プレジデンシャル スイート キングベッド 1 台 バルコニー ビュー | テラス / パティオ

ソフィテル LA アット ビバリー ヒルズの口コミ

4.5 out of 5
ソフィテル LA アット ビバリー ヒルズ
8555 Beverly Blvd, Los Angeles, CA

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1082 件の口コミ中 646 件が非常に良い" "
評価 8 - 1082 件の口コミ中 206 件が良い" "
評価 6 - 1082 件の口コミ中 113 件が普通" "
評価 4 - 1082 件の口コミ中 66 件が不満" "
評価 2 - 1082 件の口コミ中 51 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Daichi

2023 年 7 月に 5 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Dear Daichi,Thank you for your recent rating. We hope to have you back in the near futureBest Regards,

10/10 (非常に良い)

chinami

2023 年 4 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Thank you for your rating! We hope to see you again in the near future.

10/10 (非常に良い)

KATSUMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんがとてもフレンドリーに接してくれました。特に、チェックアウトの時のフロントの女性の方にはお世話になりました。ウーバーの手配ができず、フライトチェックインの時間が迫ってくる中、彼女がタクシーを呼びましょうか?と声をかけてくれて、数件のタクシー会社に電話をしてくれて、何とか無事に帰国できました。 立地も良く、朝食もおいしかったし、お水もステンレスボトルを渡され、エレベーターホールに設置されたウォーターサーバーで補給するなど、サービスが充実していました。 次回も、ここに泊まる予定です。
2023 年 1 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
Dear KatsumiThank you for your review! We are so happy to see that you were able to get back home on time with the help of our team.Looking forward to welcoming you again very soon,Best regards,

8/10 (良い)

Keiko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
お部屋も綺麗で、ホテルのすぐそばに CVS があり、立地条件は良い。工事が多く、あまり綺麗な場所ではなかったが、ホテル内部は綺麗だった。
2022 年 8 月に 3 泊滞在
The Sofitel Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 18 日)
Dear Keiko Thank you for your review! Looking forward to welcoming you again very soon, Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 28 日)
Thank you for your review! We are so happy to see that you were able to make the most of your stay with us! Looking forward to welcoming you again very soon, Best regards,

2/10 (非常に不満)

Taekwang

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The worst service. Very unfriendly staff.
2022 年 4 月に 5 泊滞在
Sofitel LA からの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 6 日)
We do apologize for the inconvenience. Would you be so kind to let us know exactly what happened with our staff? Again, we are sorry that your stay did not meet your expectations. Best regards, The Sofitel LA team

10/10 (非常に良い)

Salima、Orlando

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were very nice, but there was noise during the day from a preschool close by
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Salima,We're glad to hear that you found our staff to be very nice. We apologize for any inconvenience caused by the noise from the nearby preschool during the day. Your feedback is valuable to us, and we'll do our best to address this issue to ensure a more peaceful experience for our guests in the future.Best Regards,The Sofitel LA Team

10/10 (非常に良い)

Candice

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I love this place but not sure if I had VIP? I have yet to be upgraded when I say here but hopefully next time. I love the staff and spa is nice. I will go back for sure!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
We're thrilled to hear that you love our hotel and that you enjoyed your stay, including our staff and spa amenities. We appreciate your loyalty and hope to have the opportunity to welcome you back soon. Best Regards,The Sofitel LA Team

10/10 (非常に良い)

Jessica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo perfecto
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
¡Nos alegra mucho escuchar que todo estuvo perfecto! Si necesitas algo más, no dudes en hacérnoslo saber. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto!Atentamente,El equipo de Sofitel LA

6/10 (普通)

Kevin

良かった点 : スタッフとサービス
My room leaked during the rain the wall was bubbled out had been for a while had to be mold I couldn’t breathe after the first night moved to another room problem solved
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
We're deeply sorry to hear about the inconvenience you experienced with your room during the rain. Your comfort and safety are our top priorities, and we sincerely apologize for any discomfort caused. We're glad to hear that the issue was resolved promptly by moving you to another room. Your feedback is invaluable to us, and we'll take immediate steps to address the situation to prevent any recurrence in the future.Best Regards,The Sofitel LA Team

8/10 (良い)

Adriana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Would’ve been nice to know that their kitchen and room service was shut down during our duration
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
We apologize for any inconvenience, please contact us directly so we can discuss this issue further.Best Regards,The Sofitel LA Team

10/10 (非常に良い)

CAROLINA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente ubicación y servicio
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Nos alegra saber que apreciaste nuestra excelente ubicación y servicio. ¡Gracias por tus amables palabras! Esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en el futuro.Atentamente,El equipo de Sofitel LA

6/10 (普通)

victor、santa maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ONLY PROBLEM WAS TOO NOISY TO NAP DURING DAY
2024 年 4 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
We're sorry to learn that noise disrupted your ability to relax and nap during the day. Providing a peaceful environment for our guests is a top priority for us, and we regret any inconvenience caused. Had we known about the issue during your stay, we would have been more than happy to address it promptly. Our team is always available to assist with any concerns or requests to ensure our guests' comfort.Please feel free to reach out to us directly if you have any further feedback or if there's anything we can do to enhance your future stays with us. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more serene experience.

