施設の正面

グランド ホテル ブリストル スパ リゾート - バイR コレクション ホテルズの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 779 件の口コミ中 413 件が非常に良い" "
評価 8 - 779 件の口コミ中 269 件が良い" "
評価 6 - 779 件の口コミ中 62 件が普通" "
評価 4 - 779 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 779 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
10年前からニースやフィレンツエに行った時は、時間を作ってこのホテルの5階に泊まりました。今までに5~7回以上は滞在しました。 今回もExpediaで上の部屋を予約し、私も高齢なので最後かもしれないと思いながらここでの滞在を楽しみにしていました。 フロントのヴァレンティナさんは不在で、サラと言う生意気で下品な娘が対応し、最低の部屋を割り当てました。 抗議すると「書いてある通り」と大変不愉快な対応でした。 抗議し部屋を変えましたが、意地になった小娘は下のクラスの部屋しか出しませんでした。 日本から9000kmもやってきて、また、ここに来るため車で200kmも移動し、楽しみにしていたのに、10年間とても良い印象を持っていたのに、たった一人の人種差別の小娘のせいで台無しにされました。 上の部屋は空いていました。エクスペデイアの指示も無視されました。上位の部屋に泊まらないならラパロに来る必要もありません。連れてきた友人たちも不愉快な気持ちになりました。 ホテルにはアジア人客などどうでもいいのでしょうが、私たちの旅行は最後に台無しになりました。イタリアに対する印象も残念な結果になりました。
2019 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

gigi、愛知県 日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ニースからトスカナに向かう途中で何度もこのホテルを使いました。地中海の美しさ、快適な居住空間、気持ちの良い接客など心休まる滞在になりました。 スタッフの皆さんありがとう。

10/10 (非常に良い)

Arianna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
spa, camere, servizi, piscina,cibo.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Reiner

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nachdem ich seit über 35 Jahren einen großen Teil des Monats in durchaus guten Hotels verbringe, sticht dieses kleine, Hotel doch besonders positiv heraus. Durchwegs extrem freundliches Personal, besonders zuvorkommender Service, angemessene Zimmer, schöne Aussicht (Upgrade), kostenlose Parkplätze, großzügiger Spa-Bereich, tolles Gourmet-Restaurant, umfangreiches Frühstück - insgesamt ein kleines 5-Sterne Hotel „alter Schule“, das, insbesondere im Bereich Service selbst den Vergleich mit Klassikern wie dem Sacher in Wien durchaus antreten darf. Sehr gerne immer wieder.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Sehr geehrte Mr. Reiner,Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback zu geben. Wir lesen jedes Wort mit der Freude zu wissen, dass wir Ihnen ein Erlebnis geboten haben, das Ihren Erwartungen entspricht. Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen und zögern Sie nicht, uns vor Ihrer Ankunft für jede Anfrage zu kontaktieren, es wird uns eine große Freude sein, Ihnen zu helfen.Mit freundlichen Grüßen,Riccardo BortolottiGeneral Manager

6/10 (普通)

Claudes yves

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Moyen
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anna Maria

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel bellissimo e confortevole con personale attento e gentile. Torneremo sicuramente
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anthony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a 5th floor room with a wonderful view. Breakfast was a good choice of fruit and cold meats/cheese. pastries etc. Omelettes available on request. Plentiful supply of hot drinks.
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Riccardo Bortolotti からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Dear Mr. Anthony,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Niels

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Helt fantastisk hotel
Dette er et helt fantastisk hotel. På samtlige parametre. Helt fantastisk.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Dear , Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Clara-Luna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comme à la maison. Personnel charmant et serviable. Magnifique vue. Bon petit dej et spa incroyable.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 21 日)
Cher Madame Clara-Luna,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous avons lu chaque mot avec le plaisir de savoir que nous vous avons fait vivre une expérience á la hauteur de vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans un futur proche et n'hésitez pas à nous contacter avant votre arrivée pour toute demande, ce sera pour nous un grand plaisir de vous aider.Cordialement,Riccardo BortolottiGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

eirik

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I had booked this hotel for a treat for the wife. We were driving from Nice. However due to a rental car issue we could not make it on the day. We called expedia mid afternoon to ask if it could be cancelled and refunded. Very helpful they agreed to talk to the hotel. Hotel said they needed managers approval. So 24 hours later the manager declined and charged us full amount despite our car issues and appeal. Running a luxury hotel is just as much about customer care and friendly service as the facilites. We have been to many great places where managers and customers services have been very friendly and corteous. With this hotel and manager we are very very disapointed. Manager may well refer to booking policy but that’s beyond the point. With a single refusal to refund he has tainted an otherwise well reviewed hotel
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lotte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Udsigt der er framragende i fantastiske rammer
Fantastik ophold med en udsigt der må være svær at slå. En hel igennem afslappet og dejlig ophold.
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Mrs.Lotte,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Lisa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel was fabulous. Beautiful interior and area by the pool. Staff very friendly and helpful. We loved everything. Food options very good. Easy to walk into town or get the shuttle provided by the hotel. We can't wait to return.
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Mrs. Lisa, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

6/10 (普通)

Naida

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff is very helpful and professional
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Mrs. Nadia,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! I couldn’t be happier that the staff impressed with their helpful assistance and great service. I have passed your kind comments onto the entire team who were equally excited to hear what a great time you had. As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Helen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nagi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service. Renovated. Clean. Friendly staff. Good food.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Mr. NagiMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Anton

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nivia

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Magnus

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Positiv upplevelse av Rapallo och Grand Bristol
Första gången i Rapallo och på Grand Bristol. Mkt bra läge, lugnt, lite folk och bra med parkeringen på framsidan. Perfekt hotell att bo på och i Rapallo och sedan göra utflykter till Rapallo och Portofino. Gångavstånd till Rapallo längs vattnet. Kommer bo här igen om vi besöker Portofinokusten. Prisvärt i jämförelse till Portofino hotellen.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear Mr. MagnusWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Ian

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent hotel in a great location. Rapallo a short walk away with many restaurants. The hotel staff very friendly and helpful. The hotel’s two restaurants serve great food in an ideal setting looking out across the bay. Would throughly recommend.
2023 年 7 月に 14 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear Mr. Ian,We would like to thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We read every single word with the pleasure of knowing that we gave you an experience that reach all your expectations. We will be delighted to welcome you again in the near future and do not hesitate to contact us before your arrival for any request, it will be a great pleasure for us to assist you.Cordially,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Cara

2023 年 7 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Anisha

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Rooms and service were poor
2023 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maclovia

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent amazing. Definitely will recommend
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Dear Mr MacloviaMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo Bortolotti General Manager

8/10 (良い)

Luis R

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Vegard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

abdullah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The hotel staff was excellent They were friendly and very professional
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 13 日)
Dear Mr. AbdullahMany sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. I am thrilled to know that we have made a difference. We take great pride in ensuring our guests feel at home with us, so I am pleased that they greeted you by name and provided such excellent service. I will be more than happy to share your kind words with the team, who will be most grateful as they take pride in everything they do. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Edan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mahmood

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Exceptional view. Could have been closer to the beach and town center.
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 2 日)
Dear Mr. MahmoodWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! We are sorry thet you did not find convenient for your purposes. However, we do hope you have been able to take advantage of the great transport communications conveniently located near the hotel. We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

8/10 (良い)

Jade

ペット同伴の旅行, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice clean hotel. Attentive staff. Good parking. We ate in the resturant which was lovely. Pool is nice setting. Mocktail wasn’t great and was expensive for a mocktail.
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
Dear Mrs. JadeWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We regularly price-check comparative hotels to ensure that we charge a fair price for the quality of ingredients that we provide, so I am sorry to learn that you found our Mocktail expensive. We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Hani

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful staff and beautiful property
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Dear Mr. Hani, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Maria Isabel

2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

steven

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel

2023 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ersan rasim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
İn general very good
Güleryüzlü personeli, temizliği, konforu çok iyiydi. Eleştirebileceğim tek konu giriş katındaki ve en üst kattaki restrauntlarda otel misafirlerine belirli bir kontenjan ayrılabilir. 6. Katta michelin yıldızlı bir restaurant var, çok iyi olduğu söyleniyor ancak yer bulamadık. Sonuc olarak bir kez daha aynı bölgeye gitsek aynı otelde kalırız
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Dear Mr. Ersan, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Gilles Jean luc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cet hôtel fait partie des lieux d’exception
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Cher M. Gilles,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous avons lu chaque mot avec le plaisir de savoir que nous vous avons fait vivre une expérience á la hauteur de vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans un futur proche et n'hésitez pas à nous contacter avant votre arrivée pour toute demande, ce sera pour nous un grand plaisir de vous aider.Cordialement,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Rui

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Service restaurant (déjeuner et dîner)à améliorer
Propreté irréprochable Séjour fantastique!
2023 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chandra

