施設の正面 (日没後)

新羅ステイ麻浦の口コミ

4 out of 5
新羅ステイ麻浦
83 Mapo-daero, Mapo-gu, Seoul

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1006 件の口コミ中 496 件が非常に良い" "
評価 8 - 1006 件の口コミ中 302 件が良い" "
評価 6 - 1006 件の口コミ中 105 件が普通" "
評価 4 - 1006 件の口コミ中 60 件が不満" "
評価 2 - 1006 件の口コミ中 43 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

TADASHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in was so quick!!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

KAZUO

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に良い
2024 年 4 月に 2 泊滞在
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back! Jake Choi General Manager Shilla Stay Mapo

8/10 (良い)

Yumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

GUANGRI、koutouku

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiromi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よく利用しています。チェックインもスムーズで、部屋も快適です
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

yuzuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すぐ隣にセブンもあり駅も近く便利です 清掃もとても綺麗でした
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

Nanami

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地
2024 年 3 月に 3 泊滞在
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 (良い)

Natsumi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
キレイでよかった
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Valued Guest,Thank you sincerely for choosing to stay at the Shilla Stay Hotel. We hope your stay was both comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to serve you in the future. Looking forward to welcoming you back!Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

6/10 (普通)

aya

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Valued CustomerWe would like to express our sincere thanks for your warm concern towards Shilla Stay Mapo.First of all, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel.We have already forwarded you complaint about it to the concerned team for consideration. They will resolve as soon as possible after looking into your complaint.We are carefully reviewing your comments, and we promise to make further improvements and serve you better.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 (良い)

Megumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Valued CustomerFirst of all, we would like to express our sincere thanks for your warm comments about Shilla Stay.We are all really happy to hear that you had a memorably good time during your stay with us.The kind comments you left about your experience during your stay will be of great help to those who are planning to use Shilla Stay.As always, your compliments and words of encouragement inspire us to serve you better by making Shilla Stay a more attractive hotel you would like to revisit, as a business hotel bearing the values of Hotel Shilla.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 (良い)

Miki

2024 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Etsuko

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新羅ステイはリピートですが、5階のどこかの部屋の水道がうるさいのを超えて不快な音が響き、深夜に部屋を交換していただきましたが、変えていただいた12階の部屋は、今度は下水の匂いが部屋まで充満し、不快極まりない一夜を過ごしました。目にしみるくらいの下水の匂いで、もうリピートはありません。
2024 年 3 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

TAKAKO

気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Shilla Stay Mapoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Valued CustomerWe would like to express our sincere thanks for your warm concern towards Shilla Stay Mapo.First of all, we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel.We have already forwarded you complaint about it to the concerned team for consideration. They will resolve as soon as possible after looking into your complaint.We are carefully reviewing your comments, and we promise to make further improvements and serve you better.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.Shilla Stay MapoGeneral Manager Jake Choi

8/10 (良い)

Yuka

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
鏡がバスルームだけだったので部屋の中にもほしかったです。交通の便はとてもよかったのでまた泊まりたいです。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

SAKURA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 (良い)

Shunichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
洗面室の扉が傾いていてちゃんと閉まらないのは困ったが、それ以外は文句なし。 朝食が特に良かった
2024 年 2 月に 3 泊滞在
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Customer, This is Front of Shilla Stay Mapo. First of all, thank you for your stay and interest in our hotel. Though the trip has to be pleasant, we would like to apologize for the inconvenience caused during your stay. We will share the suggestion that you have written with interest internally and make a firm development. Thank you again for your stay and comment, and we will show you an improved appearance if you give us next opportunity to serve you. Thank you.

10/10 (非常に良い)

MIHO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
空港からの移動も行きたいエリアへも、乗り入れている路線が多く、便利。 小雨が降った時も、傘を借りれて助かった
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 (良い)

Kazuyuki、Nagoya-shi, Chikusa-ku

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
古い(出来てから長い)からか、ソファーやクッションの評価が低い。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

Kazuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からのアクセスもよく、地下鉄の2つの駅にも近く、セブンイレブンがホテルのすぐ横にあり、とても便利でした。朝食付きのプランでしたが、朝食もとても美味しくて満足です。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

6/10 (普通)

Takahashi

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
1.ベッド脇テーブル下に埃が溜まっていて、他の滞在者の靴下片方が置き去り。 2.シーツにシミ 客層は悪くないので女性1人でも安心。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

8/10 (良い)

REIKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔でした
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,We greatly appreciate your positive remarks about your recent experience at Shilla Stay Mapo. It brings us immense joy to learn that your visit was both memorable and pleasant.Your feedback is a source of motivation for our team, affirming our dedication to excellence in service. Knowing that your experience could help guide others in their choice of accommodation is truly gratifying.We are committed to continually improving our services and environment, striving to make Shilla Stay a place you eagerly return to. Your praise and support are crucial in this journey.We thank you once again for your valuable insights and wish you and your loved ones ongoing health and contentment.Warmly,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

6/10 (普通)

Hikari

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
隣の部屋のシャワーの音、椅子を引いた音、騒音が気になりました。トイレの流れとシャワーの水圧が弱かったです… 部屋は清潔でスタッフの方も親切でした。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Jake Choiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Shilla Stay Mapo. We regret to hear about any inconvenience during your stay and sincerely apologize. Your feedback is crucial to us, and we're committed to making significant improvements based on your suggestions.We appreciate your patience and are grateful for the opportunity to have hosted you. We hope to welcome you back, offering an improved experience that meets your expectations.Warm regards,Jake ChoiGeneral ManagerShilla Stay Mapo

10/10 (非常に良い)

RYUSEI

2024 年 1 月に 2 泊滞在
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 (良い)

??

