ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾート

4.5つ星宿泊施設

Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort

屋外プールを備えた海辺の高級ホテル

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中7.6
良い

人気の設備とサービス

  • スパ
  • ジム
  • プール
  • バー
  • オールインクルーシブ
  • 朝食付き
現在の料金は ¥67,507 です
合計 ¥67,507
税およびサービス料込み
12 月 1 日 ~ 12 月 2 日

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
14 室中 14 室を表示中

Luxury Junior Suite

10 点中 7.8
良い
(口コミ 18 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
  • 31 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台

Luxury Presidential Ocean Front Two Bedroom Suite Diamond Club

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 91 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 8 名
  • クイーンベッド 2 台, キングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

Luxury Room

10 点中 8.6
非常に良い
(口コミ 58 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
高級寝具
独立したベッドルーム
  • 31 ㎡
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台またはクイーンベッド 2 台

Luxury Presidential Ocean Front One Bedroom Suite Diamond Club

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 60 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

Luxury Junior Suite Ocean Front Swim Out Diamond Club

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 13 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
  • 31 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台またはクイーンベッド 2 台およびシングルソファーベッド 1 台

Luxury Junior Suite Ocean Front Diamond Club

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 8 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
独立したベッドルーム
遮光カーテン
  • 31 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台またはクイーンベッド 2 台およびシングルソファーベッド 1 台

Luxury Room Ocean Front

10 点中 7.4
良い
(口コミ 23 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
高級寝具
独立したベッドルーム
  • 31 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台またはクイーンベッド 2 台

Luxury Chairmans Three Bedrooms Ocean Front Suite Diamond Club

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 298 ㎡
  • ベッドルーム 3 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 10 名
  • キングベッド 1 台, クイーンベッド 4 台およびダブルソファーベッド 2 台またはキングベッド 2 台, クイーンベッド 2 台およびダブルソファーベッド 2 台

Luxury Chairmans Four Bedrooms Ocean Front Suite Diamond Club

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 329 ㎡
  • ベッドルーム 4 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 16 名
  • キングベッド 2 台, クイーンベッド 4 台およびダブルソファーベッド 2 台

Luxury Presidential Ocean View One bedroom Suite Diamond Club

10 点中 10.0
最高に素晴らしい
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 60 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台

Luxury Presidential Ocean View Two Bedroom Suite Diamond Club

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 91 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 8 名
  • クイーンベッド 2 台, ダブルソファーベッド 2 台およびキングベッド 1 台

Luxury Chairman Two Bedroom Suite Ocean Front Diamond Club

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
  • 267 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 8 名
  • キングベッド 1 台, クイーンベッド 2 台およびダブルソファーベッド 2 台

Luxury Ocean View Room

10 点中 8.4
とても良い
(口コミ 39 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
高級寝具
独立したベッドルーム
  • 31 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台またはクイーンベッド 2 台

Luxury Room Beach Walkout Diamond Club

10 点中 7.6
良い
(口コミ 14 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
温度調節可能な冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (一部のアイテム無料)
プラズマテレビ
高級寝具
独立したベッドルーム
  • 31 ㎡
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 2 台またはキングベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
St George's, St. George's, Magazine Beach Point Seline

周辺情報

  • マガジン ビーチ - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • ピンクジン ビーチ - 徒歩 12 分 - 1.0 km
  • ポルティチ ビーチ - 徒歩 15 分 - 1.3 km

交通案内

  • モーリス ビショップ国際空港 (GND) から車で 5 分

レストラン

  • ‪Spice Isle Coffee - ‬車で 3 分
  • ‪Grazie - ‬徒歩 1 分
  • ‪Container Park - ‬車で 5 分
  • ‪Shawarma King - ‬車で 5 分
  • ‪Cucina Romana Restaurant - ‬車で 5 分