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel staff are extremely helpful and friendly. The views and desserts at the Le Cupole are the best in town and we really enjoyed the breakfast. We will definitely stay here again when we return with the whole family!
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Mrs. Chandra Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Fatma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Çok beğendim
Çok güzel bir otel yeri çok hoş ve kahvaltısı mükemmel
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Mrs. FatmaWe'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Maria Rosa

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jean-Pierre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top Service, sehr freundlich, traumhafte Lage
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Sehr geehrte Herr Jean-Pierre,Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback zu geben. Wir lesen jedes Wort mit der Freude zu wissen, dass wir Ihnen ein Erlebnis geboten haben, das Ihren Erwartungen entspricht. Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen und zögern Sie nicht, uns vor Ihrer Ankunft für jede Anfrage zu kontaktieren, es wird uns eine große Freude sein, Ihnen zu helfen.Mit freundlichen Grüßen,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Serge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Excellent séjour dans un hôtel au top dîner au top
Séjour au top avec un surclassement à la clé . Personnel d’une grande efficacité et d’une véritable gentillesse .
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Cher M.Serge,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos précieux commentaires. Nous avons lu chaque mot avec le plaisir de savoir que nous vous avons fait vivre une expérience á la hauteur de vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans un futur proche et n'hésitez pas à nous contacter avant votre arrivée pour toute demande, ce sera pour nous un grand plaisir de vous aider.Cordialement,Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Colombina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
---Ottima struttura già sperimentata nel passato Consiglio a coloro che desiderano un soggiorno di classe ambiente confortevole e personale attento ad ogni esigenza
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 2 日)
Gentile Colombina,Grazie per aver dedicato del tempo a fornirci il tuo prezioso feedback. Leggiamo ogni parola con il piacere di sapere di avervi regalato un'esperienza all'altezza delle vostre aspettative. Saremo lieti di accogliervi nuovamente in un prossimo futuro e non esitate a contattarci prima del vostro arrivo per qualsiasi richiesta, sarà per noi un grande piacere assistervi in ogni momento!A prestoRiccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

James

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic
Couldn't be happier with my one night stay. Staff almost TOO attentive as they couldn't do enough for me, it was really nice as they also remembered me and my room number when going to breakfast or into the spa. Those little details make a stay that bit nicer. Room was very nice. Great views across the bay, welcome chocolate treats and complimentary mini bar (soft drinks only). The spa is amazing. A maze almost of different rooms and 'attractions'. More than just a sauna, steam room and pool. The pool has music and some incredible paradisical drone footage on a projector. Lovely warm pool with submerged Jacuzzi beds at the end. The self service tea room was great too with loads on offer with nuts as snacks and seats to relax. Breakfast buffet was good as far as buffets go. View from the breakfast room was lovely anyway but can imagine it's incredible in better weather. Wasn't able to use the outdoor pool as it was sadly raining for most of my stay.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Mr. James,We would like to thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We read every single word with the pleasure of knowing that we gave you an experience that reach all your expectations. We will be delighted to welcome you again in the near future and do not hesitate to contact us before your arrival for any request, it will be a great pleasure for us to assist you.Cordially,Riccardo BortolottiGeneral Manager

8/10 (良い)

valerie

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Dear Valerie,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo

10/10 (非常に良い)

Leon

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We loved that we were given a room upgrade without asking.The hotel is beautiful, although a bit far from the town center.It was a 20 minute walk,5 minute cab ride.The exercise was good.We could enjoy our delicious breakfast,included, without guilt.
2022 年 10 月に 13 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Dear Leon,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo

10/10 (非常に良い)

Lorna

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Dear Lorna,We'd like to extend a big thank you for choosing the Grand Hotel Bristol Resort&Spa, as well as for your amazing feedback! As we strive to provide memorable experiences for our guests, it is wonderful to hear that we succeeded with you! We are already looking forward to welcoming back!Best regardsRiccardo

8/10 (良い)

julie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent
Très bel hôtel,literie confortable,spa magnifique,petit déjeuner -brunch SUPERBE et très complet 👍 personnel très aimable et serviable PARFAIT,je retournerai
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alejandro

2022 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yudhana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Happy time in Rapallo.
Best thing about this hotel is the fantastic sea view. Check in was really smooth, parking very convenient and food are excellent. Staff are very helpful and the spa facilities is excellent. Should have stayed more than 2 nights here.
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 30 日)
Dear Yudhana, Many sincere thanks for your kind review and recommendation to the Grand Hotel Bristol Resort&Spa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Riccardo BortolottiGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Liora

2022 年 9 月に 1 泊滞在
Riccardo Bortolotti - General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 30 日)
Dear Liora,thanks for your feedback!Riccardo Bortolotti General Manager