Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
Satoshi
2024 年 3 月 21 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
タオル交換が毎日自動ではなかった
Satoshi
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 (普通)
Norihiro
家族旅行
2024 年 3 月 15 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fees were incurred, but amenities were not replaced.
Norihiro
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Kim Asuncionからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Aloha Norihiro, Mahalo for the review. We enjoyed hosting you but offer our apologies for the shortcomings that led to a stay that was anything other than amazing. We appreciate the specific feedback you’ve offered and have made note of it. It’s our hope to welcome you back for an improved stay in the future. With Aloha, Kim AsuncionHotel Manager
8/10 (良い)
CHIHARU
家族旅行
2024 年 3 月 2 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The view from the window was great
The rooms were spacious and the layout was very nice
CHIHARU
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
Emina
2024 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度
Emina
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
??
2024 年 2 月 26 日
??
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
YUKIO
2024 年 2 月 23 日
YUKIO
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
Yoshihisa
2024 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Elevators were very busy.
Yoshihisa
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
RYOKO
2024 年 2 月 18 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
RYOKO
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 (非常に良い)
Megumi
グループ旅行
2024 年 2 月 2 日
使いやすかった
エレベーターが来なかった
Megumi
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 (非常に良い)
???
2024 年 1 月 30 日
Viewing is very good!
???
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 (不満)
Yuichi
家族旅行
2024 年 1 月 24 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
空調のルーバーがひどく汚れています。自分で掃除しましたが、1か所2時間くらいかかりました。
Yuichi
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 (良い)
YASUYO
2024 年 1 月 13 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
There was no hair dryer.
There was a shampoo container, but the container was broken so I couldn't use it.
A week ago, I forgot 5 clothes in my closet, and I contacted them the same day, but they didn't reply.
YASUYO
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
4/10 (不満)
?
2023 年 12 月 26 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
?
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Kim Asuncionからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Aloha, Mahalo for taking the time to rate your stay at Aston Waikiki Sunset. If you have any additional feedback you’d like to share, we would love to hear from you.With Aloha, Kim AsuncionHotel Manager
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
8/10 (良い)
KUDO
2023 年 12 月 18 日
KUDO
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Mahalo!
8/10 (良い)
RISA
2023 年 12 月 17 日
RISA
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for your staying with us and we appreciate your feedback.
8/10 (良い)
KATSUHIKO
グループ旅行
2023 年 12 月 17 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
KATSUHIKO
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Mahalo!
10/10 (非常に良い)
Ryo
2023 年 12 月 16 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ryo
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Mahalo!
10/10 (非常に良い)
KAYO
2023 年 12 月 15 日
KAYO
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Mahalo!
4/10 (不満)
??
グループ旅行
2023 年 12 月 13 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
??
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Kim Asuncionからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Aloha, Mahalo for staying with us. Please let us know about the issue you’ve faced during your time with us so that we can make things right. We hope to hear from you soon.With Aloha, Kim AsuncionHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Hiroko
2023 年 12 月 12 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hiroko
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Mahalo!
6/10 (普通)
TAKAYUKI
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 12 月 8 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
An emergency alarm rang twice during our stay.
TAKAYUKI
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Kim Asuncionからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Aloha Takayuki, We enjoyed hosting you but offer our apologies for the shortcomings that led to a stay that was anything other than pleasant. Your comments have been noted and will be sent to our team. With Aloha, Kim AsuncionHotel Manager
Aloha Tadashi-San and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback as well, and would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
Aloha Yumika-San and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
8/10 (良い)
Tomoko
2023 年 11 月 19 日
良かった点 : 清潔度
Tomoko
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 (非常に良い)
Hashimoto
家族旅行
2023 年 11 月 15 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Facility is little old but good condition.
Hashimoto
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 (普通)
Yuichi
2023 年 11 月 12 日
Yuichi
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Kim Asuncionからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Aloha Yuichi, Mahalo for staying with us. Please let us know about the issue you’ve faced during your time with us so that we can make things right. We hope to hear from you soon.With Aloha, Kim AsuncionHotel Manager
Aloha Tomohiro and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
6/10 (普通)
Ryo
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 11 月 8 日
It is inconvenient that there is only one washer and dryer on each floor.
Aloha and thank you for your rating and your comment. As the laundry facilities are beyond our control, we will be sharing your comment with the Association of the building. We are truly sorry your room was not up to your expectations. We hope for another opportunity to provide you with an improved vacation experience in the future. Mahalo.
Aloha Mariko and thank you for your rating and review. We are truly sorry that our current maid service was not up to your expectations. We will definitely review our policy and see how it can be more seamless for you. We hope for another opportunity to provide you with an improved vacation experience in the future. Mahalo.
Aloha Kazuaki and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback as well - and will definitely share this with our Housekeeping manager so we can improve our service. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
Aloha Tatsushi-San and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
Aloha Comiyu and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
Aloha Ammi and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
Aloha Takashi-san and thank you for taking the time to share your rating with us. We are so glad to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback as well, and would love to welcome you again in the future! Mahalo and a hui hou (until next time)!
10/10 (非常に良い)
fumio omata
2023 年 9 月 17 日
fumio omata
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Aloha and thank you for your rating and your feedbck. We are truly sorry that you could not find the extra toilet paper we have in the unit or called the Front Desk directly to have more delivered to your room; as well as reporting to us the faulty plug in the bathroom We hope for another opportunity to provide you with an improved vacation experience in the future. Mahalo.
4/10 (不満)
TANETOSHI
2023 年 9 月 9 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワーの水圧が弱かった。バスタブの底が剥がれていた。
TANETOSHI
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Pennyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!