季節限定屋外プール、営業時間 9:00 ~ 17:00、カバナ (有料)、サンラウンジャー

フラミンゴ ラスベガス ホテル & カジノの口コミ

3.5 out of 5
フラミンゴ ラスベガス ホテル & カジノ
3555 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 21709 件の口コミ中 6561 件が非常に良い" "
評価 8 - 21709 件の口コミ中 5182 件が良い" "
評価 6 - 21709 件の口コミ中 4037 件が普通" "
評価 4 - 21709 件の口コミ中 2930 件が不満" "
評価 2 - 21709 件の口コミ中 2999 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

ryota

良かった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
きれいな景色 豊富なカジノ施設
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Christina banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Tomoaki

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは古くてあまり綺麗ではない。トイレも水の流れは悪いし続け入れない。立地はとても便利。
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

Yuri

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コネクトルームだったのですが隣部屋の音がうるさかったです
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

atsushi

気になった点 : 施設のコンディションと設備
Budget accommodation in middle of everything. Historical hotel
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay . We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Eiji

2024 年 1 月に 7 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 (不満)

takeshi

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
部屋の至る所に髪の毛が落ちていた。ベッドメイク中に落ちたのか、なぜか未使用の枕カバーがサイドテーブルに置いてあった。 スタッフの対応も丁寧でもなく、フレンドリーでもなく不快だった。値段も高かったし、立地や歴史のことを踏まえなければ泊まる価値のないホテル。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Hello Takeshi, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

Yuko

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

???

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Hello ??, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

KATSUYA

出張
2024 年 1 月に 4 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Tomonari

出張
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

TOMOHIKO

2024 年 1 月に 7 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Yoshikazu

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
場所は最高だがトラブルが多かった滞在
チェックインからトラブル続きだった。 まずはチェックインKioskで「部屋がまだ準備されていない」表示。4時チェックイン保証で今8時。もちろん待っても連絡来ない。レジストレーションに並んで交渉必要。 部屋には条件通りだがコーヒーメーカーも電子レンジもなし。ヒーターがないのか、HVACの温度上げても寒い。 駐車場出口では4回中4回ともルームキーが機能しない。その度にカウンターで交渉、直した、でも治ってない。 重い荷物持っている時に限ってエスカレーターが故障してる。 大型イベント中にしては安いし(リゾートフィー高いが)場所は最高だが、とにかくストレスフルな滞在
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Hello Yoshikazu, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 (良い)

Akira

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
2024 年 1 月に 7 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

MIZUTANI

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
kimからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

CHIHIRO

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Maybe she was tired on New Year's Eve, but the attitude of the reception staff at check-in was unprofessional. We just wanted to check in normally, but the staff was in a bad mood and it was awkward. Also, only hair conditioner was provided and there was no shampoo or even body soap. There was visible trash in the room and not even a shower curtain. However, the location and the temperature/water pressure of the shower were good.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
kimからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

Masahito

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

EIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのチェック イン 手続きも笑顔で応対。割り当てられた部屋から🎡観覧車とスフィア(Sphere)が合わさって眺められて最高の景観の部屋でした。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Yoshiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良い。ストリップに面しており北側の出入り口はリンクプロムナードにアクセス出来る。観覧車が見える部屋からはスフィアも見ることができる。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Naomi

2023 年 11 月に 5 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 30 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Koichiro

良かった点 : 清潔度
2023 年 11 月に 6 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Toshiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 5 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

KEIJIRO

2023 年 11 月に 5 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

HAYATO

グループ旅行
good
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

tetsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てにおいて便利、場所よし、スタッフさんが親切、今まで6ヶ所のホテルで最高でした。私は次回もここを使います。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

YUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
カジノもできるし、ショッピングもできるので良かった。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Sandra Palominoからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
ユウコ様、フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。あなたのコメントは、意見や注目を集めるために適切なチームと共有されました。今後とも変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申し上げます。

2/10 (非常に不満)

CHIZUKO

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Hello Chizuko, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

SHUNSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Miguelからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Gomi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's very clean room.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

