内装

ダブルツリー バイ ヒルトン メトロポリタン - ニューヨーク シティの口コミ

3 out of 5

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 277 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 348 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 170 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 95 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 113 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

3.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションが良いミッドタウンホテル
こじんまりしたロケーションが良いホテル
2020 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

JUNKO

グループ旅行
部屋の掃除
6泊しました。3日目に、ベッドと机の隙間に、靴下 が一足落ちているのに気づきました。 翌日、反対側にあるサイドテーブルとの間に、別の靴下片方が落ちていたので、フロントに届けましたが、アメリカですので、お詫びのことばとか、ありませんでした。 日本と違って、掃除は雑ですね。
2019 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

そふぇ、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食がついていないプランでしたが、近くにカフェもあり困ることはありませんでした。部屋に冷蔵庫があればもっと良いと思いました。
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Motoi

2019 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特に問題はありませんでした。
2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yui

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Business CenterのPrinterが動かず、印刷出来なかった。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスの水が無かったのが残念
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

RIE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ロケーションは良く、すぐそばに24時間営業のスーパーがあって、毎日行ってました。地下鉄の駅も隣です。ホテルのスタッフも感じが良いが、設備は古くて、部屋やお風呂、トイレが古くさかった。掃除は行き届いているよう。冷蔵庫は予約時にリクエストしていたが部屋にはなく、言ったら持ってきてくれました。Wi-Fiもあるようでしたがログイン出来ず、日本からWi-Fiルータ持参していたので結構使いませんでした。この値段を払うなら、次は違うホテルでも良いかも。
2019 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
It was too busy around reception.
2019 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
換気扇がないので生乾きの匂いがひどい。部屋は壁が汚れていて、照明も落ち着かない色だった
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 7 日)
ご意見をお寄せいただきありがとうございます。 私達は私達のホテルの状態があなたの期待を満たさなかったことを学ぶのに失望しました。これは私たちが願っている標準ではないことをご安心ください。これから先のチームの適切なメンバーとあなたの懸念を共有します。 私達はあなたが私達にあなたと私達がより肯定的な経験をすぐに共有する機会を与えてくれることを願っています。

4/10 (不満)

Ai、横浜市

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Expediaの担当者が実際にホテルに泊まっていただき、HPで掲載している「プラン」の情報と差異がないか確認していただきたい。(今回、「ダブルツリー」の宿泊ではExpediaの予約とは異なる部屋に変更され大変不愉快な思いをされられた。) フロント担当者の非常に不愉快な対応にも辛い思いをした。海外ではよく経験することではあるが、それにしても今までで一番辛い経験であった。
2019 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Amber

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property closed and didn’t let anyone know
2022 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr sauber und hochwertig zum kleinen Preis
2022 年 1 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joy Marie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is closed when we arrived. We waited outside the hotel, freezing cold
2022 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Arthur

2022 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Brandon

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They cancelled our booking a week before our stay and haven't refunded us
2021 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Melissa

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I didn't like nothing because they closed 😞
2021 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

MARIA ISABEL

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was closed which caused all sorts of issues for us snd your employees never updated your system to reflect our relocation
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 9 日)
Thank you for your feedback and for reaching out to us, Maria. We sincerely apologize for the miscommunication on our site regarding the temporary closure and we will make sure to update it properly as soon as possible. Thank you for reaching out to us about this so we can ensure this is fixed moving forward. We would still love to host you when we reopen. Thank you again.

2/10 (非常に不満)

Michael

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was closed and doors were locked upon arrival at the front door of the hotel. Calls to the hotel were not answered. Representatives at Travelocity appeared unaware that hotel was closed when contacted.
2021 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Luz

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Apesar que no abrieron el hotel fueron responsables al darme otro estadia
2021 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

March

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Locked and Closed
Hotel was locked with lights off. Could not check in. Had to sleep outside hotel entrance.
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 15 日)
Dear guest Our sincere apologies as our closure has been extended. Due to the slow recovery in NYC the hotel was forced to extend its closure. We notified all third party of our closure and cancellation of all future bookings.

8/10 (良い)

Christina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Accessibility
The hotel was nice and comfortable, however, the building was older and although the room was accessible, it was extremely challenging to get down the hall ways and into and out ofbthe elevator with the hallways being narrow. Just barely wide enough for a wheelchair or scooter.
2021 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jennifer

2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rashad

2021 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Regan

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2021 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Sandra Elizabeth

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We actually stayed at The Stewart. Double tree was not available. Room was old, wall paper pealing off, stained carpet, stained bathroom tiles, bedding was stained and no one had vacuumed under the beds in months. Tv didn’t work. Would not stay there again or recommend.
2021 年 10 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 31 日)
Sandra, We're sorry your stay at The Stewart did not meet your expectations.

2/10 (非常に不満)

Cesar

2021 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tammy Lee、Tustin

2021 年 10 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

John、Temecula

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
We were boarding a plane only learn the hotel was completely shut down. No advance notice and no rebooking until we reach out to Expedia who did a great job
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 27 日)
We apologize for the miscommunication and inconvenience, John. Our hotel is currently closed and will not be re-opening in 2021.

2/10 (非常に不満)

gianna

2021 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lindsey

2021 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Federico

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Excellent Vacation
We’ve been transferred an another hotel, Stewart Hotel, the staff was awesome, very friendly and helpful. The location is amazing but the rooms they need to watch more the cleaning. We are very happy for our staying.
2021 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Bryan

2021 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 26 日)
Our sincere apologies for the inconvenience, Bryan. The hotel is trying its hardest to reopen its door as soon as possible. We canceled all our reservation and advise all our third party booking partners to advise their guests. We hope to reopen our doors to welcome back our team and guests, thank you.

2/10 (非常に不満)

Oscar、Bogota

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 10 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kishana W

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unfortunately this hotel was temporarily suspended and failed to notify me. I Arrived at the hotel to find out it was closed. No email, text or call was given prior to my arrival.
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 25 日)
Please note we have advise all third party partners of our closure. We sincerely apologize for the inconvenience. We are working very hard to reopen our doors as soon as possible.

2/10 (非常に不満)

Archana

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad treatment by double Tree and Hotels.com
The whole experience could not have been any worse. The hotel and hotels.com sold us rooms when the hotel has been closed for 18 months. Both together were fraudulent in their dealing and cheating us. we stood in front of the hotel with our bags and no place to go. They did not make any effort to help us find another hotel. In return for all our problems all they want to give us another voucher for hotels.com. Why would I ever want to use such a company again. I have no faith in such a bad operation of double tree hotel and hotels.com who together let it happen and sold us a rooms to us and our friends. In my opinion I have never be treated worse and I am going to report this to Attorney general and better business bureau so this does not happen to anyone else.
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 25 日)
Thanks for the feedback, Archana Our sincere apologies for the inconvenience. The hotel is trying its hardest to reopen its door as soon as possible. We canceled all our reservation and advise all our third party booking partners to advise their guests. We hope to reopen our doors to welcome back our team and guests, thank you. Oscar Vertiz | Assistant Director of Sales

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
This place is closed for a whole year and you booked us there . Still you’re looking for rating .
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 25 日)
We are truly sorry for the inconvenience. The hotel is trying its best to reopen its doors as soon as possible.

2/10 (非常に不満)

FLORELLA

家族旅行
They cancel our reservation only 1 day before travel
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 24 日)
We appreciate you for bringing this problem to our attention, Florella. We know choosing the right hotel for all your needs can be time consuming, and we regret that we didn't make it a stress-free experience for you. Your feedback regarding our reservation system is not something you should have encountered. Could you provide the details of your reservation (name and dates) along with an email address or phone number that would be convenient to reach you? We'd like to look into this as soon as possible. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 (非常に不満)

Kateidra

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Property wasn’t open and charged me for my stay anyway!
2021 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
reservation to hell
this was the worst trip ever pre paid my stay when we arrived the hotel was closed sign on the door did not receive any notification of this closing could not get ahold of any one on this problem we had trouble finding a place to stay so we took the train back to ma fron ny city this mix up cost me hundreds of dollars and did not get back until midnight my nightmare is still going on i booked a non refundable stay now hotels.com and doubletree hilton are blaming each other and neither one has provided a refund the fight goes on beware
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 28 日)
Our sincere apologies for the inconvenience. The hotel closure has been extended until further notice.

2/10 (非常に不満)

heather

気になった点 : スタッフとサービス
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 22 日)
Heather, Our team is known for our phenomenal customer service, and we are disappointed when we fall short of this standard. It's upsetting to hear that you experienced problems while staying at our hotel. Please know that this isn't something we take lightly. We do hope you give us an opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 (非常に不満)

Dvonne

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible!!!!
The hotel is closed!!!! I made a reservation and thought everything beas set. Show nup to check in and there are signs on the front saying the are permanent closed. Stood there for hours trying to find another hotel so my family wouldn't be on the street. So disappointed and I won't be using Hotels.com in the future
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 20 日)
We understand your frustration with Hotels.com, Dvonne, however we would appreciate if you would please remove your review about our hotel as your issue is not with our hotel, but with the site. Thank you.

2/10 (非常に不満)

Rachel

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is CLOSED!
This hotel is CLOSED and has beem for 2 years. Why hotels .com is still letting people make reservations is beyond me.
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 20 日)
Rachel, from reading over your review we can see that you have an issue with hotels.com, not our hotel specifically. We would appreciate if you would please remove your review seeing as your issue is with the site, not our property.

2/10 (非常に不満)

Julie

2021 年 10 月に 3 泊滞在