外観

ラディソン ホテル ニューヨーク ウォール ストリートの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 378 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 344 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 134 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 79 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 66 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

5.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 5 泊滞在
KTからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Thank you for your feedback.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
口コミに気をつけて下さい!
2019年12月25日〜28日まで滞在しました。 ツイン、バスタブ無しの部屋です。 フロントの方は感じが良く、部屋もニューヨークのわりには広めでした。 料金も早目に予約していたので、リーズナブルでした。 夜も静かです。 ホテルの周辺には食事をする所が少ない感じでしたが(ちゃんと探せばあるかもしれませんが…)、24時間営業のドラックストアや、イーストリバー方向に歩いた所に、デリがあるスーパーなどがありました。 部屋は清潔ですが、次の日から掃除がされていませんでした。タオル交換、ゴミ収集、ベットメイキングはしてもらえました。部屋にコーヒーマシーンがありますが、私の部屋は壊れていました。壊れている事を伝えたのですが、対応なしでした。 シャワーの温度がなかなか上がらず、水圧も弱いので苦労しました。 口コミに、お水、お湯が出るボトルサーバーがあると書いてありましたが、使用されていませんでした。ラウンジに朝、リンゴがあるとも書いてありましたが、無かったです。コーヒーは、朝、自由に入れられます。 口コミを信じてこのホテルにしたので、飲み物に関しては、かなりガッカリしました。その他の点では、多少の不自由は仕方ないのかなぁ?という感想です。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Malikからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Thanks for your feedback and we apologize for our shortcomings pertaining to your overall experience. Overall, thanks for staying with us and have a great day!

4/10 (不満)

Haruo

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
事実と違う予約サイトの写真
ホテルのほぼ全てのスタッフは,親切ですごく良く働いていましたが,残念ですがクラブクオーターの時に比べて設備が悪くなっていました。まず,ホテルの予約がうまく登録されていませんでした。ですから予約サイトからバウチャーを必ずprintoutしておくことをお勧めします。また,各階に有るはずの無料のボトルウオーターの機械が停止していました。1階に有るコーヒーマシンも利用できない時間帯もかなりありました。つまり,予約サイトにある写真のほぼ全てが事実と異なっていました。予約サイト各社の写真を見て予約されたアメリカやヨーロッパの方とも会話しましたが,「だまされた」と言っていました。 ですから,以前に私が口コミを投稿した内容を訂正します。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Malikからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Thanks for your feedback. The information you shared allows us to create a better experience for future guests. Thanks for staying with us and have a great day!

8/10 (良い)

hiroko

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Gからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 6 日)
Thank you for your review we really value all guest feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Gからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Thank you so much for the wonderful review.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーの温度が安定しなかったです
2019 年 9 月に 7 泊滞在
Gからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Thank you for your wonderful review

6/10 (普通)

Kohei

立地は良好。
立地は最高。どこに行くにも地下鉄の路線が多いので便利。部屋はビジネスホテルクラスで可もなく不可もなく。無料の洗濯機と乾燥機がジムの奥にあり便利。
2019 年 8 月に 7 泊滞在
Gからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Thank you so much for you feedback we value all guest reviews

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Davidからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Thank you for you kind review. We are very pleased that you enjoyed your stay with us.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテルにフロントの態度の悪いことチェーンホテルの中でもここが一番ひどい 安いし立地は、いいけど写真うつりだけで本当は、もっとひどい
2019 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一人で宿泊しました。英語が中学一年生レベルの私ですがスタッフの方は優しく対応して下さいました。ドライヤーも冷蔵庫もあり清潔でした! また、外国にいくといつもシャワーの使い方がわからず困りますがシャワーも簡単に使えました! 徒歩圏内にレオズベーグルがあり嬉しかったです! 街自体もガヤガヤしておらず良かったですが、近くにスーパーがなかったことが少し不便でした!
2019 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした!
部屋はとても清潔で快適でした。 きれいにリフォームされていたので、過ごしやすかったです。 シャワーの水圧も問題ありませんでした。 部屋に冷蔵庫があれば完璧でした。 1Fのラウンジで、飲み物やスナックなどもらえるので助かりました。 地下鉄の駅も付近にいくつかあったので、移動にも便利でした。
2019 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
問題はない
きれいで良かったです。 デポジットやサービス料には気をつけたほうがいいです。
2019 年 3 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

