ロビー応接スペース

OYO 1159 ホテル ニュー サバの口コミ

2 out of 5
OYO 1159 ホテル ニュー サバ
9, Jalan Pedas, Lot 3&4, Block A, Segama Complex, Kota Kinabalu, Sabah

口コミ

5.2
評価 10 - 5 件の口コミ中 0 件が非常に良い" "
評価 8 - 5 件の口コミ中 2 件が良い" "
評価 6 - 5 件の口コミ中 1 件が普通" "
評価 4 - 5 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 5 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

6.4/10

清潔度

6.4/10

スタッフとサービス

4.8/10

設備とサービス

5.2/10

施設のコンディションと設備

6.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Haruna

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
エレベーターが無く、スーツケースを自分で運ばないと行けないから大変。また、部屋にゴキブリが3匹も出た。 しかし、ホテルのスタッフの方の対応は優しく、ベットも寝心地はよかった。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Ammyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Hi, Haruna! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.

8/10 (良い)

TETSUKA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
周囲には飲食店や土産物屋が多くて便利でした。部屋は清潔感がありastroが観れました。エアコンもokです。問題点はシャワーでお湯が出ない事とwifiが脆弱で時々繋がらなくなる事でした。
2023 年 8 月に 9 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hi, Tetsuka! Thank you for rating us and for the valuable feedback. We have forwarded the matter to our relevant team for ensuring your future stays are up to the mark. Regards, Eva

8/10 (良い)

ng

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Value for money
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Avaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Hey, Guest! Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Ava

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unfortunately this property was very old and the room was antiquated, and dirty. Coffee cup still had coffee in it. The glass left alongside the cup had been used by someone and it had dried toothpaste spittle all over it, the sheets had pen marks over it. I would not stay here and moved out after 1 night
2020 年 1 月に 7 泊滞在
OYOからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

2/10 (非常に不満)

leong

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Zaraからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Hi, leong! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara