Thank you Nilla for your review, wish you a fantastic 2024Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Abdullahi
2023 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdullahi
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
thank you for your stay, welcome back!Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Nimco Hasan
2023 年 12 月 25 日
Nimco Hasan
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Thank you for staying at Scandic KistaWish you a Happy New YearKindly Regards,Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
dennis
出張
2023 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely hotel so close to places to eat and parking .
Only downfall for me is that there was no kettle in the room.
dennis
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Hello Dennis and thank you for your fantastic review.About the kettle next time, just come down to the reception and we'll give you one if its not included in your room category
6/10 (普通)
Tommy Robert
2023 年 12 月 15 日
Tommy Robert
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for rating us, hope you enjoyed your stayRegards,Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Jörgen
出張
2023 年 11 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lokaliseringen passade mig utmärkt. Frukosten helt ok. Dov bra vilket jag inte gör normalt på jotell
Jörgen
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 24 日)
Hej Jörgen, så trevligt att läsa att din vistelse var till belåtenhet, varmt välkommen tillbaka!Vänliga HälsningarCharlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Cecilia
2023 年 11 月 19 日
Cecilia
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 24 日)
Tack för att du bodde hos oss på Scandic KistaVänliga Hälsningar, Charlotte, Hotel Manager
2/10 (非常に不満)
Ugaas muhiyadin Ugaas
2023 年 11 月 16 日
Ugaas muhiyadin Ugaas
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Ugaas, please contact me, as it seems that you are not satisfied with your stay. You can send a mail to the reception, and they will forward it to med.Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Christina
2023 年 11 月 14 日
Christina
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Christina, thank you for staying with us at Scandic Kista, and welcome back!Kindly Regards,Charlotte, Hotel manager
8/10 (良い)
Anna-Lena
2023 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Trevligt hotell med praktisk placering
Bra hotell nära Kista galleria med butiker och restauranger och tunnelbana. Parkering finns och den kostar 90 SEK per dygn. Bra frukost.
Anna-Lena
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Tack för din kommentar om din vistelse, vi är glada att allt verkar vara till belåtenhet, och hoppas få ha dig som gäst någon mer gång i framtiden.Varma hälsningar,Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Magnus
出張
2023 年 10 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Magnus
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Thank you for your rating, and welcome back!Kindly Regards,Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Oscar
出張, グループ旅行
2023 年 10 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good enough for a business trip stay
Oscar
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Thank you Oscar for staying at Scandic Kista, welcome back!Kindly Regards, Charlotte Fromy, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Oscar
出張, グループ旅行
2023 年 10 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fulfill my expectation.
Oscar
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Oscar, happy to read that you enjoyed your stay, have a wonderful time and hope to see you with us again.Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Christian
2023 年 10 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Christian
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Thank you for staying at Scandic KistaRegards,Charlotte, Hotel Manager
2/10 (非常に不満)
Farhad
2023 年 8 月 14 日
Farhad
2023 年 8 月に 1 泊滞在
GHからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
Hej FarhadStort tack för ditt omdöme om din senaste vistelse hos oss. Vi skulle såklart uppskatta att få veta vad som inte var bra så att vi kan bli ännu bättre på det vi gör. Du är varmt välkommen att kontakta oss med din feedback. Med vänlig hälsning Gayathri Hall,Service Lead
10/10 (非常に良い)
Jörgen
2023 年 8 月 13 日
Jörgen
2023 年 8 月に 1 泊滞在
GHからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Kära Jörgen Stort tack för din fina bedömning på din vistelse . Du är varmt välkommen tillbaka . Hälsningar , Gayathri Hall , Service Lead
8/10 (良い)
Menassie
2023 年 8 月 9 日
Menassie
2023 年 8 月に 1 泊滞在
GHからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Hej Menssie Tack för att du har tagit dig tiden för ge oss din bedömning efter ditt besök hos oss . Tack för att du valde oss för denna gång och jag hoppas vi ses igen !Hälsningar , Gayathri Hall , Service Lead
10/10 (非常に良い)
Sven-Göran
2023 年 8 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sven-Göran
2023 年 8 月に 2 泊滞在
GHからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Hej Sven-Göran Tack för att du tog dig tiden för att ge oss en fin omdöme . Stort tack för att du valde oss för din vistelse och jag hoppas vi ses igen ! Hälsningar Gayathri Hall , Service Lead
2/10 (非常に不満)
Abdulwahab
2023 年 8 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdulwahab
2023 年 8 月に 1 泊滞在
GHからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Hej,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, Vi är tacksamma om du kunde berätta för oss anledning för att du inte var nöjd med vistelsen . Vi skulle vilja veta mer om din upplevelse. Hör av dig till receptionen och berätta . Vi vill gärna förbättra oss . Tack för denna gång ! Hälsningar Gayathri Hall , Service Lead
10/10 (非常に良い)
Amalia
家族旅行
2023 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Breakfast buffet was extraordinary! Thanks to chef Mehmet!