10/10 (非常に良い)

David、Melville

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Great time. Great service.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for your rating! We look forward to having you at the Sofitel Los Angeles at Beverly Hills in the near future.

10/10 (非常に良い)

David

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super comfortable bed, beautiful bathroom, overall very clean and nice. And I liked the reusable water bottles!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you back in the hotel in the near future!

10/10 (非常に良い)

Nicole

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff is very friendly. The bed is comfortable. The water pressure is great. The location could not be better.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you back in the hotel in the near future!

10/10 (非常に良い)

Wesley Owen、Nassau

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel
2024 年 3 月に 5 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Thank you for your great rating, we hope to have you back soon!

6/10 (普通)

leo

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
The staff tries so hard to be helpful. A shout out to Marta at the restaurant and Edgar in housekeeping. The room was very noisy from the airconditioner and the towels were so rough that they hurt. The elevavators both broke and staff had to ride with us each ride. Overall I dont think i would stay again. Hotel was big on making the lobby look cool and moderm but should be concentrating on buying soft towels, better firm mattresses, and not noisy airconditioners. Staff was 5 stars...
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Bonjour Leo,Thank you for your feedback. We're glad to hear Marta and Edgar made your stay memorable. We apologize for the noise, rough towels, and elevator issues you encountered. Your comments are noted, and we'll strive to improve. We hope to welcome you back for a better experience in the future.

6/10 (普通)

Rachel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Elevators were broken for much of my stay yet I was charged for a spa fee. Guests were smoking in rooms.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
We apologize for the inconvenience caused by the broken elevators during your stay. We take such matters seriously and will address them promptly. Please rest assured that we are committed to providing a pleasant and comfortable experience for all our guests. If you have any further concerns or would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us directly.

10/10 (非常に良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Bonjour Maria,Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

8/10 (良い)

Iliana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ahahajajp
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Benjamin

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stay for what we needed.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

8/10 (良い)

Robert

2024 年 3 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for your rating! We look forward to having you at the Sofitel Los Angeles at Beverly Hills in the near future.

10/10 (非常に良い)

louie

2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for your rating! We look forward to having you at the Sofitel Los Angeles at Beverly Hills in the near future.

10/10 (非常に良い)

Kym

2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for your rating! We look forward to having you at the Sofitel Los Angeles at Beverly Hills in the near future.

8/10 (良い)

Molley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our stay was wonderful just that we couldn’t charge any device, for a modern hotel that was a disappointment
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We're delighted to hear that you had a wonderful stay with us. However, we apologize for the inconvenience regarding the inability to charge devices. Your feedback is valuable, and we will address this issue to ensure a more seamless experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back for an even better experience next time.

10/10 (非常に良い)

Adam

2024 年 3 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Thank you for your rating! We look forward to having you at the Sofitel Los Angeles at Beverly Hills in the near future.

10/10 (非常に良い)

Georgina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El servicio del Cosierge excelente! El restaurant tiene muy buena cocina y excelentes meseros! Muy tardados para conseguir un taxi, eso no me gusto!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Thank you for your great rating, we hope to have you back soon!

10/10 (非常に良い)

Shelah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent stay - really appreciated the room upgrade. Every staff person was above and beyond friendly and helpful.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We're thrilled to hear that you had an excellent stay with us and appreciated the room upgrade! Providing exceptional service is our priority, and we're delighted that every staff member went above and beyond to make your experience memorable. Thank you for your kind words, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay!Warm regards,

10/10 (非常に良い)

LINDA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff. Each staff member was polite, courteous & helpful.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Bonjour Linda,We're delighted to hear that you found each staff member to be polite, courteous, and helpful during your stay. Providing exceptional service is our priority, and we're thrilled that our team made your experience memorable. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 (非常に良い)

Emily

2024 年 1 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

8/10 (良い)

Lauren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Hans、Princeton

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very organized and welcoming
2024 年 2 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
We're delighted to hear that you found us organized and welcoming! Thank you for your positive feedback. We look forward to hosting you again in the future for another enjoyable experience!

10/10 (非常に良い)

Phyllis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3rd time I stayed here. Felt very safe. Love the valet parking employees. Especially Willie. They packed my car for me. Reasturant delicious. Always the same people working. So nice helpful and patient. Especially the lady waitress. She wonderful. Highly recommend this hotel!! Very special for the price.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Thank you for being a loyal guest! We're thrilled to hear that you felt safe during your stay and had positive interactions with our valet parking team, especially Willie. It's wonderful to know that you enjoyed the restaurant, and we appreciate your compliments about our dedicated staff. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay. Your recommendation means a lot to us!

10/10 (非常に良い)

JOSEPH

良かった点 : スタッフとサービス
Good service
2024 年 2 月に 8 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Anne、Rancho Mirage

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were extremely helpful and made the stay very pleasant. We will definitely stay again
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
We're delighted to hear that our staff's helpfulness contributed to a pleasant stay for you! Thank you for your kind words. We can't wait to welcome you back for another enjoyable experience in the future!

2/10 (非常に不満)

Susan

2024 年 2 月に 8 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We'd love to hear more about your experience, please contact our hotel directly to speak to someone directly.

10/10 (非常に良い)

Shari

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr freundliches Personal, Zimmer mit Blick auf die Hügel erhalten und konnten das Hollywood Schild sehen, Zimmer ist sauber und gepflegt, Gym mit ausreichend Möglichkeiten vorhanden, gute Bar, gegenüber ist ein Einkaufszentrum, dort ist Selfparking möglich, generell gute Ausgangslage, um die Stadt zu besichtigen
2024 年 1 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Shadia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
The only nice thing about the property was the lobby and friendly employees. The hotel room was outdated. There was no mini fridge to keep our food, drinks and desserts inside. There was no hair dryer either, which is included with the most basic hotels. At checkin we were told our room was upgraded to a better room for signing up to be a member with them. But I dont think that was true since we signed up at checkin and went up right away to the room where there was a sign welcoming us with my name on it lool.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your positive comments about our lobby and friendly staff. We apologize for any inconvenience you experienced in your room, and we take your concerns seriously. Your feedback about the missing amenities and the room upgrade discrepancy is valuable, and we will address these issues to enhance the overall guest experience. If there's anything specific you'd like us to investigate, please feel free to reach out directly. We hope to have the opportunity to improve upon these aspects and welcome you back for a more satisfying stay in the future.

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing stay as usual!!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that your stay was amazing. We look forward to welcoming you back for more exceptional experiences in the future!

6/10 (普通)

YESHUA、Brooklyn

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel but the rooms are dated and a bit old…
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Thank you for your feedback! We appreciate your compliments on our hotel. We'll certainly take note of your comments about the room, and we're committed to ongoing improvements. We hope to welcome you back for an even better experience in the future!

10/10 (非常に良い)

Michael

2024 年 2 月に 5 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Shelby Nicole

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent customer service from every single staff member. Clean, safe and super close to shopping and restaurants. Highly recommend!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Shelby,Thank you so much for your excellent review! We're thrilled to hear about the fantastic customer service you received from every staff member. It warms our hearts to know you found our location clean, safe, and conveniently close to shopping and restaurants.Your high recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back. If there's anything specific you loved about your stay or any suggestions you have, please feel free to share.

10/10 (非常に良い)

Anthony、Summerville

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Friendly staff -
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Anthony,Thank you for your recent review. We appreciate your comments about our friendly staff.

10/10 (非常に良い)

Adebayo

2024 年 2 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

6/10 (普通)

Liandier

2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to have you back at our hotel again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Fidelis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel They are always there when you need anything
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Guest,Thank you for your lovely feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel welcoming and our team attentive to your needs. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

Maggie、New York

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thanks
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Maggie,You are very welcome! We look forward to welcoming you back.

10/10 (非常に良い)

William Cody

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable and convenient.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear William,Thank you for your recent review. We hope to have you back soon!

4/10 (不満)

Waseem

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Not impressed - ground floor was playing club music all night and into the early morning which went up to my room and disrupted sleep. Protests were outside of the main entrance on first day and soured the experience. I emailed to express my concern and had no response. Won't be back here.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
The Sofitel LA teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Waseem,We sincerely apologize for the disruptions you experienced during your stay. Your feedback is essential, and I'm sorry that we fell short of addressing your concerns promptly. We'll review our communication process and address the issues you mentioned to ensure a better experience for our guests in the future. If there's anything more you'd like to share, please feel free to reach out. I appreciate your understanding.