ロビー

ムジーク ホテル - 西門ステーション ブランチ (儷夏商旅 - 西門捷運館)の口コミ

3 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 387 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 456 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 123 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MIKI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の立地とスタッフと
西門からも北門からも台北駅からも徒歩で移動できる位置にあり、移動に便利です。 建物自体は古いかもしれませんが、中はおしゃれで清潔感もありました。 何より、スタッフの方はみんな親切でした。 また、ドリンクも自由に飲むことができ、利用しませんでしたが、朝食や夜食のサービスもあるそうです。 まて、スーツケースの重さを計る計測器があり、よかったです。 一点挙げるとすれば、シャワールームのガラスから、水がでてしまうことが残念でした。 でも、とても快適だったので、次回もこちらを利用したいと思います。 私たちがお気に入りの天天利や三兄弟などもすぐ近くにありました。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Shirley Huangからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Hello MIKI SAKAI,Thank you for your review on Expedia! Every review from our lovely guests is so important to us. We are so happy to hear that you were satisfied with our convenient hotel location, great facilities and warm customer service. For us, every guest is just like our family, so we always try our best to serve guests. Your good comment will be passed to our team. Your kind words are the best encouragement for us. Thanks again for your coming. Don't forget that the MUZIK Hotel is your home in Taiwan. We will always be here and wait for you to come back home!Best wishes,

8/10 (良い)

MASAHIDE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Mia Wangからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Dear Valued Guest,Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your precious time to share your comments with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We will do our best to continue deserving such a high praise. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day.Best regard,Mia Wang

10/10 (非常に良い)

Seiichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かったです
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Mia Wangからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 26 日)
Dear Valued Guest,Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your precious time to share your comments with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We will do our best to continue deserving such a high praise. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day.Best regard,Mia Wang

10/10 (非常に良い)

Daichi

2023 年 1 月に 3 泊滞在
Mia Wangからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 8 日)
Dear Valued Guest,Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your Muzik Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about Muzik Hotel. We are looking forward to serving you again at Muzik Hotel. Best regard,Mia Wang

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2021 年 2 月に 1 泊滞在
Alina Shiehからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 20 日)
哈囉 謝謝你選擇入住儷夏商旅-西門捷運館,讓客人感受到貼心和溫暖是我們服務的目標,對於你給予的鼓勵和支持,同仁們聽到都非常開心唷~同時也很感謝你對於旅店各項設備及服務的肯定,我們一定會繼續努力,好期待你下次的入住呢!!到台北旅遊記得再來找我們,還有很多私房景點要跟你分享唷~ 藉頌 旅祺 Alina Shieh

6/10 (普通)

tamako、岡山

グループ旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
入った部屋の隣が何か機械(ランドリールーム?ボイラー室?)が入った部屋で、その機械が動く音が相当大きな音で困りました。最初、何の音かわからず、その時だけかと思っていましたが、隣の機械の音で定期的に動いて音がするのだと気づいたのが3泊する中の2泊目の夜。もう部屋を変えてもらうのも面倒で言いませんでしたが、1泊目に気づいていたら、変えてもらっていました。耳栓必携です。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Mickey Hsuからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 21 日)
Dear Valued Guest, Many thanks for sharing your experience regarding your stay with us at the Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Your kind review gives us great motivation to keep improving and offering better service to our guests. We’re awfully sorry about the issue of noise insulation in our building.You can raise the problem to the reception or note your request under the reservation in the future. At the same time we have passed your opinion to our administration and they will come up with a better solution for it as soon as possible. Thank you once again for your kind words. We really look forward to welcoming you back at the MUZIK Hotel, hopefully in the very near future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワー室の排水が、詰まり面倒だった。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Alina Shiehからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide a review on your recent stay. We are happy to hear you enjoyed your room. We do apologize that there with issues regarding the bathtub drain is very slow . We have passed this problem to our maintenance department to investigate with it. The problem will be solved soon. Your feedback is greatly appreciated and has been passed along to our General Manager for further review. We hope to welcome you back at the MUZIK hotel, hopefully in the very near future. Best regard, Alina Shieh

