ロビー

ハワード ジョンソン バイ ウィンダム ロング アイランド シティの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 193 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 436 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 211 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 71 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 89 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

6.8/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 15 日)
Thank you for the rating.

8/10 (良い)

Kanako

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 5 月に 5 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Thank you for staying with us.

8/10 (良い)

Kanako

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 17 日)
Thank you for staying with us.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ありがとうございました。
2019 年 4 月に 9 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
私たちはあなたがあなたの滞在を楽しんだことをうれしく思います。 また会うのを楽しみにしています!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
近くに“がんこラーメン”!?朝食は充実のホテル
部屋もバスルームも広い。デスクもありましたが椅子が無かったのが残念。朝食はこのクラスのホテルでは結構メニューがある方だと思いました。地下鉄の最寄駅までは4,5分。その途中にはスーパーマーケット、コインランドリーなどがあります。飲食店もありますが、夜8時くらいに戻った時にはほとんど閉まっていました。人通りも少なく暗めでちょっと緊張感がある通りです。サマータイムの時期だったらNYは夜8時でもまだ明るいので大丈夫かも。近くに日本の“がんこラーメン”スタイルのラーメン店があったのには笑えました。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
Thank you for staying with us. We are looking forward to seeing you in the near future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったです!
ホテルは新しい感じで、何不自由なく快適に過ごすことができました。初めてのニューヨークの人は、マンハッタン滞在がいいのかもしれませんが、2回目以降の方には特におススメです。周りは何もありませんが、マンハッタンまではすぐですし、マンハッタンに比べるととても安いです。朝食スペースも広く快適でした。メニューはワンパターンですが、十分です。日本と比較すると、ワンパターンでもうひとつ…と書いている人もいますが、ここはアメリカです。上等だと思います!おススメのホテルです!
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Kirstenからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 6 日)
こんにちは、ハワードジョンソンをお選びいただきありがとうございます、私たちはあなたがあなたの滞在を楽しんだことを願っています。 フィードバックをお待ちしております。 次回のニューヨーク訪問でまたお会いしましょう! 宜しくお願いします

8/10 (良い)

Shizuo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お得
バカ高いマンハッタンから地下鉄で数駅離れただけで、バスタブもある部屋がリーズナブルな価格で利用できる穴場。無料の朝食も、数年前より改善された。施設のメンテナンスも良く、相変わらずおすすめ。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Deniseからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 19 日)
thank you for feedback

6/10 (普通)

Ryo

可もなく不可もなく
かもなく不可もなくのホテルだが、周辺が少し怖い。近くに夜中空いているお店がほとんどない。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 16 日)
Thank you for the review.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
立地は便利
ホテル自体はいわゆるビジネスホテルで部屋はきれいに清掃もされる.周辺エリアは店などあまりなく,夜間の出歩きには少し勇気が必要.立地は便利.
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 12 日)
Thank you for the review.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 2 泊滞在
Kirstenからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 9 日)
Thank you for choosing Howard Johnson, we hope to see you again on your next visit to new York! Best regards

