屋内プール、屋外プール、カバナ (無料)、プール パラソル

ラマダ プラザ バイ ウィンダム アンタルヤの口コミ

5 out of 5
ラマダ プラザ バイ ウィンダム アンタルヤ
Genclik Mh. Fevzi Cakmak Caddesi No:22, Antalya, Antalya

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 930 件の口コミ中 399 件が非常に良い" "
評価 8 - 930 件の口コミ中 296 件が良い" "
評価 6 - 930 件の口コミ中 117 件が普通" "
評価 4 - 930 件の口コミ中 52 件が不満" "
評価 2 - 930 件の口コミ中 66 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Takeshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location and service.
Good location (near city center and sea) and good service. Everyday room cleaning is perfect.
2020 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大きいホテルでした。 いちばんのお気に入りは朝食で、海を見ながら美味しい朝ごはんを食べることができました。 一つ気になったのはタバコの匂いがたまにしたことです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Guestrelationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Guest, We appreciate your wonderful review and are happy you were able to experience the Ramada Plaza Antalya. It is our mission to deliver a great level of service to all of our hotel guests, and we were glad to read about your satisfaction. The whole team is delighted to hear you enjoyed your overall stay and look forward to welcoming you back in the near future! Kind Regards,

8/10 (良い)

Hideo、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
オールインクルーシブプランでないと、通常のホテルでは無料のアメニティまで有料となる。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Guestrelationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent review! It was such an honor to share our beautiful hotel with you, and we are so pleased to hear that you enjoyed such a relaxing holiday with us. We hope to welcome you back, soon. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

KEIGO、埼玉県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
最高のトレーニングルーム
トレーニングジムは今まで泊まったホテルの中で一番でした。マシンの台数も明るさも。ただ部屋でのネット接続が弱かったので、ロビーで作業を強いられたのがやや不満でした。それ以外はパーフェクトです。朝食も充実してて美味しいです。
Guest Relations Manager, Ramada Plaza Antalyaからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 31 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 (良い)

Andrew John

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location, good and varied facilities (e.g. spa, gym, pool, games room). Spacious room. Large variety of food, however quality of food quite average/nothing special, but not terrible either - just OK.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Andrew,Thank you for your review. We are very glad you were satisfied. We are very careful about our food variety but your kind suggestion will be taken into consideration.We hope to see you again soon.Best Regards,RPA

2/10 (非常に不満)

Rana

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Not safe Rude staff Felt not safe , extremely not safe , not clean
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Rana,Thank you for your feedback. We couldn't understand why you didn't find our hotel safe, but we wish you had contacted us during your stay. We could provide you with the necessary explanation and beneficial solutions.We hope you will give us another chance.Best Regards,RPA

8/10 (良い)

Scott

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice stay in a nice hotel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Scott,Thank you for your evaluation.We were very pleased to know that our hotel left a positive impression. We hope too see you soon.Best Regards,RPA

10/10 (非常に良い)

Sahar

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic hotel. Fantastic location can walk to all restaurants and markets. Hotel has its own yellow taxis which are Cheap. Hotel is exactly how it looks online can not fault. Breakfast was one the best hotel breakfast that I have had. Amazing location, amazing staff, amazing facilities
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Sahar,Thank you very much for your comments on your recent stay with us and for sharing your like and dislike with us. Its only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve our services we provide to valued guests. Looking forward to welcome you back to Antalya. Best regards, RPA

8/10 (良い)

SURENDRA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Surendra,Thank you very much for your evaluations.We are pleased to hear that you were satisfied lots of points during your holiday.We hope to see you soon.Best Regards,RPA

10/10 (非常に良い)

Bridgette

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The best place to stay close to the old town. Lovely facilities and views. Definitely worth a stop to sight see before moving further out to the beach hotels. Particularly liked the spa facilities with their cave entrance and the terraces leading down to the sea with the lovely view of the mountains.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Bridgette,Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience on Expedia.We are pleased to hear that you were satisfied the rooms, cleaning and restaurants of our hotel. Your kind words about our hotel made us happy and feedback about your stay helps follow travelers to get right impression of our hotel. That's why we would like to thank you one more time your feedback.Best Regards,RPA

2/10 (非常に不満)

