エグゼクティブ ラウンジ

グランド ハイアット ホンコン (香港君悦酒店)の口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1009 件の口コミ中 773 件が非常に良い" "
評価 8 - 1009 件の口コミ中 175 件が良い" "
評価 6 - 1009 件の口コミ中 36 件が普通" "
評価 4 - 1009 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 1009 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Michiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
対応していただいたスタッフは全員素晴らしかった。 アクセスにタクシーは便利だが、駅からの道が少し分かりにくかった。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Michiko, Thank you very much for taking your precious time to recognize the caring and attentive service provided by our team. Your kind words of praise are very motivating and much appreciated. Providing exceptional service in all aspects is our utmost priority, and we are glad that we were able to meet your expectations. We cherish your continued support and hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

TAJIRI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear TAJIRI, Thank you for taking the time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are most glad to know that you had a pleasant stay with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Grand Hyatt Hong Kong and we are very appreciative you took the time to endorse all our services and facilities with a perfect rating. Guest’s comfort and enjoyment are of utmost importance to us and we are elated to know that we have met your expectations. It would be our pleasure to welcome you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Takeda

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Xmas時期でロビーには素敵なクリスマスツリーや装飾がされ華やかで重厚感がありとても素晴らしかったです。 お部屋は清潔で広くバスタブもありました。着心地の良いバスローブが気に入り欲しくなりました。クラブラウンジからの景色も素晴らしくお料理もドリンクもどれをとっても他のラウンジより優れていると感じました。 再訪したい場所です。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Takeda, Thank you for rating your experience at Grand Hyatt Hong Kong with a 5-star review and it is a real delight to hear that you loved the rich Christmas atmosphere in the hotel. We are truly elated to receive your kind words of praise on our clean spacious room with large bath-tub and comfortable bathrobe. Our Grand Club Lounge is indeed a popular spot for guests to unwind and indulge in a delicious menu throughout the day. From exquisite breakfast selections to light refreshments, all-day champagne, and evening cocktails, all enjoyed with a breathtaking view of Victoria Harbour through floor-to-ceiling windows. We are honored by your awesome endorsements. Wishing you a wonderful and Merry Christmas ! We are eagerly looking forward to your next visit. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

ichio

カップルで旅行
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Dear ichio, Thank you for taking your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are very happy to be recognised for our efforts with a favourable rating and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

SANAE

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear SANAE, Thank you very much for taking the time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and it was an experience worthy of your perfect rating. We feel honored with your recognition and look forward to many more opportunities to deliver you memorable experiences. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

Kimihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Dear Kimihiro, Thank you for choosing to stay at Grand Hyatt Hong Kong. We are glad to learn that you had a pleasant stay and look forward to further opportunities to provide you with experiences deserving of your perfect rating. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

Yasuko

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Yasuko, Thank you for taking your precious to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and truly appreciate your encouraging score. Thank you for choosing to stay at Grand Hyatt Hong Kong. We look forward to many more opportunities to welcome your return and the chance to deliver you an experience deserving of your perfect rating. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

2/10 (非常に不満)

HIROSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It just so happened that the bathroom the tub water was not heated enough so I could not take a deep bath. only a shower!
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Dear HIROSHI, Thank you for taking your precious time to share feedback of your stay at Grand Hyatt Hong Kong. We are concerned to learn of your dissatisfaction regarding temperature of hot water supply at our bath tub area and would like to extend our most sincere apologies for failing to meet your expectation. Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas of improvement to ensure an enhanced experience for all our guests. We appreciate your understanding and assure you that our Engineering department will take the necessary steps to check and address this issue. Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