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
ベッドメイキングが適当で、くしゃくしゃのシーツがそのまま使われていた。 また、タオルの補塡も1枚減っていた。 部屋の照明が枕元に全くなく不便
2018 年 10 月に 4 泊滞在
Ricardo - Front deskからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 25 日)
Thank you for staying with us, we will make to work hard to provide you better service in future.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マンハッタン島に泊まるよりは安いけど、、、
◆良かった点 ・地下での宿泊料に含まれる朝ごはんは、6:30~10:00まで利用でき、枠が長いため、利用しやすかった。ベーグルがもちもちで美味しかった。子供には自分で作るワッフルが好評でした。 ・地下鉄は、徒歩五分で行けるため、マンハッタン島へのアクセスはとてもよかった。 ・地下鉄出口からホテルまでに、24時間営業のコンビニ(アルコールあり)や、中華の惣菜店などがあり、便利に使えた。 ◆悪かった点 ・私たちが泊まった部屋は、8305号室だったが、(内廊下はフローラル系のとても良い匂いがしたが、部屋のドアを開けた瞬間に部屋の異臭(カビ&ほこりの匂い)がひどかった。部屋のエアコンからも異臭がした。) ・部屋のエアコンがうるさかった。 ・TVのリモコンの反応が悪かった。 ・向かい側ではビルの建設工事が行われており、日中はずっとうるさかった。現時点でまだ基礎段階のため、しばらくはこの状態が続くと思われました。 ・WiFiが弱く、何回も切れたり、朝までつながらない状態(マネージャしかWifiの不具合を改善できないとのことだった)が続くなどした。 ・部屋の隅にはホコリがたくさんあった。 ・地下鉄からホテルまでの道のりは明るいとは言えず、ガラスの破片が落ちていたりして、あまり治安が良いようには思えなかった。
2018 年 10 月に 4 泊滞在
Deniseからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 10 日)
Thank you for your feedback

8/10 (良い)

shoma、東京都渋谷区

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マンハッタンにもアクセス簡単
21st(F)から徒歩10分以内で駅近 ホテルにリッチさを求めなければコスパはいいと思います 近くにお店らしいお店はないのが残念
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Ricardo -front deskからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 8 日)
Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

Mark

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
マンハッタンのロックフェラーセンターやタイムズスクエアへのアクセスが容易。部屋の大きさが予約条件によって異なるので、大きなスーツケースを持っている場合は広めの部屋を取ること。朝食が7時開始なので注意。
2018 年 6 月に 4 泊滞在
Ricardo -front deskからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 14 日)
Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

Nobutaka

良かった点 : スタッフとサービス
2018 年 6 月に 2 泊滞在
Ricardo Front Desk Supervisorからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 14 日)
thank you for your feedback. We are glad you had a nice stay

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
ベッドいい
ベッドが丁度いい硬さで心地良かった
2018 年 6 月に 6 泊滞在
Deniseからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 22 日)
Thank you for your feedback.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
やる気のないフロントと英語でけんかをする気がなければ宿泊は勧めません
仕事で約10日ほど滞在しましたが、非常に不愉快な経験でした。 このホテルには以前にも複数回仕事で宿泊をしています。また、同レベルのアメリカのホテルも何度も仕事で利用しています。そのためサービスの質は理解していたつもりでしたが、下記のような仕打ちを受けました。 一、三日間、ホテルの清掃サービスをフロントに依頼しても受けられない。それにもかかわらず、部屋に人が入った形跡があり、未使用のタオルだけを回収された。 二、ようやく清掃を受けても、バスタブには長い女性の髪が複数残ったまま(当方男性)。 三、無線LANに五日間ほど接続できなかった。フロントに繰り返し要望を出しても「マネージャーに直接言え」しか言わない。それでも粘ると、電話番号を渡されて、ホテルのネットをサービスしている会社に交渉しろと言われた。 四、部屋の移動を申し出ても権限がないとの一点張り。 五、上記のような対応をされたため、非常に感情的なやりとり(ケンカ口調での交渉)をすることになった。約束されたはずのサービスを受けられない上に、非常に不愉快な経験だった。 サービスの質が低いのも問題ですが、仕事をせず、問題を解決する意思を見せないスタッフ、さらにはサービス上の問題を組織として解決できないホテルのマネジメントの問題を強く感じました。 仕事で寝るだけ、短期滞在、英語でケンカをしたい、携帯の通信費を気にしないなどの理由がなければ、近隣にいくつもある同価格帯のホテルに滞在することをオススメします。
Ricardo- Front desk agentからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 (良い)

Marie

2019 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 6 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

M.B、Paris

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Un hôtel bien placé par les transports en commun à proximité. L’hôtel n’est pas parfaitement entretenu. La chambre est propre mais la climatisation laisse une sensation humide. Le petit déjeuner est très peu varié (toast, céréales), toute la vaisselle est en plastique (beaucoup de déchets), la salle du petit déjeuner n’est pas agréable.
2019 年 7 月に 8 泊滞在
Mohammedからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 6 日)
Dear guest, thank you for taking the time and writing a feedback. We will address your concerns immediately. Thank you

