Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Seibee,Thank you for this great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Andrew Maynard, General Manager
8/10 (良い)
TAKUYA
2024 年 1 月 4 日
TAKUYA
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Takuya,Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Andrew Maynard, General Manager
8/10 (良い)
Hiromi
2023 年 10 月 9 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hiromi
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Hiromi様。この度は、Novotel Melbourne on Collinsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在が、楽しいものであったことを願っております。またのお越しをお待ちしております。Andrew Maynard, General Manager
8/10 (良い)
SHOJI
家族旅行
2023 年 9 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームサービスケータリングが通じない
SHOJI
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Shoji 様この度は、Novotel Melbourne on Collins をご利用いただき、また、お言葉をお寄せいただきまして、誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在が、楽しいものであったことを願っております。またのお越しをお待ちしております。Andrew Maynard, General Manager
4/10 (不満)
TETSUO
2023 年 5 月 12 日
TETSUO
2023 年 5 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
KAZUKI
家族旅行
2023 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KAZUKI
2023 年 3 月に 5 泊滞在
Andrew Mからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 11 日)
Dear Kazuki, Thank you for your kind review. Glad to hear you enjoyed your stay with us! We hope to be able to welcome you back to Melbourne again soon. Warm Regards, Andrew Maynard General Manager
Dear EMIRI, Thank you for the 5 star review! We hope to be able to welcome you back to Melbourne again soon. Warm Regards, Andrew Maynard General Manager
Dear Kotaro, Thank you for making the time to provide a rating of your recent stay.We hope to be able to have the opportunity to welcome you back and demonstrate we can exceed your expectations.Regards,Andrew MaynardGeneral Manager
Thank you for your feedback. Always have good travels.
8/10 (良い)
harao、jp
2019 年 1 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
日本人のコンシェルジュの方に対応していただけてとてもとても助かりました。
harao
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Mika Satoからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 24 日)
Thank you very much for staying with us.
Arigatou-gozaimasu.
We hope to see you again.
Do have a wonderful day in Japan,too.
Mata oaidekiru koto wo tanoshimi ni siteimasu!
Guest relations
Mika Sato
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Franziska からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Thank you for your feedback.
Novotel Team
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中にあるホテル。便利です。
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Franziska からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. Always be safe.
Novotel Team
Always a pleasant stay here at the Novotel on Collins we stay here every year with the kids. Its in a prime location to everything is easily accessible. The staff here are so friendly, highly recommend.
Maria
2024 年 4 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Shanon
家族旅行
2024 年 4 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location.
Shanon
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Shanon,Thank you for such a positive review.Our location is one of the things we are very proud of about our hotel.We are so lucky to have such a strategic position that brings transport options to our guests and must-see attractions closer.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Andrew Maynard, General Manager
10/10 (非常に良い)
Deanna、LAVINGTON
カップルで旅行
2024 年 4 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable bed, friendly helpful staff, wonderful cocktails, amazing buffet breakfast. Self parking was a little confusing and the room was too warm overnight even with the air con
Deanna
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Deanna,Thank you for your feedback.We are thrilled to know that you found our beds very comfortable and our staff friendly and helpful. It's also wonderful to hear that our cocktails and buffet breakfast were to your satisfaction, contributing to a delightful experience.At Novotel Melbourne on Collins, we pride ourselves on delivering exceptional service and it's gratifying to know that we met your expectations in many ways. We are looking forward to your next visit, where we hope to exceed your expectations once again.All the best.Andrew Maynard, General Manager
10/10 (非常に良い)
Lachlan Samuel
カップルで旅行
2024 年 4 月 15 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Was good, however our room was never made even after request
Lachlan Samuel
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Florence
家族旅行
2024 年 4 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nous avons bien aimé cet hôtel pour l extrême gentillesse du personnel au restaurant en revanche les personnes à l'accueil ne vous disent pas bonjour. L'hôtel est globalement propre sauf la chambre où nous avons trouvé une bouteille d eau vide sous notre lit et les des emballages d oeufs en chocolat au niveau de la table de nuit des enfants. Le petit déjeuner était très variés. En revanche le lait au chocolat et le café sont mauvais. Dans l ensemble nous garderons un bon souvenir de cet hôtel.
