ジュニア スイート キングベッド 1 台 (Murano Junior Suite w/ Canal View) | 低刺激性寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾

ハイアット セントリック ムラノ ベニスの口コミ

4 out of 5
ハイアット セントリック ムラノ ベニス
Riva Longa, 49, Murano Island, Venice, VE

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1004 件の口コミ中 703 件が非常に良い" "
評価 8 - 1004 件の口コミ中 208 件が良い" "
評価 6 - 1004 件の口コミ中 59 件が普通" "
評価 4 - 1004 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 1004 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Isamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was positive overall. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 (非常に良い)

YUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Dear Yuko, We truly appreciate your excellent rating and can't wait to welcome you back in the future. In the meantime, we wish you safe onwards travels.Valentin Röttger – General Manager

10/10 (非常に良い)

KAZUYA

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger – General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your feedback and for these amazing 10-star rating! See you soon in Venice! Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Yosuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所も施設も最高です。
2022 年 6 月に 2 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 16 日)
Thank you SO MUCH, Yosuke, for taking a moment to share your excellent rating. We are indeed happy that our location and facilities exceeded your expectations! Should you visit the amazing Venice once again in the future, we sincerely hope to be your choice of accommodation again. Leonardo Ometto General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good! We will visit here.
2021 年 6 月に 2 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 8 日)
Dear Guest, We truly appreciate your 10 out of 10 feedback and we very much look forward to your return! In the meantime we wish you the best for your future traveling experiences. Best regards, Leonardo Ometto General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nice stay
The staffs were nice, friendly and willingly to help us anytime. The free shuttle service from/to the airport was really helpful. The room was cozy and the interior was nice.
2019 年 10 月に 4 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Guest, Wow! What a wonderful 10* star rating and review. We are pleased to read that you enjoyed our stylish rooms, speedboat as well as our lovely team. Our dedicated staff works hard to make sure all our guests have a memorable stay and feel welcome, and we are happy to hear you appreciated that. We look forward to welcoming you back to Hyatt Centric Murano Venice soon!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
. からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Thank you so much for thanking the time to provide us with you feedback on your stay with us! Best regards, Leonardo Ometto General Manager

8/10 (良い)

Kyoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Thank you Kyoko for staying with us and taking the time to share your feedback with the future travellers. Wish you a nice day, see you soon! Leonardo Ometto General Manager

4/10 (不満)

keiko

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
チェックアウトして後から食べてもいないBar請求が22ユーロ紛れていました。確認もしてくれないで金額だけ言われてる支払いました。 部屋のバスマットやバスタオルが連泊で置かれてなかったりと心に不快に残っています。
2019 年 4 月に 6 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Dear Keiko, We appreciate the time you took to review your stay and address your concerns to us. We are very sorry to learn your disappointment as this is certainly not the experience we wish our guests to live when staying with us. it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
LaGare Hotel Veneziaからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Trevor, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
LaGare Hotel Venezia からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitelからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitelからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
モダンなホテル
朝食が美味しかったです!
2018 年 8 月に 2 泊滞在
LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitelからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 26 日)
お客様へ、 この度は、LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 Leonardo Ometto General Manager

8/10 (良い)

Ally

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Das Personal war sehr freundlich. Leider war das Boot des Hotels kaputt, daher war ein Airport Shuttle nicht möglich. Mit dem Public Boot und einem Fußweg von 10 min war das Hotel super erreichbar. Das Zimmer war schön groß, zu zweit hatte man ausreichend Platz. Wir hatten ein Zimmer hinten raus, leider haben sich dort (seit vermutlich mehreren Jahren) Tauben niedergelassen, wodurch das Lüften so gut wie nicht möglich ist. Dementsprechend hat man Tag und Nacht Tauben vor seinem Zimmer, die „laut“ sind und alles voll scheißen.. sehr schade! Das Hotel sollte dringend etwas dagegen tun. Ansonsten ein sehr sauberes und gepflegtes Hotel.
2024 年 3 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Sayder

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Siento que puede ser el mejor hotel de Venecia. Sin embargo ofrecen cosas q no las incluyen
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you visit ourcity again in the future, we would love to welcome you back. Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Anthony

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
I would not advise to go to this property. We were deprived of the transfer from airport to hotel by water taxi with a drink which is why I chose this hotel, two days before we were due to go I was sent an email to say the boat was broken and we would have to find our own way to the island.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Anthony, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns.Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat is currently undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused.We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Dennis

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thank you very much for taking the time to share details of your experience and for this 5-star rating. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back at Hyatt Centric Murano Venice on one of your journeys. Sincerely,

4/10 (不満)

Julien

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Son emplacement sur cette très belle île de Murano
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Merci beaucoup d'avoir choisi Hyatt Centric Murano Venice et d'avoir partagé vos impressions sur le séjour. Ce serait un plaisir de vous accueillir une nouvelle fois au sein de notre hôtel.