MOHAMMED

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The worst hotel I have stayed in the world. First thing they give us the room late in check in and didn’t get same as I booked I was different room. They did downgrade for us and we are waiting in wrong room. Until 2:00 AM to move our room with hot A/C. Also they don’t want to give us our room until I spoke with manager. Our room the A/C also hot. And isn’t clean and smell like a dust. The reception they were rude. We booked for two days but we lost firs day with out good room and slept too late. I paid for the best room but they just take the money and don’t care after that. I don’t recommend for this hotel. 0/10😡👎
2024 年 4 月に 2 泊滞在
RPAからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Mohammed,Thank you for your feedback. We are so sad for your low rating based on your experience. Your room was given to you before the hotel check-in time of 14:00. You were given a room of the room type you reserved. Your room was changed after you called and complained to the front office and night manager about the air conditioning issue. Meanwhile, although it was a seasonal transition period, our air conditioners were working.We are sorry that it remained unresolved.We hope to see you among us again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Renat

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Renat,Thank you very much for your evaluations.We look forward to welcome you again in Ramada Plaza Antalya.Best Regards,RPA

2/10 (非常に不満)

Oliver

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Oliver,Thank you for your evaluation.However, we would like to know the reason for your low-rated evaluation of your experience.If we can learn out exactly which services you are not satisfied with, we would like to make the necessary improvements.We hope you'll give us another chance.Best Regards,RPA

6/10 (普通)

Leonie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Al vele keren bij Ramada verbleven in een kamer met zeezicht en dat was altijd goed. Dit keer gekozen voor een kamer met stadszicht ivm een kort verblijf. Stadszicht betekent een appartementencomplex voor je neus, dat was dus eens en nooit weer. In verband met renovaties was de fitnesszaal dicht. De sauna was open maar niet op goede temperatuur. Drinkwater was niet voorhanden, dat moest je bij het personeel vragen. Het binnenzwembad was open maar kon schoner, de treden hadden gele aanslag. In de spa liep weinig personeel. Al met al dit keer geen 5 sterren waard, eerder 3.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Leonie,First of all thank you for your kind interest and rate us on Expedia.Your positive comments have made us very happy. We always try to provide the best service for our guests. We will be much more careful about the issues you mentioned.We would like to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,RPA

10/10 (非常に良い)

Lyubov

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Lyubov,Thank you for your evaluation.We are Glad that you were satisfied.We would like to see you again as soon as possible.Best Regards,RPA

4/10 (不満)

Kevin

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thé lady at the front desk was excellent
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Dear Kevin,Thank you very much for sharing your opinions. Your complimentary words to our employee are gratifying. However, we would love to know the reason for your low rating and correct it. This is very important to us.We hope to see you soon.Best Regards,RPA

8/10 (良い)

Nadine

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Really good area everything’s is in reasonable walking distance. Hate how there is a 2 water bottle limit per day. I find that ridiculous, the least you can provide is more - to unlimited water. I’ve been to a cheaper hotel and they offered a lot more water than Ramada.
2024 年 2 月に 8 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Nadine,Thank you for your feedback.Its only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve our services we provide to valued guests.I wish you had shared your water requests with our guest relations unit during your stay, we could have provided you with a special option.We wish you all the very best for the foreseeable future. It would be a pleasure for us to greet you in our facilities again.Best Regards,

2/10 (非常に不満)

Fatih

2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

AYSEGÜL

出張
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Sayın Ayşegül,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Otelimizden memnun kaldığınızı duymak bizi çok mutlu etti.Sizleri tekrar Antalya'da ağırlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Saygılarımla,RPA

10/10 (非常に良い)

Oguz Uluhan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Sayın Oğuz Uluhan,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Otelimizden memnun kaldığınızı duymak bizi çok mutlu etti.Sizleri tekrar Antalya'da ağırlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Saygılarımla,RPA

6/10 (普通)

Stefanie

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Stefanie, Thank you for your evaluation.However, we would like to know the reason for your low-rated evaluation of your experience.We hope you'll give us another chance.Best RegardsRPA

8/10 (良い)

RAMAZAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Sayın Ramazan,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Misafirlerimizin memnuniyeti için her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Eğer başarırsak ne büyük mutluluk.Sizi tekrar ağırlamayı umuyoruz.Saygılarımla;

4/10 (不満)