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
MRT西門駅から数分のところにありますが、ビルの6Fにあるので少し場所がわかりづらいかもしれません。しかし施設は寝ることが主目的であれば充分なホテルです。ロケーションも西門町の真近にあるので、外に出れば食事、買い物に不便はありません。西門駅から数分のところにあるので、ロケーションは抜群です。ロビーには無料コーヒーサービスがあり、もし台北に来ることがあれば、また利用したいと思います。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Alice Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Hello, Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your time to share your comments with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We will keep doing our best to serve every traveler. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day. Sincerely yours, Alice Liu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Alice Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Hello, Thank you for choosing Muzik Hotel - Ximen Station Branch as your accommodation during the trip in Taipei and give us high rating. It seems that you were satisfied with our service. That's the best encouragement for us! We will keep maintaining our high quality service. At the same time, we will continue to improve facilities in the MUZIK Hotel. Making every traveler feel like home is the only thing we make an effort to do. Thanks again for staying at MUZIK Hotel. Give us this chance to serve you. We are looking forward to meeting you again at MUZIK Hotel. Best regard, Alice Liu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の匂いが若干気にはなりましたが想定内。トイレットペーパーの予備が少なく、最終日は足りなくなりそうでした。リーズナブルに宿泊する事が出来ました。また利用させていただきます。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Alice Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Hello, Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your time to share your comments with us. We really appreciate it. And we also welcome you come to our reception and ask for any help. We will keep doing our best to serve every traveler. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day. Sincerely yours, Alice Liu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
Alice Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 14 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Best regard, Alice Liu

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
施設は値段の割に充実していました! 清潔感も満点です! ですが、Wi-FiはLINEの送信もままならないほどの弱さでした、、。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for this wonderful review on Expedia. We appreciate your good comments regarding our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and you were satisfied with our room facilities, service and the room cleaning . It will be a pleasure to pass on your good comment to our team as I know they will love to learn how our guests enjoyed their stay. Thank you once again for your kind words. We are sorry that the WIFI signal is not strong enough; we’ve passed this issue to our maintenance department. And also if you find WIFI signal is not strong enough please feel free to contact with the front desk. We will provide another WIFI router for you. Once again, we appreciate your feedback and we are sorry if it wasn't a perfect fit for you. I do hope you might consider giving us the second chance. Please feel free to contact us if you have any further questions or if I may be of service in any way. Best wishes, SKY LEUNG

8/10 (良い)

jacki、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
値段の割にはそこそこよかった
2019 年 8 月に 1 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your precious time to share your comments with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We will do our best to continue deserving such a high praise. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day. SKY LEUNG

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
親愛的貴賓您好, 非常感謝您選擇入住儷夏商旅-西門捷運館,並且很榮幸從您的評論中得知對於旅店提供的服務和各項設施感到滿意,儷夏全體同仁會繼續維持高品質的服務,同時持續提升館內的設施,期望讓每位旅客能夠擁有最佳的住宿經驗。再次感謝您選擇儷夏商旅做為您此行的住宿首選,我們也衷心企盼您下次來到台灣,能夠繼續給予我們用心為您服務的機會。祝您一切順心 藉頌 旅祺

8/10 (良い)

hima、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワーの排水があまり良くない。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide a review on your recent stay. We are happy to hear you enjoyed your room. We do apologize that there with issues regarding the bathtub drain is very slow and we have forwarded this problem to our maintenance department to further investigate with it. Your feedback is greatly appreciated and has been passed along to our General Manager for further review. We hope to welcome you back at the MUZIK hotel, hopefully in the very near future. Best regard, SKY LEUNG