Amalia
2023 年 4 月に 8 泊滞在
Gayaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
Dear Amalia Thank you so much for a beautiful review. I will definitely give your feedback to my colleague Mehmet . Thank you so much for this time and see you soon again Best Regards Gayathri Hall Service Lead
10/10 (非常に良い)
Ramy、arlington
2023 年 6 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Everything is perfect except if you go in summer the room is too hot and no AC
they can at least put fans in each room
Ramy
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Gayaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 30 日)
Dear Ramy Thank you so much giving us your feedback . I am glad to know that you like the hotel and the service. I know that it is bit hot in the house during the summer . We have fan that we are providing upon the request . I hope you enjoyed your stay otherwise . Thank you so much for this time and see you again .Best regarding , Gayathri Hall , Service Lead
8/10 (良い)
Per
出張
2023 年 6 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
4/5
Varma rum på sommaren…bastu
Per
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Gayathriからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Hej Per Tack för att du skriver om din upplevelse på Scandic Kista , vi är medvettna om att rummen kan vara varmt emellanåt och vi därför lånar ut fläktar som kan svalka värmen . Jag hoppas att du hade en bra vistelse överlag . Jag önskar dig en underbar sommar och vi ses igen , Med vänliga hälsningar Gayathri Hall , Service Host-Lead
8/10 (良い)
Per
出張
2023 年 6 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Helt ok men inte mer.
Helt ok hotell men inget över det.
Fruktansvärt varma rum på sommaren och rummen har ingen termostat som man själv kan ställa in.
Per
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Gayathriからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Hej Per tack för att du ger oss din feedback . Det är varmt på rummen under sommaren och vi är medvettna om det . vi har central värme i huset och det går dessvärre inte reglera från rummet . Vi lånar ut fläktar vid begäran och det har funkats för att svalka rummet . Jag hoppas att du kunde njuta din vistelse hos oss trots värmen på rummet . Jag önskar dig en härlig sommar och vi ses igen , Med vänliga hälsningar , Gayathri Hall , Service Host-Lead
8/10 (良い)
MRJF
出張
2023 年 5 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Exceptional Breakfast in Kista
Kista for business! This hotel is close to the offices and the galeria - a quick walk to the train station. All in all worthwhile but not the greatest hotel in the world - I should add its worth the money. Breakfast was execptional.
MRJF
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Thank you for staying at Scandic Kista, and for enjoying your stay here, warm welcome back!Kindly RegardsCharlotte FromyHotel Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2023 年 5 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bra!
Bra hotell med sköna sängar, bra frukost och även ett trevligt utbud av aktiviteter som biljard och shuffleboard. Lugnt område med nära till Kista centrum och tunnelbana.
宿泊されたお客様
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Tack för de fina orden, och roligt att läsa att ni uppskattade er vistelse hos oss och även våra aktiviteter i lobbyn!Vänliga HälsningarCharlotte Fromy, Hotelmanager
8/10 (良い)
Reijo
出張
2023 年 5 月 11 日
Reijo
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Thank you for staying at Scandic KistaKindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
6/10 (普通)
Staffan
2023 年 4 月 2 日
Staffan
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Gayathriからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 14 日)
Hej Staffan Tack för att du tog dig tiden för att ge oss feedback . Hoppas vi ses snart igen Med vänlig hälsning Gayathri Hall , Service Host-Lead
10/10 (非常に良い)
Daniel
2023 年 3 月 20 日
Daniel
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Hej Daniel Stort tack för att du betyg satt oss . Din betyg visar att du var jätte nöjd med din vistelse . Vi ser fram emot att ses snart igen ! Med vänlig hälsning ,Gayathri Hall
8/10 (良い)
Anna
家族旅行
2023 年 3 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Anna
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 16 日)
Thank you for staying at Scandic Kista, warm welcome back!Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Lisbeth
家族旅行
2023 年 3 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Scandic Kista, en favorit. Prisvärt!