megumi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
写真と偽りのあるホテル
ちょっと期待して行ったのですが。。。期待はずれでした。まずフロントはここはホテルのフロントでいいのか?と思えるくらいのラフさでびっくり。入り口からフロントまで数段の階段がありますが、誰も手伝ってくれず自力でした、行きも帰りも。部屋は天井が高いのはいいですが、冬はなかなか暖房が効きません。簡易キッチン付きの部屋でしたが、電子レンジと冷蔵庫のみの本当に簡易的なものでした。部屋に入ってまず気になったのが臭い。。。なんだかすごく臭くて、ベットもなんだかおじさんの匂いがしました。。。お風呂はバリアフリーをリクエストしていたわけではないのにそんな感じの作りで、お風呂に入るたびに水が溢れて大変な思いをしました!!!バリアフリーだけどいいか?と最初に聞くべきだと思います。唯一良かったのはお水がフリーで飲めること。
2019 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
セルフの洗濯設備があると書いてありましたがありませんでした。ホテルに頼む洗濯サービスはもちろんあります。
2019 年 2 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Eduardo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I booked a studio suite at the Radisson Wall Street. I chose this hotel because it is located near the Staten Island Ferry and wanted to walk there the next morning at 5:00 am to take the ferry to the NYC Marathon. When I arrived at the Radisson the front desk told me that my booking was transferred to the Holiday Inn Lower East Side approximately 5 trains stops away. I was very upset that no notice was ever provided to me and in fact had received a reminder email of my Radisson booking only a few days prior. Needing a place to stay for the night, I took a train to the Holiday Inn. I was charged the full price at the Holiday Inn despite the fact that there was no suite available. Overall, horrible experience. I was treated with disrespect by both hotel chains.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Hello Eduardo,We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced regarding your booking at our hotel. The situation you've described is genuinely regrettable, and we deeply empathize with the challenges you faced due to the unexpected transfer and lack of notice.We're currently addressing a transition period, whereby reservations have been redirected to alternative accommodations. While we've strived to communicate these changes effectively, we recognize that, in some cases, this information may not have reached all our valued guests in a timely manner, causing unexpected disruptions to your travel plans.We understand your disappointment in not receiving the suite you booked and for the inconvenience of being relocated to a different hotel without prior notice. Your dissatisfaction is entirely warranted, and we apologize for the inconveniences you encountered upon your arrival.We're working diligently to rectify these issues and ensure better communication and service in the future. Please accept our apologies for the disappointing experience you encountered. We value your feedback and will utilize it to improve our operations and prevent similar situations from happening again.

8/10 (良い)

Linnette

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 28 日)
We appreciate your lovely rating, Linnette!The satisfaction of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Radisson Hotel New York Wall Street soon. We want to share an even more fantastic experience with you next time.Thanks again for taking the time to leave your feedback!

8/10 (良い)

Jenny

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 4 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Thank you for the 4-star rating, Jenny!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at Radisson Hotel New York Wall Street. Thank you again for sharing!

4/10 (不満)

Lars

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 18 日)
We appreciate you sharing your concerns with us, Lars.We regret to hear that you were dissatisfied with your recent visit. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

4/10 (不満)

Aryeh

2023 年 1 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 18 日)
We appreciate the feedback, Aryeh.We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

4/10 (不満)

Vignesh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備

4/10 (不満)

Kayo

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Need to improve customer service via phone
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
We appreciate you taking the time to reach out to us, Kayo.We are deeply disappointed to hear that you were not satisfied with your stay. We pride ourselves on our welcoming, kind staff, so it is upsetting to hear about this kind of service. We will let our management team know about your experience and see what we can to ensure this won't happen again in the future. If there is anything we can do to accommodate a future stay with us, please let us know.We'd love another opportunity to show you how amazing we are so we look forward to hosting you again soon.

2/10 (非常に不満)

PAUL

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room did not have a thermostat and heat was on high. Had to open window for cool air. There were no irons or ironing boards
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 15 日)
We appreciate the feedback, Paul.It's unfortunate you had such challenges during your stay with us. We're disheartened our temperature control system didn't meet your expectations. It's important to us that our guests feel relaxed and comfortable during their time with us. We hold ourselves to a higher standard so we'll address your concerns with our team moving forward.We hope you allow us the chance to host you again soon for a more positive experience.