Isa

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Sayın İsa Bey,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Düşük değerlendirmenizin sebebini biliyor olmak çok isterdik.Sizi yeniden aramızda görmeyi umuyoruz.Saygılarımızla;RPA

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your evaluation.We look forward to seeing you again at Ramada Plaza Antalya.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

JOUNG HWAN

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear Joung Hwan,Thank you for your evaluation.We hope to see ypu soon again.Best Regards,RPA

8/10 (良い)

Bayram

2023 年 12 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Sayın Bayram Bey,Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz.En kısa zamanda sizi yeniden aramızda görmeyi çok isteriz.En içten dileklerimizle;Ramada Plaza Antalya

4/10 (不満)

hazal

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
İyi dwğil
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Değerli Misafirimiz Hazal Hanım,Öncelikle geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Ancak verdiğimiz hangi hizmetlerden memnun kalmadığınızı biliyor olmak isterdik. Böylelikle gerekli iyileştirmeleri yapabilme şansımız olurdu.Sonraki konaklamanızda bize yeniden şans vermenizi umuyoruz.Saygılarımızla,Ramada Plaza Antalya

8/10 (良い)

Scott

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Scott,Thank you for your Evaluation.We hope to see you soon.Best Regards,Ramada Plaza Antalya Guest Relations Team

2/10 (非常に不満)

Mirsad

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
All inclusive gebucht und bezahlt - Übernachtung mit Frühstück erhalten (gar nichts darüber in der Reisebestätigung! Sonst wäre eine Stornierung möglich)
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Sehr geehrter Herr Mirsad,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie Ihre Ansichten mit uns teilen.Alle Meinungen und Anregungen unserer Gäste ist für uns eine Richtschnur. Wir möchten Sie über einige der von Ihnen hervorgehobenen Themen informieren. Gemäß den Informationen Ihrer über Expedia vorgenommenen Reservierung; Sie haben ein Bed & Breakfast-Konzept gebucht.Wir ergreifen Maßnahmen gemäß den im System angezeigten Informationen. Ich wünschte, Sie hätten Ihre Informationen überprüft, bevor Sie eine schlechte Bewertung abgegeben hätten.Wir hoffen, das die von İhnen angesprochenen Punkte benantwortet zu haben und für Sie nützlich sind.Freundliche Grüße;Gästebetreuungsteam

4/10 (不満)

baris

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Sayın Misafirimiz Barış Bey,Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz ancak memnuniyetinizi sağlayamadığımız konularda bilgi alabilmeyi çok isterdik. Böylelikle gerekli iyileştirmeleri yapabilirdik. Bize yeniden şans vermenizi umuyoruz.Saygılarımızla;Ramada Plaza Antalya

8/10 (良い)

guray

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Property is a in good location. Clean. Stuff is unfriendly and they triple your room rate if you walk in rather than booking online. It feels super unfair behaving.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear Guray,First of all, thank you very much for your feedback.We are very glad to hear that you were satisfied with the location and cleanliness.We would like to know details about your impressions regarding staff behavior. We need more information to make the necessary improvements in this regard.There are agreements between agencies and hotels, therefore the agency price and hotel price differ. This is not a special situation for our hotel.We would love to see you again with us.Best RegardsRamada Plaza Antalya

10/10 (非常に良い)

NGOC DUONG

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear NGOC DUONG ,Thank you for your evaluation. We hope to see you soon again.Best Regards Ramada Plaza Antalya

6/10 (普通)

