Hi Shoko, thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for your interaction with the staff during your visit and have shared this to the appropriate department. We hope to see you again soon. Have a good day!
Hi ??, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
10/10 (非常に良い)
???
2024 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
???
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Hi ???, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you again. Have a great day!
10/10 (非常に良い)
Masanoeri、Shinagawa-city
2024 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Masanoeri
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Hi Masanoeri, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
8/10 (良い)
AKIHIKO、Adachiku
2024 年 2 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
AKIHIKO
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Hi Akihiko, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you again. Have a great day!
8/10 (良い)
AKIHIKO、Adachiku
2024 年 2 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
AKIHIKO
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Hi Akihiko, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
6/10 (普通)
Shoji
2024 年 1 月 15 日
Shoji
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
hi Shoji, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
4/10 (不満)
Takehiko
出張
2024 年 1 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Takehiko
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Hi Takehiko, thank you for taking the time to rate us. We've noticed you left a 2 rating but there was no details about your experience with us. We would love to hear more on how we can serve you better. Have a good day!
10/10 (非常に良い)
ERI
2024 年 1 月 13 日
ERI
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Hi Ere, thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to see that you enjoyed the property and it's amenities during your stay. We hope to see you again soon. Have a great day!
10/10 (非常に良い)
KEI
カップルで旅行
2023 年 12 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
KEI
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Hi Kei, thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to see that you enjoyed the property and it's amenities during your stay. We look forward to your next visit to Las Vegas. Have a great day!
Hi Tokiko, thank you for your feedback. We are happy to see that you enjoyed the property and it's amenities during your visit. Have a good day!
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 12 月 9 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Hi Anonymous, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
6/10 (普通)
Keisuke
家族旅行
2023 年 11 月 27 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
No coffee and water to drink in the room.
Keisuke
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Hi Keisuke, thank you for taking time to share your feedback. We are delighted to see that you enjoyed your stay and we would like to apologize for the issue you have encountered with the free amenities being offered during your visit. We have shared your feedback to the appropriate department. We hope to see you again soon. Have a great day!
8/10 (良い)
Akira
2023 年 11 月 23 日
良かった点 : 清潔度
Akira
2023 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Kana
2023 年 11 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Kana
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Vinceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Hi Kana, thank you for taking the time to rate us. We hope to see you on your next visit to Las Vegas. Have a great day!
6/10 (普通)
Akira
出張
2023 年 11 月 20 日
I think this hotel is an average hotel in Vegas, for better or worse. Nothing was bad, but no extraordinary experience or impression as well.
If you are looking for a reasonable hotel in Vegas, then I would recommend this hotel.
Akira
2023 年 11 月に 3 泊滞在
TREASURE ISLAND からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Hi Akira- We appreciate your feedback from your most recent visit with us at Treasure Island. We look forward to seeing you again! Have a great day!
Hi Kazue, thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to see that you enjoyed the accessibility and the convenience the property has to offer during your visit. We look forward to your next visit to Las Vegas. Have a great day!
10/10 (非常に良い)
SHOJI
2023 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like this hotel . Its a perfect .
SHOJI
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Vicente Paraisoからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Hi Shoji, thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to see that you enjoyed the property during your stay. We look forward to your next visit to Las Vegas. Have a great day!
Thank you for bringing these matters to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your stay due to the broken safe, poor drainage and broken shower handle. We are disappointed that we did not meet your expectations and that these issues were not resolved to your liking. We will be sure to share these concerns with the departments mentioned to discuss corrective action. We hope for another opportunity to restore your confidence. Thank you again, have a great day!
10/10 (非常に良い)
Yoshio、Yokohama
2023 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Yoshio
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Vicente Paraisoからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Hi Yoshio, thank you for taking the time to rate us. We look forward to seeing you again soon. Have a great day!
6/10 (普通)
Kei
出張
2023 年 7 月 24 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bed sheets and pillows were dirty.
Kei
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Vicente Paraisoからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Hi Kei, thank you for sharing your feedback. We apologize if we were not able to meet your expectations during your stay. We hope to see you again in your next visit to Las Vegas.
Thank you for taking the time to provide feedback from your most recent stay at Treasure Island. We are disappointed that you had a negative experience at our establishment. We will take the opportunity to improve our services for better guest experience.
6/10 (普通)
Hiroaki
2023 年 7 月 1 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hiroaki
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Nicole Bonillaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Thank you for taking the time to rate our property. We hope you have a great day!
Thank you for providing this feedback from your most recent stay with us. We apologize for any inconvenience you encountered due to your safe not working upon arrival. We hope to welcome you back for your next visit. Have a great day!
8/10 (良い)
Tomoko
2023 年 5 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tomoko
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Nicole Bonillaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Tomoko, thank you so much for your high rating! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Treasure Island - TI Hotel & Casino, a Radisson Hotel
8/10 (良い)
Tetsuya
出張
2023 年 5 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Unfortunately there was quite a bit of construction noise late into the night.
Tetsuya
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 26 日)
Hello Tetsuya, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Treasure Island - TI Hotel & Casino, a Radisson Hotel
8/10 (良い)
SOICHIRO
2023 年 5 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
SOICHIRO
2023 年 4 月に 6 泊滞在
Nicoleからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 17 日)
Soichiro, thank you so much for your high rating! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Treasure Island - TI Hotel & Casino, a Radisson Hotel
10/10 (非常に良い)
Yusuke
2023 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Yusuke
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Nicole Bonilla からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 2 日)
Yusuke, thank you so much for your high rating! Until the next time we meet, take care!