TAKECHI

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何度言っても4日間ルーム清掃に来なかった。シャンプーなども無く言っても持って来ない。
2023 年 10 月に 4 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Hello Takechi, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

MAYUMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
22Fのストリップviewのお部屋で、目の前にはシーザーズ。少し左手にはベラージオ。素晴らしいロケーションでした。 反対側のお部屋だったとしても、きっとSphereや観覧車が見えて素晴らしい景色だったのでは? フォーラムショップスなど、ショッピングスポットにも近いので街を歩くにも便利でした。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Kaoru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
古いながらも快適
チェックイン、チェックアウトとも自動機械式で、それほど待たずにできました。設備はさすがに古さも感じますが、メンテナンスされていて問題なく過ごせました。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 19 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Yukihiro

出張
近隣の主要施設に近い
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
私たちとのご滞在を楽しんでいただけたことを嬉しく思います。 次回のご滞在をより良いものにするために、お客様が直面した可能性のある問題を解決するために私たちは取り組んでいることをご承知おきください。 お客様の満足が私たちの最優先事項です。 次回のご来店を心よりお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

YUKI

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
特段不便はなし。立地は最高でした。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

kana

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 (普通)

Kana

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

bokuho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Benからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Katsunori

2023 年 3 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 30 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 (非常に良い)

KANU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 30 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

MASAHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Tatsuya

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は最高。コンベンションセンターへ行くのにモノレール駅も隣接しており、レストランや商業施設も徒歩圏に沢山あり、車がなくても快適に滞在できました。 不満な点は、チェックイン時にキオスク端末を使ってセルフチェックインする仕組みになっていたのですが、システムトラブルなのかほとんどの宿泊客が上手くいかず、結局スタッフが別端末で対応していた。対応するスタッフも少なく、待ち時間も長く、長蛇の列を対応するスタッフも可哀想でした。 あと、4泊したのですがドアノブにルームメイク希望の札を下げていてもスタッフが足りていないのか、一度もルームメイクがありませんでした。 ラスベガスでは古いホテルの部類なのでしょうが、リフォームがされており古さを感じることは無かったです。 部屋にバスタブは無く、シャワーブースだけでした。 Wi-Fiは2端末までリゾートフィに含まれ、部屋番号と予約名の姓の入力のみで設定。シーザース系列共通の様で、設定すると他のシーザース系列の建物でも使えました。 不満な点はあるものの値段も比較的安く、総合的にかなり満足できました。
2023 年 1 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

お湯が出ない
一部の部屋は遅い時間にシャワーを浴びると水しか出ません。電話するとお湯を沸かしてくれてシャワーからお湯が出るようになります。毎晩電話するのは面倒なので早い時間にシャワーを済ませることをお勧めします。部屋は広いですが、コーヒーマシーンなどアメリカのホテルに普通ありそうなものはありません。冷蔵庫はありますが、上の方に入れると凍りますのでご注意を。
2023 年 1 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Koichiro、Urayasu

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋の掃除をしてくれていなかったので依頼したがそれでも掃除をしてくれなかった。

4/10 (不満)

Yamamoto

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応が非常に悪いです。

2/10 (非常に不満)

Atsuhiro

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Akihiro

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく壁が薄くて隣の部屋の声や音を拾いまくる。寝れません。また掃除をお願いしてチップも2ドル置いてたのに風呂掃除してないことも。加えて清掃しなくてよしの札を出してたのにいきなりドアを開けられたりと散々。ホテル内にリカーショップや飲料やスナック菓子を買える店があるが激高です。ちょっと歩けば3割安くアルコールが買える店もあります。ロケーションは悪くないがこれならBALLYsの方が目の前に飲食店街とコンビニもあるのでいいかな。CESの期間中はどこも高くなるので、もしレジャーで泊まるなら他のところをオススメします。

2/10 (非常に不満)

Mitsuhiro

2/10 (非常に不満)

GEN、Taitouku

グループ旅行
部屋に泥棒に入られました。 カメラ機材を盗難されました。 どうやって入ったかは謎です。