施設からの眺望

ミレニアム ホテル パリ シャルル ドゴールの口コミ

4 out of 5
ミレニアム ホテル パリ シャルル ドゴール
2, Allée du Verger, Roissy-en-France, Val-d'Oise

口コミ

6.6
評価 10 - 1003 件の口コミ中 227 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 278 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 199 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 137 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 162 件が非常に不満" "

7.0/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.4/10

設備とサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Kuroki

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2023 年 12 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
滞在中wi-fiが使えなかった。プールを利用できる時間が短かった。シャトルバスの本数が少なく、夜はタクシーを利用しなければならなかった

2/10 (非常に不満)

TOMOYUKI

2022 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

YUTO

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備が悪い、アメニティ、ドライヤー、ATMなし。
2022 年 8 月に 1 泊滞在
aliからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 11 日)
Dear, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Millennium Paris Roissy-CDG. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Millennium Paris Charles de Gaulle, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

kaoru

2021 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食がおいしかった
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Domenico からの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 13 日)
Dear Traveler, we could like to thank you for having booked with us and also for having taken your time to leave us your feedback. in a nutshell :-) We hope to welcome you again very soon. Best Regards

10/10 (非常に良い)

Aya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Domenico からの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 13 日)
Dear Guest Thank you very much for your booking with us and also for having taken your time to leave us an excellente note. We hope to welcome you again very soon. Best Regards

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Atsushi

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

モンタ、東京

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
いつもパリ滞在の時は利用させて頂きありがとうございます。このホテルへは二度と利用いたしません!今回は2泊を事前払いでカード決済いたしました。予約当日チェックインの際、愛想一つもないフロントの女性がホテルの支払代金は済んでいるのですが税金、市税を払って下さいとの事で直ちに2・5ユーロ?払いました。しかしあなたのカードが必要で250ユーロギャランテイとしてあなたのカードから引き、何もなければ250ユーロ返金いたしますとの事?そんな事今まで何度も利用したのに全然なかった事なのに!カードを提示したのですがあいにくそのカードは十分な決済が出来ず・・・チェックイン出来ませんでした!締め出しくらいました。路頭に迷い私はホテルを後にしました。しばらくエクスペディアさんに相談したらフロントの人と交渉していただきました。がダメな様で決済の確認も明日になる?と言われ諦めつつ入口でバス待ちをしていました。すると別のフロント女性が来て部屋のチェックインカードを渡してくれました。何とかチェックイン出来た様です?しかしカードが利用できないからと言って代金支払いも済んでるのにチェックイン出来ない!また保証金も250ユーロ必要である事も今回知らなかった。二度とこのホテルは利用いたしません!
2019 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Taka、Japan tokyo

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
普通のランクでしたが、スイートに変更してくれてとてもラッキーでした。 施設の老朽化した感じは否めませんが、スタッフみんなフレンドリーで親切なラテン系のおじさんが多いです。 空港までバスが30分おきくらいで、所要時間で20分、着いてからターミナルまで歩くので10分、トータルするとなかなかかかるので、思ったより結構早起きしなくてはならず、空港近くに泊まって良かった感は案外低かったです。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Domenico P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 11 日)
Dear Guest, we would like to thank you for Your stay and for Your objective feedback which will give us the opportunity to improve our service. We hope to welcome you very soon. Best Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝食が少し高すぎるように思う。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Domenico P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Guest Thank you for having booked with us and also for having taken the time to leave us your note and your feedback. Including the breakfast in your room reservation you can benefit on a 40% discount on it. Best Regards

10/10 (非常に良い)

achima、Tokyo, jp

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔だった。ブラックラインのバスも20分?に一本で、cdg ターミナルまでラクチン。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントのスタッフの親切さが素晴らしい
2019 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的に◎
MOM展示会場まで近く便利でした。 アエロビユで雪でタクシーやバスが無くなった際、電話をしたら有料ですが安価で送迎頂いて助かりました、ありがとうございます! トイレなどが若干汚かったのが残念。 その他は◎です!
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Domenico P.からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your stay and for your feeback. Best Regards

6/10 (普通)

Rania

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
This is an average hotel
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Daniel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff was friendly and helpful. Price was reasonable.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Angelina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The staff was very friendly. good impression but rooms need some upgrades. flooring absolutely needs new carpet, bathrooms are old with rust. My stay was short and appreciated because they was able to provide with suitable room. my first assigned room was just nasty(dirty old carpet). overall the Hotel needs to be updated.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KATHERINE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel was amazing, our room was super comfortable and clean, very quiet. The breakfast was amazing, super full and complete with all types of food. Definitely we would come back.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tomakilunda

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Merci
2024 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MICHEL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2 nice bars and restaurants. Missing an upgrade for international plugs and USB chargers.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Francesco

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Renee、margate

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was definitely not a 4-star property by any stretch of the imagination. The only redeeming quality this hotel has is its amazing staff. Courteous and friendly faces greeted me from beginning to end. I ended my stay a night earlier and opted to switch to a nicer hotel in the city.
2023 年 12 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Angela

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
I just completed a stay at Millenium Hotel Paris Charles de Gaulle. I recently got married and chose this location for my honeymoon stay. Initially everything was fine but 3 days after arrival there was no pool or hot tub available to use. One of the reasons I chose this hotel was for the amenities offered. These amenities were not available to me or any of the guest during this timeframe yet I was charged a hefty room price without receiving a portion of what I paid for. I had a few issues with the room only being partially cleaned but that was taken care of after complaining to the front desk. The last and biggest issue I had was an issue with the daytime manager. upon checking out she lied and said I ate breakfast during my stay and was refusing to return my full room deposit. Her behavior appeared to be standard operating procedure when dealing with foreigners. I am American. My husband went down with another staff member to the dining area to confirm we never had breakfast there and I was eventually returned my full deposit. My issue is she had a date and time that the breakfast incident was suppose to have happened and it was not true. Luckily for me my husband speaks fluent French and was able to straighten the matter out. I am writing because I am very dissatisfied with my treatment and would not stay at this location again because of the issue with staff. I believe she is used to stealing money from foreign nationals.
2023 年 11 月に 27 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gabriela

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Claude

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Claude

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Claude

2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

jean-françois

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

HIROFUMI

2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Sophie

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Chantal

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

sophie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Séjour pas mal
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Amela

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hôtel peut avoir un maximum de 2 étoiles, vous le présentez comme un hôtel de 4 étoiles!?
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Hani

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Room carpet is very smelly. Small fridge in the room but doesn’t do any cold. Room is old and bed is not confy. Not very 4-star-like hotel I would say.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jamel

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

sonia

2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

habib

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Bad reception they laugh
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Frederic

カップルで旅行
All as expected!
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jacques

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
I caming 3 times in your hotel and I 'm so desappointed fridge was on ground with electric string on wall on the midlle of the room like they tooke off all think around.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

James

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bahya

2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Alexandra

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kenneth

2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Johannsson Birgir

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
X
2023 年 10 月に 2 泊滞在
the receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Hello,thank you for sharing your stay

10/10 (非常に良い)

Judith

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely
People were helpful. Food was good. Room was dated but lovely
2023 年 10 月に 2 泊滞在
la receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
hello madam judith,are you doing well !thank you for your nice noteHave a good day

8/10 (良い)

ahsan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
all the reception teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Good morning,thank you for your ratingthe reception

10/10 (非常に良い)

Ana、Pompano Beach

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cute little hotel, close the the airport, nice bar and great breakfast.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
The reception からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 29 日)
Good Afternoon,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another wonderful experience.Kind regards,GONDALMillennium Hotel