プレジデンシャル スイート キングベッド 1 台 (Manhattan Floor) | 高級寝具、ピロートップベッド、セーフティボックス (室内)、デスク

ザ マンハッタン アット タイムズ スクエア ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

5.6
評価 10 - 4216 件の口コミ中 707 件が非常に良い" "
評価 8 - 4216 件の口コミ中 653 件が良い" "
評価 6 - 4216 件の口コミ中 873 件が普通" "
評価 4 - 4216 件の口コミ中 826 件が不満" "
評価 2 - 4216 件の口コミ中 1157 件が非常に不満" "

5.8/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

5.2/10

設備とサービス

4.8/10

施設のコンディションと設備

5.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Yuta

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Light didn’t work and asked stuff, but it wasn’t been repaired Dusty room As the laundry service, extra fee was added, total fee was double than I ordered
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
Yuta, we appreciate you taking the time to share your feedback from your recent stay. Our team is dedicated to providing a superior guest experience, and we are truly sorry to read about the seating with your room's lightning and cleanliness. We understand how important these details are in creating a comfortable stay for our guests. Additionally, we regret any confusion regarding additional charges for laundry services. We strive to communicate these costs clearly to avoid any surprises. Your comments are vital to our ongoing pursuit of improvement. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future.Brendan MoraesManaging Director

6/10 (普通)

Toshihiro

2024 年 2 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Ogura

カップルで旅行
ちょっと古いホテルでしたね。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Takashi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊費が高すぎる。その割にあらゆる面で悪すぎる。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
タカシ様、滞在費の価値観に関するあなたのご意見を知り、残念に思います。私たちはあらゆる面で質の高いエクスペリエンスを提供できるよう継続的に努力しています。サービス提供の向上を図る上で、お客様のフィードバックは貴重です。私たちをお選びいただきありがとうございます。今後もより良いサービスをご提供できることを願っております。Brendan MoraesManaging Director

8/10 (良い)

NAOKO

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベットメイクの方がとても親切だった
2023 年 11 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hongguang

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
滞在中ホテルのエレベーターが故障して何日も10階まで階段登りのあり得ない状況でした。
2023 年 11 月に 9 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 18 日)
フィードバックに感謝します、Hongguang。私たちに在籍中にこのような課題に直面したのは残念です。完璧な体験を提供できなかったことを残念に思います。私たちが提供するのに慣れている高水準のサービスを実証する別の機会を与えていただければ幸いです。Brendan MoraesManaging Director

8/10 (良い)

AYANA

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ロビーはとても広く快適で、チェックイン前、チェックアウト後の荷物も一個1$で預かってくれます。部屋はwi-fiが弱くて何度もwi-fiが切れました。お風呂の流れるとこからヘドロみたいなのが出てきて、シャワーカーテンも生乾きくさかったです。スタッフさんの対応は皆さん優しくて安心しました。感謝です。
2023 年 11 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Tomohiko、Yokohama

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It may take time for checking in. Frequently people were waiting in a line over 20 to 30 mins for checking in.
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Tomohiko, we acknowledge your feedback about the wait time experienced during check-in. Our intention is to provide a seamless and efficient process. We appreciate you for bringing this to our attention and assure you that we're working towards improving the check-in experience.Brendan MoraesManaging Director

6/10 (普通)

TAKAYUKI

出張
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

JUNJI

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
カード決済がスムーズに出来なかった
クレジットカードが未だに磁気カードのスキャンタイプでどのカードも使えなかった。今時ICチップのカードが主流なのに時代遅れだと思う。結局、マニュアルでの決済になり書類にいろいろ書かされた。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Junji 様、ご滞在中にカードリーダーの件でご迷惑をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。現在の施設は、より伝統的な形式の支払いテクノロジーを反映している可能性がありますが、お客様の利便性を高めるために、電子支払いを含むサービスの強化に常に取り組んでいます。あなたのフィードバックは貴重であり、継続的な改善に考慮されます。Brendan MoraesManaging Director

8/10 (良い)

Toshihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KOICHIRO

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Koichiro, it seems you had less than a perfect stay which we sincerely regret. We welcome any detailed feedback as it helps us improve our offerings. We're truly committed to providing our guests with a memorable experience and we'd appreciate another opportunity to serve you better in the future.Brendan MoraesManaging Director

8/10 (良い)

TOSHIAKI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

??