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The facilities are clean and cozy. All staff are polite and kind.
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Sky leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Hotel would like to take this opportunity to thank you for choosing us as your accommodation in Taipei. Also, your generous comments on us are appreciated very much. We are very pleased to know that our hotel facility, and service could make your stay a memorable one. It is our honor to serve you and offer you the "home" like environment to your family. Giving our guest a clean and cozy place to call it home in Taipei is always our goal and we love to do it. Once again, thank you for taking your precious time and effort of writing this review. We truly hope that we could see you again in the near future. Please remember that MUZIK Hotel is always your home in Taipei. Best wishes, Sky leung

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地はよく、部屋も清潔でした。 タオルなど必要なものは適切でした。 コインランドリーがあったので、汗を書いた服を洗濯できたので 荷物を節約できました。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for this wonderful review on Expedia. We appreciate your good comments regarding our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and you were satisfied with our hotel location, room facilities, and service. It will be a pleasure to pass on your good comment to our team as I know they will love to learn how our guests enjoyed their stay. Thank you once again for your kind words. We are certainly looking forward to welcoming you back to the MUZIK Hotel in the near future. Best wishes, SKY LEUNG

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Best regard, SKY LEUNG

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適でした。過ごしやすかった。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
SKY LEUNGからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
Dear valued guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review on Expedia. We fully appreciate to learn that you were satisfied with your stay and service we provided. We are always very gracious and hoping to do more than what our guests expect to give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver warmth to every guest will visit Taiwan in the near future. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard, SKY LEUNG

8/10 (良い)

negi、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
西門でほとんどしたいことが出来たので満足できた。 部屋の窓のもないの分かってたし逆に静かで暗くてよく眠れた。 アメニティがないのも知ってたのでタオルだけ200ドル払って借りてアメニティは持参してたので問題なかった。 エアコンがイマイチ効きが悪かった。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 28 日)
Dear negi , Thank you for taking your time to write a review to us. We highly appreciate your feedback as it will help us improve. We were deeply sorry about that you were disturbed by the air conditioner temperature during your stay.Maybe you could tell the receptionist and we will deal with it immediately. We would like to take this opportunity to thank you again for this feedback. Thank you for your kind understanding, and hopefully we will welcome you back with a different look on your next visit in MUZIK Hotel. Best regard,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 3 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 23 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing to stay with us at MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review on Expedia. We sincerely appreciate it. It makes us feel very warm to learn that you were satisfied with your stay, and the compliment on the services and surroundings means a lot to us. We are always very gracious, hoping to do more than what our guests expect us to and give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver the warmth of Taiwan to every guest. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地や価格は満足でした。朝食付くと言うので野菜だけでも食べれたらと思いましたが、パンとコーヒーが置いてあるだけでした。スリッパやタオル、歯ブラシ等は全て有料でした。テレビ、取り付けのドライヤー、シャンプー、ボディソープはありましたが、後のアメニティはありませんでした。バスタオルをオプションで付けたら200台湾ドルでした。部屋やベッドのリネンはとても清潔でした。立地を考えると多分次回も利用すると思います。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 21 日)
Dear valuable guest, Thank you for choosing Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking the time to reflect on your stay with us. We are glad that you choose Green Stay Project to save the earth with MUZIK hotel. To protect the earth we do not provide any disposable supplies and towels for this project. The information of Green Stay Project has been well explained on booking website. Since Hotel provides various projects, we suggest you choosing a proper project which fit your need. Also we are pleased that you enjoyed the hotel’s central location which is indeed close to the majority of the main attractions. Thank you once again for your visit and comment. We certainly look forward to welcoming you back to MUZIK hotel, hopefully in the very near future. Best wishes,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 20 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing to stay with us at MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review on Expedia. We sincerely appreciate it. It makes us feel very warm to learn that you were satisfied with your stay, and the compliment on the services and surroundings means a lot to us. We are always very gracious, hoping to do more than what our guests expect us to and give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver the warmth of Taiwan to every guest. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard,

10/10 (非常に良い)

