ロビー

ヒルトン パリ オペラの口コミ

4 out of 5
ヒルトン パリ オペラ
108 Rue Saint Lazare, Paris

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 384 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 358 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 150 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 64 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 44 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

eriko

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
冷凍庫がないのと、誰かジュースをこぼしたのかベタベタだった。あと、ドライヤーがお風呂場では使えなかった。 スタッフはとても親切。
2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

NORIYUKI

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noboru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅前の立地で地下鉄4路線へアクセスができるため、何処へ行くにも非常にアクセスが良いです。オペラ座及びその周辺のデパートへも徒歩圏内で好立地です。ホテル内のロビー及び部屋の天井も高いため空間を広々と感じることができます。ホテルのスタッフの対応も良くお勧めできるホテルでした。
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MIKA、Edogawaku Nakakasai

2023 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KEIJI

2023 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

JUNICHI

出張
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
好立地だけど残念なことも
今回5泊しましたが、毎日何かが足りない・・・ 1日目 トイレットペーパーの予備なし 2日目 シャンプーが無い 3日目 コンディショナーが無い 4日目 アメニティー全てがない また、火災報知器が2日連続で夜中に鳴り響き、スタッフの対応もナシ。残念でした。
2023 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Keisuke

2022 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Shinya

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2021 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YUJI

2020 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Traveller, Thank you for providing a rating further to your recent stay with us. This mark fills us with joy and pride and we truly hope to have the pleasure to make your next Parisian stay as enjoyable as possible again in the future. With our kindest regards,

8/10 (良い)

SACHIYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
とにかく便利
とにかく便利でした。 中心地の駅の真横でもあるし パリの後ロンドンに行くのに、ユーロスターの駅、パリ北駅にもタクシーで10分ほど、ルーブル美術館にも徒歩でも行けるし、プランタンなどのショッピングにもとても便利で楽でした。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Mrs. Sachiyo, Thank you very much for leaving a review further to your recent experience at the Hilton Paris Opera. Whilst we are happy to see that as a whole you enjoyed your stay with us and the convenient location of the hotel in the city center, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations. We hope to have the pleasure to welcome you back in the nearest future for a perfect stay. Warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
以前のパリの印象と異なりとても親切な対応でした。駅やタクシー乗り場、バス乗り場が目の前でロケーションも最高だと思います。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
The Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review further to your recent stay among us. We are delighted to see that you could enjoy our convenient location and that your image about Paris have improved. We are looking forward to welcoming you for another beautiful experience at the Hilton Paris Opera! Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you for your review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations. Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us. It is with the customer's feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer our guests. We would be delighted to have the opportunity to welcome you back soon to the City of Light and, upon your next stay, Make It Right. Wishing you a wonderful day.

8/10 (良い)

MAYUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Mayumy, Thank you very much for your review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. While we are delighted to see that you enjoyed your overall experience among us, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations. Please do not hesitate to contact us directly should you wish to share further details about your stay as feedback from our valuable guest is our richest source to improve the quality of our service. We hope to have the pleasure to welcome you back in the nearest future! Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方は親切で、部屋も広くはないけど清潔でインテリアが可愛い!なんと言っても立地が最高。次も泊まりたいと思った。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
The Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, We would like to thank you for your review and for the kind words further to your recent experience at the Hilton Paris Opera. We are delighted to see that you could feel the friendliness of our staff and that you enjoyed our beautiful rooms and convenient location. It would be a pleasure for us to welcome you back for your next trip to the City of Light! Warmest regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Guest Relation Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Anonymous, We are delighted to see that you enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera and thank you for sharing your feedback. Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us. It is thanks to our guests’ feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全て最高でした。
ホテルのロビーは口コミや写真で見ていたように、とても綺麗でした。また、立地も駅のすぐ隣でベルサイユ宮殿にも乗り換えなしで行けたので、よかったです。部屋に関しても、スーツケース2個広げてもまだまだ余裕がある広さでした。シャワーの水圧も良く、不便だと感じる点はありませんでした。水も毎日ひとり一本ずつくださりました。エグゼクティブルームに関しては、朝のクロワッサンがとても美味しかったです! 帰国の日にはストライキがあったので、事前にタクシーを予約をしましたが、スムーズに手配してくださり助かりました。
2019 年 11 月に 6 泊滞在
The Guest Relations Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Anonymous, What a pleasure to read such feedback! We are delighted to see that you enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Please be assured that we will share your kind words with all of our team members. We hope to have the pleasure to see you back in the nearest future. Kind regards,

