スイート | 高級寝具、ピロートップベッド、セーフティボックス (室内)、デスク

コートヤード・バイ・マリオット・ワイキキ・ビーチの口コミ

3 out of 5

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 283 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 346 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 204 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 101 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 67 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

DAISUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
good
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Daisuke, thank you for choosing to stay at Courtyard by Marriott Waikiki Beach. We're pleased to know you had a positive experience. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.

4/10 (不満)

HIrokazu

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Thanks for the feedback, HIrokazu.It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon.

6/10 (普通)

CHIHIRO

2024 年 2 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Thank you for taking the time to submit this feedback, Chihiro.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.

8/10 (良い)

SOICHI

良かった点 : スタッフとサービス
Good for price and comfortable.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Soichi, thank you for choosing Courtyard by Marriott Waikiki Beach. We're glad to hear that you found our offerings commendable and had a comfortable stay. We hope we can welcome you back soon for another enjoyable experience.

8/10 (良い)

??

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Thank you for taking the time to share your review with us!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Courtyard by Marriott Waikiki Beach. Thank you and have a wonderful day!

4/10 (不満)

shinji

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Shinji, your recent rating indicates that there might have been certain aspects of your stay that did not meet expectations. Rest assured that our primary concern is our guests' satisfaction and creating memorable experiences. We hope you'll give us another opportunity to serve you better in the future.

8/10 (良い)

Tomotaka、Akishima

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Tomotaka, thank you for sharing your ratings from your experience at the Courtyard by Marriott Waikiki Beach. We appreciate your feedback and hope you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back on your next visit.

2/10 (非常に不満)

Rina

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Rina, we are disheartened to learn about your recent experience. Even without specific details, our commitment remains to ensure every guest has a positive stay. We encourage you to share your concerns directly with us so we may address them appropriately. Your feedback is truly essential.

8/10 (良い)

NAOKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Good place
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Naoki, we're thrilled to learn you found the Courtyard by Marriott Waikiki Beach to be a good place. Every member of the team takes pride in providing guests with an excellent environment, and to know we achieved this for you is very gratifying. From its friendly ambiance to its ideal location, the Courtyard by Marriott Waikiki Beach aims to deliver a memorable and enjoyable experience. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you for sharing your feedback with us.

6/10 (普通)

MOMOKO

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
道路に面して部屋があるので夜中まで騒音があります。窓が防音対策されれば良いのかなと思います。一階のお店(コーヒーショップ、レストラン)はそれなりに賑わっていました。 部屋の電気がつかない、内線が不通など設備の管理が残念でした。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
モモコさん、フィードバックをありがとうございます。お客様が私たちと過ごした時間が理想的ではなかったことを残念に思います。私たちはお客様にご満足いただけるよう細心の注意を払っておりますが、当ホテルの設備やアメニティがご期待に添えなかったことを大変遺憾に思っております。フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。今後、私たちのチームがお客様の懸念に必ず対処してまいります。近いうちに、より前向きな経験を共有する別の機会をいただければ幸いです。

8/10 (良い)

shinichi

Hotel is in a convenient location for transportation . However the scenery is not good. Room is renovated and clean ,but I'm worried that bathroom is old.
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 24 日)
Aloha Shinichi,Mahalo for choosing to stay with us. We are delighted you liked our convenient location and clean room. However, we are very sorry if we didn't live up to your expectations. We've shared your comments with the proper department. Hosting you is a delight, and we're excited to host you again soon.Mahalo,Guest Service Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
マリオットのバカンス
建物は、古さを感じましたが、それなりに設備等備わってました。 ランドリー、ウォーターサーバー、プール、オイル、日焼け止め等 3人で泊まりましたが、ベッドが、3つあると尚良かったです。
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 13 日)
Aloha,Mahalo for taking the time to provide your feedback during your recent stay with us. However, we sincerely apologize that your stay did not meet expectations. We have shared your experiences with the relevant department in order to improve our services for the future. Should your travels bring you back to Waikiki, please let us know as we would greatly appreciate another opportunity to improve your next experience with us.Mahalo!Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
本館と別館の両方に宿泊しました
写真は本館のもの。別館の方は内装は変わりませんが外観がアパートメントっぽいです。スタッフ、フロントは同じなので対応は変わりません。 ハワイ全体が物価高にあるのでGWのハイシーズンに1泊200ドルで泊まれるのはありがたいです。
簡単なシンク。食器は無し
洗面所、トイレ、左の奥にシャワー室
シャワー室。レバーは上まで上げると温水になります
テレビ
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Aloha,Mahalo for staying with us. We greatly value your feedback, and we are sorry if we didn't live up to your expectations. Should you want to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ハワイのホテルが高過ぎて評価しにくいです。
・本館と別館がありますが、別館の利用でした。恐らくですが本館の方が部屋は良さそうです。今回はキングスサイズの大きめの部屋にしました。1人なのでゆったり使えましたが2人だと、隣の部屋の音が聞こえたり、外の車の音が気になるかも?! ・アメニティはしっかりしている方ですが、こだわりのある方は持参しましょう。(石鹸、シャンプー、ボディソープ、タオルはハンド・フェイス・バスがあります) ・シャワーの使い方、レバーを下から時計回りに上まで回して使います。レバーを回し始めて高い水圧でシャワーが出ますが途中で止めると冷ための水になります。水圧を気にせず12時方向まで回しましょう! ・ウォシュレットはありませんでした。気になる方はペットボトルで利用出来る携帯サイズのものを持って行くと良いです。 ・自転車が借りられますが、日本のようにハンドルブレーキではないです。ピストバイクとも異なり、ペダルを逆回転させるとブレーキがかかります。私はホテル周りで練習しましたが諦めました(交通ルールが違う、取締りが厳しい、何より安全に乗れないと判断しました) ・途中、1泊をハワイ島で過ごす事になり、予約を取り直しました。結果スーツケースを持ち歩くか預かってもらうか悩みましたが、預かりの費用もかからないという事でホテル預かりが出来たのは助かりました。 ・冷蔵庫(小)、コップはありますが、ナイフ・フォーク・スプーンはありません。コーヒーは置いてありますが近くに美味しいお店がたくさんあります。 ・シャワー室、リビングに照明がなく暗いです。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 7 日)
Aloha,Mahalo for staying with us. We greatly value your feedback, and we are very sorry if we didn't live up to your expectations. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Service Manager

