施設の正面

ザ ホテル ウィンザーの口コミ

5 out of 5
ザ ホテル ウィンザー
111 Spring Street, Melbourne, VIC

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1007 件の口コミ中 562 件が非常に良い" "
評価 8 - 1007 件の口コミ中 281 件が良い" "
評価 6 - 1007 件の口コミ中 102 件が普通" "
評価 4 - 1007 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 1007 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

OSAMU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everyone is very hospitable and respectful. Next time we will definately stay in the same hotel.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Osamu, Thank you for your five star review. Looking forward to welcoming you back again soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Taisei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hideo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
歴史のあってとても雰囲気のあるホテルでした。街の中心地にあるためどこへ行くにしてもアクセスが良いです。ベッドの寝心地は普通、シャワーはちょっと弱めかと思いました。また、ドアノブの位置が高く、古さからか建て付けの悪さが気になりました。女性は少し開けにくいかもしれないです。

10/10 (非常に良い)

sayuri

2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SATOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good!
2023 年 10 月に 5 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Thank you Satoshi San.With very best wishes,'David G A Poerr

8/10 (良い)

naomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff is aimeable. In room ornament is so beatiful. Park is near. so quiet. Treasure building, State Musiam are near the hotel. So I can go soon. Tram is also convienent. State Library,Station,market,church ,shops I recommend walk .Ther'er plenty of green.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Dear Naomi,Thank you for sharing such positive feedback with readers.Until next time my very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Aki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Toshinori

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

WAKAKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よくも悪くも邪魔をしないスタンスで対応していました。バスタブがあるのが何よりよかった。換気扇の音はなかなかうるさいけど、そんなものだと思えばきにならない。すみよい国、すみよい街、みんな、穏やかで生きやすい街のホテルです。
2023 年 7 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Akashika

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
やはり設備は古いのが目立ちます。便器が冷たく、床がきしみ音がしますが、レトロ感は素敵です。 Wi-Fiが弱い感じがします。
2023 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Michiko

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルが由緒ある建物なので素敵でしたが、設備面でバスタブの給湯のコンディションが悪くお湯の調節が大変でした。 バスローブもしっかり洗濯されていないようで加齢臭の匂いがしてガッカリです
2023 年 4 月に 5 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
Dear Michiko,My apologies for the apparent lapse in standards.We shall check your room and all bathrobes. Honestly, Bathrobe cleaning has been excellent yet one case of concern is one too many.With thanks and wishing you safe and amazing travels in Australia,David - David G A Perry - General Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshinori

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
メルボルンで最も歴史あるホテルのため、タイムスリップしたような荘厳な建物内部。最新ホテルには機能性でかなわない部分もあるが、それを補う落ち着いた雰囲気とホテルスタッフのホスピタリティの高さで、素敵な滞在の思い出になる事間違いなし。
2022 年 10 月に 2 泊滞在
The Windsor teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 13 日)
Thank you very much for your kind words. We look forward to welcome you back to The Windsor on your next trip to Melbourne.

10/10 (非常に良い)

Y、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
過去の口コミで、部屋に金庫が無いということでしたが、泊まった部屋のクローゼットには金庫があり、便利でした。 コンシェルジュの方も紳士的で親切でした。
2020 年 1 月に 6 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for the lovely comments in regards to our Concierge Team, we appreciate your kind words. Warm Regards Alex Hampshire Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
ツインで予約していたが、ダブルだった。変更をお願いしたが、満室で無理だった。洗面台が浴室の中にあり、不便だった。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Alex Hampshire Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
コンシェルジュの対応が最高に良かった
2020 年 1 月に 6 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for the lovely comments in regards to our Concierge Team, we appreciate your kind words. Warm Regards Alex Hampshire Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for the 5/5 rating this is appreciated. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

kokekokko、日本、四国

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよい 昔のホテルらしい 内装がクラッシクで素晴らしい 部屋の天井がたかい 朝食がよい(注文、テーブルサービス) アフタヌーンティがよかった。 悪いところ:水のサービスなし。部屋の床がギシギシなっていた ドアチェーンがゆるい
2019 年 12 月に 7 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Alex Hampshire Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

MINAMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックイン時間よりも早く行ってしまったが、既に部屋は準備されていて入る事ができました。 老舗のホテルとのことで、スタッフの皆さんも丁寧で親切。 建物が古いせいで、部屋の床が所々ギーギーと音がしますが、さほど気にならないレベル。 クラシカルでとても可愛く、いるだけで嬉しくなるほえるでした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 3 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に戻ると扉が開いていた。避難指示のようだったが、何一つ説明されず別の部屋に移された。扉が開いていたため大事なものがなくなってしまった。捜索を依頼したが、いまだにホテルからは何の連絡もない。長く続いたこのホテルの歴史も古びただけのものにしか映らなかった。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Katrina Natoliからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Sir/ Madam, Please accept my sincere apologies for your experience. Unfortunately, we experienced a major water leak in the roof of your accommodation floor that required immediate evacuation of all rooms. This was a unforeseen circumstance that required attention and I apologise if you were disappointed with how it was handled. Should you wish to discuss further with me, please contact the hotel. With Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 2 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Sir / Madam, I apologise for any disappointment caused. Should you wish to discuss your stay further please feel free to contact me.With thanks and best wishes. Kind Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

8/10 (良い)

旅楽しみ、Kyoto

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
mcg、電車乗り場に近いし、コンビニに近い、但し品数少ない。 メルボルンマラソンには良い。 staffもそれなりに良いので、また泊まるよ。もう少し安かったら 最高ね
2019 年 10 月に 3 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

Az、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
大変リラックスできるホテルでした。 また宿泊したいと思っています。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for the lovely comments, we appreciate your review. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
美しい建物。室内も古いけれど雰囲気があり、特別な気分を味わえた。
2019 年 9 月に 5 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

Koji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 4 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for your 10/10 rating this is appreciated. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for your rating, your patronage is appreciated. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 4 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for your rating, your patronage is appreciated. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス
由緒あるホテルですので仕方ないのですが、エアコンの利きが悪くて少し寒かったです。特にバスルームが寒かったです。テレビのチャンネルも少なくて一つくらい日本のニュースを流すチャンネルがあってもよいと思いました。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
THWからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear Sir / Madam, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Warm Regards Katrina Natoli Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Glenn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Brilliantly comfortable
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sahir からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear MS. ManahiGreetings from The Hotel Windsor ! Thank you for your recent stay at The Hotel Windsor. Thank you for providing feedback & glad to heart it was really comfortable. I will share the feedback with my team. Look forward to welcoming you back at The Hotel Windsor.

6/10 (普通)

Sarah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Heating in my room not working on a cold Melbourne night. Staff brought in a small heater but I expected more for the cost and name of this hotel.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sahir からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear MS. Suttor Greetings from The Hotel Windsor ! Thank you for your recent stay at The Hotel Windsor. Thank you providing feedback, about the heating not working in the room. I have asked my maintenance team to have a look into this. I sincerely apologies for the inconvenience this has caused. Please let me know about your next stay & I will make sure I can assign a room with own control heating.

10/10 (非常に良い)

Kerry

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We very much enjoyed our stay.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Kerry, Thank you for your wonderful review! Glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Karen

気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Karen, Thank you for reviewing your stay with us at The Royce. We hope that we may again have the pleasure of your company and in the future leave us with memories far more befitting. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

4/10 (不満)

Vanessa

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel is very tired, our bathroom sink was cracked paint in the hotel was chipped. I understand that it’s a heritage listed hotel however rooms were very noisy and cold. We could hear everything on the third floor. Had only three hours sleep due to the noise. The breakfast which we paid for was very average. Had to wait 15 minutes before we were seated and then it took more than half an hour to get our food which was semi cold.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Vanessa,Thank you for taking the time to write following your recent stay with us. I would like to offer my sincerest apologies for a stay left wanting and can guarantee improvements in the future. When next visiting Melbourne I hope that we may have the opportunity to welcome you back and leave you with memories far more befitting The Windsor. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

6/10 (普通)