8/10 (良い)

MITSURU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適であるが、もう一息
フロント、ベルなど親切に対応してくれた。 便利なんで安全なロケーションに、常時、タクシーがいるなど、一流のホテルである。 清掃で窓が開けっぱなしだったり、パスタオルなどが交換されていなかったり、日本では想像出来ないチグハグなこともあった。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
Dear MITSURU, Thank you for taking the time to leave a review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We are pleased to hear you appreciated our location, however, would like to sincerely apologize for your disappointment with our Housekeeping Team. Please note your comments will be shared with them in order to take actions and improve the quality of service we provide our guests. We would be honored to have the opportunity to welcome you back soon and wish you a wonderful day. Warmest regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
建て屋が古く、バリアフリーではない。 重いカバン等の動かすのは大変。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Anonymous, We would like to thank you for leaving a review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. Further to your experience, we would like to apologize for having disappointed you. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future and, upon this stay, Make It Right. We wish you a lovely day! Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
こちらの要望を聞いて頂き、有難かったです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Anonymous, Thank you for leaving such a great rating further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We are delighted you enjoyed your experience at our hotel and are looking forward to the opportunity in welcoming you back in the near future. We hope you have a great day! Warmest regards,

8/10 (良い)

meary、Hamburug

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
空調の音がうるさくて気になりました。バスルームは大理石を使用して素晴らしいのですが,洗面所にコップがなく,ドライヤーがコンセントに合わず不便でした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
The Guest Relations Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear meary, Thank you very much for taking the time to leave us a review further to your recent stay with us. We are happy to read that you enjoyed your overall stay and took well note of your comments in order to share them with our Executive team and make our service better. We hope to have the chance to see you back in the future and wish you a lovely day. Kind regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
バスタブがないのが残念ですね。
スーペリアルームの宿泊でした。 接客はヒルトンクオリティでしたが、部屋は20m2程度とパリではそこそこ広いもののバスタブはありません。 他はそこそこ高級感を出していたのですが、クローゼットには扉がなく、衣服が丸見えでした。クローゼットがベッドの正面なので、そこでかなり安っぽい部屋という印象をうけました。 朝食はヒルトンらしく品数とクオリティともに満足できるものでした。 バスタブがないのが残念ですね。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Anonymous, thank you for taking the time to write about your recent experience. We would like to apologize that your room did not meet your expectations. We hope you will give us the opportunity to welcome you back and, upon this next stay, please do not hesitate to contact us directly so that we may ensure you receive a room with a bathtub. We wish you a wonderful day. Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地も素晴らしく、部屋は清潔でスタッフも素晴らしい
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Anonymous, we would like to thank you very much for writing such a lovely review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We are delighted to see that you enjoyed your experience with us and would be honored to get the pleasure of welcoming you back in the near future. Wishing you a wonderful day! Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 8 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback further to your stay with us. Your rating appears as a huge motivation to us and we really thank you for this. We would be honored to see you back in the future and wish you a wonderful day. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

SACHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear SACHIKO, Thank you very much for leaving us a feedback further to your recent stay with us. Your rating is a real motivation to us and we truly hope to have the pleasure to see you back in the future. Kind regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate your recent stay at the Hilton Paris Opera. We would like to apologize for having not met your expectations during your stay. If you wish to share more details please do not hesitate to contact us. We hope you will give us the opportunity to welcome you back and wish you a lovely day. Best regards,

6/10 (普通)

H、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エントランスまで数段の階段があり、重いスーツケースを妻が持ち上げられずいるにもかかわらず、ポーターが全く現れなかった。その上チェックイン時パソコンの調子が悪いと、ヒルトンメンバーでないレセプションに移動させられ、スタッフが不慣れなのかとても時間がかかった。 しかし部屋は清潔で、快適に過ごせました。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 4 日)
Dear H, thank you for taking the time to write about your recent stay at the Hilton Paris Opera. While we are pleased to read that you enjoyed your overall stay with us, we would like to sincerely apologize for the inconvenience you endured at check-in. Your comments will be shared with our Executive team to ensure the utmost satisfaction of our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back very soon to the City of Light.