8/10 (良い)

morio

良かった点 : スタッフとサービス
受付の対応は1人大変対応のいい方がいた。外出から戻っても名前で対応してもらい安心感があった。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 19 日)
Aloha Morio,Mahalo for choosing Courtyard by Marriott Waikiki Beach. We're delighted to hear that our staff was able to provide top-notch service. Hosting you is a pleasure. We're looking forward to your next visit.Mahalo,Guest Service Manager

4/10 (不満)

Takanori

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のライトが2日目まで故障。ハウスキーピングが何度も電話して3日目にやっと来た。タオル交換とベッドメーキングはやってくれたけど、グラス 紙コップの交換は無しです。勘弁してください。
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 22 日)
Aloha Takanori,Mahalo for choosing to stay with us and sharing your experience. We're very sorry if your experience didn't fully meet your expectations. The appropriate department has discussed your feedback with the goal of enhancing our services going forward. Please contact us if your travels bring you back to Waikiki, we would be delighted to assist you to have an even better future visit.Mahalo,Guest Service Manager

8/10 (良い)

eiichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
私の旅行スタイルにあったホテルで、フレンドリーでいいと思います
Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 11 日)
Aloha Eiichi,Mahalo for staying with us at Courtyard by Marriott Waikiki Beach. We're glad your stay was able to meet your expectations. We're also delighted that our staff was able to accommodate you well. We had a great time hosting you, and once again, thank you for staying with us. Mahalo,Guest Service Manager

8/10 (良い)

RYOICHI

2022 年 9 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wataru

出張
良かった点 : スタッフとサービス
部屋が狭い。インターネットが繋がりにくい
2022 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 28 日)
Aloha, Mahalo for choosing to stay at Courtyard Waikiki. We're delighted by your perfect rating. It was a pleasure hosting you, and thank you, again, for choosing Courtyard Waikiki. Mahalo, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

たかっちゃん、日本、大阪

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内設備など以外に清潔でよかったです。 ただ、ファミリータイプの部屋だったため隣の声や物音が聞こえたり響いたりでゆっくり「休める・眠れる」部屋では無かったです。
2020 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 21 日)
Aloha たかっちゃん, Mahalo for staying with us. We appreciate your feedback on our cleanliness. However, we sincerely apologize for any inconvenience you've encountered during your stay. If you wish to discuss your stay further, please feel free to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
ホノルル市内でリゾートフィーのかからないホテル
ホノルル市内のほとんどのホテルがリゾートフィーを要するなか、不要なホテルを探してこちらにしました。他と比べて費用が安く設備も日本のビジネスホテル並みのため、気軽にステイしたい人には十分かと思います。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Aloha, Mahalo for choosing Courtyard Waikiki. We greatly appreciate you taking the time to leave feedback. It was a pleasure hosting you, and we hope you enjoyed your stay. Mahalo, Guest Relations

8/10 (良い)

