ビーチ / オーシャン ビュー

シェラトン・プリンセス・カイウラニの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1476 件の口コミ中 749 件が非常に良い" "
評価 8 - 1476 件の口コミ中 435 件が良い" "
評価 6 - 1476 件の口コミ中 152 件が普通" "
評価 4 - 1476 件の口コミ中 85 件が不満" "
評価 2 - 1476 件の口コミ中 55 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

?

2024 年 3 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

TADAYOSHI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
急な停電でビックリしました。立地は、最高です。去年も宿泊しましたが、コネクティングルームで、うるさかったのと、エレベーターが、古いと思いました。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Aloha TADAYOSHI様この度はシェラトンプリンセスカイウラニホテルへご宿泊いただき、誠にありがとうございます!さらに貴重なお時間を我々のアンケートにご協力いただいたことに感謝いたします。急な停電の発生により、ご不便とご心配をおかけし申し訳ございませんでした。お部屋に対する貴重なご意見は、サービス向上の為にさっそく共有させていただきます。ぜひまたお越しください、ホテル従業員一同楽しみにお待ちしております!!Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

6/10 (普通)

TA

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Aloha TA, Mahalo for being our guest. We are pleased that you enjoyed your stay overall; however, we regret that we missed meeting some of your expectations. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Kenji

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Aloha Kenji, Mahalo for your outstanding rating. We are glad we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience and look forward to many more visits to Sheraton Princess Kaiulani. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Emi

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋はいつも清潔で、プールビューの景色は朝も夜もリゾート感を楽しむことが出来ました。 買い物やビーチにも近くて、とても便利です。スタッフの方はとても親切です。 ロビーにはカイウラニ王女の展示があり、ハワイの歴史を感じる雰囲気がとても良かったです。
2023 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KAORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Masaaki

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Aloha Masaaki, Mahalo for you for your rating. We apologize for anything other than a perfect visit. Your experience is not representative of our usual performance, and we are disappointed for not meeting your expectations. We hope you will consider staying with us again, as we would love to provide you with the exceptional experience you deserve.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Minoru

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NOZAWA、soukashi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
トロリーバスの停留所も近いし、ABCマートやコンバにも近くにあり便利な立地でした。
2023 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hatsuse

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベランダからビーチが見え、波の音まで聞こえたのが、最高の癒やしでした

10/10 (非常に良い)

Mina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location, service, and cleanliness were all great. The Japanese service using LINE was also super convenient. Thank you for the great service.

10/10 (非常に良い)

Muneo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビーチまで直ぐでカラカウア通りに面してるので全く退屈しない
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

??

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回は一泊だけでしたが、何度か利用してますが スタッフの方のサービスも本当に良いと思います。
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hirokazu

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
少し古さを感じてしまうホテルですが、立地の割には価格は安くコスパは1番だと思います。 朝から晩まで外出する旅行ならおすすめです。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 18 日)
Aloha Hirokazu, Mahalo for the review of Sheraton Princess Kaiulani. We are pleased you enjoyed our convenient location and that you found us to be of great value. It was our pleasure hosting you, and we look forward to doing so again on your next visit to Honolulu.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Yutaka

良かった点 : スタッフとサービス
立地が良いです。部屋も広く、快適でした。
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nagisa

2023 年 10 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

kazuhiro

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度
ロケーション最高 お部屋にホコリが残っていたのが残念ですが、 ベットメイキングは最高でした。 今度はオーシャンビューにしたいと思います。
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Aloha Kazuhiro, Thank you for choosing to stay with us, and we are happy to know that you overall enjoyed your time with us. However, we regret the oversights made while servicing your room. We always want to exceed our guest's expectations, so we are disappointed this did not happen during your visit. Your comments have been shared with the appropriate individuals, and we are grateful for the feedback. We would welcome another occasion to provide you with the seamless hospitality for which we are known.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

REI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
毎回こちらに泊まらせていただいておりますが、立地もよくリーズナブルで何不自由なく過ごせます。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Aloha Rei, Mahalo for staying at Sheraton Princess Kaiulani and posting your review. We are glad we exceeded your expectations and that you loved our convenient location. We appreciate your comments and look forward to accommodating you again soon. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

8/10 (良い)

ATSUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The beds were so comfortable!
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Aloha Atsuko, It was a pleasure having you as our guest at Sheraton Princess Kaiulani. We are glad you had a great time with us and that you loved our comfortable beds. Mahalo for taking the time to share your nice rating, and we look forward to having you again soon. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な生活が送れました。
2023 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

CHIEMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
買い物、食事その他色々便利な立地 カラカウア通り山側で一階にプールがあるのはここのホテル以外にあるのかなぁ?ビーチにも近く、夜はライブやフラショーもあり、楽しめます。 アメニティは言えばもらえると思います。 地下のランドリーの入り口に電子レンジがあります。 日本語対応のスタッフが常駐しています。 なんといってもお手頃価格 ワイキキのど真ん中でこのお値段はなかなかないです。 ちなみに個人旅行です。
2023 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Kazuo

良かった点 : 清潔度
立地が抜群
立地がいので、どこへ行くにも便利
2023 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MOTOKIYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Aloha Motokiyo, On behalf of our team at the Sheraton Princess Kaiulani, Mahalo for the excellent rating. We strive to deliver clean, comfortable accommodations combined with outstanding service to every guest; therefore, we appreciate you noticing our efforts. We enjoyed having you as our guest, and we hope we will continue to be your hotel of choice whenever you return to our area.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

MAYUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Aloha Mayumi, We are thrilled you had an excellent stay at Sheraton Princess Kaiulani, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

6/10 (普通)

Ikuko

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地条件がよい タワーのオーシャンビューに泊まったので眺めは最高でした マイナス点としては水回り 前回は水道水をうがいの為口にしたら変な味がしました トイレの流れも今ひとつ 換気ができていない
2023 年 9 月に 7 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Aloha Ikuko, Mahalo for the remarks regarding your stay at our hotel. We are disappointed to know you had issues with the water system during your time with us. We will share your comments with the appropriate individuals to see what went wrong. With that being said, we are happy to learn you liked our location and vivid views. We appreciate your patience and hope to see you the next time you are in Hawaii. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

ITO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Aloha Guest, It was a pleasure having you as our guest at Sheraton Princess Kaiulani. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Mahalo for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Akihiko

良かった点 : 施設のコンディションと設備
街の夜景と海が両方楽しめて良かったです!
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Aloha Akihiko, Mahalo for the excellent review of Sheraton Princess Kaiulani. We are pleased to know how much you enjoyed your time with us. Our breathtaking views are truly spectacular, and we love that this helped make your stay even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we look forward to doing so again on your next visit to Honolulu.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Kunihiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本人にやさしいホテル
スタッフの対応はとても良かったです。レセプションやコンシェルジュに日本語ネイティブなスタッフがいるため英語に自信のない人でも快適に過ごせると思います。 部屋も古いですが清潔に掃除が行き届いていました。ただ部屋の壁を通して隣室のスカイプか何かで会話してる声が夜遅くまで長い時間聞こえてきたので、睡眠の妨げになりました。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Aloha Kunihiko, Mahalo for your review regarding your stay at Sheraton Princess Kaiulani. We are glad you were pleased with the service provided by our associates and your well-maintained room. However, we want to apologize for the noise disturbances you experienced from the nearby guests. Please know in the future that our front desk is available around the clock to make the most of your stay. Mahalo once more for your feedback, and we look forward to welcoming you back if your travels bring you to Oahu again.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Yasuo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 8 泊滞在
GENERAL MANAGERからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Aloha Yasuo,Mahalo for choosing us and for taking the time to post a review. We are delighted to have exceeded your expectations. It was our pleasure accommodating you, and we hope you will make Sheraton Princess Kaiulani your home away from home whenever your travels bring you to our city. We look forward to your next visit.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Hiroyuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
深夜の飲食店の騒音が気になりました
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Aloha Hiroyuki, Mahalo for choosing us for your recent visit. We apologize for the noise concerns during your stay and its impact on your overall comfort. Your feedback allows us to improve our guest experience, and we genuinely appreciate you sharing it with us. We are grateful for your patience and hope you will consider giving us a second chance to provide you with the hospitality you deserve. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

8/10 (良い)

SADAYOSHI

良かった点 : スタッフとサービス
It is best to avoid rooms facing the International Place Market as they are noisy until midnight. It's so noisy I can't sleep.
2023 年 8 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

kobayashi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
立地が良くどこに行くにも便利。以前は日本語を話すスタッフが多かったが、最近はいない。日本人用のカウンターはあり、スタッフが常駐しているが、営業時間が短くあまり利用できなかった。トイレにもカードキーが必要になったりで、セキュリティーが厳しくなってちょっと不便。アメニティーは、かなりしょぼくなってしまった。
2023 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Yukie