2023 年 9 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

YASUHITO

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Around 10am, the cleaning staff came in without permission even though I hadn't checked out yet. Even after that, he was knocked repeatedly, which made him uncomfortable, as if asking him to leave quickly.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Yasuhito, it's disappointing to learn about your experience. Rest assured, it's not something we take lightly. We apologize that you had an issue with a disturbance occurring before your scheduled checkout. Your remarks have been noted and will be addressed to prevent such an incident in the future. Thank you for your feedback.Brendan MoraesManaging Director

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

???

2023 年 8 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

???

気になった点 : スタッフとサービス
朝ごはん付きで予約したが、バウチャーも渡されず、、 その点について質問するとバウチャー必要ないと言われ、 朝、朝食会場に行くとバウチャーが無いと何も渡せないと怒られる 再度レセプションに並ぶ 朝ごはんを5000円払い、オプション追加するも、 パン一つとコーヒーとりんご1つだけ、、、 これなら外で食べた方が良い
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 30 日)
フィードバックを共有していただきありがとうございます。私たちはすべてのお客様に最初から最後まで素晴らしい体験を提供するよう努めておりますが、最近のご体験に完全にご満足いただけなかったとのこと、大変残念に思っております。あなたのフィードバックは、将来に向けて改善できるよう、チームの適切なメンバーで対処されることをご了承ください。私たちが真にゲストと共有できる質の高い体験を提供する機会をもう一度与えていただければ幸いです。Brendan MoraesManaging Director

10/10 (非常に良い)

aiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
寒かった時にヒーター持ってきてくれた!その時は眠くて、ありがたさに気づかなかったが、ヒーターがすごく心地よく暖かく、よく眠れた。ありがとう!朝起きて確認したら、ダイソンだった。日本の電気屋で、どこから風が出てくるのかわからない、丸いヒーター見て、本当にびっくりしていたのですが、ニューヨークでは、ストライプみたいなのだったから、ここから進化したんだ!と思い、納得した。 ロビーがすごくオシャレだったので、最初は心臓に悪かったが、慣れたら、本当に丁度良かった。 ドレスの黒人が車から出てきて、映画みたいだったから、すごくラッキーだった!黒人がきれいで本当楽しかった!! また行きたい。
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Moからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
Thanks for sharing your feedback, Aiko! We hope to host you in the near future.

6/10 (普通)

Sunghyun

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Great location.
2023 年 5 月に 7 泊滞在
Moからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
Thank you for your feedback, Sunghyun. We hope to host you in the near future.

6/10 (普通)

Ryota

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

SHINGO

2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mitsurt

良かった点 : 清潔度
2023 年 2 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yoshizaki

2022 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

SEIICHI

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 11 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Michiro

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
暖房設備が不整備で、夜中中ゴーン・ゴーンという音が出て、眠れなかった。
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 27 日)
フィードバックに感謝します、Michiro。私たちは、あなたが私たちと一緒にいる間にそのような挑戦をしたことに失望しています.客室の騒音レベルと室温に問題があったことをお詫び申し上げます。私たちはゲストの快適さを気にかけているので、私たちのチームが前進することであなたの懸念に対処します.よりポジティブな経験をすぐに共有する機会をもう一度与えていただければ幸いです。ブレンダン・モラエス取締役社長

6/10 (普通)

kiyomi

ロケーションはとても良いです。 チェックインの時、クレジットカードが使えませんでした。ちなみにホテル以外では全部使えました。 部屋の金庫が使えませんでした。 その他はとても良かったです。
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Ingeからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 23 日)
Good day Kiyomi,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us.Kindly contact the hotel directly to further assist.Thank you,The Manhattan at Times Square Hotel Team

4/10 (不満)

Mao

2022 年 9 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

MORIFUMI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
施設は確かに古いが、問題に感じる程では無いと感じた。 何よりも,立地が最高。タイムズスクウェアには歩いて数分、地下鉄各路線の駅からも近く、セントラル・パークも歩いて直ぐ、カフェやコンビニ系も近い。 チェックイン前に到着したがEarlyチェックインでき、チェックアウト後の荷物預かりもオッケーだった。
2022 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yoshikazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ロケーションは最高です。22階の部屋は眺望も都会的でよいです。できれば部屋に冷蔵庫がほしい。
2022 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Yoshikazu

ロケーションは最高ですが、ホテルとしてはごく普通。部屋に冷蔵庫とランドリーサービスがあってほしい。
2022 年 3 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