Warwick Douglas

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is beautiful but it needs to be polished! There was chippy paint on the doors and on the baseboards. The shower sprayed all over the bathroom and left standing water on the floor. The carpet was old and warn and the armchair’s arms were dingy and dirty. The staff was extremely friendly, though, and the breakfast we prepaid for was really awesome!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Douglas, Thank you for your honest feedback following your recent stay with us at The Windsor. It is wonderful to hear our team were ever so attentive and looked after you well. My apologies for your in room experience; please do rest assured only improvements on your next stay with us. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

8/10 (良い)

Rachel Lee Robinson and Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Love this property, so close to shopping, dining & MCG. Only issue we had was the $50 per night charge on our credit card, not a pending transaction, an actual charge that was refunded at checkout. This is unnecessary and a little annoying.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Rachel and Adrew, Thank you for your feedback following your recent stay with us. Thank you for bringing this to my attention. Please be assured I will address this with our team to ensure a far more seemless experience when next staying with us. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Carrie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I love the history!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Carrie, Thank you for your positive review following your recent stay with us. Looking forward to welcoming you back again soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Joyce、Belmont

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stay here every time I’m in Melbourne Beautiful old world hotel
2024 年 3 月に 2 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Joyce,With thanks for your regular patronage and most kind consideration in recommending to readers.With thanks and very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

8/10 (良い)

SIMON

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Old feel
2024 年 4 月に 1 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Simone,We sure have.141 years and counting.Glad to see that your stay was enjoyable.With thanks and very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

8/10 (良い)

John

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel. Had some trouble with Wifi but they addressed the issue.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 14 日)
Dear John,Delighted that you enjoyed your stay at The Windsor.Until next time my thanks and very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Gilbert、Dereel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Gilbert, Thank you for your lovely feedback following your recent stay with us. Looking forward to welcoming you back again soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

4/10 (不満)

Sam

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very dirty. It was like they didn't own a vacuum. Also the room was not cleaned before we got into it and the ppl before left underwear in the room. Would never stay there again.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Sam,Sincerest apologies.We had nothing in our Daily Log on this which is no excuse for such a state of affairs - rather we could not have offered immediate assistance).Hoping to have an opportunity to leave you with memories more befitting The Windsor in future.With thanks for bringing this to our attention and with very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager.

8/10 (良い)

Robert、Sssafras

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Robert, Thank you for reviewing your recent stay with us.Looking forward to welcoming you back again soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

8/10 (良い)

Liz

カップルで旅行
Loved that it was old and had so much history. A bit dated but good fun. Staff were great and very helpful
2024 年 4 月に 3 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Liz,Thanks for your kind words.Until next time, our thanks and best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

6/10 (普通)

Anveeta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Lack of business facilities, no 24 hour dining as would be expected in a 5 star hotel. Also lacks facilities to eat between resteraunt close and bar opening. Pretty dissapointing for a beautiful old lady.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Anveeta,My apologies for no aligning expectations to experience.We endeavour to be as transparent as possible on this platform.Our Cricketers Bar serves Lunch and dinner daily, yet Room Service is limited.With thanks for the feedback,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Maria, Thank you for your five star review! Looking forward to welcoming you back again soon. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

6/10 (普通)

Maria

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Nick McLennanからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Maria, Thank you for reviewing your stay with us. We do hope that we may again welcome you back in the future and only improve on your previous stay. With my kindest regards,Nick McLennanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Ni

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and helpful stuff, beautiful building inside and outside. Great location, close to train and tram. Room is a bit old but clean. Poor sound insulation, can hear the hall and upstairs noise occasionally.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for your kind words and apologies for the disturbance.We shall endeavour to allocate a particularly quiet room in future.With sincere thanks and best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Melinda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely comfortable stay
2024 年 3 月に 2 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Melinda,Perfect.With thanks and best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

6/10 (普通)

Lee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dated
2024 年 3 月に 3 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Lee,My thanks for the feedback.With very best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager

8/10 (良い)

James

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Even though the hotel has obviously seen better days, we liked everything about it except the shower! The shower in our room, unfortunately did not want to run at a comfortable temperature and was either too hot or too cold. Otherwise, we really liked the while ambience.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
David G A Perryからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear James,Thanks for your generous review.We shall check the mixer water valves in your room. Apologies for the inconvenience.With thanks and best wishes,DavidDavid G A PerryGeneral Manager