Mycket bra!
Utmärkt service dygnet runt. Trevlig personal som hjälper till vid frågor och ger service direkt
Underbar välsmakande frukost för alla smaker. Trevlig och service minded frukostpersonal.
Supernöjd, återkommande gäst
Lisbeth
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 8 日)
Hej och tusen tack för en sån superbra feedback, vi blir otroligt glada, och stolta då gästnöjdheten är vårt största fokus.Varmt välkommen tillbakaHälsningar Charlotte Fromy, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Lisbeth
2023 年 2 月 28 日
Lisbeth
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
Tack kära Lisbeth för at du valde att bo på Scandic Kista, välkommen åter!Hälsningar Charlotte Fromy, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Mahamud ibrahim
2023 年 2 月 24 日
Mahamud ibrahim
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
Thanks for staying at Scandic Kista, Welcome back!Kindly Regards, Charlotte Fromy, Hotel Manager
8/10 (良い)
Ankush Kumar
2022 年 12 月 29 日
Ankush Kumar
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 2 日)
Dear guest Thank you so much for rating us . You are welcome back
10/10 (非常に良い)
Christina
2022 年 12 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Huone oli puhdas ja siisti. Respan palvelu erinomainen. Hyvin järjestetty edullinen pysäköinti.
Christina
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Dear Christina, thank you for staying at Scandic Kista, and for your kind words.Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Lisa
2022 年 12 月 16 日
Lisa
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you, Lisa!Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Ulf
2022 年 12 月 15 日
Ulf
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you, Ulf,Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Stavroula
2022 年 11 月 26 日
Stavroula
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 29 日)
thanks a lot for rating usVarm welcome back!Kindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Lonnie
2022 年 10 月 15 日
Lonnie
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 17 日)
Dear Lonnie Thank you for choosing scandic Kista . I hope to see you back soon
8/10 (良い)
Josefin
2022 年 9 月 29 日
Josefin
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 4 日)
Thank you for rating us, welcome back to Scandic KistaKindly Regards, Charlotte, Hotel Manager
4/10 (不満)
Ytbarek
出張
2022 年 9 月 17 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Mr
Not happy, as a 3-4 star hotel I was expecting nice room, but was not. Even a refrigerator was not available in the room. I do a lot of travel to different countries, this is my first experience a hotel room with no refrigerator.
Ytbarek
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 14 日)
Dear GuestI am sorry to read that you was not satisfied, because we offer a lot of rooms with refrigerator. Your reservation was not for that room type with refrigerator included, but you could have asked for it, and we would have been happy to help you to change to this room categoryPlese let us know next time, if you come back, so we can help you with this.Kindly regards,Charlotte FromyHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Masoud
グループ旅行
2022 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice, comfortable
Masoud
2022 年 9 月に 11 泊滞在
Charlotteからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 15 日)
Thank you so much for visiting usWelcome back!Regards, Charlotte, Hotel Manager
8/10 (良い)
Per
出張
2022 年 9 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Helt ok men inte mer.
Ok hotell, standard.
Lite för dyrt pris för detta hotell/område.
Per
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Kära Per Tack för att du valde scandic Kista . Välkommen åter !
6/10 (普通)
Akseli
出張
2022 年 8 月 31 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Kistan hotelli
Ykeisfiilis hotellista on tehdasmainen ja huoneessa ei ole esim. Minibaaria.
Akseli
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear guest Thank you for giving us your feedback . we don't have minibar but we do have fridge in of our room types . you can choose next time in our home page or you can contact our frontdesk and then we can help you . I hope you had a nice stay with us otherwise . I wish you to have very nice day and welcome back !
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2022 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear guest thank you so much for rating us . I hope to see you soon . Welcome back !
10/10 (非常に良い)
Hans
2022 年 8 月 10 日
Hans
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Service Lead からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Kära Hans
Stort tack för att du gav oss en jättefin fin bedömning . du är varmt välkommen åter !