Well located hotel with nice room in central Penang. Clean and peaceful to sleep. Some issues at checkin (AC control and taxes payment), but sorted out quickly. Overall a solid place to stay.
Gregor
2025 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Atimon
2023 年 6 月 8 日
Atimon
2023 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Somjate
2023 年 4 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location, very near Jetty. Clean rooms.
Somjate
2023 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
An-Ting
家族旅行
2020 年 2 月 5 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Hotel WiFi failed all the time
Stayed 2nights,the hotel WiFi was still failed to connected on and their guy did not solve this problem. Outside the hotel, there were some noises happened during to the midnight.
An-Ting
2020 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
waiying
2020 年 1 月 8 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad customer service in penang
The room is hot in day time & air cond is not working properly. The man at the reception refused to change the room and told us all the room are the same.He give us another room card to keep the air cond running while we go out for dinner.
After 3 hours, we come back and the room is still warm. The night shift staff speak foul language when we ask to change to another room. Also he trick us to go up and down 3 times to change the card/pouch/breakfast coupon tjen change another room for.us.
We have over 20 years experience of travelling and never see something like this before. We should tell everyone we know that penang should not be on yr list of travel
waiying
2020 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Lazar
2019 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lazar
2019 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 6 日
Fine
The bed linen is shorter than mattress and the blanket is centenary old. Besides, everything is fine.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Chin、Kuala Lumpur
2018 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We had a really good stay. Friendly staff and clean room. Booked the twin sharing room and the beds are pretty big.
Chin
2018 年 11 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jules
2018 年 10 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff were very helpful and pleasant.
A good location close to the bus and ferry terminal and near all the attractions and Little India.
Again fantastic staff. 👍😃
Jules
2018 年 10 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
NUR KHAIRUNNISAH BINTI
2018 年 9 月 8 日
NUR KHAIRUNNISAH BINTI
2018 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
john、vancouver
2018 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great staff and location
Very good location. Staff very helpful and pleasant. I paticulaily appreciated Mr. Peter for his knowledge, his patience and good cheer.
john
2018 年 1 月に 12 泊滞在
8/10 (良い)
Menglong
2018 年 1 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Menglong
2018 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 7 月 5 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
優點:交通方便, 行不到十分鐘, 便是巴士總站 和渡輪碼頭, 還有附近便是境點和夜市.
決點:到逹後 check in , 接待處的男職員找不到我們的訂房紀錄, 幸好找了很久後才找到, 另我們虛驚一場,到我們 check out 時, 要我們交出白色收據才可取回按金, 但是我們没有什麼收據, 最後, 酒店職員找到那收據, 原來是 check in 時那男職員没有交給我們, 又虛驚一場.
宿泊されたお客様
2017 年 6 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Donna、MY
2017 年 5 月 14 日
Ok hotel
It is very near to murals area,food and transportation. Same breakfast served everyday while we stayed here (eggs,sausages,baked beans,toast,coffee/tea). Ok for the price.
Donna
10/10 (非常に良い)
Danial、MY
2017 年 5 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect place and strategic.
That was fun and relax. Breakfast was nice. But, WiFi connection is so disappointing.
Danial
2/10 (非常に不満)
Nurfarrah
2016 年 12 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I will never stay here ever again
I will never stay at this hotel
Poor service
Room stink
Soap dispenser empty
Poor free breakfast taste and only for 1 dish per person with no topup
Arrogant female chinese at receptionist
Nurfarrah
4/10 (不満)
traveler
2016 年 3 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
GOOG location but very poor maintenance
Near bus terminal and the old city yet away from main hustle. Breakfast food and service good. But the cleaning very bad: I asked for room cleaning once only in 5 days but nothing was cleaned: not the bathroom, nor the tables and glasses; they only changed the sheets and towels. As for the guy at the reception, he was a real useless jerk, making mistakes all the time: wrong dates on my breakfast tickets and failing to extend my stay as I had requested, and never ever apologizing.
traveler
6/10 (普通)
Lee Ling
2015 年 12 月 28 日
Ok to Stay
The hotel is just nice for the price and cleanliness.
Lee Ling
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2015 年 9 月 2 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very lousy outside.. have opera cina during that time..
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
Leong、Kuala Lumpur
2015 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
pleasant
pleasant
Leong
2/10 (非常に不満)
LUN KAI
2015 年 6 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Worse hotel ever
I haven't checked in the hotel, when I arrived the hotel they said sorry we don't have any rooms available and they sent me to another hotel nearby called Hotel19 . The hotel 19 was worse than you imagine, they give me room in 4th floor (410) and the elevator was out of service. I have check out and till now I am waiting for my refund.