OSAMU

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear OSAMU, Thank you for taking your precious time to endorse Grand Hyatt Hong Kong with a perfect rating. It is a real delight to know that you enjoyed a wonderful stay, and all our services and facilities deserved your excellent rating. We look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

takeshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備、環境、雰囲気、対応、全てよし
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear takeshi, Thank you for taking your precious time to give compliments on the hotel’s great facilities, lovely ambience as well as our exceptional service at Grand Hyatt Hong Kong. It is a real pleasure to know that all our services and facilities deserved your perfect rating and we hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Masanobu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Dear Masanobu, Thank you for taking your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. It is a real delight to know that you enjoyed your stay with us and it was an experience deserving of your excellent score. Thank you very much for your trust and we look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Risa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Risa, Thank you for taking your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. It is very uplifting to be recognized for our efforts and services with a perfect rating. We are very happy that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

JUN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 13 日)
Dear JUN, Thank you very much for endorsing the services of Grand Hyatt Hong Kong with a perfect rating. It is a real delight to know that you had an enjoyable stay and we have delivered you an experience deserving of your recognition. We look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

TETSUO

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear TESTSUO, Thank you for taking your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. It gives us great joy to know that you had an overall enjoyable stay, and all our services and facilities deserved your perfect rating. We look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

YUSUKE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切でした!
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 5 日)
Dear YUSUKE, Thank you very much for taking your precious time to recognize the caring and attentive service provided by our team. Your kind words of praise are very motivating and much appreciated. It was our pleasure having you as our guest and we look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

KATSUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear KATSUMI, Thank you very much for recognising our efforts with a perfect rating. It is a real delight to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

DAISUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
建物は古さがありますのでそれを良しとするかどうかで評価が変わるかも知れません。 全体的には良いと思います。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 18 日)
Dear DAISUKE, Thank you very much for giving Grand Hyatt Hong Kong your vote of confidence. We are most glad to know that we have delivered you an experience deserving of your perfect rating. It would be our pleasure to have you as our guest again soon. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

SHINICHIRO

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear SHINICHIRO, Thank you very much for giving your vote of confidence to Grand Hyatt Hong Kong. It is a great pleasure to know that it was an experience deserving of your perfect rating. We look forward to providing you with many more memorable experiences. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

Shunya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Dear Shunya, Thank you for taking your precious time to support Grand Hyatt Hong Kong with a favourable rating. We are most delighted to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

Kevin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Kevin, Thank you for taking your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are most glad to note that you had an enjoyable stay with us and look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Yuichi、Yokohama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear Yuichi, Thank you very much for giving your vote of confidence to Grand Hyatt Hong Kong. It is very heartening to know that you enjoyed your stay and all our services and facilities were worthy of your perfect rating. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

AKIHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋も施設も食事も良かったです。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear AKIHIRO, Thank you very much for rating your experience at Grand Hyatt Hong Kong with a perfect score. It is a real delight to hear that you enjoyed your stay and we truly appreciate you taking the time to share compliments on our well-appointed room, great facilities and quality of food. We look forward to many more opportunities to welcome your return. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Michiaki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed at the club floor. As always, the service provided by the club lounge staff is exceptional. My wife is in a wheelchair, so their attentive service is particularly helpful. Due to Covid, it has been a while since our last visit, but Scott and many other staff members remembered us and treated us very well. We will definitely go back there soon.
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Michiaki, Thank you for your continued support of Grand Hyatt Hong Kong and also for your excellent rating. It is a great pleasure to receive your recognition on our Grand Club Lounge which is regularly praised for its exemplary service, ambience as well as luxurious benefits and facilities. Rest assured due recognition will be accorded to Scott for going above and beyond in ensuring our dear guests have the most amazing stay experience. We would love to hear from you soon of your next visit. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

2/10 (非常に不満)

Takayuki

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ショッピング街から遠い。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 26 日)
Dear Takayuki, Thank you for taking your precious time to share your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are saddened to learn that hotel’s location not being in close proximity to shopping district has affected your overall rating of your hotel experience. We are committed to do our utmost to maintain our hotel as the most enjoyable and safest environment for our guests and sincerely hope you will continue to give us your valuable support. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

8/10 (良い)

itaru

2022 年 6 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 27 日)
Dear itaru, Thank you for choosing to stay at Grand Hyatt Hong Kong and also for giving us a favourable rating following your recent stay. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Greaves General Manager / Area Vice President, Grand Hyatt Hong Kong