KUMIKO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お風呂の水はけが悪い。設置されてる時計は故障。口コミをアップした後7泊中の6日目に備品が揃った(笑)。ルームサービスが統一されてない。22階の氷の機械が停止してて19階に取りに行く。 良い所は、立地場所は最高。 朝食はないが値段は安いと思う。
2021 年 11 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Kensuke

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2021 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2021 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rafid

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No AC, was hot all night and front desk was very rude.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alicia

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
The owners of this property are Slum Landlords and Con Artist. I am appalled that any reputable company with even associate with this hotel. I picked it for the price point and deceiving images that were shared. The lobby is the only thing that is decent. I took tons of photos of curtains falling down, horrible mattresses, awful bathrooms with fixtures as old as the building and rust all around them. No proper lighting with sub par electrical outlets. To add insult to injury the hotel is very noisy and I had to change my room because of it to no avail due to the cliental and noisy housekeeping staff. This is the worst hotel I have ever stayed in. It was a total rip off and I don't know that I will ever trust expedia again.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Rudolph、Charleston

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property needs serious updating. Worn carpeting in and out of rooms. U have to purchase coffee in the morning in the lobby Electric outlets not convenient. I had to charge my phone with it being on the floor and not next to the bed where most hotels have outlets.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Daniel

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
original room was not as stated in booking. It was dirty, outdated. Staff were rude and refused to offer room that was clearly shown on their direct website and on expedia. Was misleading to give us a room that was not refurbished - even though that is what we paid for. Lifts did not wok repeatedly. Bed gave us a sore back and overall very unpleasant experience. When they eventually gave in and gave us the room we asked, it was tiny and half the size of the first room, barely enough room to fit 2 suitcases on the floor. Will never stay here again.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Daniel, it's regrettable to hear about the issues you faced during your stay. We understand you had an unsatisfying experience with the room conditions and unexpected changes. Our aim is to offer a positive experience for every guest, and it's clear we missed the mark during your visit.We also recognize your comments about our team members' service and the functionality of the lifts. We're already looking into these matters to ensure future quality service to our guests. Your feedback regarding the bed comfort and room size has also been noted. We aim to provide a variety of room dimensions to cater to different guest needs, and it sounds like you weren't entirely satisfied with your allocated room.We deeply regret to hear you would not consider returning. Your feedback is vital to our continuous effort to improve our service and we hope you will reconsider giving us another chance in the future.Brendan MoraesManaging Director

6/10 (普通)

Zichen

2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Harsha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jose Roli

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked it a lot, the service is incredible I think I would choose again thank you
2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Christopher

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic location for the price, and staff were always helpful and friendly. But the issue was that I needed wifi in my room for work and it’s speed was equivalent to dial up. Had to tether my laptop to my phone to get any work done and being from Canada this was pricey. Moved rooms after day 1 and had the same experience. Lastly the place is very run down with paint and wall paper peeling off walls, electrical outlets loose, tubs filling to my ankles while showering, and more. I usually don’t care about these cosmetics but this was at a new level of wear and tear. Again the people that work there are great and the only reason I gave 3 stars was because of them.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is perfect heart of Manhattan.In room have everything what need for comfort.Prople on reception is very friendly a special Mohamed very responsive, kind, always ready to help as much as possible
2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

ANGEL、Diamond Bar

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was super noise and had weird smell from previous customer. The bathroom is not clean. Hard to find charging station. Front desk manager is rude and unhelpful, staff are very slow. Overall terrible experience.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Angel, we truly regret to hear about the challenges you faced during your stay. Please accept our apologies for any discomfort related to the room's condition and the found scent. We also feel sorry that there were difficulties with the room’s amenities and cleanliness. Our team's role is to provide excellent customer service, so it's discouraging to hear about your experience with the front desk manager. We'll definitely take your feedback on board, aiming to improve our customer service for future guests. We hope you'll give us another chance to enhance your experience with us.Brendan MoraesManaging Director

8/10 (良い)

Tiffany

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice clean and quiet
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alexander

2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jasmine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Edward

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dirty rooms, carpet is disgusting and filthy!! I don’t recommend this hotel needs a huge upgrade
2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Thierno

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They never pick up the phone. For the location they should look into updating the rooms. For the money the hotel is not up to par. A lot of potential. FRONT DESK NEVET ANSWERS THE PHONE
2024 年 4 月に 1 泊滞在