まる

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルにジャケットの忘れ物をしたのですが、きちんとした対応をしてもらえず、ジャケットを破棄されてしまいました。 全く信頼の置けないホテル。お客様目線での対応ができない人たちです。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 15 日)
Dear まる, Thank you for your comments and observations with regard to your stay at MUZIK Hotel.About your jacket,we have sent your jacket by normal procedure .If there is any misunderstanding in communication, please accept our apologies that may caused. We appreciate the feedback and we will work hard to ensure we meet your standards in the future. Best regard,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wi-Fiは繋がるのですが不安定でした。 あとホテルは商業ビルの6階にあります。 他のホテルも入居していて表には一切表示がありません。エレベーターホールに入ってきて初めてMUZIK HOTELの表記があります。 注意して下さい。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your kind words in regards to the staff. We would like to apologize that your trip wasn't everything you were hoping for. We wish we could have done more for you. We are sorry that the WIFI signal is not strong enough; we've passed this issue to our maintenance department. And also if you find WIFI signal is not strong enough please feel free to contact with the front desk. We will provide another WIFI router for you. Once again, we appreciate your feedback and we are sorry if it wasn't a perfect fit for you. I do hope you might consider giving us the second chance. Please feel free to contact us if you have any further questions or if I may be of service in any way. Best regard,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 28 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed yourn stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 25 日)
Dear valued guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review on Expedia. We fully appreciate to learn that you were satisfied with your stay and service we provided. We are always very gracious and hoping to do more than what our guests expect to give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver warmth to every guest will visit Taiwan in the near future. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard,

8/10 (良い)

Fumie、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Well located with very kind staff!
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 27 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for taking the time to share with us your thoughts on your recent stay. We're happy to hear that you enjoyed our central location and friendly staff. We hope to host you during your next trip to Taipei. Safe travels! Kind regard,

10/10 (非常に良い)

Aya、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から近く良かった。 ロビースタッフがとても感じ良い。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 25 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Best regard,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントは日本語はほぼ通じませんが、なんとなくわかるので、大丈夫! 駅からも近いし、位置はすごく便利でした はじめての台湾でしたが、次回も是非ここでとまりたいです。 3日目外から帰ってきたら、部屋の鍵が開いていてドアが開けっぱなしになっていたのはビックリしました!キーはフロントに預けていたので、なおさらでした。それ以外は最高でした
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to write a review to us. We highly appreciate your feedback as it will help us improve. We were deeply sorry about that your room door was opened during your stay. Please accept our apologies for this thing happened. We take it seriously and check our housekeeping about that. Hotel must enhance the employee training.We would like to take this opportunity to thank you again for this feedback. Thank you for your kind understanding, and hopefully we will welcome you back with a different look on your next visit in MUZIK Hotel. Best regard,

6/10 (普通)

R、日本

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
西門駅から近くお値段もリーズナブルで清潔だった。 部屋に入った時、排水管臭がした。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to write a review to us. We highly appreciate your feedback as it will help us improve. We were deeply sorry about that you were disturbed by the smell during your stay. We have forwarded this problem to our maintenance department to further investigate. We would like to take this opportunity to thank you again for this feedback. Thank you for your kind understanding, and hopefully we will welcome you back with a different look on your next visit in MUZIK Hotel. Best regard,

8/10 (良い)

LOVE台湾、JAPAN

今回で3回目の宿泊になります。 夜中に着いたため、フロントには誰も居なかったけど、ちゃんと奥から出てきてくれました。 桃園に夜中に着いても、台北駅まではバスで1時間弱、台北駅からホテルまでTAXIで5分程で着きます。 今回、お部屋をグレードアップ?してもらえたのか、トリプルに1人で泊まることに。笑 やはり建物が古いからか、水回りは少し気になりましたが、値段的にも妥当かと思います。 また次回行く時には、是非泊まらせていただきます。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your time to write such a valuable review on Expedia. Please accept our apologies that our building didn't meet up with your expectations. To ensure travelers safety, MUZIK conducts comprehensive security inspections every year. Please be assured that we take all feedback seriously. We hope to welcome you back in the future. Best regard