10/10 (非常に良い)

Jetesha

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very helpful staff, clean rooms, amazing location.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 11 日)
Thanks for sharing the excellent review with us, Jetesha!We're so glad that you had an exceptional experience at Radisson Hotel New York Wall Street from beginning to end. It's wonderful to know that our staff treated you so well and made you feel welcome throughout the entirety of your time with us. It's great you found your room to be well refreshed. Our prime location is in the heart of the city. We look forward to welcoming you back again soon!Thank you again for taking the time to leave your feedback!

8/10 (良い)

Mark

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Based on the other reviews, I was surprised to find this hotel in decent shape and very clean. Check-in was super easy and the parking garage is right around the corner. The rooms are very basic (they don't have coffee machines or irons etc..) but it was absolutely perfect for a one-night stay. The heater wasn't loud, as other reviews mentioned, and the room's temperature was easily changed. I'll definitely consider going back here the next time I visit NYC.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 10 日)
Thanks for the excellent review, Mark!We're delighted your time at Radisson Hotel New York Wall Street was so outstanding as providing our guests with an excellent experience is very important to us. It's fantastic you appreciated our clean rooms and efficient check-in process as well as our ample parking. That's what we like to see! We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.

2/10 (非常に不満)

Joseph

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely DISGUSTED with Radisson. My wife and I returned to our room from a holiday party around 2 AM. Shortly after returning, a man barges into our locked room! My wife is completely undressed, we’re both in shock, and after a brief confrontation the man leaves. We find out shortly after that it was a hotel employee!! He was on probation, left completely unsupervised (no mgmt. on staff), and given unbridled access to hotel systems. We also learned that he is not someone who would otherwise have room access, like a maintenance or cleaning employee would - he specifically created a key for OUR room! I believe he had bad intentions… we are traumatized by this incident. A complete failure in hotel security and negligent hiring. After an initial phone call, hotel management has disappeared. Stay away from this hotel at all costs.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 9 日)
We appreciate the feedback, Joseph.We deeply regret the challenges you had during your time with us. The security and safety of our guests is of the utmost importance so we're disheartened that you had such problems. We hold ourselves to a much higher standard of service so we'll be sure to address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

6/10 (普通)

jeremy

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Deçu
Nous avons dormi une seul nuit. Nous avons une suite . Nous avons été déçu pour le prix payer. Comme nous sommes rentrer il y avait une forte odeur de cigarette, le frigo pas nettoyer, pas de couverture ni d oreiller pour nos enfants qui dormait dans le fauteuil lit , il manquer une rideaux pour la nuit ,pas de wifi dans la chambre, il y avait des taches sur la moquette. Je ne reviendrais pas
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 2 日)
Merci pour votre retour, Jérémie.Nous sommes déçus d'apprendre que vous n'étiez pas entièrement satisfait de votre expérience avec nous. Nous nous engageons à fournir à nos clients un service de qualité et des chambres confortables. Il est regrettable de savoir que vous pensiez que nous aurions pu faire un meilleur travail, mais nous sommes convaincus que nous pouvons vous offrir une expérience plus positive à l'avenir.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau et de vous offrir la merveilleuse expérience pour laquelle nous sommes devenus connus ici.

4/10 (不満)

Charissa

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ne mérite pas un 4 étoiles
On a eu un sérieux problème avec le climatiseur qui nous a empêché de dormir à cause du fort bruit. Le climatiseur se déclenche automatiquement toutes les 15 min en moyenne ce qui est gênant car vous vous habituez jamais au bruit. Vous ne pouvez ni l’éteindre ni changer la température en plus. Aussi, pas de Wi-Fi dans les étages supérieurs. Le point positif est bien évidemment sa proximité du metro et autres monuments du quartier financier.
2022 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 30 日)
Nous apprécions les commentaires.Nous sommes déçus que votre temps avec nous n'ait pas été idéal. Nous nous soucions profondément du confort de nos clients, nous regrettons donc les difficultés que vous avez rencontrées avec le système de contrôle de la température dans votre chambre. Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous nous assurerons de répondre à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe de direction à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.

