スイート 2 ベッドルーム オーシャンフロント | 部屋からの景観

シェラトンワイキキビーチリゾートの口コミ

4 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1801 件の口コミ中 1245 件が非常に良い" "
評価 8 - 1801 件の口コミ中 333 件が良い" "
評価 6 - 1801 件の口コミ中 117 件が普通" "
評価 4 - 1801 件の口コミ中 52 件が不満" "
評価 2 - 1801 件の口コミ中 54 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Kimiya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
便利
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Toru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Aloha Toru, Mahalo for being our guest and for the high rating. It is wonderful to learn how much you enjoyed your time at Sheraton Waikiki and that we exceeded all of your expectations. That is exactly what we strive for. We cannot wait to share another fantastic experience with you soon.Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

DAISUKE

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kensuke

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIDEO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINTARO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供が楽しめるプール、ビリヤードなど沢山有り良かったです。
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Aloha Shintaro, Mahalo for sharing your experience at Sheraton Waikiki. We are delighted to hear that you and your family enjoyed the pool and billiards amenities during your stay. Providing a variety of activities for guests of all ages is a top priority for us, and we are delighted that these offerings contributed to enhancing your overall experience. Thank you for being our guest, and we look forward to welcoming you all back for yet another enjoyable stay.Mahalo, Mari K., Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

Yoshihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Aloha Shinji, Mahalo for taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to the Sheraton Waikiki. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope that we will have a chance to host you again in the future. Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

TAKESHI

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Aloha Takeshi, Mahalo for taking the time to leave your rating. It is fantastic that you enjoyed your time at Sheraton Waikiki so much. We look forward to hosting you again soon for another great experience. Have a wonderful day.Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

??

2024 年 2 月に 3 泊滞在
GENERAL MANAGERからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Aloha Guest, Mahalo for sharing about your stay at Sheraton Waikiki. We appreciate the generous rating and are glad you enjoyed our hotel. We look forward to seeing you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

??

2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noboru

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ハワイの結婚式で、両親の宿泊先として利用させてもらった。部屋をグレードアップしてもらえて、両親がとても喜んでいるのをみて私達も気持ちよく挙式を迎えられた。
2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Masabumi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
レストランの朝食がまずい 質を上げて欲しい
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Aloha Masabumi, Mahalo for being our guest and for your feedback. We are disappointed to know that you had issues with the quality of our breakfast. We certainly understand the frustration it may have caused and appreciate your patience in this matter. Guest feedback gives us valuable insight to improve our accommodations and guest experience; therefore, we appreciate your comments. We hope to see you the next time you are in Waikiki.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オーシャンフロントの部屋は最高です。 今回はインフィニティプール側の部屋でした。ラナイに座り、青い海と青い空を見ているだけで元気になります。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Aloha Junko, Mahalo for the excellent review of Sheraton Waikiki. We are pleased to know how much you enjoyed our ocean views from your accommodations. Our breathtaking views are truly spectacular, and we love that this helped to make your stay memorable. It was our pleasure hosting you, and we look forward to doing so again on your next visit to Waikiki.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

SAWAI

2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Koya

2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kengo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良いです
2023 年 12 月に 17 泊滞在

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Emi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Emi, Mahalo for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Sheraton Waikiki, and we look forward to welcoming you back soon. Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

8/10 (良い)

AKIRA

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Akira, We are glad you enjoyed your time at Sheraton Waikiki. Mahalo for your nice rating, and we look forward to your next visit.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Kota

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masahiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良い
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Aloha Masahiro,Mahalo for sharing about your stay at Sheraton Waikiki. We appreciate the generous remarks and are glad you enjoyed our hotel. We understand the importance of the details that make up a significant stay and are happy knowing our excellent service enhanced your visit with us. We hope to see you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Masahiro

2024 年 1 月に 5 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Aloha Masahiro, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki and for the high rating. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

hiroyuki

2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yuji、nagoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Aloha Yuji, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

MAKOTO

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Makoto, Mahalo for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Sheraton Waikiki. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KIYOHIDE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい
立地・サービス・清潔感が最高です。
2023 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

SATOSHI

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Santoshi, Mahalo for your review of your stay. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed if we did not provide you with the exceptional stay that we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KAZUTAKA

2023 年 12 月に 7 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Kazutaka, All of us at Sheraton Waikiki appreciate your excellent rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KIYOHIDE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Toru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地、サービスなど全て良かったです。 チェックアウト時に取られたリゾートチャージは予定外でしたが…
2023 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

TETSUJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazushi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
便利な場所にあり、景色が最高です。
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mayumi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
年越しで利用。立地も眺めも良くまた泊まりたいと思いました。
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Maiko

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Maiko, Mahalo for your review of your stay. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed if we did not provide you with the exceptional stay that we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

8/10 (良い)

saeko

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Aloha Saeko, We are happy you chose Sheraton Waikiki for your recent visit to Waikiki. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

6/10 (普通)

Yumi

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Aloha Yumi, Mahalo for sharing your rating with us. We are disappointed that you did not get to enjoy the exceptional experience that we are known for providing. We hope you will give us another opportunity to gain your trust in the future.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

8/10 (良い)

Junko

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Aloha Junko, All of us at Sheraton Waikiki appreciate your nice rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

YUKIKO

2023 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasutaka

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

8/10 (良い)

Keiichiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MASAO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a quiet and relaxing stay.
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Aloha Masao, Mahalo for being our guest at the Sheraton Waikiki. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

IKEDA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

TAKUYA

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
交換後のタオルで臭い日があった。 プラスチックコップが新品のはずが汚く臭かった。 床の掃除機をかけてない日があった。
2023 年 11 月に 7 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Aloha Takuya, Mahalo for choosing to stay with us. We genuinely apologize for the issues you outlined and that we did not meet your expectations. We are grateful for your patience and value your feedback as we continually strive to improve our overall guest experience. We hope you will consider a return visit so we can provide you with the exceptional experience you deserve. Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Yukina

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Aloha Yukina, It was a pleasure having you as our guest at Sheraton Waikiki. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Mahalo for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Yasuko

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 2 日)
Aloha Yasuko, We are thrilled you had an excellent stay at the Sheraton Waikiki, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

YUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Aloha Yuki, Mahalo for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Sheraton Waikiki. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team