Florence
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Chère Florence,Merci de nous faire part de votre retour d'expérience.Nous sommes ravis d'apprendre que le professionnalisme et la gentillesse de notre personnel du restaurant ont contribué à rendre votre expérience agréable.Nous regrettons cependant que l'accueil n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous nous excusons pour l'oubli de salutation. Soyez assuré que l'accueil chaleureux de nos hôtes est une priorité pour nous. Concernant la propreté de votre chambre, nous sommes désolés d'apprendre votre découverte et nous prenons note de vos commentaires afin de renforcer notre protocole de nettoyage. Le bien-être de nos clients est essentiel, et chaque chambre fait l'objet d'une attention méticuleuse.Nous sommes heureux que la diversité de notre petit déjeuner vous ait plu. Cependant, il semble que la qualité du lait au chocolat et du café n'ait pas été à la hauteur. Nous apprécions vos retours et chercherons à améliorer ces aspects. En définitive, savoir que vous gardez un bon souvenir de votre séjour chez nous nous remplit de joie et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience encore plus satisfaisante.Au plaisir de vous recevoir à nouveau pour un séjour 100% réussi,Andrew Maynard, General Manager
10/10 (非常に良い)
Siham
家族旅行
2024 年 3 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Spacious rooms!
Siham
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Siham,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.It is rewarding to know that you appreciated the space and amenities of your room; and that you had a pleasant stay.The reviews of our guests are very important to us and we have shared your comments with the entire team.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,Andrew Maynard, General Manager
10/10 (非常に良い)
Ehsan
カップルで旅行, 家族旅行
2024 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very polite and professional staff.
Close to everything.
Clean and tidy room. We had “don’t disturb” on the door knob and everyday they sent a note saying that we didn’t want to disturb you so please let us know whenever you want us to clean your room.
Good breakfast buffet.
Overall was great and recommend this place.
Ehsan
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Ehsan,Thank you for positively reviewing your stay.We're delighted to hear that our staff's professionalism and politeness stood out during your stay. It's wonderful to know that our central location added convenience to your visit, and we're glad you found your room clean and tidy. Our commitment to guest satisfaction is reflected in the thoughtful service you mentioned, ensuring your comfort even with a 'do not disturb' sign. Additionally, it's great to hear that our breakfast buffet was to your satisfaction, offering a good start to your day.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Andrew Maynard, General Manager
10/10 (非常に良い)
Peta
2024 年 3 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Peta
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Peta,We thank you for this kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Andrew Maynard, General Manager
6/10 (普通)
aiden
カップルで旅行
2024 年 3 月 3 日
良かった点 : 清潔度
Overall good hotel, just disappointing to have to pay for barista coffee when you pay for breakfast in the room rate.
aiden
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Aiden,Thank you for taking the time to share a review.We're pleased to hear that you found our hotel to be overall good, which reflects our team's commitment to providing a comfortable and enjoyable stay. While we regret that you were disappointed about the additional charge for barista coffee despite including breakfast in your room rate, we appreciate your feedback and strive to ensure our guests feel the value in all services we provide. Please rest assured that we continually review our offerings to enhance our guest experience.We hope we have the opportunity of seeing you again in the future.Kind regards,Andrew Maynard, General Manager
6/10 (普通)
Cristie
2024 年 2 月 26 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cristie
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Andrew Maynard, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Cristie,Thank you for your review.We are sorry that your stay with us did not match your expectations. The comfort and satisfaction of our guests are of the utmost importance to us and we are sorry that you did not make us aware of any of your concerns during your stay, as we would have tried to find you a satisfactory and prompt solution.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Andrew Maynard, General Manager