10/10 (非常に良い)

Roberto

2022 年 12 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Paris

2/10 (非常に不満)

Luiza

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed for 2 nights and my experience wasn’t pleasant at all. The reception lady was rude and not welcoming from the beginning, the room was dirty and in the morning I revealed cow roach climbing out the bed, it was disgusting. When I went down to the reception, lady did not seem to be surprised and she told she sent someone to the room, but 2 hours later my room still was the same and no one came. If you are looking for a hotel in this area, there are multiple nice options and even cheaper. It’s very disappointing to have such experience for this big brand!
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Thank you for taking the time to submit this feedback, Luiza.We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's unfortunate to see that we could have done more for you during your stay. We will share your concerns with our management team moving forward.We hope you will give us another opportunity to provide a better experience for you in the future. We look forward to that chance.

4/10 (不満)

Neal

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is excellent, a short walk from Stock Exchange and WTC. Apart from that though it doesnt have a lot more; it feels run down and neglected with closed bar and next to no communal areas. Lifts are in a poor state, especially the controls; ice machines in corridors dont work. Upside, it was clean
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
We appreciate the time you’ve taken to share your feedback, Neal.Although we’re delighted to hear that you enjoyed our clean accommodations and ideal location, it’s disappointing to hear that you weren't completely satisfied with our elevator service and condition of our rooms. We pride ourselves on providing excellent service and a comfortable environment to our guests at all times so please know that your concerns will be addressed to the appropriate members of our management team moving forward.We do hope you allow us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

4/10 (不満)

Matthew

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Thank you for sharing your feedback, Matthew.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

6/10 (普通)

Meghan

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Great area with lots to do within walking distance. The first room I was given did not have working heat and it was unbearably cold. Thankfully, the staff was great and relocated me super fast. The next room was warmer, but I still couldn’t adjust the temperature. The property is pretty outdated as well. For the price and location, I’d stay here again
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you for taking the time to share your feedback, Meghan.It's great you had a pleasant stay with us. We're happy you enjoyed our ideal location and kind staff. However, we're disappointed your time with us was less than ideal and that you had such challenges with our room temperature controls. We care about the satisfaction of our guests so we'll be sure to address your concerns with our team moving forward.We look forward to hosting you again soon for a more positive experience.

2/10 (非常に不満)

Mario

出張, カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This place needs a major upgrade, the elevators look dirty, the bathrooms are so uncomfortable.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 14 日)
We appreciate that you took the time to share your feedback, Mario.We're disappointed that your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We also regret that you weren't entirely satisfied with the quality and condition of our furnishings and accommodations. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with the appropriate members of our team so that we may improve moving forward.We hope for the opportunity to host you again soon for a more positive experience.

10/10 (非常に良い)

Karl-Heinz、Berlin

2022 年 12 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

Kimberly

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall, I want to say the staff was very helpful and kind, trying to fix the problems that they could control. It was a decent location; close to the subway. The property, however, was pretty awful. There was no thermostat in our room, so we walked in and it was super stuffy and hot. A staff member came up to adjust our temperature manually, but said the only options were full-blast AC or opening the window; we had him crack the window but then got bugs and noise from Wall Street all night. The room was not clean; there were used tissues and trash beside the bed. I chose the 14th floor because they said the wifi would reach to that floor (my other option being the 19th floor), but the wifi didn't work on the 14th anyway. Wouldn't recommend this hotel.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 9 日)
Thank you for sharing your review, Kimberly.It's pleasing to hear you enjoyed our friendly and kind staff. We truly value your feedback regarding our temperature control system, soundproofing, cleanliness and internet access. We'll take this into consideration as we move forward to improve for the future.We look forward to hosting you again next time you're in town.

6/10 (普通)

Antonia

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Erica

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
No more than 3 stars
Very mediocre hotel. Rooms are large and clean but bedding included only a top sheet and a thin piece of material as a cover - no blanket, comforter, or duvet. You cannot control the temperature of your room and HVAC unit cycles and comes on (very loudly) every 10-15 minutes 24 hrs a day. No Wi-Fi on upper hotel floors, unimpressive lobby. Online pictures are deceiving.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
We appreciate you taking the time to share your feedback, Erica.While we're glad you enjoyed our spacious and clean rooms, it's disheartening your stay with us was disappointing. We strive for quality so it's unfortunate that our bedding and temperature control system didn't meet your expectations. We also regret that our lobby area and internet access was less than ideal. We'll be sure to discuss your concerns moving forward.We hope to host you again soon for a more positive experience.