10/10 (非常に良い)

Alexander

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing property, friendly staff, delicious breakfast. Highly recommended.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Alexander, Thank you very much for choosing Hyatt Centric Murano Venice and for your recommendation. We are glad to learn you had a 5-star experience and we hope to welcome you back to the island of the glassmakers very soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

catherine

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Catherine, Thank you for being our guest and for these 5 stars!It makes us happy to see that we were able to meet your expectations and would love to welcome you again for another stay on the island of the glass-makers. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Ann

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Thank you for choosing our property on your recent trip to Venice and for taking some time to rate your experience. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Best regards,

8/10 (良い)

PRAVEEN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Our stay was comforting and we enjoyed everything. The staff was very helpful
2023 年 12 月に 2 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Praveen, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that your stay was comforting and that you enjoyed every aspect of it. It is particularly rewarding to know that our staff was able to contribute to your positive experience with their helpful assistance.We appreciate your choice to stay with us and look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Valentin RöttgerGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Billiet

2023 年 11 月に 3 泊滞在
. からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Cher Billiet, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de laisser une évaluation. Nous sommes désolés de constater que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous prenons chaque retour au sérieux. Si vous avez des préoccupations spécifiques que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à les partager. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de surpasser vos attentes. Cordialement, on behalf of Valentin Röttger - General Manager

10/10 (非常に良い)

Janelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything was excellent from check in to check out. Everyone was friendly and accommodating. Rooms were clean and comfortable. Food and drinks were delicious and easy to access as there are multiple restaurants and a bar within the hotel. Couldn’t have asked for a better place to stay for my first time in Italy.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for being our guest and for this amazing 10-star rating, Janelle!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we dpo hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

C

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Many thanks for taking the time to review your experience. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Murano again in the future, we would be happy to welcome you back. Best regards,

8/10 (良い)

Isha

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is the beautiful island Murano which is around 40-45 minutes away from Venice by a very convenient ferry ride. The hotel property was great, the food was incredible with lot of choices at breakfast buffet and wonderful sering staff. We had a Junior suite booked overlooking the canal with a very scenic morning view. The hotel staff at the reception was alright, there were some issues with my booking with expedia where hotel couldn't find the reservation. We waited for 30 minutes at the reception trying by ourselves to sort it out (as told by the reception desk), finally after intervention the issue got resolved. They could have been kinder and more compassionate. Overall a good place to stay if you don't mind the commute.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for making Hyatt Centric Murano Venice your preferred choice of hotel. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Thomas

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr organisierter Ablauf. Toller Service. Super Personal. Klasse Zimmer. Direkt vom Flughafen mit dem Hotel-Schiff abgeholt zu werden, ist schon ein sehr netter Einstieg :)
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to learn you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall.We would love to welcome you again! Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Srinivas Rao、Easton

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Well-maintained property with very friendly and helping staff. It is ideally located along the canal and water transport station is just across the road.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Many thanks for taking the time to review your experience.We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

10/10 (非常に良い)

Filipa

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

8/10 (良い)

Osvaldo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The bed bad condition
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience.We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating.

10/10 (非常に良い)

Besarta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Thank you for taking the time to rate your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Kerry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel, helpful staff
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to read you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall. Many thanks for acknowledging the Team and the service provided. We would love to welcome you again!

10/10 (非常に良い)

Wienk,

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We hebben echt genoten! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Sudhir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed staying in Hyatt centric Murano.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Thank you very much for being our guest and rating your experience, which we are thrilled to learn was a 5-star one! Should you plan another visit to our city, we hope that Hyatt Centric Murano Venice will be your choice of hotel once again.

