セーフティボックス (室内)、遮光カーテン、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)

プレミア スイーツ プラス アントワープの口コミ

4 out of 5
プレミア スイーツ プラス アントワープ
Appelmansstraat 31, Antwerp, Antwerp

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 505 件の口コミ中 235 件が非常に良い" "
評価 8 - 505 件の口コミ中 195 件が良い" "
評価 6 - 505 件の口コミ中 43 件が普通" "
評価 4 - 505 件の口コミ中 12 件が不満" "
評価 2 - 505 件の口コミ中 20 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅から近い 静か スタッフがフレンドリー maintenanceのスタッフがとても親切 ロビーでカプチーノのサービス
2023 年 9 月に 6 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear guest, Wow thank you for this wonderful score and review! I am overjoyed to hear that you enjoyed the service of our staff, our central location and delicious coffees in the lobby so much. Will we see you back soon for your next stay at our hotel? With hospitable regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

TAKASHI

2022 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tsuyoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
便利なホテル
駅前のホテルで動物園にも近くて便利でした 少し部屋の温度が寒かったです。
2021 年 4 月に 2 泊滞在
Myriam, Passionate General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 4 日)
Dear Guest Thank you for your review. We are happy to read you enjoyed staying with us. Please contact our reception team to give an extra heater when we have cold days again We hope to welcome you soon again. Best regards, Myriam, Passionate General Manager

8/10 (良い)

Yoko

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
駅に近くて便利。下水の臭いが気になるほどだったのが残念
夫婦と成人した息子の3名で利用。アントワープ中央駅から徒歩3分くらい。駅周辺はあまり治安が良くなさそうで、目の前の建物も廃ビルだったので夜の外出はあまり気持ちの良いものではなかった。コロナウィルスの影響でホテル内を含む飲食店は全て営業停止となったが、予期せずキッチン付きの部屋を予約していたので、スーパーへ買い出しに行き、調理して食べることが出来た。部屋は大人3名でも狭くはなかったが、ダイニングスペースがもう少し広く取れると良かった。一番のマイナス点は洗面所からの下水か何かの臭い。洗面所に入るとウっと来る臭さ。洗面台や浴槽に水を流せば収まるのだが、水を使わないでおくと臭う。洗面所の扉を開けたまま外出してしまうと、戻った時に部屋中に臭いにおいがこもって、換気をせずにはおられなかった。スタッフはフレンドリーで全体的には良かったのだが、とにかく臭いには閉口した。ちょうど滞在時期にベルギー政府が講じたコロナウィルス対策で、行きたいところも臨時休業してしまい残念だったが、ある意味思い出に残る滞在となった。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
Yoko 様、 この度のご利用、誠にありがとうございます。 駅に近いロケーションとお部屋の広さ、スタッフの対応に関して、ご評価いただきありがとうございます。 下水の匂いで不快な思いをさせてしまい、申し訳ございませんでした。 お詫び申し上げます。今回のご旅行では制限なども多かったかと思いますが、また機会があればぜひお越しくださいませ。 ご意見ご感想ありがとうございました。またのお越しをお待ち申し上げております。 Maya Adriaensens, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3星と聞いてましたが、設備、対応、ロケーションと充分に満足できます。お勧めです。 3人用の用意がされていませんでしたが、直ぐに対応頂いたので問題ありません。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tetsuro、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
good: really handy location, and cute facility bad: expensive breakfast
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Tetsuro, Thank you for your review concerning your stay at PREMIER SUITES PLUS Antwerp serviced apartments. We are delighted that you had a pleasant stay with us. Thank you for appreciating our location. We do try very hard to keep our breakfast prices competitive and we apologise that you were not quite satisfied in this regard. We look forward to the pleasure of hosting you soon! Best regards, Maya Adriaensens, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Noriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
広くて駅近、おすすめです
まず、立地は大変便利なところにあります。アントワープの駅のすぐ近くです。部屋は広くて快適です。ただ、廊下が水道のカルキのようなにおいがして、ちょっと不快でした。最初、部屋にも少しそのにおいがしたのですが、慣れたのかあまり気にならなかったです。1泊だけの滞在だったので、可もなく不可もなくという感じでした。フロントの人は感じがよかったし、フロントの横に食事ができるところもあり、テラスもあり、ビリヤードもあり、家族で楽しんでいる人も居ました。チェックインタイムより前だったけど、部屋の準備ができているからと、入れてくれました。相対的によいホテルだと思います。
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

izumi

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
洗濯乾燥機は無料で使用できる!
早く到着し過ぎたせいか、チェックインは後で構わないと伝えたのですが、お掃除を慌てたのでしょうか。窓の付近にゴミやお菓子屑が散らばっていました。それが原因か部屋中に蟻が大量発生。部屋を交換するとの事でしたが、新たな部屋はダウングレード。結局、元の部屋で一晩我慢。翌日薬剤散布で対応してもらいました。
2019 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

