客ががいるにもかかわらずフロントで日本語が通じなかったりしてして4部屋が利用した全場所からこれらのクレームがありました。特に、カード鍵が不良で入室が大変な部屋もありました。料金の割には不満でした。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. Best regards Fah Prapapan Guest Experience Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
カードキーが認識ぜず、何度も行ったり来たりさせられたことが、エグゼクティブラウンジを指定している意味がない
2020 年 1 月に 2 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for taking the time to share with us your experience at Pullman Bangkok G. Please accept my sincere apologies for any inconveniences may have caused you. Please rest assured that we have already taken the appropriate measures to ensure such unfortunate incidents won’t happen again. Thank you again for sharing your experience, Sincerely, Pullman Bangkok G Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 7 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedbacks regarding your stay at Pullman Bangkok Hotel G. I am very pleased to know that you are satisfied with our service. Your feedback have been shared to the team. And I am confident that this feedback will make all staff continuously improve the quality of services. Thank you again for sharing your experience. And we hope that your next visit will be as pleasant as before Best regards Fah Prapapan Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Koaki、香港

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I’d like to thank you for all your staff, especially Riho and Non. They are thoughtful. My kid was very happy to see welcome surprise. And club lounge is very comfortable.Room is wonderful. In addition, a staff arranged a taxi for us very well. I’d like to stay this hotel again.
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team especially Rho & Non and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fah Prapapan Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 5 泊滞在
fahからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 9 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok Hotel G. Your feedbacks have been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fah Prapapan Guest Experience Manager