高級寝具、羽毛の掛け布団、ピロートップベッド、ミニバー

パリ マリオット シャンプ エリゼ ホテルの口コミ

5 out of 5
パリ マリオット シャンプ エリゼ ホテル
70 avenue des Champs Elysees, Paris, Paris

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 547 件の口コミ中 278 件が非常に良い" "
評価 8 - 547 件の口コミ中 153 件が良い" "
評価 6 - 547 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 547 件の口コミ中 32 件が不満" "
評価 2 - 547 件の口コミ中 27 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Takashi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
プラン内容:デラックスルーム キングベッド1台 朝食付き 4泊5日 旅行のため妻と2人で利用させていただきました。 チェックインの3日前にホテルからメールが届き、チェックイン時刻や手荷物数、ホテルへの要望を問われたので返信しておきました。 宿泊当日、5階の部屋に案内されたのですが、バスルームにバスタブがないことがわかり、部屋の交換を要望すること、バスタブ付きの部屋を1度見学してから判断してほしいと言われ案内を受けました。 案内されたのは2階の部屋でした。部屋の広さやベッドは変わらずでしたが、全体的に設備や家具が古い印象を受けました。バスルームに換気扇がないことや裏通りに面していることなどを確認しながらも、バスタブを諦めることが出来ずに部屋の交換を希望しました。今思えば事前のメールで希望を伝えておけば良かったとも思えます。 客室とサービスについて わかっていたことですが、歯ブラシなどのアメニティは無いので持参したものを使いました。タオルは毎回交換してもらえましたが、交換して欲しいものはまとめて床に置くなどしておかないと交換されないものもありました。 水圧や水温は問題なかったのでバスタブにお湯を溜めて入浴することが出来ました。 裏通りに面していることと、大規模駐車場の影響で騒音が酷かったです。夜中の2時でもクラクションや交通整備の音が室内に響いていました。神経質でない人でも気になって眠りにくいと思います。 また、かなり残念だったのはカーテンがレールから外れており光が室内に漏れてくることでした。これはすぐに改善できるレベルであり、メンテナンスが行き届いていないとしか言いようがありません。 朝食について 食事は大変良かったです。品数も豊富で毎日全体の2割くらいは日替わりメニューになっていたと思います。オムレツやオートミールなど個別の無料オーダー注文もありました。屋外テラスは朝食時に利用は出来ないそうです。 利便性について シャンデリーゼ通りに面しており、ショッピングや外食には最適でした。地下鉄の主要駅も近く、タクシーも拾いやすかったです。モノプリという百貨店とスーパーが徒歩1分のところにあるので軽い買い物に便利です。23時までやっていたので滞在中に2回ほど利用しました。 海外の文化や習慣があることは理解していますが、日本のホテルシティレベルのサービスでした。立地条件で選んでいたので後悔はないですが、客室での時間を満喫することは出来ませんでした。
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Takashi,Thank you very much for your detailed feedback!We hope that you made the most of your Parisian stay.I apologize for failing to meet your expectations during your visit and will personally ensure a follow-up of the situation.We hope that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.In the meantime, please feel free to contact us again to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team

2/10 (非常に不満)

yoshiaki

2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

lapman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
場所はとても良い、サービスは普通
憧れのシャンゼリゼ通りに面していて、場所も見つけやすく、建物も重厚感があるので、パリに来たことが実感できるホテルです。 ただ、値段は高いのに、ホテルスタッフのサービスは普通ホテルレベルなので、期待しない方が良いです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Laura, Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. We will be happy to welcoming you soon. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食やレセプション・ベルボーイの対応、本当に素晴らしかったです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Paula, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Merci beaucoup!! Thank you very much for taking the time to review our hotel. It will be a pleasure to host you again soon. Best wishes

4/10 (不満)