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Zoey Chenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Best regard, Zoey Chen

10/10 (非常に良い)

SHIZUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパよし!満足!
夜市に遅くまで出掛けたかったのでシャワーして寝られればいいや、と予約したのですが、かなり良かったです。立地が便利、西門駅、北門駅どちらも近く、空港鉄道に乗るのもラクラクでした!迪化街へも徒歩で行ける距離。ツインにしていただけたので、部屋は思ったより広かった。 毎日ミネラルウォーターも貰えるし、部屋に備え付けのお菓子とジュースも無料で頂けました!カフェのコーヒーは無料でいつでも飲めるし、最高です。シャワーブースの下からお湯が洗面台の前に少し漏れますが、シャワーの浴び方に気をつければ大丈夫。 フロント近くの部屋でしたが夜中もとても静か。 台北旅行は初めてでしたが台湾のホテルってどこもこんなにコスパいいんですか?と感じました。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Sandy Yeからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your precious time to share your comments with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We will do our best to continue deserving such a high praise. Once again, thank you for choosing us as your home in Taipei. We look forward to seeing you again in the near future. Have a great day. Best regard,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Zoey Chenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 12 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Kind regard, Zoey Chen

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
清潔感のある部屋でとても快適だった。スリッパも日本人には嬉しいサービス。ただ、朝の4時くらいにスピーカーから超爆音でバリバリ?バチバチ音がなってとても驚き起きてしまった。何だったのかは不明だが、火の粉が飛ぶような音で火事かと思ってあせった。それ以外はパーフェクト。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Zoey Chenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 12 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Many thanks for your positive review and for sharing your experience following your stay with us at the MUZIK Hotel. We feel proud to read that you had such an enjoyable stay with us and that you were pleased with so many aspects of the service and the facilities at the hotel. We are sorry about the speaker sound issue in our building. We will pass your opinion to our administration and will find the better solution for it; therefore your feedback is very important for us. Thank you once again for your kind words. I certainly look forward to welcoming you back at the MUZIK Hotel, hopefully in the very near future. Kind regard, Zoey Chen

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Noisy alarms called in midnight many times. We couldn’t sleep well. And the cleaning of bath room wasn’t good. Access for ximen street was so good.
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Thomas Chenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and taking the time to post a review on Expedia. We felt sorry that you were bothered by the noise generated from the alarm of the building. Thanks again for choosing Muzik Hotel - Ximen Station Branch and taking your time to review us. If you are planning to come to Taipei again, we will definitely like to host you again!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ハンドソープがあるとより助かりました
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
親愛なるお客様, この度は、ミュージックホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。 またお忙しい中、ご宿泊の感想を頂きましたことを重ねて御礼申し上げます。 お客様からのご感想は何よりの励みでございます。いつまでもお客様にご満足頂けるホテルであり続けるよう、スタッフ一同心をこめておもてなしさせていただきますので、今後ともミュージックホテルを末永くご愛顧賜りますよう、お願い申し上げます。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Zoey Chenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
ear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Hotels.com. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
隣のビルが工事中で数時間大きな振動が続きました。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
親愛なるお客様, この度はミュージックホテルをご利用頂き、誠にありがとうございました。 数あるホテルの中からお選び頂きましたにもかかわらず、快適にお過ごし頂けませんでした事、大変申し訳なく伏してお詫び申し上げます。 ご宿泊時に発生した工事騒音でございますが、万が一工事が発生する際はお客様へご迷惑をお掛けすることなく、快適にお過ごしいただけるよう準備致しますのは当然のことでございます。しかしながらこの度はその配慮が足りず、全く持って申し開きの出来ない、本来あってはならないことでございました。この場を借りて改めてお詫び申し上げます。 お客様からの貴重なご指摘、ご意見を真摯に受け止め、関係各部署はじめスタッフ一同より一層のサービス向上に努めて参る所存でございます。誠に勝手なお願いではございますが、この度の私共の失態につきましては何卒、ご寛容を賜りたくお願い申し上げます。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔でした コスパが良いです 台北の次の駅、西門駅から直線のところにあるので、みつけやすかったです 付近も、コンビニやドラッグストアなど多く 待機中のタクシーも多くて良いです
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
親愛なるお客様へ この度はミュージックホテルにご宿泊賜りまして、 誠に有難う御座います。 またお忙しい中、貴重なご感想まで頂戴致し重ねて御礼申し上げます。 お客様の気持ちよくご利用いただけたご様子にスタッフ一同大変嬉しく、 また励みになります。 これからも皆様方にご満足頂けるホテルを目指して一層の努力を惜しまず 精進致して参ります。 また次回お越しの際は是非、ミュージックホテルにお越し下さいますよう 心よりお待ち申し上げております。 有難う御座いました。

