All guestrooms at Mola2 Resort Gili Air boast perks such as 24-hour room service and air conditioning, in addition to amenities like free WiFi and safes.
Dejligt hotel med meget venligt personale. Vi havde bestilt 3 værelser. Det ene med en opredning til et barn. Da vi ankommer få vi oplyst at vi skal betale ekstra for en opredning. Det selv om vi har betalt for alle da vi bookede. Tydeligvis et problem mellem Hotels.com og hotellerne
Connie
2020 年 3 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sonja
2020 年 3 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sonja
2020 年 3 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Luna Viking
家族旅行
2020 年 3 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dårligt
Slet ikke pengene værd! Første nat vi var der, regnede det og hytten var så utæt at da vi vågnede var der vand over det hele på gulvet og vores ting var våde. Vi skiftede værelse, men det samme skete. Maden var virkelig dårlig! Der blev ikke gjort ordenligt rent. Vi fortrød opholdet rigtig meget.
Luna Viking
2020 年 2 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Sasha
2020 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sunset location and big comfy beds
The location is good, not to far from the harbour and beautiful sunset right in front of the hotel. Breakfast was average. They have a cat who wakes up the whole hotel in the night as she crying super loud.
The Pool is nice and the bed is very comfy and big.
Sasha
2019 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
jeongho
2019 年 12 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
jeongho
2019 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Didier、Toulouse
家族旅行
2019 年 10 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Pas terrible du coup c est tres cher. Pas propre, chambre mal faite. Petit dejeuner tres correct mais la plupart des tables sont au soleil...un vrai suplice. Plage superbe, avec coucher de soleil.
Didier
2019 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Enjoyed our stay here, breakfast was good & the room was a nice size. The AC wasn't great but it didn't kill the vibe.