4/10 (不満)

Christina

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Skuffende oplevelse
Vi boede på hotellet i tre dage. Måtte sende to ud af tre måltider tilbage til køkkenet, fordi pastaen ikke var færdig kogt (ikke aldente, min mand har været bosiddende i Italien af flere omgange). Maden smagte ikke specielt godt. Vi sad og frøs i restauranten, der der var et net i stedet for vægge, alt for koldt i oktober. En nat gik brandalarmen, og vi løb ned. Da vi kom ned til receptionen, talte receptionisten i telefon, og kiggede blot op, men det var det. Havde været rart med en melding, efter vi havde løbet ned med vores dreng, igennem gange og kontoret. Receptionistens manglende reaktion, fik os frem til konklusionen at der ikke var fare. Så vi gik tilbage ad nedtrapper og gange, da elevatoren ikke kørte grundet alarmen. Afløbet i bad og håndvask, var begge stoppet på vores værelse. Vores udsigt var en byggeplads. En rengøringsmand vaskede gulv, men der var ikke et advarselsskilt, så min mand var ved at falde bagover. Værelset var iskoldt da vi kom, dårlig klima på værelset. Elevatoren i lobbyen, havde en defekt/smadret knap. Der er en del glas-pynt ved receptionen, som trængte til en støvklud. Dette hotel levede ikke op til vores forventninger.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for evaluating your stay at Hyatt Centric Murano Venice and for being our guest. We regret to hear your recent stay was not pleasurable and below expectations and we send our sincere apologies for the inconvenience occurred. This is not the level of service we generally provide, and it certainly does not meet our standards either. Your comments will be shared with the appropriate team members so we can take action to prevent these issues from happening again. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again in the future and regain your trust.  Best regards,

10/10 (非常に良い)

Michelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
free shuttle water taxi to airport
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Many thanks for taking the time to review your experience, Michelle. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 (非常に良い)

Gregory、Weston

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice and comfortable property. Modern, clean and spacious. Gotta take the vapoteras to get to Venice but easy to use - just outside hotel lobby
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at our hotel, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Sincerely,

4/10 (不満)

Erina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room needs some maintenance.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Vinayak

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent staff
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you Vinayak for this amazing 5 stars review. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Hermaleah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good.
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.  Best regards,

8/10 (良い)

Lili

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice location
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Bryan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean & modern, very welcoming staff, easy transfer from rail station: service 4.2 departure point D. 24 hrs pass cost €25 from machine or ticket desk nearby, Free transfer to airport. Regular boats to Venice. Nearby co op supermarket, quiet walks around island as well as busy shopping area.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for choosing Hyatt Centric Murano Venice! We are thrilled to learn you had a pleasant stay and we are grateful you took the time to share it. We look forward to welcoming you back soon and hopefully many more times to come. Best regards,

6/10 (普通)

Erina

グループ旅行
The property needs little work done . Staff very pleasant. I was not able to sleep because it was too hot .
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Although I am glad to learn your stay was enjoyable overall, I am sorry to learn your night's sleep was impacted by the room temperature, which was not ideal on this occasion. We hope this will not prevent you from considering another stay with us in the future. In the meantime, we wish you safe travels with the Hyatt family.

8/10 (良い)

Mark

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We loved the staff, they were friendly and helpful, and had an excellent dinner at the restaurant served by again a great staff. Our room was clean and orderly. We also enjoyed being on Murano Island away from the hustle and bustle of Venice. My only slight against this hotel would be the lack of air conditioning which made sleeping difficult at times. They do have a water cooling system but it is not strong enough for hot days and nights.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Although I am glad to learn your stay was enjoyable overall, I am sorry to learn your night's sleep was impacted by the room temperature, which was not ideal on this occasion. We hope this will not prevent you from considering another stay with us in the future. In the meantime, we wish you safe travels with the Hyatt family.

8/10 (良い)

Marjolaine

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 10-star rating. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Klaus

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stayed for 2 nights in October 2023 and we had the most pleasant stay possible. Nice staff at check in, the rooms are nice and clean with a great bathroom ( all things which are not necessarily easy to find in Venice ). The complementary boat transfer is a proper treat! If we ever go back, we will definitely be happy to stay here again.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

2/10 (非常に不満)

Carsten

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Thank you for evaluating your stay at Hyatt Centric Murano Venice and for being our guest. We are of course very sad to learn your recent stay was not pleasurable and below expectations. We always want every guest to live an amazing experience and it is saddening to learn this was not the case. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again in the future and regain your trust. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Jonathan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very gracious staff and the place was beautiful!!!
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Thank you very much for sharing your recent experience with us, it is much appreciated! We are glad to know your visit was satisfactory and we hope you took with you happy and lasting memories of the time spent in our beautiful island. See you soon! Best regards,

6/10 (普通)

James

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Valentin Röttger - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience.We do hope to welcome you back in the future and win your entire satisfaction. Sincerely,