10/10 (非常に良い)

Yosuke

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食が豊富で良かった。
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 9 日)
Dear Yosuke, Thank you for taking your precious time to give us an excellent rating following your recent stay at Grand Hyatt Hong Kong. We are also very appreciative of your compliments on our scrumptious breakfast and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Richard Greaves, Area Vice President/General Manager, Grand Hyatt Hong Kong.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のホテル
スタッフの対応もとても良く、部屋もとても綺麗で快適なステイケーションでした。
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for sparing your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong with a perfect score. It gives us great joy to know that you had a wonderful stay with us and we are also very appreciative of your kind words on praise on our service and cleanliness of the room. We hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Wonderful
Verry good! breakfast is delicious
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 19 日)
Dear Guest, We are most delighted to know that this was a wonderful stay and appreciate your lovely comments about our breakfast. Thank you for staying with us and we hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

IPPEI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
香港湾仔の気品溢れるホテル
素晴らしい香港(湾仔)のホテル!ホテルの部屋はかなり広目で快適に過ごせます。また、バスタブもかなり広目で心地よいです。ガーデンビューのお部屋でも香港らしいビューが見えるので良かったです。プールも文句なしに素敵でした。また泊まりたいです。
2020 年 11 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 17 日)
Dear IPPEI, Thank you for sparing your time to post a lovely review following your stay at Grand Hyatt Hong Kong. It is a delight to know that you had an overall pleasant stay in the room facing the Victoria Harbour, and also found time to unwind at our outdoor heated pool. We are very appreciative of your excellent rating and would love to hear from you soon of your next visit. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear Guest, Thank you very much for giving us a perfect score on your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are most delighted to know that you had an overall enjoyable stay with us and look forward to the privilege of welcoming you back in the nearest future. Best regards, Winnie Lee - Executive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

yukko、東京

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
日本からの携帯の充電コンセントの合うところが一箇所しかないのが困った
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear yukko, Thank you for taking the time to leave a review following your stay at Grand Hyatt Hong Kong and we are very glad that your stay was a pleasant one. We have also noted your feedback regarding the provision of charging outlet for devices from Japan. Please be advised that all our rooms are equipped with 2 adapters placed inside a black box near the cordless phone for our guest to use with their international devices. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for giving us an excellent rating following your stay at Grand Hyatt Hong Kong. We are very glad to know that you had an overall enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高でした
部屋も綺麗で広くとても満足
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to post a review of your stay at Grand Hyatt Hong Kong. It is a real joy to hear that we have delivered you an experience deserving of a perfect score. Thank you for your compliments and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us a rating. We regret to learn that we failed to meet your expectations on this occasion and sincerely hope you reach out to us on your next visit to give us the opportunity to provide you with a better experience. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us a rating. We regret that we did not deliver you a favourable impression on this occasion and sincerely hope you reach out to us on your next visit, to allow us the chance to provide you with a better experience. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sparing your precious time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are most delighted to hear that you enjoyed your stay and the standard of all our services and facilities are worthy of your perfect score. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ハーバービューの景色が良かった
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, We are most pleased to know that you enjoyed your stay in a room with stunning view of the Victoria Harbour. Thank you for choosing to stay with us and we hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for sparing your time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong and we are very happy to receive your perfect score. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jikko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族での滞在
 ハーバービューに家族で宿泊しました。  サイト経由でコネクティングルームなど特に指定していなかったのですが、その場で部屋も変更してもらい快適なチェックインでした。  部屋の快適さ、清潔さは言及する必要がないと思います。部屋定期的に清掃に来てくれるのでいつも綺麗に使えました。部屋の設備としては、冷蔵庫には一箇所だけ飲み物を入れられるスペースがあります。  飲料水に関しては、4本あり、常に補充されるので別途購入する必要はありません。  グラスもワイングラス、お茶用の湯のみ、コーヒーカップがあります。  11階のプールも利用しました。基本欧米人が肌を焼いて入るプールの仕組みなので、排水溝などなく、水しぶきを立てると怒られます。またプールサイドの床は夏の時期は熱されているので裸足であるくと火傷しそうです。  タクシーも比較的来てくれるので移動にもあまり困りません。地下鉄の駅までも10分程度です。  特に非の打ち所がないですが敢えてあげるとすると朝食ブッフェくらいですかね。と言っても標準のブッフェに比べれば充実していますし味も良いですが。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Jikko, We are most delighted to know you and your family had an overall pleasant stay and truly appreciate your time in sharing this wonderful review. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

