Dear Hiroshi, thank you so much for this great 3-star review. We really appreciate your transparency and it assists us as an avenue of improvement to provide you with 5-star experience for your next visit!
Dear kayoko, we are sorry for the unfortunate condition that you have encountered. Kindly note that Sama-Sama Express Hotels are for transit while Sama-Sama Hotel is for early/late flight. We hope that we will get to be your still preferred accommodation. Stay safe and sound!
Dear Koyoko, we are apologize for the unfortunate experience that you've need to encounter. However, our hotel is suitable for the layover/transit passengers/connecting flight and you may have NOT pass through the immigration and customs. Besides, our transit hotel is located between the departure/arrival gate and the immigration/customs counter for purpose as to ease the other passengers who have no VISA with them. I hope that this explanation would clarify and hope you could still choose us for your next visit with this better explanation.
Dear Miwa, thank you for sharing your review with us. We are pleased to know that you and your family had a pleasant stay and enjoyed our hotel's facilities.
Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back again.
8/10 (良い)
KAORI
家族旅行
2022 年 8 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KAORI
2022 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
??
2022 年 8 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
??
2022 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
TETSURO、Setagaya-ku
出張
2022 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
長いトランジットには欠かせないホテル。快適でした。
TETSURO
2022 年 7 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 13 日)
Dear Tetsuro, thank you for your review and the perfect rating you gave us. We are glad to know that you had an overall positive experience. Thank you for choosing our hotel and we most certainly look forward to being of service to you again.
10/10 (非常に良い)
Masayuki
家族旅行
2022 年 6 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ターミナルが見渡せる景色で良い
Masayuki
2022 年 6 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 13 日)
Dear Masayuki, thank you for your review. We are pleased to know that you had an overall positive experience with us. Thank you for your patronage and we most certainly look forward to serving you again. Best Regards.
Dear Yoshiyuki, thank you for staying with us. We are very appreciative of the time you have taken to drop us your comments regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is important for us to make further improvements, we look forward to seeing you soon in the future. Meanwhile, keep well and stay safe. Best regards.
10/10 (非常に良い)
Kazuki
2022 年 5 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Kazuki
2022 年 5 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Shinji
2022 年 5 月 9 日
Shinji
2022 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Chihiro
2022 年 5 月 9 日
Chihiro
2022 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Akina
2022 年 5 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス
Akina
2022 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Kazunori
2022 年 5 月 7 日
Kazunori
2022 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
ZHENXING
2022 年 5 月 1 日
ZHENXING
2022 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
NAO
出張
2022 年 4 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
the best location for transit to Timor Leste
NAO
2022 年 4 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 10 日)
Dear Nao, thank you for your positive feedback and we are glad you have enjoyed staying with us. We look forward to your next trip. Regards,
10/10 (非常に良い)
Yuuji
出張
2021 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レストランが良かった。
Yuuji
2021 年 11 月に 1 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 8 日)
Thank you for taking the time to share your experiences with us. Our team is hard at work trying to continuously improve our service and it’s always rewarding to hear kind words. Once again, thank you so much for the feedback and it would be our pleasure to welcome you again not too distant future.
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
アメニティがあまり充実はしていなかった。素泊まりとしては充分です。
宿泊されたお客様
2021 年 2 月に 1 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 3 日)
Thank you for staying with us. We are very appreciative of the time you have taken to drop us your comments regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is important for us to make further improvements, We look forward to seeing you soon in the future. Meanwhile, keep well and stay safe. Best regards.