この施設について

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾート

グランド アンス ビーチの近くにある高級感のあるオールインクルーシブのホテル
ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートでは、朝食ビュッフェ (無料)、2 か所のビーチバー、プールサイドバーなどの設備やサービスを利用できます。このホテルではビーチフロントのロケーション、ビーチカバナ、ビーチでのマッサージを利用することができ、日光浴にぴったりの場所です。敷地内にリフレクソロジー、スポーツマッサージ、ボディトリートメントを受けられるスパがあり、癒しの時間を過ごせます。敷地内にある 4 つのレストランでは、朝食、ブランチ、夕食、キッズメニューをお楽しみいただけます。ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートでは、ピラティスクラス、ヨガクラスが開講されているジムのほか、コンサート / ライブショー、テラス、コーヒーショップ / カフェも利用できます。宿泊者は、通信速度 25 Mbps 以上の室内 WiFi (無料)、庭園、プレイグラウンドなどの設備・サービスを利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 屋外プール、子供用プール (サンラウンジャー、プールパラソル、ライフガード)
  • セルフパーキング (無料)、バレーパーキング (無料)
  • 託児サービス (スタッフ常駐、有料)、24 時間対応フロントデスク、ロビーでのコーヒー / ティーサービス
  • ポーター / ベルボーイ サービス、コンシェルジュ サービス、レセプション ホール
  • ビーチの目の前というロケーション、親切なスタッフが口コミで高く評価されています。
客室の特長
全 261 室の客室で、24 時間対応のルームサービスや高級寝具のほか、深夜のルームサービスやWiFi (無料)などの快適に過ごせる設備・サービスが用意されています。 この施設は、客室の清潔さが口コミで高く評価されています。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • 託児サービス、ベビーベッド (無料)、エキストラベッド (無料)
  • レインフォールシャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
  • 40 インチ プラズマテレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • バルコニーまたはパティオ、ワードローブ / クローゼット、コーヒー / ティーメーカー

オールインクルーシブの詳細

このホテルは、オールインクルーシブです。施設内でのご飲食は宿泊料金に含まれています (制限事項が適用される場合があります)。

チップおよび税

チップは含まれています。追加のチップはお客様の判断にお任せします。

ご飲食

すべてのビュッフェとアラカルトのお食事、軽食、対象のお飲み物が含まれています
基本的なアルコール飲料込み
24 時間対応のルームサービス
室内ミニバー (すべての飲料込み)

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 25 Mbps 以上
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 敷地内のバレーパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場とトラック用駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 無料のビュッフェ形式の朝食の提供あり (毎日、7:00 ~ 11:00)
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 4 か所
  • ビーチバー 2 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 4 か所
  • 共用エリアのコーヒーと紅茶

敷地内のレストラン

  • Gourmet Marché
  • Grazie Italian Trattoria
  • Ma Maison
  • Taj

現地ツアー

  • カラオケ
  • キッズクラブ
  • コンサート / ライブショー
  • サウナ
  • ジム
  • ピラティスクラス
  • フルサービス スパ
  • プレイグラウンド
  • ヨガクラス
  • 屋外プール 1 か所
  • 共用エリアのテレビ
  • 子供用プール
  • 夜のエンターテインメント

家族向け

  • キッズクラブ (有料)
  • スナックバー / デリ
  • プレイグラウンド
  • ベビーベッド (客室内)
  • ライフガード常駐
  • 屋外プール 1 か所
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)
  • 子供向けの監視付きアクティビティ (有料)
  • 子供用ゲーム
  • 子供用プール
  • 託児サービス (客室内)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ギフトショップ、ニューススタンド
  • 荷物保管サービス
  • 美容室

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ポーター / ベルボーイ サービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

屋外

  • ウォーターフロント
  • テラス
  • ビーチカバナ (有料)
  • ビーチタオル
  • ビーチパラソル
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 庭園

フルサービス スパ

  • アロマテラピー
  • カップル用トリートメントルーム
  • スポーツマッサージ
  • トリートメントルーム 3 室
  • フェイシャル トリートメント
  • ボディスクラブ
  • ボディラップ
  • マニキュア / ペディキュア
  • リフレクソロジー
  • 屋外トリートメントエリア

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • バリアフリーの駐車場 1 か所
  • 階段の手すり
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のトラック用駐車場
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のレストラン
  • 車椅子対応の共用洗面所
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路
  • 上層階は階段でのみアクセス可
  • 正面入り口のスロープ

その他

  • ライフガード
  • レセプション ホール
  • 喫煙スぺース (違反の場合は罰金)

客室の設備

ベッドルーム

  • ベビーベッド (無料)
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)
  • 高級寝具
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • レインフォールシャワー
  • 石鹸

エンターテインメント

  • 40 インチのプラズマテレビ (プレミアム衛星チャンネルあり)
  • iPod ドックキング ステーション
  • 有料ムービー

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • 無料のミニバー (商品数に限りあり)

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • シーリングファン
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 温度調節可能な冷房
  • 窓網戸
  • 電話