2024 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Asako

2024 年 1 月に 2 泊滞在
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takayoshi

2023 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Megumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

6/10 (普通)

Makiko

家族旅行
駅から近いです。 コンセントは日本対応ではなかったです。
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

KENJI、Ashigarakamigun

2023 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Ayumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Soonja

2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Soonja

特に意見ありません。
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

FUTOSHI

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントの態度が悪い笑顔もない
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hirai

FRONT DESK OF SHILLASTAY MAPOからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
고객님 안녕하십니까.저희 신라스테이에 항상 따뜻한 관심과 애정을 가져주셔서 감사드립니다.고객님께서 저희 신라스테이에서 머무르셨던 시간이 좋은 기억으로 남으셨다니 저희 임직원 모두 진심으로 기쁘게 생각하고 있습니다.고객님께서 남겨주신 상세한 이용경험은 저희 신라스테이를 이용하실 계획인 다른 분들께도 큰 도움이 되리라 생각됩니다.남겨주신 격려와 칭찬의 말씀에 힘입어 앞으로도 저희 신라스테이는 신라호텔의 가치를 그대로 담은 비즈니스 호텔, 항상 설렘이 있고, 방문하고 싶은 호텔로 고객님께 다가갈 수 있도록 하겠습니다.소중한 말씀에 다시 한번 감사를 드리오며 가족 여러분의 건강과 평안을 진심으로 기원합니다.신라스테이 마포최준혁 총지배인 드림

4/10 (不満)

MAI

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅近でアクセスはよいのですが、施設設備は経年劣化を感じました。不快になることはありませんが、女性でセンシティブな方は気になるかもしれません。
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kana

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ある程度清潔さもあり、なにより立地がいいので食事や交通には困らなくてとても良かったです。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yuzuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
トコジラミの報道があって不安もありましたが特に問題はなかったです! とても清潔で過ごしやすかったです! コンセントは日本のは使えません。 フロントの方も日本語は話せませんが英語を話していただけます。
2023 年 11 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Anri

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブ付きの部屋を希望しており、事前にホテル側に伝えておきました。当日チェックインをすると希望通りの部屋を手配していただけておりその点は大変感謝しております。しかし部屋に入ってみると壁にシールのようなゴミが複数付着していたり、バスタブに髪の毛が落ちていたり掃除があまり行き届いていない感じでした。その他にも、壁が薄いのか隣の部屋か上の階の部屋も方が椅子を動かす音、咳き込む音が聞こえ夜中だったこともあり眠りが浅くなりました。また3つコンセントがありましたが2つは壊れており全く使えず、電気も初めからつかない所もあり部屋が薄暗くホテル新羅の運営の割に全く異なるサービスだと感じました。孔徳駅からは近く、便利でしたがもう利用することはないかなと思います。
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MAMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
駅からも近く1階にはコンビニもあり、部屋にはミネラルウォーターやアメニティもあります。ただ部屋の空調が調節できないのと、セキュリティーBOXが使えなかったのは残念でした。シャワーもカーテンがないので使い方によっては床がベタベタになります。ホテルは大きな道路に面していますが横断歩道がなかなかないので電車や地下鉄を利用するなら1番か8番出口がおすすめです。
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル周辺で食事も楽しめたし買い物もできました。
2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Takeshi、Nara

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
部屋にシャンプーとコンディショナーとボディ用クリームのアメニティ(ミニボトル)が置いてあるのですが、ボディ用クリームが減っていて明らかに使いかけが置かれていた。このせいで、部屋のすべてが一気に不潔だという印象になった。
2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Sekiguchi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋の広さは十分でした。備え付きのコーヒーはあまりおいしくなかった。
2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で綺麗・交通の便も良・コスパ良
仁川空港からのリムジンバスを利用する際、往復共にバス停が近くにあり便利です。 とても清潔感あるホテルです。 バスタブ付き部屋に空きがあるとそちらに宿泊出来、どうしてもバスタブに浸かりたいので有難いです。 近くには有名飲食店も複数あるので食事に困ることはほぼなし。
2023 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

YOSHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
静かで、過ごしやすいのがいいです。
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

MIWA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても部屋もきれいでバリアフリーで良かったです。地下鉄駅からも近いし 近所には大きなeマートもあり便利でした。次回もお世話になりたいです。
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Masahiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からのリムジンバスに乗り、二つ目で降り(コンドク駅・道路中央レーン)、ほぼ目の前です。麻浦はそれほど観光の中心地ではありませんが、ここから先がソウルの中心地まであちこちに止まり時間もかかるので、その点は素晴らしいと思います。
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mamie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 2 泊滞在