某マリオットエリートメンバー、東京

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
マリオットのエリートメンバー(プラチナ)であるにもかかわらず、持っていたメンバーカードの期限が2月末で切れていたため、その旨を伝えたにもかかわらず、フロントは十分確認もせずに部屋のアップグレードなどしかるべき対応が当初受けられなかった。その後メンバー資格が確認できたとのことで部屋を変わったが、ベッドシーツは新しいものに交換されていないし、シャンプー、リンスなど開栓されて使用済みのままの状態。バスタブやシャワーとお湯はぬるくて風邪をひきそうな温度でしか出てこなかった。暖房も設備が古いためか、部屋が十分暖かくならなかった。5つ星を謳うマリオットで、メンバーズラウンジの設備がないのには驚き。ラウンジ設備がない場合、プラチナメンバーには、多くのマリオットホテルで通常のレストランでコンプリメンタリーの朝食が提供されるが、シャンゼリゼのマリオットではそのサービスもしていないとのことであった。部屋代の高さに見合う設備とサービスが担保されておらず、ここのマリオットには二度と泊まりたいとは思わない。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Paula, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Allow me to apologize for answering to this message in english. None the less, I wanted to thank you very much for your feedback. I will share your comment with our team so we can work on ways to improve our service. Please, don't hesitate to let us know if there's anything else that we can do. Best regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
マリオットのエリートメンバー(プラチナ)なのに、たまたまメンバーカードの期限が切れていたため、当初フロントはよく調べもせずに部屋のアップグレードなどの然るべき対応をしなかった。使用済のシャンプーはそのまま、ベッドシーツも未交換、バスは風邪をひきそうなぬるいお湯しかでなかった。部屋の暖房も十分暖かくならなかった。それらの問題へのスタッフによるリカバリー対応は悪くなかったが、そもそも、5つ星のマリオットでメンバーラウンジがないのはありえないお粗末さ。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Laura, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Value Guest, Thank you for your feedback. Please note that I will share your comments with the management. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
最高なホテル
シャンゼリゼ通りに面して、セキュリティもドアマン・ベルボーイも親切笑顔で迎えられとても有意義なホテル生活をおくれました、帰りも沢山の荷物を通りまで親切に運んでいただきました。  クリスマスイルミネーションも最高でした、パリに行く時はまた、利用させて頂きます。

10/10 (非常に良い)

Marin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シャンデリゼの中にいることを体感できる最高のロケーション。
ホテルから一歩外に出ると憧れのシャンデリゼ通り。素敵なお店にすぐにアクセスできます。ホテルの中も綺麗で快適でした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

KAZUYA、インド

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の立地で贅沢なパリ滞在ができるホテルです。
なんせシャンゼリゼ通りにあるホテルは、ここだけですし、凱旋門にも近いし、買い物や食事には最高のアクセスです。但し、細やかなおもてなしを期待しても無理で、そこはヨーロッパの高級ホテルとしては最低限をクリアしているので、我慢するしかないかなと思いました。具体的には、チェックイン時間よりも早く到着したので、荷物を預けて部屋の支度が出来たら荷物を入れてくれるという説明でしたが、優雅tに戻って鍵を貰っても、荷物は直ぐに届けますとの説明、食事の予約があるので洋服を着替えたいのに30分以上待っても荷物が来ないので、フロントに電話して漸く荷物が届きました。家族四人のファミリールームを取っているのに、アメニティーは明らかに二人分しかなく、スリッパ持ってきてと電話しても、サービス係は英語がイマイチで説明するのに何分も掛かったり、サービスそのものにラグジュアリー感は全く無く、安いホテルに泊まった時に発生するストレスと同じものを感じました。あんまり怒ると、家族から人間的にダメとか言われるので、抑えたつもりがやはり怒っていたらしく、嫁からダメ出しされました。

10/10 (非常に良い)

たつ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
優れた立地
シャンゼリゼ通りに面した、唯一のホテルです。フロントでの優しい態度や片言の英語でも親切に対応してくれました。また、部屋も豪華で素晴らしいの一言です。料金に見合ったホテルだと思います。ホテルの品質もよくてすばらしかったです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

pari
立地条件は申し分無しホテルの担当者の態度が悪い

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
にぎやかなシャンゼリゼの通りにあり、とても便利で観光、食事、喫茶買い物色々、パリに来たなという気分に
パリ最後のホテルにしてパリを楽しむには、とても良いホテルです。もともとマリオットホテルが好きで他の国でも利用しています。パリは、値段が高く何泊もは、利用できませんでしたが、良かったです。特に浴室にあるアロマシャンプー、石鹸等の香りがとても好きです。

10/10 (非常に良い)

Kamale

Great hotel, staff, and location.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Kamale,Thank you very much for your feedback and kind words!We trust that you made the most of your Parisian stay and hope that we contributed to making it memorable.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

8/10 (良い)

Carol A

カップルで旅行
Our room had 5 steps down to the bathroom! Light oak wood that blended together! We are 76 years old. There were no rails! They couldn’t move us so we had them put black tape on end of each step!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Carol A,Thank you very much for your feedback.I apologize for the inconvenience that may have occurred during your stay. We failed to meet with your expectations and we truly appreciate your patience and understanding.The entire Team and I hope that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area. In the meantime, please feel free to contact us again to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

steve

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
es un lugar bello
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear steve,Thank you very much for your feedback!The entire Team will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

MONINA

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location is great! Easy access to Metro and bus. Lots of dining options. Plus, it's in the heart of shopping area.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Monina,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again very soon.Kind regards,Guest Relations Team

6/10 (普通)