8/10 (良い)

Nami

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Parisでの常宿
全体的には[Good]ってところですが、料金はリーズナブルで特にロケーションは[Very Good]!メトロもバス、RERなど利用するのにとても便利‼️
2019 年 4 月に 5 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Nami, thank you very much for your kind comment. We are pleased to read that you enjoyed your time with us and that you have been able to make the most of your stay in the City of Lights thanks to our convenient location!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 2 泊滞在
The Guest Relations Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your rating further to your stay at the Hilton Paris Opera. We are delighted that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure to see you back in the nearest future. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 6 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 1 日)
Dear Anonymous, thank you for rating your recent stay with us! We are pleased to read that your enjoyed your overall stay and we hope to have the pleasure to welcome you back soon!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 3 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your rating further to your stay at the Hilton Paris Opera. We are delighted that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure to see you back in the nearest future. Wishing you a lovely day,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワールームの排水溝がすぐ詰まる、シャワーの出が悪い。それ以外の点は問題無し。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 16 日)
Dear Guest, thank you very much for your kind feedback and please accept our sincerest apologies for the inconvenience you had to endure with your shower. We hope to have the pleasure of welcome you back soon!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
ヒルトンパリオペラ滞在。
フロントや荷物などの対応はかなり良く、ツアーでの送迎が来ない問題も親身に解決していただいたり、気さくに話して下さる方も居たりで好印象でした。 ですが、ルームサービスは全然でした。 サービス途中で中断したままの様で、ティーパックや水の補充が不十分だったり、グラスやコップが部屋の外に置いたままの一夜、グラスやコップの補充は無く、電話にてコップを持ってきて頂きました。 次の日は、グラスを洗わずただ戻してある状態であったり、人手が足りなかったのかもしれないですが、パリならではの狭い部屋も含め、他のヒルトンに比べるとルームサービスは良い印象では無かったです。 朝食は美味しかったです。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Anonymous, Thank you for your review further to your stay at the Hilton Paris Opera. We are happy that you enjoyed your check-in experience as well as our breakfast buffet, however we would like to apologize for having disappointed you with regards to breakfast.

8/10 (良い)

YUTAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適
立地はオベラ座やルーブル美術館に近くに飲食店も豊富で便利。フロントスタッフ、コンシェルジュの英語は日本人にも聞き取りやすく、親切で色々相談させてもらった。部屋もモダンな感じで、一人で使用するにはちょうど良い広さで、また、バスタブのある部屋を用意してもらえて快適。ホテル内はとても静かであったが、街中のため路上で騒いでいる人の声がうるさいことがある。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 22 日)
Dear 快適, Thank you for commenting your stay at the Hilton Paris Opera on Hotels.com. We are glad to see that you enjoyed your time with us and would be happy to have the opportunity of welcoming you again soon!

10/10 (非常に良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なHilton Pris Opera
チェックインから丁寧な対応で滞在中も快適に過ごせました。立地は非常によく、ビジネス以外でも買い物や食事も大変便利。おすすめです。なお、歴史ある重厚な建物も必見です。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 9 日)
Dear Yusuke, Thank you for taking the time to comment your recent stay at the Hilton Paris Opera on Hotels.com. We are happy that you enjoyed your overall experience at our property and would be pleased to have the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
利便性の高いホテル
複数の線が集まるサンラザール駅の目の前で、本当に便利です。またショッピングにも困りません。前回気に入り、今回も宿泊しました。スタッフの方々もとても親切です。朝食もとても美味しく、種類も豊富で充実しています。
2018 年 8 月に 4 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 23 日)
Dear Anonymous, Thank you for your valuable feedback further to your stay at the the Hilton Paris Opera. We are delighted that you enjoyed the convenience of our central location, the kindness of our staff as well as the variety of our breakfast buffet.

