セーフティボックス (室内)、デスク、遮光カーテン、アイロン / アイロン台

ハイアット プレイス ワイキキ ビーチの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 2255 件の口コミ中 1246 件が非常に良い" "
評価 8 - 2255 件の口コミ中 625 件が良い" "
評価 6 - 2255 件の口コミ中 250 件が普通" "
評価 4 - 2255 件の口コミ中 84 件が不満" "
評価 2 - 2255 件の口コミ中 50 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SATOMI

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフさんがみんな笑顔で感じが良く全体的に清潔感がありました。 最上階の20階ダイヤモンドヘッドが一望でき海も見える今までで1番のお部屋で大満足でした!! また、ぜひ泊まりたいと思います。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Aloha SATOMI,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear that our Ohana was able to welcome you with the spirit of Aloha. We're also glad you liked our cleanliness and stunning views. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

ZHONGYU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
Aloha ZHONGYU,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your perfect rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Tomohiro

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Aloha Tomohiro,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Riho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Water service is very helpful
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Aloha Riho,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Sho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Aloha Sho,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you had a great experience with us. We take pride in our work and we are committed to providing exceptional service to all our guests. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

NORIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Aloha NORIKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

SOSUKE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
オーシャンビューの部屋を予約したが、海がよく見え綺麗だった。スタッフが親切で何かと対応してくれた。ウォシュレットとバスタブがある。朝食会場は鳩と鳥が多く糞をされたりする。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Aloha SOSUKE,Mahalo for choosing to stay with us. We are glad you liked our stunning views. However, we're very sorry if we did not fully meet your expectations. We've shared your comments with the relevant department. Should you wish to discuss your stay further, please reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

YUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
スタッフの対応は親切で、宿泊前の問い合わせメールに丁寧に答えてくれ、安心して滞在することができ、良かった。 部屋は清潔感があり良かったが、シャワーの水圧が低かったこと、バスタブで貯められる水位が低かったことが気になった。 また、洗面所の排水口から夜通しノッキング音が聞こえたため、睡眠の妨げになった。翌日、排水口の蓋を閉めたところ、音がしなくなった。 歯ブラシやコームなどは部屋には用意が無く、フロントでお願いするともらうことができた。 1階のラウンジに電子レンジがあり、紙皿、スプーン、フォーク、ナイフも用意されていたので、とても便利だった。 コインランドリーは有料で利用できる。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Aloha YUKO,Mahalo for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We understand that this is not typical of the service we strive to provide. We have shared your feedback with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you would like to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly and ask for the Manager On Duty. We once again apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Ryota

気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食がイマイチでした
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Aloha Ryota,Mahalo for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We understand that this is not typical of the service we strive to provide. We have shared your feedback with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you would like to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly and ask for the Manager On Duty. We once again apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Miyazawa

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
急な清掃を依頼してもすぐに対応してくれてたすかりました!
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Aloha Miyazawa,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to learn that our Ohana was able to welcome you with the spirit of Aloha. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Makiko

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Aloha Makiko,Mahalo for choosing to stay with us. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YUICHIRO

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Aloha YUICHIRO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled by your excellent rating. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

EI

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Aloha EI,Mahalo for choosing to stay with us. Should you wish to discuss your stay further, don't hesitate to get in touch with us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

YOSHIAKI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Aloha YOSHIAKI,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. It brings us great joy to hear of your high rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

HIDEKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
朝ごはん付きの魅力で選びました。 残念ながら、プールサイドで鳩がたくさん飛んでいる中の朝食で食事環境がわるく、3泊しましたが初日に行って以来そこに行くのはやめました。 部屋は比較的きれいですしお値段も良かったので朝ごはん以外は値段相応に満足しました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Aloha HIDEKI,Mahalo for choosing to stay with us. We are sorry for any trouble caused. Your feedback has been passed on to the relevant team, and we guarantee that we will take the necessary actions to enhance our services. If you wish to discuss your stay in greater detail, please contact us directly, and we will make every effort to address your concerns. Thank you once again for choosing to stay with us.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Mitsuo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ハイアットホテルをイメージしてましたが、傘下に収めたホテルでハイアットとして手を入れてはいない様でした。ハウスキーピングもリクエストしないとシーツの交換は限定的です。 スタッフはフレンドリーでした。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Aloha Mitsuo,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

2/10 (非常に不満)

NOBUTAKA

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Aloha NOBUTAKA,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

MIHO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビーチから近く、すぐそばにABCあり、トロリー乗り場も目と鼻の先、とロケーション最高。部屋はマウンテンビューの10階で広く綺麗。アーリーチェックインの際、アップグレード(有償)もしてもらえた。朝食ビュッフェ付きは何より助かった。メニューも毎日少しずつ違い、おいしくて楽しみだった。ビーチタオルやチェアも無料で貸し出しあり。またHyattのオリジナルボトルが一人一つもらえて、かつ各所にあるサーバーからいつでも自由。ホテルスタッフはメイドさんも含め、親切でヘルプフル。安心して過ごせた。ちなみにホノルルマラソンのフィニッシュ地点にも近いので、ホノマラ初心者の私たち夫婦にはぴったり。次回もここに泊まりたい!かなりおすすめです。
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Aloha MIHO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear of your excellent feedback. We're also delighted you liked our cleanliness, excellent location, breakfast options, and welcoming staff. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

??