Carol

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Overall the stay was OK. The room was OK except that the shower was terrible (mold around the bottom of the shower curtain) and the handheld shower head was in an awkward location. The toilet didn't flush completely, toiletries/toilet paper was not restocked. I was told that breakfast was included when we checked in and then I got charged each day? It was a convenient location but not sure I'd stay there again. The concierge frequently couldn't answer questions which was disappointing.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Carol,Thank you very much for your feedback, we truly appreciate you taking the time to review your stay.The experience you have described is falling far below our standards, and I apologize for failing to meet your expectations during your visit.Please feel free to contact our Guest Relations Team to discuss further the elements of concern.Kind regards,Front Office Team

8/10 (良い)

Juan Ramon Martinez、Monterrey

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Mr. Martinez,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again very soon.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

Ryan

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is at the heart of the Champs-Élysées. The staff and doormen are exceptionally friendly and helpful. The room was clean and had sufficient amenities.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Ryan,Thank you very much for your feedback and kind words!We trust that you made the most of your Parisian stay.The entire Team will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

Elizabeth

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Elizabeth,Thank you very much for your feedback!We truly appreciate you taking the time to review your stay.We hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team

8/10 (良い)

Fu Kit

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Fu Kit,Thank you very much for your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,

4/10 (不満)

Faisal

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Faisal,Thank you very much for your feedback.The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,

4/10 (不満)

Yudianna

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is in a good location on Champs Elysees. The lobby and staff are nice. However, the photos are misleading. The 'terrace' room has no outdoor seating, is dirty and the glass is broken. The rooms are outdated and the TV only has french channels. The room is hot and you have to open the door for a mild breeze. the bathroom is old and unkept. Upon arrival, the front desk asked me if i wanted to upgrade to the Eiffel tower view for a big chunk more, I said no since I had already paid a lot for a 'terrace' view. All I got was a dirty terrace, with no seating overlooking the dirty rooftops and back of the hotel. Construction was going on too so between the door open for air and the noise, it was hard to sleep. I think its an ok hotel, but the price should be way more affordable. Conclusion, very misleading.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relations Team.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Yudianna,First of all, we thank you for taking the time to write about your last experience with us.I feel concerned about the inconvenience you reported, and your disappointment does not reflect our Marriott values. The entire Team and I wish to offer you our most sincere apologies for failing to meet with your expectations. A proper follow-up will be made to ensure this remains isolated incidents.Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.Kind regards,

8/10 (良い)

Jungeun

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Jungeun,Thank you very much for your feedback!Th entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

Tironi

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Tironi,Thank you very much for your feedback!We hope that we contributed to making your stay memorable.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

EMAD

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear EMAD,Thank you for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,Guest Relations Team

2/10 (非常に不満)

Alexa

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Me equivoqué en mis días de reserva llame mil veces haber si me podían ayudar y solo penalizarme con una noche. Deje correos y nada. y no me hicieron ningún tipo de ayuda o descuento. Perdí mi dinero de tres noches. Reservéenseguida en Fraser suites y fue toooood lo contrario me atendieron súper biien amplísima la suite a comparación de la que había reservado y perdí en Marriot. N fin jamás volvería a Marriot.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Alexa,Thank you very much for your feedback.There are policies applied regarding cancellations when you make a reservation through a third part, and I am saddened that we could not accommodate.Please feel free to contact our Guest Relations Team to discuss further the elements of concern.In the meantime, we will remain at your entire disposal to assist you.Kind regards,Front Office Team

2/10 (非常に不満)

Matias

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Terrible experience it shouldn’t be a marriott any more. 3 star hotel
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Matias,Thank you very much for your feedback.We apologize for failing to meet your expectations during your stay and are looking forward to discuss further the elements that we could improve.My hope is that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.In the meantime, please feel free to contact our Guest Relations Team regarding the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel

10/10 (非常に良い)

Nicole Michelle、Hauppauge

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Nicole Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards

6/10 (普通)

Guilherme

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Guillherme,Thank you very much for your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

8/10 (良い)

Ivan Elhiu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
El hotel tiene inmejorable ubicación al estar en la mejor zona de Champs Elysees. Su lobby es relativamente pequeño comparado con otros hoteles de la misma categoría. En general estuvimos cómodos, el único inconveniente que tuvimos fue que tuvieron que movernos de habitación porque la calefacción no podía regularse y mantenía el cuarto muy caliente. Su gimnasio también es muy pequeño. El personal del hotel es amable y en general mantienen las instalaciones limpias.
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Ivan Elhiu,Thank you very much for your feedback, we trust that you made the most of your Parisian trip!We apologize for the inconvenience that may have occurred during your stay and hope that you will visit us again very soon.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

8/10 (良い)

JAYME

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Poderia ser melhor
Nos deram um quarto com goteira no banheiro e ficamos esperando umas 2 horas para o checkin
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear Jayme,Thank you very much for your feedback!We trust that you made the most of your Parisian trip.Furthermore, we have taken good note of your comments and apologize for any inconvenience the waiting time upon arrival and hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