8/10 (良い)

kiyo、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅に近く、利便性が高いホテル
地下鉄や、ロワシーバス乗り場にも近く、百貨店まで歩いていけるのでとても便利です。ラウンジ利用しましたが、利便性がよく助かりました。シャワーだけだったのがマイナスぐらいでしょうか。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 22 日)
Dear kiyo, Thank you for taking time to write such a kind review further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We are very pleased to read that you enjoyed your overall experience, however we would like to apologize for not having able to assign you room with a bathtub.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 7 月に 7 泊滞在
Guest Relations Departmentからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 17 日)
Dear Anonymous, Thank you for your rating further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. Whilst we are happy that you enjoyed your overall experience, we would like to apologize for not having exceeded your expectations.

8/10 (良い)

めん、F

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
買い物に便利なホテル
駅に近く、モールや百貨店がそばなので、買い物にはとても便利でした。ホテルの人は親切で、丁寧にせっしてくれました。
2018 年 6 月に 2 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 28 日)
Dear めん, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. It is feedback like yours that truly motivates us to offer our best service possible. Please be assured that your kind words have been shared with all of the team members.

6/10 (普通)

Satoru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
良くも悪くも意外にカジュアル
立地は非常にいいです。目の前にメトロの駅とタクシースタンドがありますので、交通面で困る事は無いと思います。部屋は非常に清潔です。ただ、ベッドと机の間隔が狭い為、毎回移動の度に椅子を机に戻す必要があるのですが、絨毯の摩擦で押し引きがとても大変でした。チェックインカウンターが2つしかないので、どの時間帯も大渋滞です。Barは流石の荘厳な雰囲気でした。朝食はその時の周囲のお客様にもよるのでしょうが、結構煩く、落ち着いて食べる雰囲気ではないです。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 19 日)
Dear Satoru, we would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating and comment further to your recent stay with us at the Hilton Paris Opera. We truly appreciate your open and honest feedback about your experience at our hotel, and whilst we are happy to see that as a whole you enjoyed your stay with us, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
サービス悪し
駅に近くバス停も多く、徒歩でも様々な所へ出掛けられる立地。 エントランスに階段ありスロープ無いのでベルキャプテンいないとスーツケースを自力でレセプションまで持って行かねければならず、大変でした。 レセプションは人数少なく、お客が入口で苦労してスーツケース入れているのを黙認、他スタッフへの対応を怠っている。チェックイン3時で3時に行ったが、未だ部屋出来ていないと直ぐに部屋に行かれなかった。 チェックアウト時もやはりスタッフ少なく2組後約10分待たされた。サービスは悪い。 コンシェルジュは親切丁寧でした。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 31 日)
Dear Anonymous, we would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating and comment further to your recent stay with us at the Hilton Paris Opera. We truly appreciate your open and honest feedback about your experience at our hotel, and whilst we are happy to see that as a whole you enjoyed your stay with us, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations.

10/10 (非常に良い)

K、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
好立地のホテル
客室は広めの部屋で、浴室には浴槽・床暖房がついた部屋だったため大変快適でした。またラウンジが使えるお部屋だった為、早めの朝食や夕方のカクテルタイムの利用ができ大変助かりました。 ホテルの立地も多数の路線が近くに走ってるため、どこに向かうにも便利で周辺にはスーパーもいくつかあり食事にも困る事はありませんでした。 また是非利用したいと思いました。 
2018 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 2 日)
Dear K, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you have enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族旅行
写真イメージよりカジュアルな雰囲気でした。 水回りは大変清潔で気持ち良く、床の大理石タイルも床暖房で快適でした。ただ、トイレの便座が冷たいのは お国柄上致し方ない事ですよね… 立地は申し分無く便利でした!
2018 年 3 月に 3 泊滞在
The Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 21 日)
Dear Anonymous, we would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating and comment further to your recent stay with us at the Hilton Paris Opera. We truly appreciate your open and honest feedback about your experience at our hotel, and whilst we are happy to see that as a whole you enjoyed your stay with us, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

好立地
エグゼクティブルーム専用ラウンジがあり、朝食や軽食がとれるのが便利です。 立地もサンラザール駅を中心にアクセスが非常に便利です。
2018 年 3 月に 5 泊滞在
Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 17 日)
Dear 好立地, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you have enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera!

