外観

ダブルツリー バイ ヒルトン バンコク プルンチットの口コミ

4.5 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 397 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 385 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 121 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 70 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 27 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Yoshio

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Terryn Schlenther - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Yoshio,Thank you so much for your review. I am glad to hear we met your expectations. We look forward to welcoming you back in the near future. Kindest regards,

10/10 (非常に良い)

Hidetaka

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Noteからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Dear Hidetaka, We're delighted to hear that everything met your expectations during your stay. Your satisfaction means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another perfect experience!

10/10 (非常に良い)

tomoaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Noteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Tomoaki, Thank you so very much from behalf of our entire team. It is our great pleasure to know that you have a great experience at our hotel. Wish we have opportunities to welcome you back for next visit.Kind regards, DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit

8/10 (良い)

Takumi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Takumi,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave a review for us. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again on a future visit to Bangkok.

10/10 (非常に良い)

Kazuho

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Noteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Kazuho, Thank you so very much from behalf of our entire team. It is our great pleasure to know that you have a great experience at our hotel. Wish we have opportunities to welcome you back for next visit.Kind regards, DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit

10/10 (非常に良い)

Hidetaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
リニューアルされてとても快適に過ごせました。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear Hidetaka,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are so pleased that you had a positive experience!We hope to have the opportunity to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

HIDEAKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方は皆優しくて過ごしやすかったです。
2023 年 5 月に 4 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 22 日)
Dear Khun Hideaki,Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay with us. We are especially pleased that you felt well-looked after. We are expecting to welcome you BACK to our hotel next time you will travel to our area. CARE regards,

10/10 (非常に良い)

Naoki

2023 年 4 月に 2 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear Khun Naoki,We are excited to see your great 5* rating. Next time you are in the area, we would love to have you stay with us again! Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

naomichi

2023 年 4 月に 4 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 22 日)
Dear Khun naomichi,We are excited to see your great 5 rating and hope that you enjoyed our hospitality. Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us.We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area. Care regards,

6/10 (普通)

Yosuke

2023 年 2 月に 9 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Yosuke,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave a review. We hope that you had a good experience during your stay and hope that we have the chance to welcome you again on a future visit to Bangkok.

8/10 (良い)

???

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食も美味しく、スタッフのサービスは最高でした。 部屋は清掃漏れがあり、アメニティも置いてありませんでしたが綺麗でした。 あとは最寄り駅まで少し距離がある。
2023 年 2 月に 2 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are so pleased that you had chosen to stay with us!We sincerely thank you for the feedback regarding the bathroom. We have shared your comment to the relevant team to handle to ensure that the issue is taken care of. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back next time you will travel to our area.

8/10 (良い)

MINAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
前回ダブルツリーヒルトンスクンビットに泊まり非常に良かったので、同じ系列のこちらに泊まってみました。 結果清潔さ、サービスはとても良かったと思いますが、最寄り駅のプルンチットはレストランなどがあまり無く、ショッピングなども含めるとスクンビットの方が良かったと思います。 またジムの設備が古くて狭くとても残念でした。ここは改善の必要があると思う。
2023 年 1 月に 6 泊滞在
DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchitからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are so pleased that you had a positive experience! We will take your comment on the gym to continue to improve our facilities in order to provide excellent experiences to our guests!We hope to have the opportunity to welcome you back soon.

8/10 (良い)

YASUHIRO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

かもめ、神戸

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てにおいて、いいですね。
2019 年 3 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トイレに寄生虫がおり、バスルームの清掃に問題を感じました。その後お部屋を変えて頂きましたが、景色、広さ等グレードの低いお部屋に案内され、非常に残念でした。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Jean-Philippe De Haes からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you to have stayed with us and for taking the time to provide your feedback. It appears as though we have failed to meet your expectations and I offer our sincere apologies to you. We hope you will give us an opportunity to welcome you again in the future. Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プール改修中だったのが残念。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haesからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. I sincerely apologize for the Pool closure. In support to our commitment to deliver an exceptional experience, we are currently performing a property improvement project and we apologize for the inconveniences caused. I hope that you will stay with us again. Kind regards, Jean-Philippe De Haes General Manager

8/10 (良い)