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Aloha Yukie, Mahalo for rating your pleasant experience at Sheraton Princess Kaiulani. We are glad to see you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you again whenever your travels bring you back to the area. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

6/10 (普通)

YOKO

2023 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

NINA

良かった点 : 清潔度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Aloha Nina, We are pleased your stay was enjoyable, and we appreciate your nice rating. All of us at Sheraton Princess Kaiulani look forward to your next visit.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

6/10 (普通)

TOMOMI

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Aloha Tomomi, Mahalo for your review. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed if we did not provide you with the exceptional stay that we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

YASUNOBU

nice
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Aloha Yasunobu, Mahalo for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Sheraton Princess Kaiulani. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

6/10 (普通)

MARIKO

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
古いタワーだったせいか、部屋の声が聞こえてこちらも小声で注意した
2023 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RYOSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Aloha Ryosuke, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Sheraton Princess Kaiulani. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels. Mahalo, Jasmine F. Guest Experience Manager

6/10 (普通)

TAKEUCHI

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Aloha Takeuchi, Mahalo for your review. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed that we did not provide you with the exceptional stay we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Kyoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Aloha Kyoko, Mahalo for rating your experience at Sheraton Princess Kaiulani. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

TAIZO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフの対応とかとても良かったです。 ロケーションはやはりビーチ直結のホテルが 利便性も景色も雰囲気も良いのですが コスパ考えると、カイウラニは十分なホテルと思います。 また、部屋指定なしのプランでしたが パーシャルにビーチも望めて良かったです。
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Aloha Taizo, Mahalo for sharing your experience at Sheraton Princess Kaiulani. Conveniently located, it is our pleasure to offer comfortable accommodations with beautiful views and thoughtful hospitality at an excellent price. Mahalo once more for choosing us; we look forward to serving you again whenever your travels bring you back to Hawaii.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションが良く、古いながらも手入れされていて快適に過ごせました。部屋のエアコンのリモコンが効かなくて人を呼びましたが、ほどなく人が来て乾電池を入れ替えてくれたら直りました。
2023 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KAZUYA

2023 年 7 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

TAKAKO

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度
とにかく立地が最高‼️ お部屋はリノベーションして綺麗になってたけど、バスルームが古いまま、、、。 でも、立派の良さとコスパを考えると最高です✨
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Aloha Takako, Mahalo for choosing us. We are thrilled that our location was just what you were looking for and that you loved our excellent accommodations. Mahalo once more for sharing your experience so that future guests can see what makes Sheraton Princess Kaiulani a perfect choice when visiting our beautiful island. Safe Travels.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Hironori

家族旅行
Everything was good to us
2023 年 7 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

SHIMPEI

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
キングベッドのオーシャンビュータワーの部屋を1室予約して5泊しました。高層階のオーシャンビューだけあって 景色も良く喜んでたのですが、その部屋はコネクティングルームで隣の部屋と薄いドアでつながっている部屋。もう笑ってしまうぐらい隣の部屋の会話やイビキが筒抜けで全くプライベート感ゼロでした。さすがに我慢できずフロントに電話すると翌日変更可能との事。グレードダウンになりますか?と質問するとグレードアップですよと言われたのですが通された部屋は中層階のプールビューの部屋。明らかにグレードダウンしててもう文句も言う気も無くしてそのまま宿泊しました。せっかくオーシャンビューの良い部屋を予約したのにこんな形になってしまってすごい残念です。ここは大失敗でした。
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
Mahalo Shimpei, Mahalo for taking the time to share your review. We apologize for the noise disturbance you encountered during your visit and that we did not solve it to your satisfaction. We are committed to providing our guests a fulfilling stay; therefore, we appreciate you bringing these concerns to our attention. We will address your comments with the appropriate individuals, and mahalo for your patience during this time.Mahalo,Jasmine F.Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

SHINJI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスが良くてお得感、納得できるホテル
施設は新しくはないが、手入れがされており、日本語を話せるスタッフも多い。立地も大変よいのに宿泊費用は近隣のホテルに比べてかなり割安感があります。マリオットホテル系のイベントにも参加できるなどさすがマリオットと感じた。
2023 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MASAYUKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
海に近く便利。
2023 年 6 月に 4 泊滞在