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2020 年 2 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Samir、Brooklyn

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Customer Service was horrible. Frint desk agent didn't even say hi, hello. When i called if parking lot was for free they told me yes but when i got thete they charge me $27 tax.
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 21 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with the customer service and parking. We'll work on improving our employee training. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Service
Good service and cleaning
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 13 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're so happy that you're satisfied with our service and cleaning! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

10/10 (非常に良い)

Marat

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Location and food
Good location from Queens to Manhattan, tasty breakfast
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 13 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're so happy that you're satisfied with our location and breakfast! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not bad, not great.
Not bad, not great. Internet was very slow. I chose this hotel over others because there was supposed to be parking, but in the end there was no parking, and either way the garage was quite a distance from the hotel, and not free. I'm generally not a very picky person, but I would definitely choose something else if I'm in the same area in the future.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with the wifi and parking. We'll work on improving the speed of our wifi and our parking garage. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're so happy that you're satisfied with your stay! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

6/10 (普通)

SeongUn

気になった点 : スタッフとサービス
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're so happy that you're satisfied with your stay! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

6/10 (普通)

Johnny

グループ旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Nær Manhatten men tris område
Det vi sparede ved at bo lidt væk, det brugte vi i taxa. Det var slidt og lå i et trist område
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Kære gæst, Mange tak for at have taget dig tid til at gennemgå vores ejendom. Vi beklager, at du ikke er tilfreds med dit ophold! Det er vores ære at få dig til at bo hos os, og vi håber at se dig igen!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
I stayed 6 nights ... and the bathtub washed twice. The cleaners have no responsibility
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 6 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with the housekeeping. We'll work on improving our staff training. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

2/10 (非常に不満)

Richard

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I WANT A REFUND!!!
BEG BUGS!! They have bed bugs and ct like it is just ok I literally told them and they didn't even try to help me, next time I caught one and put it on their desk and all they said was thank you for letting us know!! I want a refund!
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with your stay. We'll work on our bed bug inspection. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're so happy that you're satisfied with your stay! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

8/10 (良い)

Natasha、Montréal, Québec

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
L’hôtel est situé dans un quartier résidentiel de Queens non loin du métro et d’un parc Sur le bord de l’eau qui offre une vue exceptionnelle de Manhattan. Si vous aimez marcher, vous pouvez traverser le pont pour aller à Brooklyn. Le stationnement n’est pas gratuit, il était de 25$/jour ce qui est vraiment cher pour le quartier.
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
347/5000 Cher invité, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de revoir notre propriété. C'est toujours réconfortant d'entendre que notre emplacement a été apprécié. Nous sommes désolés que vous ne soyez pas satisfait des frais de stationnement. Nous répondrons à vos préoccupations. Merci pour votre avis! C'est notre honneur de vous accueillir chez nous et nous espérons vous revoir!

6/10 (普通)

Sanchayan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good. I have no complaints and the staff was nice.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear guest, Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heartwarming to hear that our staff was appreciated. It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

2/10 (非常に不満)

Mfayed73、Rhode Island

家族旅行
気になった点 : 清潔度
They charge you 100 dollars deposit. That takes 7-10 business day to refund. It’s a smoke free floor (third floo), but ppl smoke cigarettes and weed in their rooms. The smell in the hallway the is beyond disgusting. Filled a complaint with the front desk. Nothing was done. NEVER AGAIN.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with the deposit. It's a standard procedures for our hotel chain. We'll also work on our staff training to address guests' concerns. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
Audi
This stay was ok location was bad and this 100 deposit was crazy.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with the location and deposit. Thank you for your feedback! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

6/10 (普通)

MERCEDES

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
estadía céntrica
Buena la atención en general sólo que la limpieza y abastecimiento de café estubo deficiente
2020 年 2 月に 11 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Querido invitado, Muchas gracias por tomarse el tiempo de revisar nuestra propiedad. Siempre es conmovedor escuchar que nuestro servicio fue apreciado. Lamentamos que no esté satisfecho con la limpieza. Trabajaremos para mejorar la capacitación de nuestro personal. ¡Gracias por tus comentarios! ¡Es un honor para nosotros que te quedes con nosotros y esperamos verte de nuevo!