SANO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2部屋予約が別々の階となりました
2部屋予約し、コネクティングルームもしくは隣同士の部屋を予約時にお願いしていましたが、当日同一フロアの部屋もなく1階違いの部屋となりました。家族旅行だったので不便しました。もう少し事前配慮をお願いしたい。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Sano, Thank you for your time to sharing your feedback from your recently stay. We are sorry to hear that you experienced with overall service. I sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered and ensure that I shared it with the team to seek ways to improve these areas. I hope that you will stay with us again. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2020 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yuen、TOKYO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは新しく、とても清潔に保たれており、細かいところまで清掃が行き届いています。部屋の清掃時にはぐちゃぐちゃだった充電ケーブルをキレイにまとめておいてくれたり、とても気が利くな、と感じました。 スタッフも皆、常に笑顔でプライドを持って働いており、とても気持ちの良い滞在となりました。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Yuen, Many Thanks for your nice review following your recent stay with us recently. Please do stay with us again should you plan another visit to Bangkok Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

OHOH

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても素晴らしいホテル!また泊まりたい! ただ一つ欠点といえば歯ブラシがない。これだけのホテルにも関わらず、歯ブラシがないのは残念。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear OHOH, Thank you for your comments from your recent stay with us. We appreciate your feedback and please contact our “CARE LINE” “0” for any assistance you may require. We look forward to welcome you again. Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
価格的には充分ですが建物の古さは少し感じました。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Value Guest, Thank you for your review. We are currently performing the improving project. We look forward to welcome you soon. Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く、アクセスが楽
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Value Guest, Thank you for your short and nice review. We look forward to welcome you soon Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応がとても良かったです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your short and positive review. Glad that you enjoyed your stay with us. Look forward to welcome you back again in near future. Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

10/10 (非常に良い)

たぬきち、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感ある部屋だった。全く問題なし。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haes General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear たぬきち, First I would like to thank you to have chosen the DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit for your recent stay in Bangkok . I would also like to thank you for having taken the time to provide us with your valuable feedback on Expedia. We are very happy to hear that you enjoyed your stay in overall. We do hope to see you return soon as we look forward to welcome you back.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Jean-Philippe De Haes からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Thank you for your feedback! we look forward to welcome you again Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haesからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Thank you for your feedback! we look forward to welcome you again Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
。。。。。。。。。。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Jean-Philippe De Haes からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Thank you for your feedback! we look forward to welcome you again Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

6/10 (普通)

mana

ドライヤーのコンセントが故障していて使用出来ない
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Jean-Philippe De Haes General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Dear Mana, Warm greetings from DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit! Thank you for your feedback about the room facilities which I shared with my Team to improve this area. We look forward to welcome you again. Sincerely yours, Jean-Philippe De Haes General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に清潔で、設備も問題ありませんでした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Yoshi6、港区

グループ旅行
風呂やシャワーで熱湯しか出ず困った。
2019 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフみんなが 笑顔で迎えてくれました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

kousaku

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今一部工事中であと数週間過ぎないとわからない。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
改装中ため、エントランスが工事中であったりチェックイン等のレセプションが通常の1階ではなく7階であったりと若干の不都合はありましたが、総じてとても快適な滞在となりました。
2019 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel
2019 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
静かで広々としていて良い部屋です。 朝食も美味しかったです。 シャワーのお湯の温度の調節が難しいので、そこをなんとかして欲しいです。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗なホテルで良かったです
2019 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

SK、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
GWに続いて夏も宿泊した。リニューアル工事が続いていたのは残念だったけど、スタッフはフレンドリーでBTSからも歩ける距離にあるので、今後も利用したいと思う。
2019 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Kei、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
工事中だから仕方ない
2019 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

こうちゃん、大阪

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
4回目の宿泊で今回はダブルツリーヒルトンの参画で1階部分が改装中で7階がレセプションだった。部屋は広く瀕死のゴキブリが2匹いたがほぼ清潔。フリーWiFi環境は快適だった。ただ部屋全体の照明は暗く改善が必要。BTSプルンチット駅に近く、歩3分のスクンビットでバス停があり交通面は便利。ナナの歓楽街に数分とその方面に興味ある方には便利。高速道路に隣接しているが静か。残念なことに料理の質が落ちている(寿司、刺身、蜜蝋などなくなった)プールが7階の食堂に面している、日射時間が短い構造課題がありスイマーには不満。
2019 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
凄く綺麗でまた泊まりたい
2019 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Hide

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
改装中で工事の音がうるさかったです。
2019 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Aloha、東京

家族旅行
ロビーは全面工事中でレストランの脇に机を置いてチェックインカウンターにしてました。 完全に騙された感です。 工事中と分かっていれば予約しなかった。 部屋のアップグレートとかの提案もなく、がっかりなホテルでした。
2019 年 7 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
工事中でエレベーターが一つしか動かなく、そこだけが不便でした。 それ以外は良かったです。
2019 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良く利用しているホテルなので安心して泊まれます。ありがとうございます。
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在