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊する 1 歳以下のお子様は、1 名まで無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは無料です
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
プールは 7:00 ~ 18:00 までご利用可能です
スパ トリートメントの利用には事前予約が必要です。ご到着前に宿泊施設に直接ご連絡のうえ、ご予約ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Royalton Grenada Resort & Spa All Inc Hotel St. George's
Royalton Grenada Resort & Spa All Inc Hotel
Royalton Grenada Resort & Spa All Inc St. George's
Royalton Grenada & Spa All Inc
Royalton Grenada Resort Spa
Royalton Grenada Resort Spa All Inclusive
Royalton Grenada An Autograph Collection All Inclusive Resort

よくあるご質問

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールと子供用プールがあります。プールの利用時間は 7:00 ~ 18:00 までです。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 11 月 16 日 現在、2025 年 12 月 1 日 に大人 2 名でロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートに 1 泊した場合の最低料金は ¥67,507 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングとバレーパーキングが無料でご利用いただけます。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートはオールインクルーシブですか ?

はい、オールインクルーシブの宿泊施設です。食べ物と飲み物が含まれています (一部制限あり)。

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートはどこにありますか ?

ビーチに位置する、セント ジョージのこのホテルは、ウィンドワード諸島およびマガジン ビーチから歩いてすぐです。ポルティチ ビーチおよびピンクジン ビーチも 2 km 圏内です。

口コミ

ロイヤルトン グレナダ アン オートグラフ コレクション オールインクルーシブ リゾートの口コミ

7.6

良い

8.4

清潔度

8.2

設備とサービス

8.0

スタッフとサービス

8.4

環境への配慮

8.2

施設のコンディションと設備
評価 10 - 1002 件の口コミ中 408 件が非常に良い
評価 8 - 1002 件の口コミ中 253 件が良い
評価 6 - 1002 件の口コミ中 154 件が普通
評価 4 - 1002 件の口コミ中 82 件が不満
評価 2 - 1002 件の口コミ中 105 件が非常に不満

口コミ

8/10 (良い)

Mayumi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
空港からは近いものの街から離れた場所にあるため車がないと観光は難しい。オプショナルツアーに申し込むのをお勧めします。 売店が一つしかない。 レストランは複数あって飽きない。アプリで席を予約できるので便利。ただしメニューはアプリと現場で違ったりするので注意。軽食の摂れるカフェや気軽に飲める複数のバーも有用。 スタッフの言うことと現場の状況が違うことがある。 海は綺麗。ビーチサイドの雰囲気がとても良い。混んでなくて落ち着いている。波の音だけを聴きたい人にとっては音楽が邪魔。
2025 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Jason、Odenton

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed our stay. The beach was amazing and the hotel grounds were well kept. Rooms could use some updating. Staff was courteous for the most part. Some looked disappointed to be there but they were probably tired. They seem to be understaffed at the restaurants.
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shannon

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
clean, friends, excellent amenities
2025 年 11 月に 8 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Diana

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Food wasn’t so great, not much options. Some staff members were rude and unfriendly! The shower in my room didn’t work,only could use handheld
2025 年 10 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Elaine、London

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The first room that was given to us smelt badly of damp we were then moved to another room and that too smell of damp. The bedroom wasn’t as luxurious as expected. The room was not serviced and had no towels we had to call for service to get some towels and it was serviced the next day.However the communal areas are excellent the buffet breakfast is exceptional with lots of choices. The same for dinner/supper. There is also lots of snacks the opened bar make your stay much more relaxing.the individual restaurant like the Indian, French and Italian, get booked up pretty quickly.
2025 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NESHALA、Tacarigua

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The beach was wonderful. The scenery was excellent and very relaxing. Rooms were very clean and the staff extremely friendly. The delicious food would linger on my mind for a very long time to come.
2025 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Tommy

2025 年 10 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Ryan

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am writing to express my disappointment with the service my wife and I experienced during our stay at the Royalton from October 17–20, 2025. The issues we encountered fell far below the standards expected of your brand. 1. Check-In Delays and Poor Communication Upon arriving at 8:30 a.m. on October 17, we were told our room would be ready in two hours. However, after multiple follow-ups, we were repeatedly misinformed and ultimately told to return at 3:00 p.m. The lack of accurate communication of the front desk staff were both unprofessional and frustrating. 2. Transportation Arrangement Failure On October 19, I arranged through the front desk for a 4:00 a.m. taxi and a 3:45 a.m. buggy on our departure day. Neither arrived. We had to carry our luggage ourselves, only to discover no taxi had been booked—leaving us stranded and anxious about missing our flight. This was a serious lapse in organization and guest care. 3. Delayed Release of Credit Card Hold Although I was told the credit card hold would be released within 24 hours of checkout, it was not cleared until November 4—over two weeks later—despite multiple follow-ups. This delay caused unnecessary inconvenience. These repeated service failures raise serious concerns about the professionalism and reliability of the Royalton brand. I respectfully request an explanation and appropriate action to address these issues.
2025 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jessica