ブーさん、兵庫

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ベッドのシーツが最初から少し汚れていたが3日間そのまんまでした。それ以外は全て良かったと思います。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear ブーさん, We are sorry to hear of your disappointment with the cleanliness of the bedsheet and would like to extend our most sincere apologies for failing to meet your expectations on this occasion. Thank you for taking the time to share your review and we look forward to welcoming you back for an overall better experience. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
フロントの方、流暢な英語で話してくれましたが、早すぎてなかなか理解できなかった。何度聞き直してもゆっくり話すこともしてくれなくて、本当に困った。 部屋の設備はいいとも悪いとも言えない。普通。 どこに行くにも一度ワンチャイ駅まで行かなければならないが、歩いて10分ほどかかるので不便だった。 朝ごはんは良かった。 朝ごはん以外特に素晴らしい!と思うところはなかったのに、この値段は高過ぎると思いました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience on Expedia.com. It is nice to hear that you enjoyed our breakfast selection. We have also shared your feedback regarding your communication with our Front Desk team. Thank you again for your review and we look forward to the opportunity of welcoming you back. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Noel、日本

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段が高いですが仕方ないですね、スタッフの方々も教育が良くされているのがわかります、また宿泊したいと思います。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear Noel, Thank you for sparing your time to rate your experience at Grand Hyatt Hong Kong. We are very appreciative of your compliments and look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

MASARU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear MASARU, Thank you for taking the time to give us a perfect rating following your stay at Grand Hyatt Hong Kong. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Megu、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
サービスも良く、お部屋も最高でした。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Dear Megu, Thank you for giving Grand Hyatt Hong Kong a perfect rating and we are very happy to know that you had an overall enjoyable stay. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Kalmia、Tokyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的に素晴らしく、施設もスタッフの皆さんもとても良かったです。湾仔の街中にも十分歩いて行ける範囲です。湾仔に泊まる場合はまた利用したいと思います。プラトースパも最高でした。ここに泊まるのであれば、このスパも是非体験して欲しいです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 22 日)
Dear Kalmia, Thank you for taking the time to share this wonderful review. We are very delighted to hear that your stay with us was an enjoyable one and you were pleased with all our services and facilities especially the Plateau Spa. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プール最高!
部屋は広く綺麗で、なによりもプールが素晴らしいです!!
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for giving us such a wonderful rating. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and our outdoor pool facilities was the favourite part of your stay. We hope your next trip to Hong Kong will bring you to Grand Hyatt again. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテルです。周りにレストランが少ないのが少し寂しいですが、それ以外は最高です。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Grand Hyatt Hong Kong. We are very happy to receive your compliments and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

tiara、大阪

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフ、コンシェルジュの方の対応も感じよくいろいろ教えてもらいました。オプションで31階での食事、スパに行きました。最高でした。また、お伺いしたいと思います。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kong からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear tiara, Thank you for taking your precious time to recognise the team’s efforts in providing you with a pleasant experience. Thank you for your perfect rating and we hope to hear from you soon of your next visit. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインの時に対応してくださったスタッフさんが、とても親切で美味しいお店やスーパーの場所などを分かりやすく教えてくださいました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent stay experience. We are most delighted to hear that you had an overall pleasant stay and the team’s dedication to service excellence have impressed you. Thank you for your perfect rating and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Rike Erdbrink Hotel Manager