Haruna

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋によっては騒音に注意。
部屋に冷蔵庫、流し台、電子レンジが付いていたため食品を買い出した部屋で食べる分には便利であった。部屋は狭く、スーツケースを広げるスペースはないため友達との旅行であればツインルームを選択することをお勧めします。また、本館の部屋は新しいので綺麗ですが半数が道路に面している部屋のため夜中まで通行音がうるさいです。申し出て別館に移動させてもらえましたが、英語が苦手な方は事前のリクエストで送っておくことをお勧めします。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 14 日)
Aloha Haruna, Mahalo for choosing to stay with us. We're glad that the appliances inside your room were convenient for you. We also appreciate your feedback on our room and the ambience and we sincerely apologize for any inconvenience. We hope you enjoyed the other aspects of your stay and we look forward to hosting you again soon. Mahalo, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
アーリーチェックインも対応してくれて、静かな部屋というリクエストも受け付けてくださり上階の道路に面していない部屋を用意してくだいました。 受付のかたの対応も感じが良かったです。またスタッフ全員の雰囲気も笑顔でとても良く感じました。 チェックアウト後の荷物預かりも快く対応してくれました。 ただ、備え付けのタオルが少し汚れていたので(洗濯では取れない汚れ?のような感じ)神経質な人は自分で持っていったほうが良いかなと。 あと私の部屋はシャワー室は暗かったです。これは構造上しかたないかな…と我慢できるほどでした! また是非泊まりたいです!
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Aloha, Mahalo for staying with us. We appreciate your excellent rating. Thank you for your feedback about our friendly staff. We look forward to welcoming you again. Mahalo, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Aloha, Thanks for choosing us and for taking the time to rate your experience. It was a pleasure to host you and we look forward to welcoming you back again. Mahalo,

4/10 (不満)

kotaro

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Aloha Kotaro, Mahalo for staying with us. We appreciate that you took the time to leave a rating. Our guest experience is our top priority and we would welcome the opportunity to discuss your recent stay with you directly. We hope you enjoyed your time in Waikiki and look forward for a chance to welcome you again. Mahalo, Guest Relations

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は、良いのですがそのため道路に面して朝4時からゴミの収集など煩くて、寝れませんでした。部屋のドアもうすく外の声が、丸聞こえで、フロントも日本語が通じなく最悪! 3人部屋のためソファーベッドのシーツなどは、なくどうやって寝るかわからず、部屋の掃除もなく使ったコップもそのまま ほんとにハワイに来て、二階でもあったため景色は、最悪、こんな最悪なホテル初めて、二度と泊まることは、ありません。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Aloha, Thank you for choosing us. We are sorry that your stay did not meet your expectations. We would welcome the opportunity to discuss your recent visit. We sincerely hope you can give us another chance in the future. Mahalo, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お部屋はとても綺麗で快適でした。 壁と窓が薄いので、騒音は気になりました。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Aloha, Thanks for choosing us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again. Mahalo, Guest Relations

4/10 (不満)

m&m、東京都

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
コーナーのお部屋で写真で載っているのをみて気に入り予約しました。実際は別館の3階へ案内され、たしかに角部屋ですが写真のバルコニーはなく、しかも大きな木があるので景色も最悪。バルコニーに出ることは最後までありませんでした。そのコーナーバルコニーを楽しみしていたので本当に残念でした。それとフロントへ届け物が届いているはずなのに、調べもせず、届いてないと一言。3回目で配達完了済みの画面を見せてやっと探し出す始末。お部屋は綺麗リノベーションされていたので清潔感はありました。 日本語は通じなかったです。娘もあまり良いホテルじゃなかったね。と言っていました。 お部屋の環境によっては良いのかもしれません。 ちなみにキッチンはレンジと水道があるだけで何もありませんでした。
2019 年 8 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段なりのコスパだと思います
2019 年 7 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 14 日)
Aloha, Thank you very much for staying with us. We greatly appreciate the feedback and hope to see you back again soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内にカウチがあればより寛げたと思います。
2019 年 6 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 14 日)
Aloha, Thank you very much for staying with us. We greatly appreciate the feedback and hope to see you back again soon. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Aloha, Thanks for the great rating! We hope you stay with us again soon. Sincerely, Guest Relations

6/10 (普通)

スヌー、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ミニキッチン付きと詠っているが、電子レンジがあるだけ。キッチンツールなどはなかった。部屋の防音効果がなく、隣の部屋や外の騒音で目が覚めた。
2019 年 5 月に 8 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Aloha, We're sorry to hear your recent visit did not exceed expectations. Please know we greatly appreciate your feedback regarding the kitchen and noise. If you'd like to discuss this experience in further detail, we kindly ask that you please reach out directly with your room number and contact info. We sincerely hope you give us another chance in the future. Sincerely, Guest Relations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
大通りに面しており、朝方や夜中の騒音が少し気になった。
2018 年 4 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 12 日)
Aloha, Thanks for taking the time to leave your review! We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 10 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 20 日)
Aloha, Thanks for the great rating! We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
朝9時くらいに行ったら部屋が空いているので早めにチェックインさせてくれた。部屋は新しくはないが、十分綺麗だった
2019 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
Aloha, Thanks for taking the time to leave your review! We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Aloha, Thanks for the 4 Star rating! We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