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good!!
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Aloha,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled to hear that you had a wonderful stay. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

4/10 (不満)

HIDEMASA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本人には不向きです。
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Aloha HIDEMASA,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YUKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
事前に新婚旅行ということを伝えると、アーリーチェックインをさせてもらえたり、もともとシティビューのお部屋だったがオーシャンビューのお部屋に変更してくださり、素晴らしいサービスに感動しました。たしか、Lisaさんというお名前でした。6泊させてもらいましたが、何不自由なく楽しめました。デスティネーションフィーに含まれるサービスの使い方がわからず、日本語表記のあるものがあればいいなと思いました。
2023 年 10 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Aloha YUKA,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear that you chose us to celebrate such a special occasion. Our Ohana takes pride in providing exceptional service with an Aloha spirit, and we're glad to hear that their warm welcome made your stay even more enjoyable. It was a pleasure hosting you, and we can't wait to have you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

JUNKO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
3泊しました。元からワイキキのこのエリアのホテルが好きなので今回はハイアットプレイスを選びました。 到着便が遅れてたとはいえ、チェックイン時間よりだいぶ早くホテルに着きましたが、アーリーチェックインの対応をしてくれました。 ホテルの案内についてまとめたガイドは多言語であるようですが、私たちのチェックイン時には日本語版はありませんでしたが、フロントスタッフも丁寧に説明してくれるので何も問題ありませんでした。Thank you, Joy! 朝食はいろんなメニューがあり味噌汁もあったのがよかったですが、他の口コミにもあるように鳥が多く旦那さんにはフン攻撃がありました。スタッフの方も対応していましたが、オープンエアで食事するには仕方がないですね。 全体的にとてもコスパのよいホテルだと思います。
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Aloha JUNKO,Mahalo for choosing to stay with us. We are glad you had a great stay with us and that our Ohana was able to welcome you with much Aloha. However, we are very sorry if we did not fully meet your expectations. We've shared your comments with the relevant department for improvements. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

misaki

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Aloha Misaki,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled by your perfect rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Hideyasu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
また、次回、利用します。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Aloha Hideyasu,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We are thrilled by your high rating. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back in the near future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

HIROKO

2023 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Aloha HIROKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to hear of your high rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

2/10 (非常に不満)

TAKESHI

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Aloha TAKESHI,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Waki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Aloha Waki,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're delighted you of your perfect rating. Hosting you is a pleasure, and we look forward to welcoming you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Hidetaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Aloha Hidetaka,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're so delighted to hear of your high rating. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Kazuto

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
非常に満足。ただ朝食のラインナップが少なすぎたため減点
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Aloha Kazuto,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear you had a great visit. Your comments will be shared with the proper department. Hosting you is a pleasure, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

TORU

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食の場所が分かりにくかった、訊いても分からなかった。
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Aloha TORU,Mahalo for your feedback. We are very sorry if we did not live up to your expectations. This is not typical of a usual stay and we've reported your comments to the relevant department. Should you wish to discuss this further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, we're sorry for any inconvenience caused and we're looking forward to hosting you in the future.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Teruji

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスタブなしの固定シャワーが気にならなければ、とても良いホテルです
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Aloha Teruji,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your high rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Fumio

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
朝食が毎日同じような単調なものだった。部屋のクリーンアップが毎日ではなかった。それ以外は概ね良好。
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 11 日)
Aloha Fumio,Mahalo for choosing to stay with us and sharing your experience. We are very sorry to hear that we fell short of your expectations. We will have the appropriate department collect your comments and incorporate them to make improvements going forward. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us, and we look forward to hosting you again in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Yuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Aloha Yuya,Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We're so thrilled to hear of your excellent rating. Hosting you is a delight. We're excited to have you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

MIWAKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
無料の朝食もついてるし、ジムも24時間使えるので空いた時間に活用できてとてもよかったです。
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 22 日)
Aloha MIWAKO,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're glad you enjoyed our breakfast options and excellent facilities. We had a great time hosting you, and once again, thank you for staying with us.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Shinya