8/10 (良い)

diamantino

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel bien situé si vous souhaitez visiter New York (moins de 10 minutes en métro) Chambre et lit très confortable. Petit déjeuner => Manque de variété, pas de fruits, pas de yaourts, dommage.
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are delighted to hear that you value the effort we have put toward creating an environment where everyone feels comfortable! Regarding the concern you raise about the lack of variety in breakfast, we will definitely work on that by providing fruits to the guest in the future. Thank you for letting us know, we appreciate your feedback. Merci d'avoir pris le temps de nous laisser vos commentaires. Nous sommes ravis d'apprendre que vous appréciez les efforts que nous avons déployés pour créer un environnement où tout le monde se sent à l'aise! En ce qui concerne l'inquiétude que vous soulevez concernant le manque de variété dans le petit-déjeuner, nous y travaillerons définitivement en fournissant des fruits au client à l'avenir. Merci de nous le faire savoir, nous apprécions vos commentaires.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Buen hotel
Gran hotel,sin pretensiones,pero cómodo,cerca de todo,económico y acogedor.Perfecto.
2020 年 2 月に 8 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Querido invitado, Muchas gracias por tomarse el tiempo de revisar nuestra propiedad. Siempre es conmovedor escuchar que la comodidad, la ubicación y el valor de nuestro hotel fueron apreciados. ¡Es un honor para nosotros que te quedes con nosotros y esperamos verte de nuevo!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Preis Leistungsverhältnis Top. Frühstück amerikanisch aber ok. Personal freundlich. Zimmer in akzeptablem Zustand.
2020 年 2 月に 7 泊滞在
Daisy からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Howard Johnson からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 22 日)
Thank you for your positive review!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 22 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We're very sorry that you're unsatisfied with your stay! It's our honor to have you staying with us and we hope to see you again!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Howard Johnson からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 22 日)
Thank you for your review. It's our pleasure to accommodate you.

8/10 (良い)

Mei-Hsiao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
還可以的飯店
房間空間還可以,早餐簡單但可以,離地鐵站近。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Howard Johnsonからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear client. I appreciate your comments about our hotel. We take pride in attending to our customers’ needs in the best way possible. Should you come back to the area, don’t hesitate to call on us.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was no heat in 16 degree weather !!!!! Front desk just offered an extra blanket !
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Front deskからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

8/10 (良い)

Zachary

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Howard Johnsonからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Thank you for your positive review.

8/10 (良い)

Zak、France

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
Positifs Très bon rapport qualité/prix. Situation géographique. Propreté de la chambre (nouvelles serviettes et lit fait tous les jours) Négatifs Petit déjeuner non varié (gaufres, céréales, œufs, pain de mie, jus d’orange)
2020 年 1 月に 7 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Cher invité, Merci d'avoir pris le temps de revoir notre propriété. C'est toujours réconfortant d'entendre que notre emplacement et le ménage ont été appréciés. Nous sommes désolés que vous ne soyez pas satisfait du petit déjeuner. Nous allons travailler pour impliquer plus d'opérations dans notre menu. Merci pour votre avis! Nous nous réjouissons de vous revoir!

8/10 (良い)

Ernesto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
bien ubicado, comida pésima!
Limpieza y espacio Perfecto para dos personas, ademas a dos cuadras de la estación del metro, y esa es una gran y cómoda ventaja, desayuno pésimo!! Todos los días sirven lo mismo y pésima calidad, así que pueden encontrarse algo al mismo precio o mejor y desayunar en otra parte por qué al segundo día te enfada!
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Front deskからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.