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Extremely disappointing experience. My flight was canceled, and when I notified the hotel, they still charged a no-show fee. Spent hours being redirected between the hotel and Marriott about adding a guest—each blaming the other and trying to charge an extra $400. Ended up rebooking through Expedia, which was cheaper, but the room was dirty, lights didn’t work, and the “all-inclusive” amenities were minimal (2 beers, 4 waters, 4 sodas). The staff was unhelpful and took no accountability. I would not stay here again.
2025 年 11 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jenifer

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
My experience. I have mobility issues. While getting to the room upon check-in was fine, as i used the shuttle, waiting for the shuttle daily was tiring. Walking to dining room or beach area required me going down 2 levels, 27 stairs. I tried to bring everything with me one time cause I didn't want to make a second trip. I was not a fan of the food in the dining room. I happened to meet one of the chefs who said he'd make anything I wanted. I asked for roasted veggies, fried plantain and salmon. He sent it to my room. While the fish looked funny, it tasted ok. I was sick, vomiting and diarrhea for 2 and half days of a 7 day trip. Nurse wanted me to get an IV. I declined. When I could manage, I got some Pepto Bismal. Thank God I had brought some plantain chips and ginger tea with me. Upon my return and after many tests, my doctors advised that I obtained parasites either from the fish or the water. I must also mention, while the room was ok, it was not what i had requested. As I was traveling solo, I wanted 1 king. I received 2 queens and my room was an adjoining room. Evidently, the walls must be thin, as the couple next door were,...I'll say, very much in love. Thank God for earphones. I slept with them and music to drown out the nights activities next door. I had never visited my dad's land and I wanted to see Grenada. I will return but most likely, another hotel. This was a rough summer starting with this trip. I am only now starting to feel more like myself again.
2025 年 5 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

akila

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The spa, beach amenities, and gym were amazing — the facilities and staff exceeded my expectations. The all-you-can-eat buffet was okay, and I especially loved the omelet station. However, some items like jelly and mimosas were unavailable upon request. Unfortunately, the hotel rooms were disappointing. Both rooms (15204 and 16203) had severe condensation and a musty odor. I reported the issue immediately after check-in, but the front desk ignored my complaint. On October 23rd, I contacted Expedia, who reached out to the resort. Only then were we moved to another room, which had the same problems. I have photos showing the condensation and mold. We stayed under these conditions since leaving Grenada wasn’t easy due to limited flights. I hope this helps future travelers make an informed decision.
2025 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Allukeshia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
When I booked, the room was listed as ocean view, but the reality didn’t match the online photos or expectations. My view overlooked the roof of another building, with the ocean visible only beyond that. The resort itself was quite dull — there was no music or daytime entertainment. If you’re looking for total peace and quiet with nothing much going on, this would be the place. However, if you’re looking for fun and energy, it’s definitely lacking, but he beach at the hotel was nice/relaxing The food was disappointing and repetitive. They served almost the same meals every day during my stay (Friday to Tuesday), and the presentation wasn’t appealing. Evening entertainment wasn’t much better — karaoke, trivia, and a fire-tossing act that quickly became repetitive. We ended up renting a car to explore and find some nightlife, but even off the resort, there wasn’t much excitement. The few clubs we found were underwhelming. That said, the island itself is beautiful — the natural scenery is stunning, even if the atmosphere is quiet. We visited Anse Beach and had a nice meal at a beachfront restaurant there. We also went to Annandale River, which was scenic though the water was quite cold. Junction and a couple of other popular clubs were just okay, but we did find one restaurant (I can’t recall the name) where the food was excellent — easily the best meal we had on the trip. One highlight was meeting a local coconut vendor whose warm personality and charisma truly stood out.
2025 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Marvin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Staff did nothing for my husband’s birthday despite promising to do so!
2025 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KEITH ASHTON、BELLEVILLE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely loved the experience. Indian, Italian, and French restaurant all exceptional. My favorite was French with the flank steak. Room view and beach great I will return next year. Staff I loved them all! I’m so sorry I didn’t take pics of the name tags but all friendly and helpful.
2025 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dudley