4/10 (不満)

Gerardo、New York

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Old property lacking the basics like in-room temperature controls. Wonder why Radisson would brand this place.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 5 日)
We appreciate your feedback, Gerardo.We're deeply disappointed to hear about your experience with us. We apologize that you did not receive the high level of service and comfort we are so accustomed to giving, and we will bring this information to our management team. We'd love another chance to rectify the visit.We'd look forward to a second opportunity so we demonstrate the high-caliber service we're capable of providing.

6/10 (普通)

Shantanu

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Staff was not friendly, they are very rude and not replying to any questions. Location of property is very good.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 29 日)
Thank you for taking the time to share your feedback, Shantanu.We're happy you enjoyed our prime location. However, we're disappointed your time with us was less than ideal and that you had such challenges with our front desk staff. We care about the satisfaction of our guests so we'll be sure to address your concerns with our management team moving forward.We look forward to hosting you again soon for a more positive experience.

8/10 (良い)

peng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 11 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Roderick

2022 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Amanda

2022 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

G Ken

2022 年 11 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Val

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I rarely write negative reviews. However, other visitors have to be informed just as I would like to be for future travel decisions. The elevators are dirty and worn out. Card censors are broken and management didn't care to fix them. The room is old and misses necessary features like the safe, working fridge, and decent mattress. But what surprised me is that they don't have normal heaters. They use AC to warm up the air in the room, which is very bad as it blows warm air and it's very unhealthy. You can't adjust it and it's very loud making you constantly wake up at night. The hotel's management should really fix this property before travelers can be allowed to visit. Simple replies to negative remarks by other visitors are unacceptable.
2022 年 11 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible.
This was the worst hotel experience I’ve had. There was no heat in the room and maintenance confirmed that the compressor was broken and they will let the going desk know we needed another room. We waited and didn’t hear from them, so we went to the lobby. They stared at us and only said, “sorry, we can’t do anything.” After pressing the matter, they eventually said they will give us a refund. I am still waiting for the refund and they will not give it me/hotels.com customer service and are repeating the same line to us “we cannot help you.” We are still trying to reach them. I do not recommend this hotel.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 23 日)
We appreciate you taking the time to share your feedback.Your experience is not up to the quality and standard we usually provide for our guests. It's unfortunate you had such challenges with our accommodations and that our service failed to exceed your expectations. We hold ourselves to a much higher caliber of service so we'll be sure to discuss your concerns moving forward.We do hope you allow us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

4/10 (不満)

Karen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I wanted a coat dry cleaned and took it to the desk well before the 8:30 am deadline but when I went to pick it up that evening after 7 pm I found it had not even been picked up. Since i was checking out the next morning the only way I could have had it done was to pay extra for overnight and I wasn't confident I'd get it back in time even if I did try overnight. The water in the shower took so long to get warm I almost gave up on hot water before it finally got warm. I took a shower at different times and it didn't seem to matter the time. I put the "do not disturb" placard on the door since I didn't need housekeeping but a chair in the room had been moved while we were out so someone came in the room anyway.
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 21 日)
We appreciate the feedback, Karen.It's unfortunate your time with us was less than perfect. We're always looking into feedback to continue to grow our establishment. We'll be sure to address your concerns with the appropriate members of our team moving forward to help us to improve for the future.We do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 (良い)

luis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Habitación estaba remodelada pero el ascensor está muy deteriorado. Gran ubicación. El personal muy atento.
2022 年 11 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 21 日)
Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación con nosotros, Luis.Nos alegra saber que tuvo una gran experiencia con nosotros y que disfrutó de nuestro amable personal y nuestra excelente ubicación. Nos preocupamos por la satisfacción de nuestros huéspedes, por lo que agradecemos que nos haga saber qué podemos hacer para que su estadía sea perfecta. Nos aseguraremos de comunicar sus comentarios sobre el estado de nuestros ascensores a nuestro equipo.Esperamos poder compartir una experiencia aún más placentera contigo pronto.