HIDE、TOKYO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
部屋のコモディティーにホコリが多かった。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
HIDE 様、 この度のご宿泊ありがとうございます。 客室にほこりが目立ったとのご指摘をありがとうございます。今後は細部にまで清掃を徹底するよう、スタッフの指導をして参ります。 またお越しいただけますことを願っております。 Maya Adriaensens, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 12 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 (良い)

mimi、ドイツ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
インターネットが弱く不安定で使えないのが唯一の難点。 バスタブは嬉しい。 駅に近く便利。 暮らすように滞在できる。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
mimi 様、 この度のご利用ありがとうございます。 インターネット接続についてはご不便をおかけいたしました。それ以外の点では、当方でのご滞在にとてもご満足いただけたようで、嬉しい限りです。ご意見とご感想をありがとうございました。 またのお越しをお待ち申し上げております。 Maya Adriaensens, General Manager

6/10 (普通)

Chiharu

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
電車旅には便利かも
電車旅だったので中央駅前のホテルを選びましたが、主要観光スポットまでは少し距離があったので、車での移動の場合はもう少し違う場所でもよかったかもしれません。広い部屋でしたが、エアコンらしき電子音が大きく気になりました。朝食は最上階のレストランで食べられますが、あまりコスパはよくない印象です。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Jill Van Avermaet, Hotel Manager at interimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 18 日)
Chiharu 様、 この度のご利用、誠にありがとうございます。 中央駅前の当施設の利便性の良さを活かして、電車でのご旅行をお楽しみいただけたことと思います。エアコンの音がとても気になったとのことですが、ご不便な点がありましたらスタッフに何なりとご相談いただけば、対応させていただいております。朝食に関するご意見もお聞かせくださりありがとうございます。今後のサービス向上に役立たせていただきます。 ご意見とご感想をありがとうございました。またのご利用をお待ちいたしております。 Jill Van Avermaet, Hotel Manager at interim

8/10 (良い)

akiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街に近くても静かなホテル
9月1日にホテル名が変わったということで、11月24日からの予約を7月中に予約していたので、4日前にホテルから届く予約の確認が来なかった。またGoogleMapでもホテル名が変わっていたために確認できず、夜到着のため困った。忙しかったのだろうとは思うが、予約者には一本ホテル名変更の連絡を入れてほしかった。ホテルの部屋は広くて快適だった。また、駅から近くにぎやかな場所にある割には静かでよかった。駅から近いが案外分かりにくいので駅で通りを確認したほうがよい。バスローブがあるのも助かった。ただ、部屋の掃除はなくなり、またタオルの替えもなくなり、ごみがたまったらその由カードを出してくれれば夕方5時までにはごみは取り除くとのことであった。ある意味誰も部屋に入ることが無くなり、2人部屋に1人だったので予備のタオルもあった感じで、考え方によれば気楽になったような気がした。ここらへん、Daily housekeeping を必要とする人には不便かもしれない。
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Jill Van Avermaet, Hotel Manager at interimからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
akiko 様、 お時間を取ってご感想とご意見をお寄せくださいまして、ありがとうございます。 お客様には名称変更に関するメールをお送りいたしておりますが、ホテルの場所が分かり難かったようで、大変ご迷惑をおかけいたしました。しかしお部屋では快適にご滞在いただけたようで、嬉しく思います。また駅への利便性の良さも高く評価してくださいまして、ありがとうございます。当ホテルでは比較的に長期でご利用になるお客様が多く、お客様のプライバシーを最優先しております。そのため、ごみ回収とタオル交換についてはご指摘のようにお申し出のあった場合にさせていただいております。 次回のご出張でもご利用いただけますと幸いでございます。 Jill Van Avermaet, Hotel Manager at interim

8/10 (良い)

Frédéric

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Calme, proche de la gare, simple à réserver.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Sundeep

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The front desk staff were rude. I had called in the day before to ask if we could drop our bags off early and if in our 2 rooms the sofa beds could be made up. Instantly when we arrived the Front Desk stafd began to wave his hands- we are full and busy and cant check in. I replied: sir we are here to drop our bags off and i had confirmed it was ok. He then agreed. Only one sofa bed was made up. I called down and asked for bedding for the 2nd room. Was told no. We had one duvet that was heavily stained..I asked for a new duvet. Duvet never came. There was no vegetarian breakfast options either. No fruit available. Basically yogurt, bread and eggs. Overall the location is great and close to the train station and the rooftop patio was beautiful. The smoke coming into the front desk was unpleasant. Maybe the patio should be non smoking so it can be enjoyed by everyone.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hardath