Akiko、Gunnma、jp

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
高層階のリクエストでしたが、一番したの2階でした。 仕方ないと思っていましたが、2階が日本人ばかりでしたので、なるほどなと理解しました。 それが残念でしたが、スタッフの方は笑顔で優しかったし、バス停の目の前で便利でした。 結果的には良かったです!
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 16 日)
Aloha Akiko, Thanks for staying with us! We're happy to hear you enjoyed our kind and helpful staff. We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Aloha! Thanks for taking the time to rate us! We hope you stay with us again in the future. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Aloha, Thanks for the great rating! We hope you stay with us soon. Sincerely, Guest Relations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
バスタブに汚れがついている等、少し清潔感に欠けた印象を受けた。
2019 年 2 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 22 日)
Aloha, We're sorry to hear your recent visit was not up to par. Please know we greatly appreciate you bringing our attention to the issues you experienced. If you'd like to discuss this experience further, we kindly ask that you please reach out directly with your room number and contact info. We sincerely hope you give us another chance in the future. Sincerely, Guest Relations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地が良いので便利。
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 19 日)
Aloha, Thank you for staying with us! We're happy to hear you enjoyed our great location in Waikiki. We hope you stay with us again in the future! Sincerely, Guest Relations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフはとてもフレンドリーでしたが、建物は古いです。
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 6 日)
Aloha, Thank you for the review. We're happy to hear you liked our friendly staff members. We hope to serve you again in the future! Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
ビーチにとても近い。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 24 日)
Aloha, Thanks for the review! We're happy to hear you liked our great location near the beach. We hope you return again soon. Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ただ寝るだけのビジネスホテル程度の割に高い
部屋、ファシリティ共にビジネスホテル程度。朝食もついてこない。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 21 日)
Aloha, Thank you very much for taking the time to leave a review. If you'd like to discuss this experience further, please feel free to contact us directly. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ワイキキ周辺の利便性が高いホテル
ビーチからはちょっと遠いけど、とっても過ごしやすかったです! ワイキキ周辺で過ごす予定ならちょうど中間地点にあって便利だと思います。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 10 日)
Aloha, Thank you very much for choosing to stay with us. We hope to see you back again soon! Sincerely,

6/10 (普通)

Rota

リピーターにおすすめ
海沿いではありませんが、便利な立地でした。人気のカフェ(オリーブ&オリバー)の近くで便利でした。部屋はこじんまりしたコンドミニアム風でした。シャワーのみは覚悟していましたが、狭くて暗かったのが残念に思いました。初めてのハワイの方には少しがっかりかもしれないので、泊るところにはこだわらなくて安く宿泊したいリピーター向けのホテルだと個人的には思いました。
2018 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 28 日)
Aloha Rota, Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback about our convenient location. Mahalo. Sincerely, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
ロケーション抜群
クヒオ通りに面しておりTギャラリアやABCストアも目の前で立地は抜群でした。 部屋は広くはなかったですが綺麗だと思います。 Wi-Fiは快適に使えました。
2018 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 5 日)
Aloha, Thanks for staying with us and leaving a review. Thanks for your feedback. We hope to welcome you again in Waikiki. Sincerely, Guest Relations Courtyard by Marriott Waikiki Beach

8/10 (良い)

Yuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 26 日)
Aloha Yuko, Thanks for taking the time to rate us. We hope to welcome you again. Mahalo. Sincerely, Guest Relations Courtyard by Marriott Waikiki Beach

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
期待はずれ
朝早く着いたからしょうがないとは思うのですが、大抵のホテルでは部屋は準備できていなくても荷物は預かってくれていました。ところがこのホテルはフロントが小さく、オープンスペースな為か預かってくれません。$50払えばアーリーチェックインさせてくれる、また部屋も静かな部屋が準備できるというので、それなら、と思い支払いを済ませ部屋に上がりました。確かに静かでしたが古い方の建物で汚い感じ、全く写真と違うイメージでガッカリでした。 しかも説明はされ了解して支払ったものの、もらった部屋は14階、エレベーターは12階までしか上がらず(13階はないので)もう1階分はスーツケースを持ちながら階段を上がらなくてはいけませんでした。 最悪です、もう絶対に泊まりません。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Courtyard Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 2 日)
Aloha, Thank you for taking the time to write a review. We apologize and are disappointed to hear about your recent experience. We take our guests' feedback seriously and will use yours to better our guest experience. Sincerely, Guest Relations