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
At check in, it took them 3.5 hours to give me a room. Then gave me the wrong room and had to go back to the lobby with my luggages and wait for another room. I finally got a room but the TV and phone wasn’t working so I had to call front desk. On the second day of my stay, the walls started having black dots which were mold and saw a leak on ceiling near the tv. The walls have been wet throughout my stay which made the floor get wet. Some of the staff were great but this is unacceptable. My worst experience with Royalton and to make it worse I came with a group of 33 people and some of them had issues with the room they paid for. Some of us had standard, ocean view and diamond club.
2025 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marion

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was spotless and I enjoyed my swim out pool!! Best. Birthday vacation ever!!
2025 年 10 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Conrad

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Report is nice but very spread out. Clean up took too long. There is no reason breakfast plates or any plates after dining once left outside on the floor by the door take 5 hours to get picked up. People should walk round every hour or 2 to collected the dirty plates and utensils. Room service took was to long. 2 to 3 hours. One time it took so long i forgot i even ordered. But food provided in the Diamond Club lounge was great.
2025 年 10 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Jasmine

良かった点 : 清潔度
My recent stay at the all-inclusive resort was disappointing. The food options were mostly American-based and of poor quality, with limited offerings that related the local island cuisine. This was particularly disappointing, as I was hoping to experience authentic dishes from the area. While most staff were pleasant, I did have a negative encounter in the dining area. I was asked to leave because I wasn't wearing a cover over my bathing suit-even though several other guest were dressed similarly and were not approached. I felt singled out, embarrassed and disrespected. To make matters worse, the staff members refused to serve me while I was eating. Overall, the experience did not meet the expectations I had for an all-inclusive resort, especially given the lack of authentic food and inconsistent treatment by some of the staff. I will NOT stay at this resort when I return to Grenada.
2025 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Someca L

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My room smelled of mold. Called front desk about. They did absolutely nothing. Spoke to Levron not sure I’m spelling his name right. The food was very disappointing same bland food everyday. Room service never had anything listed. The bar did not have premium liquor readily available. I stayed in a diamond club room. Had to ask and negotiate for things which suppose to be given. Grenada is beautiful but definitely won’t stay at Royalton again the worst experience at a resort.
 Bathroom mold
More mold.
2025 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kurlyn

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I was placed in a room that had no view of anything . Upon checking in i was told i would get added benefits based on booking through expedia. That turned out not to be the case . I traveled for a conference at the hotel. On checking out the room i noticed there was no iron or steamer. This made it impossible to iron my business suit. I equested an iron and was told there was none available but they would iron four pieces of clothes complementary . I was told someone would collect the clothes but no one did. I attended the first day of the comference ij wrinkled clothing . I tried several times to use the phone only to discpver it did not work. The next morning i tried to make coffee and discovered the coffee maker did not work. I took a shower and only half of the rainfall shower head acrually ran water. I hated the location of the room as there was a hill at the front and at the back. I also did not feel like the room was properly cleaned as there was dust in the corner . The first day i got no lumch as the buffet ran out of food. I managed to survive on some slices of water melon. Day two was hardly better and they again ran out of food during lunch. The food was bland and not what would be expected of a place known for its spices . I paid more than the pther conference attendees by booking through expedia just for the benefits . There was no expedia champion as promised until the third day and he was useless. I managed to get a decent meal only after leaving th hotel.
2025 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

katrin

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
That was very bad
2025 年 10 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Gillian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was good and I love the access to the beacon.i did not have a room with view. I had a partial garden view obstructed my the roof. The the food was terrible lots of salt.
2025 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Teresa、Kansas City

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room we booked was not available when we got there so had to stay in a different room our first evening. The property was very well maintained and clean. All the workers were polite and friendly. We were not fans of the buffet but were pleased with the offerings at the specialty restaurants.
2025 年 9 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Chanelle

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The spa was really relaxing. The excursions team was very helpful and accommodating. The coffee shop was the best. Everything hit. There water sports was really really fun. I did kayaking, something with a sail boat and snorkeling.
2025 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LESTER lloyd

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was very clean. The the staff was very friendly. The food was good. The water on the beach was amazing. It's a great, I had a great time. No problems , what does staff or the beach order food.
2025 年 10 月に 7 泊滞在