外観

ル メリディアン コチの口コミ

5 out of 5
ル メリディアン コチ
Maradu, Kanayannur, Kerala

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 283 件の口コミ中 143 件が非常に良い" "
評価 8 - 283 件の口コミ中 85 件が良い" "
評価 6 - 283 件の口コミ中 29 件が普通" "
評価 4 - 283 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 283 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SUEYOSHI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフは非常に親切でした。
2023 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tsukasa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The food and the hospitality is amazing!
2023 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Seiichiro、Qatar Doha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel
It is almost perfect except free wifi. Hotel gave me one hour free wifi but it was not enough. Room, Service, Breakfast are nice. Access to city center takes time approx 30 minutes by Rikisya.....

10/10 (非常に良い)

koki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

4/10 (不満)

Suzan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フォトコーチンまでのシャトル便あり
お昼にチェックインしましたが、午後2時発でフォトコーチンのチャイニーズフィッシングネットの所まで車で送ってもらい夕方6時までフォトコーチンを楽しむことができました。翌日はプールでのんびりすることができました。

10/10 (非常に良い)

Vana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Grounds are beautiful and plenty of area to walk. Occasionally power outages would reset the air conditioning system and I needed to put in the temperature again which was inconvenient during the night. The outage would also blow the fuse so the lights would not turn on. The staff was quick to fix the issue.Service was excellent.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Antony

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

VISUVANATHAN、Naperville

2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rusmir

2023 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Mussa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
overall a good experience , we enjoyed our time there. service and staff were great .THANK YOU
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

cijomon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The best restaurant staffs I have ever seen! What a team, what a service!
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

VINOD KUMAR

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
A bit disappointed by the efficiency of the ROOM SERVICE
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ajo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It’s old furniture in room but staff was very nice
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Suresh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Checkin was a breeze, great room and view, location was convenient. Breakfast was a plentiful spread. Completely satisfied with our stay
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ramachandran

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sheril

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Don’t want your money. This property is being false advertised. May be when it first started it was a 5 star. Today I wouldn’t give it 5 star looking at the room condition. The rooms is not cleaned probably and they are not up keeping with maintaining around the room and property. I think the staff is wonderful but the property itself isn’t and so I am very disappointed with my stay. I check out after a day because I couldn’t stay in a dirty room.
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear Sheril,Namaskaram from Le Meridien Kochi!We thank you for having raised this with us in a timely manner and we are glad that we were able to help resolve your concerns during your stay. We thank you for taking the time out to speak to us. It is our constant endeavour to provide the finest of products and service in line with the 5 star standards and we hope that the steps taken to elevate your stay did allay your concerns to an extent. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest. I have shared your feedback with the hotel's leadership team. We will work continually to improve our stay experience and do our best to prevent such issues from occuring in the future. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Deepraj Mukherjee,General Manager

2/10 (非常に不満)

Cory、Chicago

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Wry friendly staff and manager, but club level room had atrocious musty smell, clear black mold in the bathroom, and generally high humidity in the room.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Dear Cory, We thank you for taking the time to let us know about your experience which I'm convinced is below our standard. Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfil that expectation during your visit. The issues pertaining to cleanliness has been shared with our housekeeping leaders.We constantly endeavour to provide the best of services in line with the 5 star standards for all our guests and we are determined to take the necessary steps to prevent the issue from happening again in the future. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Robin

2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything about the stay was good. The breakfast spread was very good. The room was good.
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear Sir/ Madam,It was a pleasure to have you stay at the Le Meridien Kochi and we thank you for sharing your generous feedback.All of us at the hotel, take great pride in the service we provide and in looking after our guests. We are delighted to note that you were impressed by the hotel and our buffet spread. Your feedback inspires us to do even better.We look forward to welcoming you back to the resort.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Austin

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear Austin,Namaskaram from Le Meridien Kochi!Thank you for your rating. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to see you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Nimin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Had an awesome stay!
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear Nimin,Namaskaram from Le Meridien Kochi !Thank you for your kind words. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to seeing you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

8/10 (良い)

SUNIL KUMAR KANIYATH

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Neelima

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SARATH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Checking was easy. Room was clean and spotless. Restaurant food was amazing especially Chef Pillai’s restaurant.
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Harman

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Must try
It was amazing
2023 年 3 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Jacob

2023 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent
Amazing
2023 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dharma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good
2023 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

prime

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
They advertise standard accomodation is for 3 people. yet they charge additional for 3rd person!! Even tried justify that showing a webpage, where also, it said 3 person std occupancy at this hotel. Wont recommend at all.
2023 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Carlota Castells

10/10 (非常に良い)

Rajesh、Simi Valley

4/10 (不満)

rejith

2022 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

William

2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mathew

2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

VIPIN、toronto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Karthick

2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sarat

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good experience
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

alwin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great comfy family stay
We had great time.Room was good and service was excellent.Breakfast package was additional benefit
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

vimal

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good place, tidy and cozy, good value for money.
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Krishna

2022 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Kiron

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Sanjay、Jamshedpur

出張
良かった点 : 清潔度
Here they dont clean your room untill you tell them to. Likewise even the fitness centre is not cleaned and the used towels etc are not sent for washing/cleaning. They continue to lie there for days together (one day in my case)
2022 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Tigin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful landscape and child friendly amenities!
2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TIGIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a completely relaxing experience.
2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Philip

2022 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kenneth

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Neat, spacious and welcoming rooms, modern and clean amenities.
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 20 日)
Dear Kenneth, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

10/10 (非常に良い)

Shankar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Awesome experience
It was a truly relaxing two days at Le Meridien. Stay was great and same for the food. Had a wonderful experience overall. Thanks to the entire hotel staff.
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 6 日)
Dear Shankar, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

6/10 (普通)

Arti、Chicago

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel has a fabulous location, lush green gardens around it, a great breakfast buffet, and on the whole - a great ambience as you enter. The view from the room was wonderful. The rooms however are tired and mediocre. The doors, closets, chairs, bathroom finishes, furniture all need an update. The chair in my room had stains on it that discouraged one from using it. With such a great location and building it’s time they did something to improve the rooms.
2021 年 12 月に 4 泊滞在
Deepraj Mukherjeeからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 20 日)
Dear Arti, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It has come to my attention that the experience you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. I duly note all your points mentioned and have taken it up internally with the team to ensure the same is rectified for our future guests and your future stay. The experience you described is not characteristic of the level of service we strive to provide. We would make sincere efforts to prevent these issues from occurring in the future. Once again sincere apologies and I look forward to welcoming you to Le Méridien Kochi on your next visit with an assurance of better stay experience. Sincerely, Deepraj Mukherjee General Manager

10/10 (非常に良い)

Rathesh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Philipからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 12 日)
Dear Rathesh, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Kochi. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Philip Yeldhos Executive, Digital Marketing | Le Meridien Kochi