屋外プール

アマリ バンコクの口コミ

5 out of 5
アマリ バンコク
847 Petchburi Road, Bangkok, Bangkok

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 602 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 251 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 81 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 41 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 26 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Toida

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Traffic situation was terrible. Jam and noise were worst those I have ever had.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Cate, Amari Hostからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Toida, On behalf of the entire hotel team members, my apologies for these inconvenient during your stay with us. My attention was drawn to the fact that we failed to live up to your expectations. I have shared your feedback with the relevant hotel teams in order to better uphold our goal to providing an extraordinary experience for you and all guest in the nearest future. We all are looking forward to have you again at Amari Bangkok and prepare everything as your preferences in order to brighten your stay with us.

10/10 (非常に良い)

Katsuji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの周りで買い物は済ませられました。しかも、他より安い!また次回も利用させていただきたいです
2024 年 2 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

MIYUKI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
壁が薄いのか隣の部屋や廊下のでの音がよく聞こえて騒音が気になります。 電車利用を予定してる方にオススメできません。 清潔感あり、STAFFの方は良い人です。 少し歩くと色々あるので散策はできなくもないです。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Reからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Dear Miyuki,A warmly greeting from Amari Host!! Thank you for sharing feedback on your recent stay with us at Amari Bangkok. It’s concerning to read that you didn’t have an enjoyable stay with us. I will pass this comment to relevant department in order to prevent this kind of occurrent happen again We do hope that in spite of the incidents, we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Best RegardsPatcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

KYOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応、清潔さ、食事全てが完璧でした。 また泊まりたいです。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Reからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Kyoko,I would like to thank you on behalf of the entire hotel team members for taking the time to share your experiences with us. It's always nice to hear encouraging words, especially when they come from the ones that matter the most—you! The hotel team has discussed your remarks in order to appreciate the excellent guest experiences we delivered. I'd like to thank you once more for taking the time to leave a comment. We look forward to meeting you soon. Respectfully, Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Tomonori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Reからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Tomonori,A warmly greeting from Amari Host!!Thank you very much for staying with us, we are overwhelmed to receive such a great feedback from you. We strive in delivering the memorable experience to all guests and we are glad that all met your expectation.It was indeed a pleasure having you stay with us. The team and I are all looking forward to welcoming you back soon.Respectfully, Patcharaporn P. (Patty)

10/10 (非常に良い)

Tadao

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周囲が非常に人の多い環境にもかかわらず、静かで快適な環境を提供してもらえるのは良い。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Reからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Thank you very much for highest review on Expedia.

10/10 (非常に良い)

REIKA

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 18 日)
Dear REIKA,It has been an honor to serve you. Amari Bangkok takes pride in putting their guests first and attending to their needs. What sets us apart from others is our hospitality and service. We constantly aim to satisfy the needs and expectations of our guests. It's always nice to hear encouraging words, especially when they come from the ones that matter the most—you! I would like to thank you once more for taking the time to leave a comment.I hope to have the opportunity to welcome you back soon.Respectfully,

8/10 (良い)

NORIHIRO

2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に快適、コストパフォーマンスがよい。 駅くら遠いのだけが残念
Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear YUKO,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us. Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment. We look forward to seeing you soon.

10/10 (非常に良い)

Junichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay!
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Dear Junichi,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.Respectfully,

10/10 (非常に良い)

Arisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Dear Arisa,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.Respectfully,

10/10 (非常に良い)

Yoshiaki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方々のホスピタリティが とても高くて、とても快適な滞在でした。朝食も美味しかったです。 バンコクに行った際は、また利用しますね。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Alisa C.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Yoshiaki,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us. Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment. We look forward to seeing you soon.

10/10 (非常に良い)

???? Web????

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 25 日)
I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.

8/10 (良い)

Kenji

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時間の数時間前に着いたのですが、部屋が用意できているとのことで、チェックインできた。子どもが一緒だったのでとても助かりました。また帰りもレイトチェックアウト可能か確認すると、こちらもできる範囲で対応して頂けた。 買い物する場所やマッサージも近くにあり、とても便利だった。 朝食も種類が多かった。建物のセキュリティもしっかりしているが、部屋の内装は少し古く感じる部分もあった。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Alisa C. からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 13 日)
Dear Kenji,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.Respectfully,

10/10 (非常に良い)

Uta

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Alisa C.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.

10/10 (非常に良い)

Ayami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Manager, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 23 日)
Dear Greeting from Amari Watergate BangkokThank you very much for your recent stay with us at Amari Watergate Bangkok. It has been a great pleasure having you as our guest.Should there be anything I can assist you with in the future, I remain fully at your disposal. My team and I are looking forward having the chance to welcome you in not so distant future! Best Regards,Pimmada Musigapan Manager, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Hisaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Manager, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 23 日)
Dear Hisaki,Greeting from Amari Watergate BangkokThank you very much for your recent stay with us at Amari Watergate Bangkok. It has been a great pleasure having you as our guest.Should there be anything I can assist you with in the future, I remain fully at your disposal. My team and I are looking forward having the chance to welcome you in not so distant future! Best Regards,Pimmada Musigapan Manager, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

MINAKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
清潔感に関しては、ゴミを掃除したというよりか、端っこに寄せた。という感じでした。他は文句なし最高です! スタッフの方も英語がペラペラでなくてもきちんとコミュニケーションを取ろうと頑張ってくださったり、とても親切にしていただきました! 空調やシャワーの圧力、ドライヤーの風量も完璧でした!
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Manager, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 23 日)
Dear MINAKO,Greeting from Amari Watergate BangkokThank you very much for your recent stay with us at Amari Watergate Bangkok. It has been a great pleasure having you as our guest.Should there be anything I can assist you with in the future, I remain fully at your disposal. My team and I are looking forward having the chance to welcome you in not so distant future! Best Regards,Pimmada Musigapan Manager, Guest Relations

6/10 (普通)

ito

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食ブッフェは種類も多く会場も広くてお勧め、シャワーの水圧も強め、1階のイタリアンのピザも窯で焼いていて美味しいです。 プールは小さくて少しがっかり、室内設備も全体に古い感じ、ホテルランクは5星のようですが高級感はあまり感じません。ザワザワと落ち着きのない雰囲気です。 道路を渡ればプラトゥーナムのモールだしセントラルモールや両替所も近く立地はよいです、駅はちょっと遠いかな。 悪くはないけど、、、さほどお勧めもしません。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Manager, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Dear Ito Sama,Greeting from Amari Watergate BangkokThank you very much for your recent stay with us at Amari Watergate Bangkok. It has been a great pleasure having you as our guest and I am glad to read that you have been enjoying your stay and our facilities.Once again, We are greatly appreciated for the continued support you have shown to our cause and what we here at Amari Watergate Bangkok are striving to achieve! Should there be anything I can assist you with in the future, I remain fully at your disposal. My team and I are looking forward having the chance to welcome you in not so distant future! Best Regards,Pimmada Musigapan (Pim)Manager, Guest Relations

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフは、皆さん親切で、臨機応変で、タイに来てよかったと思いました。 イタリアンレストランが美味しく滞在中、3回食べました。 今は、大変な時ですが宿泊してる人が 笑顔になれるホテルでした。
2023 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUJI

2022 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Yoko

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに30分以上かかったのに、鍵が開かないトラブル。レイトチェックアウトもお願いしていたのに、鍵が使えなくなりました。フライト✈️で疲れていたので、何度もレセプションで待たされて、本当に気分が悪くなりました。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Imai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TOMOHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感があって良かった。 部屋の換気が少ないのが気になった。
2022 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tatsuya

2021 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
めちゃくちゃ綺麗なホテルなんで、大満足でした。スタッフさんも大変お世話になりました。また、タイに行くときは、伺いたく思います。本当にありがとうございました😊
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クーラーの温度調節がデジタル式だったらなおよかった。
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーの水圧が低いのが残念なくらいで、他はないです
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

FUMIHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Y,Y、東京

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
①給湯器が水漏れする ②アイロンが格納場所のサイズとあっていない ③アメニティーで髭剃りがない ④トイレにをシュレットがない ⑤TVで日本の番組の映りが悪い/日本番組が少ない
2020 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Uptoyou、TOKYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プラチナムショッピングモールの前にあります。 スタッフの方の対応もきちんとしています。 シャワーのお湯の量も温度も申し分ないです。 朝食ビュッフェは盛りだくさんで何を食べていいか迷います。 BTSの駅から少し歩きますがよいホテルだと思います。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
予約の条件と違いました
禁煙のキングサイズベッドの部屋を予約しましたが、案内された部屋は喫煙室のツインベッドの部屋でした。しかもカードキーが使えなかったため、レセプションに戻ってカードキーを変えてもらわなくてはなりませんでした。部屋を禁煙フロアに変えてもらいしましたが、キングサイズベッドではありませんでし。予約の際の条件は無視されたのが大変残念でした。
2019 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
脚質が多いせいか、ルームクリーニングの時間が遅く(17:00以降でした)途中でホテルに戻っても新しいタオル等がなく、がっかりでした
2019 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごすことができました\(^o^)/
2019 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

yasuo

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語を話せるスタッフが居なかった。
2019 年 11 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても高級感のあるホテルでした。 エレベーターを待つ時間も短いですし、宿泊フロアにはカードキーがないといけなくなっているのでセキュリティも安心です。 部屋にはバスローブ、タオル、使い捨てスリッパ、ドライヤー、シャンプー、コンディショナー、ボディージェル、固形石鹸、櫛、歯ブラシセット、ヘアキャップ、綿棒などのアメニティは使用したものはルームクリーニングの際替えてくれていました。 枕元にもコンセントがありました。 チェックアウト後にシャワーを使用しましたが、タオルも貸していただけ、シャンプーとボディーソープもあり、ローション、ボディーローション、ドライヤーもあり、助かりました。 朝ごはんも想像以上に豪華で美味しく、種類もたくさんあって毎朝が楽しみでした。 ただ、バスタブの栓がヌルッとしたことと、3泊しましたが、2日目に朝食を食べにいっている際にルームクリーニングに入られたようで驚きました。 また機会があれば是非宿泊したいと思います。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は良いし、きれいに清掃されてはいるけど、 室内の老朽化画少々に気になります。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方皆さん感じが良かったです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在