Michael

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス
There is nothing 5* about this property!!! The dining room is a disgrace with very badly stained carpet and seating all cracked, utter disgrace! The carpet on the Stair's to enter the property is all worn. No glass ware in the room, we requested some and it was prompty delivered to our room, alas it was removed two days later. The New Years Eve dinner was a fiasco!! Zero athmosphere and staff in disarray and practically shouting at each other
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Michael,Thank you very much for your feedback, we appreciate you taking the time to review your stay.First of all, I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay, as this is falling far below our standards.I will remain at your disposal to discuss further the elements of concern and hope that you will visit us again soon.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly.Kind regards,Adam D. Guest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel

2/10 (非常に不満)

Selim

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Selim,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact me to discuss further the elements that we could improve on your next visit.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations Supervisor

10/10 (非常に良い)

Janine

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Janine,Thank you very much for your feedback!We appreciate you taking the time to review your stay.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

2/10 (非常に不満)

Medhat、Niles

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Small rooms, not even space for suitcases. Dirty carpet and shades.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,

2/10 (非常に不満)

Medhat、Niles

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Small rooms, got a queen with terrace, no space to put your suitcases. Dirty carpet and shades. Unpleasant smell.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,

6/10 (普通)

Michaelyn

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Pick a different hotel on same stree
Location was great! I think half the hotel has maybe been remodeled and half not. We were definitely in the side that hadn't. Shower and heat didn't work so finally after waiting 2 hours for service people to come and go at 10pm they switched us rooms. I was relieved cause the bed was also soo uncomfortable. New room had a working shower but still very cold all through the night (had heat on highest setting and still had to sleep in multiple layers) and same very uncomfortable bed and pillows. Our exterior door outside did not lock. I'd stay in this location again, but not this Marriott hotel.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Dear Michaelyn,Thank you very much for your detailed feedback!We truly appreciate you taking the time to review your experience with us.The experience you have described is clearly below our standards and I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay.There will be a proper follow-up of the situation and we are grateful for your comment, which will definitely help us improving the experiences we deliver to our guests.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly to discuss further the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel

10/10 (非常に良い)

Michelle

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful location with a lovely lobby bar and restaurant . The staff was amazing and helpful.
2023 年 11 月に 8 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your recent experience with us and for your kind words!We are delighted to read that you enjoyed your time with us.The entire Team will be looking forward to welcoming you again soon to our establishment.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

MELCHOR

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Melchor,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Air condition was not working. Warned them but after 3 days it is still not working. No cleaning for 2 days. Only last day they cleaned the room.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Thank you very much for your feedback. We truly apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and will make a proper follow-up with the management team to ensure this remains an isolated incident.We hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the guest experience you deserve.

10/10 (非常に良い)

Cecile

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Hotel and Stay…Excellent Staff
The stay was great except for a nagging muffled banging noise that never stopped. It sounded like someone was banging a something against a pipe.
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Dear Cecile,Thank you very much for taking the time to review your experience with us, and for your kind words. Nonetheless, we apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and appreciate your patience. We hope that you will visit us again very soon. Kind regards,

4/10 (不満)

ENIS

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
very very old... the elevators does not work properly. the bathrooms and the beds are century old. my sisters room stunk of food from restaurant..
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Adam | Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Dear ENIS,Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback.We truly appreciate you reviewing your experience and bringing these issues to our attention.Your comment has been shared to ensure a proper follow-up of the situation.The entire Team and I hope that you will give us another chance, so that we can deliver the quality of service that you know and deserve from Marriott Bonvoy.I would like to personally apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and will remain at your disposal to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great service, nice hotel.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

ANGELA

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Guest Relations Team からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Mrs Angela, Thank you very much for your feedback. We wish you a lovely trip and we hope to see you soon. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

jamal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Its perfect
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Dear Jamal, Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards.

8/10 (良い)

Rosanna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Dear Rosanna,Thank you very much for your feedback! The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,

6/10 (普通)

Pamela

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Extremely overpriced, rooms are dated in desperate need of renovations. Furniture hanging off walls / don’t fit. Mould on bathroom ceiling, rust in towel rails and tiles, terrible shower over bath (if you can call it that) Very abrupt Checking in staff and one particular concierge on check out. A handful of staff were helpful and polite Won’t be staying again
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Pamela,Thank you very much for taking the time to review your experience with us.The situation you have described is clearly below our standards, and for this reason I wish to offer you my most sincere apologies.Guest satisfaction remains our priority and I invite you to contact me directly to discuss further the issues of concern.In the meantime, we hope that you will give us another chance so that we can deliver the quality of service that you know and deserve from Marriott.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations Supervisor