外観

イビス チュニスの口コミ

3 out of 5
イビス チュニス
Rue De Syrie, Tunis

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 367 件の口コミ中 105 件が非常に良い" "
評価 8 - 367 件の口コミ中 180 件が良い" "
評価 6 - 367 件の口コミ中 45 件が普通" "
評価 4 - 367 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 367 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
静かなホテル
3泊しました。値段的に、仕方ないかもしれませんが、タオルは、毎日かえてくれません。ボディソープむたもシャンプーも同じです。ネルソンマンデラ駅に近く、観光等には、一見便利に見えますが、このメトロという名のトラムは、時間によって全然来ないですし、超満員電車で乗るにそれなりの覚悟かいります。ホテル前のタクシーは、観光客とわかると絶対にメーター使いません。空港まで、30ディナールふっかけてきますので、気をつけて下さい。私は乗ってません。 周辺は、小綺麗なカフェ等はありません。メディナ近くの大通りに行かないと観光客が行きそうなレストラン等はないです。ただ、中心部から離れているので、夜は静かに寝られます。ホテルスタッフは英語もうまく、親切な方が多いです。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
TRABELSI Mからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
泊まるだけならコスパ良し
ホテルの部屋は綺麗。ただし、スパは最低。
2017 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

もっち、イギリス

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に清潔なホテル
ハビブ・ブルギバ通りなど中心部からは徒歩15分ほど離れていますが、非常に清潔なホテルです。スタッフもおおむね英語を話すことができますので、フランス語・アラビア語でのコミュニケーションが難しい場合でも、問題なく意思疎通できます。

10/10 (非常に良い)

Daisuke、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything is neat.
I have convinced it 4 star-hotel. Everything is neat and the staffs are very trained.

8/10 (良い)

Walid

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is good as expected. the area is dead at night maybe it is because of Ramadan. you need a taxi to go anywhere including dining or shopping.
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ismail

2024 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

jung ho

2023 年 12 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Chokri

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
😉
2023 年 12 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Cher Client,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire publié suite à votre récent séjour auprès de notre hôtel Ibis Tunis et sommes ravis de lire que nous avons su satisfaire vos attentes.Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

8/10 (良い)

Michael

2023 年 11 月に 4 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Cher Client,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire publié suite à votre récent séjour auprès de notre hôtel Ibis Tunis et sommes ravis de lire que nous avons su satisfaire vos attentes.Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

10/10 (非常に良い)

Miriam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Emplacement sécuritaire: à 15 minutes à pied du centre ville. Propre. Excellent buffet pour le petit déjeuner. Service accueillant.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Chère madame Miriam,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis TunisC’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame Miriam, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs.Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

10/10 (非常に良い)

Anam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is conveniently located in safe area. Staffs are very friendly and helpful, excellent breakfast, loved it.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Tunis. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 (良い)

Ali、Crawley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good value
2023 年 7 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Tunis. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 (良い)

Georges

カップルで旅行
Tres bien
2023 年 7 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Cher Client,Nous vous remercions pour votre excellente appréciation sur votre séjour auprès de notre hôtel Ibis Tunis; la satisfaction de nos clients est notre objectif principal. Nous sommes ravis de lire que notre hôtel et nos équipes ont su satisfaire toutes vos attentes en cette occasion. Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

10/10 (非常に良い)

ishraq

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice & comfortable
2023 年 6 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear Guest,We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Ibis hotel.We hope to see you very soon.Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Davis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall great
I stay at dozens of ibis' hotels. The important things clean, good pressure and hot water, wifi, convenient charging ports, helpful. Never really been dissappointed. One improvement would be minifridge ( not stocked) in room
2023 年 6 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Abdulkareem

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Sincerely,MT

8/10 (良い)

Carol

2023 年 5 月に 5 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

6/10 (普通)

Loay

良かった点 : スタッフとサービス
Okay
2023 年 4 月に 5 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear Guest,We thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

HAZEM

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Check it was fast, clean, safe, good food.
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 28 日)
Dear Guest,Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Jeff

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good service. Clean rooms.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 28 日)
Dear Guest,Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

6/10 (普通)

Alexander

出張
2023 年 3 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 28 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 (良い)

William

2023 年 1 月に 9 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Sudden need
Not so bad
2022 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Andreas

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 24 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mohamed TrabelsiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Edith

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean, close to the airport
2022 年 11 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 18 日)
Chère Cliente, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Tunis.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame Edith, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

8/10 (良い)

Hajer

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 (良い)

Mohamed

2022 年 9 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

ELKAAMI

2022 年 9 月に 6 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Allou

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Professional and convenient .
2022 年 9 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Hajar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Ismail

家族旅行
2022 年 8 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Guest,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel Ibis Tunis , your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 (良い)

Darchari

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 (良い)

Sami

2022 年 8 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Ghada

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The room was not cleaned properly, found hair and nose boogers inside the bedsheet, shower was not clean,the cleaning lady just barged in the room without knocking while i was asleep the next day, asked her to come by later and i kept the cleaning sign on the door at noon when i left and to my surprise when i came back to the room at the end of the night the room was not cleaned. Cleaning staff has to be addressed!
2022 年 7 月に 2 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Dear guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Tunis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Waleed

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for rating our hotel, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope that you will give us the opportunity to bring you a new experience in our hotel "Ibis Tunis". Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 (良い)

Marie-Claude

2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ali

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Andrew

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hermione

2022 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Pascal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Toufik

2022 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Benjamin

very rude staff and security. no food or drink allowed in room.
2022 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Mohamed Omar

2022 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nassira

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bonne experience - hotel bien placé, excellent restaurant et une equipe dédiée - un bon emplacement pour un sejour affaires
2022 年 3 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kais

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Chike Oti

出張
良かった点 : スタッフとサービス
2022 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Roua

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 1 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 24 日)
Cher(e) client(e) Nous vous remercions pour votre retour positif et nous sommes ravis que vous soyez satisfait(e)s suite à votre séjour à Ibis Tunis. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

8/10 (良い)

Jalal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
MTからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 30 日)
Cher Client, Nous vous remercions pour votre merveilleuse appréciation, nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir dans un futur proche. Bien cordialement, Mohamed Trabelsi Directeur Général