Anna

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Bitte an Sauberkeit arbeiten!
Leider wurden alle diese positiven Eindrücke vom Punkt „Sauberkeit“ zunichte gemacht. Ich habe bei dem nicht so hohen Preis kein Palas erwartet und war schon darauf eingestellt, dass die Ausstattung des Hotels eher heruntergekommen ist. Damit kann ich leben. Doch das Verständnis von Sauberkeit von dem Putzpersonal ist abseits von jeglicher Vorstellung von Gut und Böse. Wir waren 7 Tage im Hotel und bei uns wurde 2-mal geputzt. Als ich das am Empfang gemeldet habe, kam doch jemand schnell vorbei. Also 3-mal in 7 Tagen. Hier unter geputzt bitte um Gottes Willen sich nicht das Bodenwischen vorstellen. Die Betten wurden zugeworfen, dabei wurden unsere Sachen unliebsam auf den Nachttisch geworfen. Die Tücher wurden im Bad ausgetauscht. Das wars. Echt! Das Zimmer hat seit Jahren kein Abstauber gesehen. Der Boden wurde nicht mal vor unserem Einzug gewischt (im Bad Blutspritzer auf dem Boden). Aber das Allerliebste waren die Kakerlaken. Ich habe bis dahin auch nicht gedacht, dass die (angeblich) 5-Sterne Hotels die Kakerlaken haben können. Die zuständige Zimmerfrau hat wohl erwartet, dass ich das Putzen in Form von Trinkgeld im Voraus bezahle, doch das ist in meinem Verständnis ein no go. Ich hinterlasse Trinkgeld für einen guten Service und nicht andersrum.
2023 年 9 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Sehr geehrte Frau Anna,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen während Ihres Aufenthalts im Ramada Plaza Hotel geteilt haben.Ihre Rückmeldung ist für uns äußerst wertvoll, weil wir uns immer verbessern und weiterentwickeln möchten.Zu der Beschwerde bezüglich der Sauberkeit: Wenn Sie uns waehrend Ihres Aufenthaltes hier (Gästebetreuung) kontaktiert hätten,würden wir alle Ihre Beschwerden lösen und Ihre Ferien viel besser machen, zum Beispiel könnten wır Ihr Zimmer noch gründlıcher reınıgen lassen. Unsere Zımmer werden von unserer Seite periodisch gegen Kakerlaken und Insekten besprüht. Das könnte auch sein, weil die Kakerlaken auch fliegen können und dagegen können wır nıchts unternehmen.Aber trotzdem können Sie sicher sein, dass wir Ihren Kommentar an das Management-Team weiterleiten und umgehend Korrekturmaßnahmen ergreifen werden.Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu können, um Ihre Erwartungen zu übertreffen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 (普通)

Nimalaraj

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
What is nice in the hotel is the breakfast view. Other than that staffs are not helpful and they can be more polite.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Nimalaraj,Thank you for sharing your views with us.We are sorry about your experience with staff behavior. Necessary improvements will be made in this regard. We hope you choose us again for your next stay. Best Regards

10/10 (非常に良い)

Andrea

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great location, 5 minute walk from old town. On the water. Rooms very comfortable with balcony, but not many with views. Extensive breakfast, spa and gym. We enjoyed our stay.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Andrea, First of all thank you for your kind interest and rate us on Hotels.com.Your positive comments have made us very happy. We always try to provide the best service for our guests. We would like to welcome you again as soon as possible.Kind Regards,

2/10 (非常に不満)

Aminmohamed

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is good Had a very bad experience checking in
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Aminmohamed,We are sorry for your review.Please contact us, we want you to have a holiday beyond your expectations.We hope to see you among us again.Kind regards

6/10 (普通)

Adem

家族旅行
Très déçu
En toute honnêteté je ne conseille pas cet établissement si vous souhaitez profitez des piscines. La piscine intérieur était froide, impossible de s’y baigner pr le plaisir encore moins avec un enfant. On comprend mieux pourquoi il n’y avais PERSONNE dans la piscine. Concernant la piscine extérieur, elle était tres froide également. Quasi personne dans l’eau. En plus du vent il était tres désagréable de s’y baigner. Notre accueil à la réception était pas terrible, pas d’amabilité de la part du réceptionniste. En globalité cet hôtel ne correspond aucunement à un 5 étoiles, je ne comprend pas comment cet hôtel se déclare 5 étoiles. Concernant la nourriture c’était correct.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Dear Mr. Adem,Thank you very much for your Feedback. Our indoor pool is in an international degrees. The air condition in the hotel is blowing cold air and we are still in summer season. That's why you feel cold in the indoor pool. The weather in Antalya is 34 degrees at the moment. We cannot do anything for weather forecast. Best regards

2/10 (非常に不満)

Karyna

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Customer service is terrible. Very dangerous to swim because of the rocks under the water and big waves. Very poor choice of food. For this price you can book another hotel with access to the beach and safe to swim.
2023 年 8 月に 8 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Dear Karyna,Thank you very much for your feedback.We are sorry that you didn't enjoy in your stay with us. Because of the location of the hotel is there rocks. The hotel is located on the cliffs. Please for your safety check all details in your next reservation.Best regards

10/10 (非常に良い)

