外観

パーク イン バイ ラディソン マッカ アジジャの口コミ

5 out of 5
パーク イン バイ ラディソン マッカ アジジャ
Land Plots No. 09/11-999, Azizyah District, Makkah, Makkah

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 55 件の口コミ中 23 件が非常に良い" "
評価 8 - 55 件の口コミ中 11 件が良い" "
評価 6 - 55 件の口コミ中 8 件が普通" "
評価 4 - 55 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 55 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Luqman

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Underground parking with valet available
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

sohaib

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good experience
2024 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Afruza

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abdifatah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I would like to recommend everyone who like to live in Makkah environment of Aziziya the Parkinn Verizon is the best place to leave. They have more than hospitality.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Abdifatah

2024 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Overall very good place in comparison to hotels inside clock tower because they cost you a fortune and are very dirty and have old furniture and you don’t feel like staying in 5 star hotel but this is very clean and nice hotel only thing is you have to take shuttle to reach haram. There shuttle is every 30 minutes to an from haram and you don’t have to wait much.
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ibrahim

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ruaa

2024 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Munir

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
it was very good. room and shower was amazing clean and big room space. its not walking distance to haram. free shuttel bus every 30min. but from haram simetime no shuttel then we pay for taxi many time around 20-25 ryal every time . also shuttel have break daily 12:30-1:30. day and night
2024 年 1 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Ibrahim

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Overall cleaned and bus service from hotel is good. The internet is very slow with DSL KBS download and you can’t use anything on the internet
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Saleh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really nice facility and very quiet.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

WAEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect
2023 年 11 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

samet

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sahra

2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

HUSSEIN

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
2023 年 4 月に 14 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

10/10 (非常に良い)

Abdifatah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I’m waving my hand to all employee Park Redison. It was a great place to stay. And you will find a great customer service. Thank you for serving a great accommodation.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

10/10 (非常に良い)

Abdallah

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

10/10 (非常に良い)

Abdifatah

2023 年 4 月に 5 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

6/10 (普通)

Kashif

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I have one complaint about bus driver they don’t tell us where we have to come back and she say they don’t understand what we are saying with them I’m sorry to say they speak only Arabic witchy we don’t know yet
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

2/10 (非常に不満)

shiraz

2023 年 3 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

10/10 (非常に良い)

OSAMAH

良かった点 : 清潔度
The location is wrong
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

8/10 (良い)

ahmed

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was good experience with my family hotel almost nice only breakfasts was very poor they need to look at it
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 8 日)
Dear guest, Thank you for choosing the Park Inn by Radisson Hotel, Makkah Al Aziziyah. We are always pleased to know your suggestions to provide you with the best services and rise to the level of your aspirations. We apologize for any problem you encountered during your stay with us, and we are honored by your visit to us soon,, (hotel management)

6/10 (普通)

ahmed

家族旅行
Breakfast very poor and staff not friendly at all hotel can be 4 stars not 5
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 8 日)
Dear guest, Thank you for choosing the Park Inn by Radisson Hotel, Makkah Al Aziziyah. We are always pleased to know your suggestions to provide you with the best services and rise to the level of your aspirations. We apologize for any problem you encountered during your stay with us, and we are honored by your visit to us soon,, (hotel management)

8/10 (良い)

MUSA

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 22 日)
عزيزي الضيف , شكرا لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية , يسعدنا ان خدمتنا قد نالت اعجابكم ورضاكم ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم , ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل ودمتم بود ...

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

10/10 (非常に良い)

Sabrina

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Parfait navette pr aller Al haram a même pas 10 min le must et confortable et archi spacieux
2022 年 4 月に 7 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

10/10 (非常に良い)

Abdifatah

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

2/10 (非常に不満)

Maeen

2022 年 4 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

10/10 (非常に良い)

norah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
كل شي تمام قربه من الحرم والمكان نظيف والاكل منوع فاق التوقعات👍
2022 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Abdulrhman

2022 年 4 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

2/10 (非常に不満)

Saleh

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No more then 2 stars
It was one of the worst stay I ever had. No Service no housekeeping room was dirty and The carpet has a lot of stain even the floor . Reception took forever to answer when the answer they have an attitude.
Stain
Dirty
Stain
Broking handle
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

2/10 (非常に不満)

Farhan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

6/10 (普通)

Faisal

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 2 月に 3 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

4/10 (不満)

Abdullah

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards,Hotel Management.

2/10 (非常に不満)

Abdu

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
مستغرب من سوء النظافة!!!
استغربت من سوء نظافة الغرفة كانت جداً سيئة وحتى بطانية السرير متسخة ورائحة كريهه .. حرام يصنف 5 نجوم والله انحرجت مع اختي لأنو انا اللي حاجز لها عشان جايه عمرة .. غير كذا الاستقبال بارد وقال ماعجبك كلم التطبيق يرجع لكم المبلغ .. يعني المفترض ترقية لغرفة انظف مع شوية اعتذار لكن حتى هم سييئين .
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
سيدي العزيز ، يسعدنا إقامتك في فندقنا ، ونشكرك على ملاحظاتك ونؤمن دائما بأن ملاحظات ضيوفنا هي الطريقة الوحيدة لتحسين خدماتنا لتلبية توقعاتهم. سنأخذ تعليقاتك في الاعتبار ونتأكد من إرسال شكواك إلى الإدارات ذات الصلة. نتطلع إلى الترحيب بك مرة أخرى ونعدك بمواصلة تقديم أفضل الخدمات لك. مع أطيب التحيات ، إدارة الفنادق.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Safar e Madinah
2020 年 11 月に 1 泊滞在
Jawaherからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear, Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel. believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. Thank you very much and we are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. regards, Hotel management.