8/10 (良い)

Ayataka、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
駅近の便利なホテル
立地が良くコンコルドの時から使用しています。 サンラザール駅前なので、地下鉄、バスに乗るのも便利だし、デパートにも近く、駅中のショップにもすぐ行けます。 今回の部屋には、テーブルの横に一人用のソファしかなく、くつろげる感じではなかったのが残念です。また洗面所は広いのに洗面台が狭く、化粧ポーチなどの置き場所に困りました。 また、服を一時的になおすタンスがなかったのも不便でした。 朝食は内容が充実していて、とても気に入っています。 エアコン、水道の水圧や流れ、セーフティボックスなどは快適でした。
2018 年 1 月に 3 泊滞在
Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 27 日)
Dear Ayataka, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you have enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera!

8/10 (良い)

ベイジー、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サンラザール駅が近い
フロントでバスタブの要望をしたが、かなわなかった。 部屋は清潔感はあったが、空調がいまいち、暖房器具がある所だけ温まり全体が寒い。 熱いシャワー温度で身体を温めても直ぐに冷える。 どうなっているのか?と聞きたい。ただ、ただ驚きだ。 早朝5時過ぎて、工事現場の様な振動と騒音で寝ていられない。 どうやらサンラザール駅から、その音が響いている。 1泊4万超えでしたが完全に訳ありホテルでした。 いつまでも、こんな営業続けて平然としているパリって何って感じです。 なんってこったでした。
2018 年 1 月に 1 泊滞在
Alexandre からの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 17 日)
Dear ベイジー , We truly appreciate your open and honest feedback about your experience at our hotel, and we would like to sincerely apologize for having disappointed you. We hope that you will give us an other chance to change your mind in the near future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
小生は朝食付きが条件で申し込み。かつ予約表でも『朝食無料』とありましたが、ホテル側からは『朝食は付いていないプラン』との説明がありました。どちらが真実ですか。回答方願います。
2017 年 11 月に 8 泊滞在
Rocioからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 10 日)
Dear Traveler, Thank you for taking the time to write a review on Expedia. We truly appreciate your open and honest feedback about your breakfast experience. We are very concerned with the comments you made and we would welcome the opportunity to address your comments personally with you should you contact us to parisopera.mod@hilton.com. Please feel free to send us an email with the details of your unfortunate experience. Your satisfaction and well-being are of most importance to us and we hope to rectify the situation as soon as possible. Looking forward to hearing from you. Best Regards, Juline Faivre, Guest Relations Department

8/10 (良い)

nanami、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
駅のすぐ隣でアクセス便利
宿泊した部屋はシャワーのみだったのが残念でしたが従業員の方は皆親切で明るい方が多かったです。 とにかく大きな駅の隣にあるのでアクセスが良く、周りに店も多く便利な立地でした。 バスタオルは入り口そばにだしておかないと 交換してもらえないので注意です。
2017 年 11 月に 5 泊滞在
Juline Faivreからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 3 日)
Dear Nanami, Thank you for your kind words regarding the service you received from our teams. We pride ourselves on superior customer service and I am glad to see that team members went above and beyond to make your stay more comfortable. I'll be sure to share your feedback with them and their supervisors. I would like to take this opportunity to point out that all requests such as early check in, upgrades and bathtub are subject to availability, I regret that we could not honor all your requests on this occasion. Please do not hesitate to contact us directly should you require any further help or assistance. Juline Faivre Guest Relations Department

8/10 (良い)

Yukiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 11 月に 3 泊滞在
Rocioからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 20 日)
Dear Yukiro, Thank you very much for taking the time to share these ratings further to your stay in Paris with us. We are pleased to learn that you enjoyed your stay and came back home with good feeling in mind. Hope to have the pleasure to welcome you back soon; Best regards, Juline Faivre Guest Relations Department

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ラウンジ最高
母と娘との3人の旅行でしたが、思い出に残る充実したフランス旅行でした。 ホテルのラウンジもよく利用させて頂きました。 お酒、おつまみも充実していました。
2017 年 8 月に 6 泊滞在
Rocioからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 20 日)
Thank you for taking the time to leave us such a good rating about our Executive Lounge. Rest assured we will share this positive feedback to our team members. We are looking for to welcoming you very soon and make it right. Best Regards. Juline Faivre, Guest Relations