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
ペットボトルのお水が毎日もらえるので重宝しました。
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 2 日)
Aloha,Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We greatly appreciate your rating. We're also glad to know that you enjoyed our complimentary water bottles. We had a great time hosting you, and once again, thank you for staying with us. Mahalo,Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Norie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
帰国前PCR検査で陽性になり急きょ宿泊延長し、その間水や食料品他必要な物を適時運んで下さり、スタッフ皆さんの快い対応に安心して待機することが出来、帰国出来ました。
2022 年 7 月に 16 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Aloha Norie, Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We're glad to know that we were able to accommodate you well. We had a great time hosting you, and we hope you're doing well. We hope to welcome you again in the future. Mahalo, Guest Services Manager

6/10 (普通)

hiroko

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
軽食の朝ごはん充実感はあまり感じませんでしたが、無料でしたので 十分かなと思います。フロント設置されていた、ウォーターサーバーは、助かりました。
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 15 日)
Aloha Hiroko, Mahalo for staying with us and for sharing your experience. We greatly appreciate your rating. However, we're deeply sorry if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

6/10 (普通)

Hiroo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ワイキキ周辺としてはリーズナブルな価格で泊まることができる。アメニティの充実は日本のビジネスホテル以外なので、歯ブラシ等を持参する必要がある。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 5 日)
Aloha Hiroo, Mahalo for choosing to stay with us and for sharing your experience. We greatly appreciate your high rating. However, we're deeply sorry if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIDE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 7 泊滞在
Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIDE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Reservations Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 (非常に良い)

Akiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 9 日)
Aloha Akiko, Mahalo for choosing to stay with us at Hyatt Place Waikiki. We greatly appreciate your perfect rating! We're glad you enjoyed your entire stay. It was a pleasure hosting you, and once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

8/10 (良い)

Mariko

良かった点 : スタッフとサービス
シャワーの調整が上手くいかず困った。
2021 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 2 日)
Aloha Mariko, Mahalo for staying with us and for sharing your feedback. We greatly appreciate your high rating. However, we sincerely apologize if your experience didn't fully meet your expectations. If you wish to discuss your stay further, we kindly ask that you reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us. Mahalo, Guest Services Manager

6/10 (普通)

igal R

家族旅行
NOTHING SPACIAL.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

John

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Our room was spacious, clean and had a nice ocean view with a balcony. The staff is absolutely wonderful. The area is very noisy, even on high floors, and the pool is for children but has no outdoor bar for adults.
2024 年 4 月に 13 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gregory、Delta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were the best! From front desk to housekeeping and dining, everyone is doing great work. If I had to choose a weakness it would be the pool. Small and just not appealable. But the ocean is what we all came for anyway.
2024 年 4 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

Rebecca

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I was disappointed this year. Last year we stayed here it was great. Not this year. The hotel had a large group of High school kids. Which I was ok with. Then being in our room the second night. The kids yelled all night. Waking my 2 year old up. The would be screaming across the balconies to other hotels. One father told Them to stop screamyay his daughter. It was not ok and I wonder who was supervising them. Moving forward we get back to the hotel from the beach. My 3 sons husband and myself with a heart problem history had to walk up 19 floors because the elevator was not working! My husband had to vary our 2 year old. We get into our room to finally rinse off from the beach. Put water is off. Each time we had to use the elevator it took us at least 10 min of wait for it just to get in. This spring break vacation was not so good as last year here. I’m pretty bummed.
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Aloha Rebecca,Mahalo for choosing us. We regret any inconvenience you may have experienced. Your feedback has been shared with the appropriate department to ensure that such incidents are not repeated in the future. If you wish to discuss the matter further, please do not hesitate to contact us directly. We apologize once again for any inconvenience caused and we hope to welcome you back in the future.Mahalo,Guest Services Manager

6/10 (普通)

Caitlin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
For the most part we enjoyed our stay. A few things were inconvenient. A couple times power went out, we had to walk up 12 flights of stairs. The elevator waits were crazy, sometimes 25 minutes. Our flight on the last day got delayed and we asked if we could stay in our room for a couple hours and they said no. The Domino’s attached was awful. Probably would not return to this hotel.
2024 年 4 月に 9 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Aloha Caitlin,Mahalo for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your visit. We take the issue you mentioned very seriously and we have shared them with the relevant department to ensure that swift action is taken to address the matter. Hosting you is a pleasure, and we look forward to your next visit.Mahalo,Guest Services Manager

8/10 (良い)

Denise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vincent

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
everything is good
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Aloha Vincent,Mahalo for staying with us at Hyatt Place Waikiki. We're thrilled to hear of your perfect rating. Hosting you is a delight, and we're excited to welcome you back soon.Mahalo,Guest Services Manager