10/10 (非常に良い)

Mohammad Aziz

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Really five star hotel wth great people
It was amazing to stay in Park inn by redisdon. Excellent service, excellent staff, excellent environment and nice food buffe recommend for those who have a family. Mr Fahad was the great person to manage the whole hotel system.
2020 年 1 月に 28 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations.. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

2/10 (非常に不満)

Hakim

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
aucun service
Aucun service, pas de nettoyage dans les chambres , personne répond au téléphone et à l’accueil encore pire . Hôtel à éviter
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Nedaa Fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Monsieur, nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel et merci pour vos commentaires, pensez toujours que les commentaires de nos clients sont le seul moyen d'améliorer nos services pour répondre à leurs attentes. nous prendrons en compte vos commentaires et veillerons à envoyer votre réclamation aux services compétents. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau et nous nous engageons à continuer de vous offrir les meilleurs services. Cordialement, Gestion hôtelière.

6/10 (普通)

Ali

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
فندق جيد في غير وقت المواسم
لاتعني ملاحظاتي أن الفندق غير جيد ولكن هذه بعض الملاحظات اتمنى تلافيها في المستقبل والعاملين في الاستقبال والأخ المصري المسؤول عن العمال متعاونين وودودين وخصوصاً الأخ حسن في الاستقبال 1- تسجيل الدخول استغرق خمس ساعات حتى جهز الجناح 2- لايتم الرد على هاتف الخدمه ولا يتم تلبية الطلبات 3- الافطار مكرر لا يجود تنوع في الأصناف فطور اسيوي رغم انه لايوجد سكان اسيويين
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Maganmenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم, ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

6/10 (普通)

khalid

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations.. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

10/10 (非常に良い)

Muhammad Waqas

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fabulous
I had no problem from check in to check out...thanks to the cleaning staff always there to help.
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Nedaa Fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

8/10 (良い)

Adnan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
رحلة عمرة
جيدة جداً والمكان جميل فيه خدمات
2019 年 12 月に 4 泊滞在
ادارة الفندقからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم, ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

8/10 (良い)

Mohammad

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bien main loin
Excellent hôtel mais loin de Haram transport en bus de hôtel mal organisé
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Nedaa Fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

4/10 (不満)

Ahmad

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
For the 3 days we stayed at the hotel, they did not once clean our room. The time I complained, we had the guy come and change the towels in the bathroom and said okay I’m done. Then I argued with him to do the bed which he had no interest in doing. That’s the only service I’ve had at the hotel. Also at the breakfast buffet, the Guava juice was warm and acidic, tasted off and spoiled. I told the manager, and with attitude he tasted it and said “uh, must have been mixed with the orange juice” and did not remove it.
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nedaa Fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations. we will take your comments into consideration and make sure to send your complaint to the relevant departments. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

8/10 (良い)

salah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الفندق ممتاز ولكن ..
الفندق ممتاز جدا والخدمة فيه ممتازة ويستحق السعر بلا جدال ، ولكن للأسف الفطور لم يكن بمستوى الفندق او الخدمة ، ارجو مراجعة تقييم الفطور من قبل ادارة الفندق لتتناسب مع مستوى الفندق .
2019 年 12 月に 2 泊滞在
ادارة الفندقからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم, ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

10/10 (非常に良い)

Bashar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 19 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations.. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management. ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم, ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

8/10 (良い)

Abdelelahman

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 19 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations.. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management. ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم, ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

10/10 (非常に良い)

Taleb

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
OUMRA Décembre 2019
Excellent séjour Petit déjeuner varié et excellent Bus pour Haram à l’heure Le Check in est rapide et on m’a remis la chambre vers 10h00 alors que c’est normalement vers 14h00 Le sourire et l’accueil chaleureux du personnel et notamment Madame RAGHDA ( excellente) Seul bémol le personnel nettoyage des chambres certains ne parlent ni arabe ni anglais !!!
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 26 日)
Dear Sir, we are happy that you enjoyed your stay at our hotel and Thank you for your feedback believe always that our guests’ feedback is the only way to improve our services to meet their expectations.. We are looking forward to welcome you again and we promise to continue to offer you the best Services. Best Regards, Hotel Management.

10/10 (非常に良い)

ALI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ممتاز
ممتاز من كل النواحي
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Nedaa Fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
ضيفنا العزيز , شكراً لاختياركم فندق بارك ان باي راديسون مكة العزيزية ويسعدنا دوما معرفة اقتراحاتكم لتقديم افضل الخدمات لكم والارتقاء إلى مستوى طموحاتكم ونعتذر عن أي مشكله واجهتكم اثناء اقامتكم لدينا , ونتشرف بزيارتك لنا في القريب العاجل,, مع التحيات (إدارة الفندق)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Raghdahからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear . Greeting from Park Inn by Radisson Makkah Aziziyah. Thank you very much and we are looking forward to welcome you any time and we promise to continue to offer you the best Services.