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Qi、Warsaw

家族旅行
No room cleaning service for two days stay there.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Qi,Thank you so much for taking the time to leave us a review. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us. We indeed work with a weekly cleaning schedule: the rooms occupied for long stays (more than 7 days) get cleaned weekly, and the rooms occupied for short stays (less than 7 days) get cleaned before check-in. You may always request and extra cleaning service at the reception against a fee, but fresh towels are always available free of charge. We hope you choose to stay with us again when you next visit Antwerp. Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Silvy

家族旅行
Alles prima niets op aan te merken.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Beste Silvy,Wauw een maximumscore, wat een compliment, dankjewel! Het is zeer fijn om te horen dat u een prima verblijf heeft gehad bij ons, en dat er niets op aan te merken was. Tot snel? Met gastvrije groeten, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Rudy

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
👍 goed hotel en ontbijt
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Beste Rudy,Bedankt om ons een review te schrijven. Het is echt geweldig om te horen dat u ons een goed hotel vindt, en dat u uw dag goed bent gestart met ons heerlijke ontbijt. Zien we u snel terug?Met gastvrije groeten, Gilles C. - General Manager

2/10 (非常に不満)

Lachica

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Lachica, Thank you for taking the time to leave us a review. If you would like to contact me to give me some more information on your stay with us, it would be great to hear on what we can improve our service. Thank you.Warm regards, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Jacques

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 10 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Jacques,Thank you for taking the time to leave us a review. I'm so glad to hear you had a nice stay at our hotel. We hope you choose to stay with us again when you next visit Antwerp.Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

aran、ramat gen

良かった点 : 施設のコンディションと設備
nice hotel
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Aran,Wow, a 5 out of 5, thank you so much for this huge compliment! I'm delighted to hear you loved our hotel.We hope to see you again soon!Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

James

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hotel was average. Staff efficient and friendly. Room needed an overhaul as looking very tired. Cleanliness was below average (don’t look under the bed!). Good location and therefore convenient.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear James,Thank you for taking the time to leave us a review. I'm happy to hear you enjoyed our friendly staff and central location. My apologies for the cleanliness of the room, I will discuss your comment with our housekeeping team as this is unacceptable. It's thanks to reviews like these that we can keep on improving our service for future guests.We hope you choose to stay with us again when you next visit Antwerp.Warm regards, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Marina

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Marina, Thank you so much for taking the time to leave us a score. I'm very happy to hear you had a great stay with us. See you soon?Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

aran、ramat gen

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
bathroom smelled bad of smoke
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Aran,Thank you so much for taking the time to leave us a review. I'm so sorry to hear about your bathroom. We have a non-smoking policy inside our hotel, so this is not okay. Please don't hesitate to contact our reception if you have any problems or question during your stay with us. They will be happy to help. We hope you choose to stay with us again when you next visit Antwerp. Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

Mbaki

良かった点 : 客室の快適度
2024 年 1 月に 7 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear Mbaki, Thank you for taking the time to leave us a score. I'm sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. You may always contact us with some more information about your stay, so we know how we can improve our service for future guests. Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Louise

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Laundry. Great oasis
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Louise, Thank you so much for this maximumscore, what a huge compliment! I'm overjoyed to hear you absolutely loved your stay with us, and particularly our laundry facilities. Please don't hesitate to tell your friends and family about your stay in our hotel. We hope to see you again soon!Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to leave us a score. I'm sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. You may always contact us with some more information about your stay, so we know how we can improve our service for future guests. Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Douglas、Elk

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful property just a few minutes walk from Antwerp Central station. Great shopping and food options within a few minutes walk. Room had a mini kitchen and that made things even better. Laundry room was free and so was the soap to wash your clothes. Staff were professional and courteous
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Douglas, Thank you so much for this maximumscore and wonderful review! I'm delighted to hear you think our hotel is a wonderful property, and that you loved our central location, spacious rooms and good facilities, and our lovely staff.We can't wait to see you again.Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Personeel was afstandelijk en toonde geen initiatief. Was kerstavond en hier was niets van terug te zien. Jammer.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Ismail

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Ismail, Thank you for taking the time to write us a review. I'm so sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. You may always contact me through gm@premiersuitesantwerp.com to tell me a bit more about your stay with us.Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Claire

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Really comfortable, would recommend
A great stay - had a family room which was well equipped with a really comfortable bed. Good location - very close to train station and not too far to the Old Town. Friendly staff, pleasant reception area with coffee machine and pool table. Would go back if we visit Antwerp again
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Claire, Wow thank you so much for this amazing score and review, what a compliment! I'm so happy to hear you had a great stay with us, and that you would recommend us to others! Please don't hesitate to tell your family and friends about your stay with us.See you next time you're in Antwerp!Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