ABOSEDE

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property is good. Little mould in the bathroom and the top of bed head board is dusty. Other than that, Good reception, helpful staff, fun activities- day and evening, nice indoor and outdoor pool and access to the Sea you can swim in. All inclusive is definitely the best as you get access to everything including unlimited drinks and daily fridge stock up. Close enough to shopping mall with 24/7 taxi just outside the hotel.
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Dear Abosede,Thank you very much for your feedback.We will be happy to welcome you again here.Best regards

10/10 (非常に良い)

Joris

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
séjour en demi-pension
Très bon buffet pour le petit déjeuner et le dîner. Une très grande variété de plats. Bonne superficie de chambre, très propre. Beaucoup d'activités proposées durant la journée et les soirs. Accès à la mer directement depuis l'hôtel via des escaliers. Belle vue sur la mer depuis la piscine.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Joris,Thank you very muuch for your feedback.We will be happy to welcome you again here.Best regards

8/10 (良い)

Mobolaji

2023 年 8 月に 13 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Dear Mobolaj,Thank you very much for your feedback.We will be happy to welcome you again here.Best regards

10/10 (非常に良い)

Bekir Güven

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Değerli Misafirimiz Bekir Güven,Gerçekten nazik sözleriniz için çok teşekkür ederim. Harika bir otelimiz olduğunu bilmekten heyecan duyuyoruz. Sizi tanımaktan ve ağırlamaktan çok mutluyuz. Ev sahipliği yapmak için harika bir misafirsiniz. Gelecekte sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyacağız. İyi işlerin devam etmesi için personelimizi güzel yorumunuz hakkında bilgilendireceğiz. Şimdiden en iyisini diliyoruz.Saygılarımızla

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Asansorlerin yetersiz olmasi ve yatagin cok rahat olmamasi haricinde bir sikinti yasamadik. Genel olarak guzel bir konaklamaydi. Yemekler iyiydi. Sehir merkezinde olmasi ve otopark problemi olmamasi sebebiyle tercih ettik ve pisman olmadik.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
Değerli Misafirimiz,Nazik ve içten değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.Sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.

10/10 (非常に良い)

Zied

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel with friendly staff and an amazing view!
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
Dear Zied,Thank you very much for your feedback.We will be happy to welcome you here.Best regards

6/10 (普通)

Hessam

I have to see the staff were very polite when we arrived however we didnt pay the staff that took our luggage into the room it felt like all reception staff attitude changed from then ( whats the point of all inclusive when you have to pay each staff for whatever they do isn't it part of what they get paid for)to the extend they didnt even help to take the luggage outside of the hotel to load into taxi. Their restaurant staff and food is phenomenal best food ive had compare to all other inclusive hotels that i stayed in but very poor service at the pool and beach area, limited options, all served in plastic cups and cutlery which is cheap for a 4-5 star hotel. The other thing to consider is that its very busy at meal time. Old style hotel if thats your style its great but if you are after proper modern hotel with direct beach access and not go up and down 100 stairs everyday this is not your option.for the price you pay there are better options
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Dear Hessam,Thank you very much for your feedback.Due to pool rules we have to use plastic. We have a 100-step ladder going down to the sea, but there is an elevator for you to reach the sea.Best regrads

8/10 (良い)

Sergei

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Dear Sergei,Thank you very much for your feedback.We will be happy to welcome you here.Best regards

10/10 (非常に良い)

BORIS、NIZHNY NOVGOROD

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would recommend this hotel to the others
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Boris,Thank you very much for your kind feedback.We will be happy to welcome you again here.Best regards

10/10 (非常に良い)

GILLES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bien
Hôtel très sympa. Les chambres sont propres,la piscine est belle. On accède à la plage,piscine et salle de gymnastique par un tunnel. La nourriture du all included est très varié
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Dear Gilles, Thank you very much for your feedback. We will be happy to welcome you again here. Best regards

10/10 (非常に良い)

Esme

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 10 日)
Dear Esme,Thank you very much for your feedback.We will be happy to welcome you again here.Best regards

8/10 (良い)

Murat

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Der Service war im gut. Die Einrichtung könnte zum Teil erneuert bzw. reparieren werden.
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Sehr geehrter Herr Murat,Vielen Dank, dass Sie uns bewertet haben.Wir würden uns freuen, Sie wieder hier begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen