低刺激性寝具、セーフティボックス (室内)、デスク、ノートパソコン用作業スペース

ハラーズ ホテル アンド カジノ ラスベガスの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 11119 件の口コミ中 4288 件が非常に良い" "
評価 8 - 11119 件の口コミ中 2851 件が良い" "
評価 6 - 11119 件の口コミ中 1824 件が普通" "
評価 4 - 11119 件の口コミ中 1088 件が不満" "
評価 2 - 11119 件の口コミ中 1068 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

TETSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
大観覧車ハイローラーも、ベネチアンにも、話題のsphereにも歩いていけます ラスベガスストリップも徒歩圏内でいけて、カジノはもちろん24時間 とても便利で快適なホテルでした!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

YASUTAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My only complaint is the bathroom facilities. I think just having a shower curtain can make a difference.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay . We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

SHINTARO

出張
Very convinient
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

NORIO

2023 年 12 月に 4 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

YOICHI

2023 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ryosuke

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
くじ運が悪かった、
エレベーターシャフトの横に位置する部屋で夜中もエレベーターの稼働音がうるさかった。 他の部屋も空いていそうだったのに、何故ここに入れられたのかわからない。 受付も機械的でホスピタリティは皆無。人を捌くだけしか考えていない。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Hello Ryosuke, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

Junichiro

出張
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

MITSUHIRO

出張
良かった点 : スタッフとサービス
展示会場に近い。
客室のシャワースペースの仕切りが半端で、使用する度にトイレの方まで水が漏れてしまうのはちょっとどうかなって思いました。全体的には、展示会場まで近くて、フロントの人達もフレンドリーだったので、まあ、いいかなってところです。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
"Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you were disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day."

8/10 (良い)

Yoshiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Mitsuo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
サービスの低下がみられます
チェックアウト前日は部屋の清掃してもらえませんでした。 何年か前はカスタマーの困りごとをヘルプしてくれたサービスがありましたが、部屋の清掃のクレーム含め担当部署に連絡できませんでした。
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Hello Mitsuo, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

HAYATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Masataka

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed, and Please let us know what the issues were and we will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day.

10/10 (非常に良い)

kaito

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 1 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Yutaka

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ベッドが良かった!タオルも良い!Wi-Fiもgood! 冷蔵庫はあったほうが良い。 日本人だからシャワートイレを求めてしまう!
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Shigenari

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ベネチアンでのカンファレンス参加のために宿泊しました。ベネチアンまで歩いて5分くらいだし、信号渡ればミラージュだし立地は良いと思います。 唯一残念だったのはバスタブがないこと、さらにシャワーが仕切りないので洗面所がびしょびしょになります。。
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

Akira

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
今回合計6泊しましたが、立地はそれほど悪くないです。 部屋は他のホテルよりやや古く質素な感じです。 ただ、今回6泊した中で一度も部屋の掃除をしてくれなかったのが、かなり悪印象です。(電話3回、フロントで1回依頼して、行きますと言う返事だったのに。。) なので、自分自身の今後の選択肢にはもう入らないかなと思っています。非常に残念です。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 19 日)
Hello Akira, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. We will address this issue with our housekeeping teamhope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

ETSUSHI

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
壁が薄い?
兎に角隣の部屋の声や男が響く響く。 結構うるさいです。
2023 年 1 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SACHIMI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
固定のシャワーしかなく、水圧が非常に弱く、洗面所の蛇口のお湯は10分近く出しっぱなしにしないとお湯が出ない 変圧器と電気ケトルをリクエストしてたが、いくら言ってもないと言われ、今までラスベガスのホテルで借りれなかったところはなく、ここだけどちらも断られ、最悪ホテル
2022 年 8 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

Kohei

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
冷蔵庫無し 部屋の掃除中途半端
2022 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ARISA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

TSUYOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
1.チェックインの際、機会でのチェックインだか、システムが悪いせいか、ほぼ全員が上手くチェックインできずトラブル状態でした。 私達も同じでした。 2.チェックアウト後に荷物を預かってもらっていましたが、取りに行ったらそんなものは無いと言われました。預かりカードを渡すも「無い」とのことでした。 色々と連れまわされ、調べられ、最終的には普通にありましたが、原因はトラブルごあったためとのことのみでした。 せっかくはじめてのラスベガスで楽しみにしていましたが、ホテルで不快になりました。 もう2度と利用しません。
2021 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
水浸し…
シャワールームの扉が半分しかないので水が外に漏れて洗面所が水浸しになる。 部屋の掃除は電話で頼まないとしてくれない。
2021 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jessica

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great rooms stayed in the mountain tower and had the best views
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Miriam

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were upgraded to a room with awesome view of the Spheres. Very spacious room. We were at Valley rooms.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Christina banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Jeffrey James

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Front Desk service was terrible. Long lines at Friday Night check-in was expected, but the process was slow and the staff could care less about you. Process very confusing since we were directed to self serve kiosk to check in. The kiosks were not functional and we lost our place in line when we went to the kiosk. Interacting with the staff was a nightmare. Front Desk Manager needs to be fired. Most of the staff on the rest of the property were average to good. We had one bath towel in our room when we arrived. No one could direct us to our shuttle location upon departure. Your property was average compared to other casinos, but some of the staff needs an attitude adjustment or be let go.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Penney

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Would have liked a little more info on how to navigate hotel, transportation to and from hotel at check-in. No coffee for the Kerig in our room. Only one wash cloth for two people
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

julie、Winchester

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Nice location, not very clean
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed. We will alert the housekeeping team and we will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day.

6/10 (普通)

Ebony、Las Vegas

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I did not like how housekeeping kept knocking on the door hours before checkout. Checkout is 11:00 and they began BANGING on the door around 8:30. 3 different housekeeping staff members BANGED on our room door so hard each time. The last housekeeper banged so loud, we literally thought someone was about to kick our door in!!! I don’t think we’ll ever stay at Harrah’s again!!! They have no respect for paying customers or people with small children! Absolutely disgusting and distasteful!!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hello Ebony, thank you for providing your feedback on your most recent stay.  Please contact Harrah's directly to speak to a member of management regarding your experience.

4/10 (不満)

Hugo、san ysidro

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very bad service on check in
2024 年 3 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hello Hugo, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

Aaron

Way too expensive to charge as much. The air-conditioning in the rooms barely work. Room service stops at 9:30. Downtown is cheaper and better.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hello Aaron, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

Karina

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Christina banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Hello (guest name), I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

Jared

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Jaime

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Tiene muy buena ubicación , en la habitación no ponen agua para tomar . Por lo menos deberían de poner un bote con agua .
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

germain

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I would not stay at Harrah’s again. I decided to stay at Harrahs because I thought it was a cheaper option to other hotels in the strip, I made reservations and paid but when I got to the hotel I was charged an additional $50 resort fee which was not disclosed on my receipt. After getting in the room it looked as if someone had been hanging out in the room prior to us, there was an opened bar of soap in the shower and on the sink, there were no cups or coffee, a blood stain on the floor of the shower and no closing shower door. And there was only one half roll of toilet paper which was not folded to a point as most hotels are. The only saving grace is that the beds were clean. I hope this is not everyday practice for harrahs but it was definitely my experience.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Hello Germain, thank you for providing your feedback on your most recent stay.  Please contact Harrah's Las Vegas directly to speak to a member of management regarding your experience.

10/10 (非常に良い)

Adriana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Jessie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was a a great place enjoyed my stay I will definitely be back next time I go to Vegas
2024 年 3 月に 2 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

Annie

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was awful very rude
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hello Annie, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 (良い)

Artis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nicely upgraded rooms
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Fabiola

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved that the hotel is in the center of the strip. Makes it easy to move around. Don’t understand why all Vegas hotels charge for parking when you already pay for a room and resort fees. It should be included.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

dilpreet k

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Highly recommended!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Christina banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Sylvia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy check in and check out.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Sharon Michelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Harrahs relly upped there game. Rooms were redone. They upgraded us to a suite. Great Hotel.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Maria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy check-in and all staff was super friendly and helpful! The rooms were clean, spacious and comfortable. We had everything we needed and it was close to everything!! The only thing we did not like had more to do with the design of the shower because it made the water spill out.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Steven

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス
The resort fees are astronomical ! First of all, local calls - who makes those ? We all have cell phones without fees to make calls. The work out room- very limited with equipment. WiFi is a joke also. $182 for nothing I used. Also it is an illegal act in the state of Nevada that you can actually have waived if you jump thru the hoops to do so. Shame on this beautiful property with kind caring workers to be this way to their guests. Last stay. But they won’t care . There’s others will come and I’m just nothing to them. Yes I asked for the property fees to be waived. One more thing, I wanted to use the pool on Saturday March 23rd at noon, it was 75 degrees and sunny. It was closed - inquired about it at the front desk via the poolside phone. The staff said “it’s closed !!!” and slammed the phone in my ear. Disappointed to say the least
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 (不満)

Kristin

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Had people partying all night right beside us. Had to call each night. Totally disappointed in the housekeeping. When addressed staff were too interested Stayed here many times prior but feel the property was less impressive than before
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Mario

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great central area. Property clean, rooms clean, staff accommodating, helpful all around a nice stay.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Anthony

出張
良かった点 : 設備とサービス
Good value for the hotel. The elevators are extremely efficient and the room Was tidy and clean. The smoking on the casino floor permeates, but it’s vegas, and you can expect it to be less than fresh.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Neil K

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall, it's a good place to stay. If I gambled, I probably would have liked it even more. The thing that was disappointing was no refrigerator or microwave in the room.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number onepriority and we will work hard to fix on the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Evette Marie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Soledad Veronica

カップルで旅行
Lovely
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!