8/10 (良い)

キャサリン、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
トイレの紙をゴミ箱に入れなくてはならないのは、慣れない。ベッドが広くて良かった。フロントの対応も良かった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
キャサリン様、こんにちは。 このたびはミュージックホテルをご利用賜りまして誠にありがとうございます。また貴重なお時間を割いてご感想をお寄せ頂きましたことを重ねて厚く御礼申し上げます。 お客様からのご感想は何よりの励みでございます。いつまでもお客様にご満足頂けるホテルであり続けるよう、スタッフ一同心をこめておもてなしさせていただきますので 台湾のティシューでは特別な材質で作るため、トイレに溶け難いです。そのため、トイレに流さないようとしています。今回の件に関しましては何卒ご寛容賜りまして、今後ともミュージックホテルをご愛顧いただきますようお願い申し上げます。 お客様のまたのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
シャワー室から水が若干漏れるのが気になりましたが。 空調がボタンを押しても設定を変えられなかったのが、少し残念でした。 部屋も綺麗で、高級寝具を売りにしているだけあって熟睡できました!
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Sunny Wuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for taking the time to share with us your thoughts on your recent stay. We're happy to hear that you enjoyed our room facilities, and friendly staff. We hope to host you during your next trip to Taipei. Safe travels! Best regard, Sunny Wu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
チェックインなどスムーズに出来ました。スタッフの方々皆さん親切でした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Sunny Wuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 26 日)
Dear valued guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review. We fully appreciate to learn that you were satisfied with your stay and service we provided. We are always very gracious and hoping to do more than what our guests expect to give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver warmth to every guest will visit Taiwan in the near future. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard, Sunny Wu

8/10 (良い)

hh

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方がとても優しかったです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Sunny Wuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 26 日)
Dear valued guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for choosing MUZIK Hotel and taking your time to write such a valuable review. We fully appreciate to learn that you were satisfied with your stay and service we provided. We are always very gracious and hoping to do more than what our guests expect to give you a very wonderful accommodation experience with us. We hope to deliver warmth to every guest will visit Taiwan in the near future. Thank you again for staying with us. We are looking forward to serving you for your next trip at MUZIK Hotel. Best regard, Sunny Wu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
外観が古かったので一瞬不安でしたが、内装が綺麗で良かったです!
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Sunny Wuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 22 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for taking the time to share with us your thoughts on your recent stay. We're happy to hear that you enjoyed our central location and friendly staff. We hope to host you during your next trip to Taipei. Safe travels! Best regard, Sunny Wu

10/10 (非常に良い)

Kimi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お値打ちで快適❣️
2泊3日で滞在しました。スタッフも皆さん親切で居心地いいホテルでした。 外観は古いビルですけどお部屋は綺麗でした。また次回も使用したいです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Sunny Wuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch . Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel. Best regard, Sunny Wu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Peter Pengからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Muzik Hotel - Ximen Station Branch. Thank you for sharing your MUZIK Hotel experience on Expedia. We are happy to know that you enjoyed your stay and appreciated your kind remarks about MUZIK Hotel. We are looking forward to serving you again at MUZIK Hotel.