JR

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear JR,Wow, a 10 out of 10, thank you so much for this huge compliment! I'm overjoyed to hear you had a perfect stay with us. Please don't hesitate to tell your friends and family about your stay in our hotel. See you soon?Warm regards, Gilles C. - General Manager

6/10 (普通)

Marlinde

2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Javier

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
NOT considering staying here again
I wouldn’t consider staying here again, the beds are terrible, the rooms are so noisy, you can hear so clearly the voices of other people from other rooms, above, next to, and below. The staff was not friendly. In general I could say management is greedy on quality and little details, i.e if you want extra coffee pods they are charged 1euro, even though I stayed for 6 nights. It's clean, not spotless, there is laundry, close by the train station.
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Javier, Thank you for taking the time to write us a review. I'm so sorry to hear you didn't enjoy your stay with us. I've written down your comments, and will discuss them with our entire team during our team meeting, thank you for letting us know.Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Robbert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Werkzaamheden voor het hotel niet erg fijn.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sonja

2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Merijn

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het stonk in de badkamer
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jona

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

A

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear A, Thank you for taking the time to leave us a score. I'm sorry to hear you didn't fully enjoy your stay with us. If you would want to give us some more information about your stay, you may always contact us. Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Jaco

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Heerlijk een kamer met keukentje en zithoek, echt perfect. Kamer voorzieningen in perfecte staat en heerlijk bed.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Roman、New Caney

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk staff acts like they are doing you a favor and you work for them and not the other way around. Most black receptionists are very snobby and rude. God forbid you meet Gabrielle - black, racist and homophobic person - who hangs up on you, openly humiliates and makes fun. Hope the management fires her but again, since she is black she will continue to assault guests and get away with it. Hopefully the corporate reads this so they can get rid of her. The only positive thing is the Manager Gille and the location.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear Roman,Thank you for taking the time to write us a review. I'm so sorry you experienced our front desk staff as unwelcoming, I can assure you that they would never intend to hurt or insult our guests. Nevertheless, I will have a conversation with our entire reception team to discuss the incident you described and see how we can handle situations like these better in the future. Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Tony

小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Tony, Wow what a compliment, a maximumscore! Thank you so much. I'm overjoyed to hear your stay with us was perfect. We can't wait to see you again. Warm regards, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Patrick

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Patrick, Thank you for taking the time to leave us a score. I'm delighted to hear you loved your time in our hotel. We hope you choose to stay with us again when you next visit Antwerp.See you then?Warm regards, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Ronald

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Ronald,Thank you so much for taking the time to leave us a score. I'm so happy to hear you had a wonderful stay with us. Please don't hesitate to tell your friends and family about your experiences in our hotel.See you soon?Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Anouska

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vriendelijk ontvangen, goede service, netjes en kwaliteit voor een ieder
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Beste Anouska, Bedankt voor deze maximumscore en prachtige review, wat een compliment! Ik ben zo blij om te horen dat u genoten heeft van ons warme welkom en onze goede service. Hopelijk zien we u snel terug voor een volgend verblijf in ons hotel?Tot dan!Met gastvrije groeten, Gilles C. - General Manager

8/10 (良い)

Chantal

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Het was een mooi hotel echter zijn er nog wel wat verbeter punten hier en daar. De verwarming/ventilatie maakte een storend hard geluid, ook zijn de kamers erg gehorig. Verder zag alles er mooi en netjes uit en vriendelijk personeel! Locatie vond ik top wel jammer dat je niet gratis kan parkeren bij het hotel, maar goed dat weet je van te voren.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Beste Chantal, Bedankt om ons een review te schrijven. Het is geweldig om te horen dat u ons een mooi hotel vindt, en dat u genoten heeft van ons vriendelijke team. Ik check de kamer waarin u verbleef en laat de ventilatie nakijken door ons technische team, bedankt om het te laten weten.Tot de volgende keer?Met gastvrije groeten, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

ANGELIQUE

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C.からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Angelique,Thank you so much for taking the time to leave us this wonderful score, what a huge compliment! I'm overjoyed to hear you absolutely loved your stay with us, from start to finish.See you soon?Warm regards, Gilles C. - General Manager

10/10 (非常に良い)

Caroline

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gilles C. からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Caroline, Wow a maximumscore, thank you so much for this huge compliment! I'm delighted to hear you absolutely loved your stay in our hotel, and there was nothing that could have been improved. We can't wait to see you again.Warm regards, Gilles C. - General Manager