航空写真

ハイアット ジララ カンクン - 大人限定 - オールインクルーシブの口コミ

4.5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1827 件の口コミ中 1469 件が非常に良い" "
評価 8 - 1827 件の口コミ中 224 件が良い" "
評価 6 - 1827 件の口コミ中 71 件が普通" "
評価 4 - 1827 件の口コミ中 34 件が不満" "
評価 2 - 1827 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.8/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Ryu

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Ryu,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are delighted to see that you had an excellent experience and that we met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Wataru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ごはんが美味しかった。海の眺めも素晴らしかった
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Wataru,Thank you for your review. We're delighted to hear that you enjoyed the delicious food and the stunning view of the ocean at Hyatt Zilara Cancún. お客様の満足度が私たちの最優先事項であり、次回の素晴らしい滞在を心待ちにしています。Warm regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Daiki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Daiki,Hyatt Zilara Cancún thanks you for the perfect rating! We're thrilled to have exceeded your expectations. Hopefully, you'll come back and visit your home away from home again soon!Warm regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Taichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ハネムーンで利用
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Juliana, Social Media Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Taichi,Thank you for choosing Hyatt Zilara Cancún for your honeymoon! We are honored to have been a part of such a special occasion. We hope you had a wonderful and memorable experience during your stay.We appreciate your visit and wish you all the best in your journey together. We'd be honored to welcome you back soon!Warm regards,Juliana HernándezSocial Media ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋もビーチフロントにしてもらえてとても満足でした。何よりスタッフの心遣いが素晴らしかったです。 鉄板焼きが期待したほどの味でなかったのが残念ですが、 お寿司が美味しいのには驚きました。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Juliana, Social Media Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear HIROYUKI,Thank you for choosing to stay at Hyatt Zilara Cancún, we appreciate your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your beachfront room and that our staff provided attentive service during your stay.We're sorry to learn that our Hibachi experience did not meet your expectations, but we're delighted that you were pleasantly surprised by the deliciousness of the sushi. Your input is important to us, and we will share your comments with our culinary team for further improvement.Thank you for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of hosting you again for an even more delightful stay.Best regards,Juliana HernándezSocial Media ManagerHyatt Zilara Cancún

8/10 (良い)

HIROSHI

Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear HIROSHI,Thank you for taking the time to rate your recent experience with us. We appreciate your feedback and are glad to see that you had a positive overall experience. If there are any specific areas where we can improve and earn that fifth star next time, please don't hesitate to let us know. We value your support and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future at Hyatt Zilara Cancún!Best regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Hiroyuki

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Juliana, Social Media Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Thank you for choosing Hyatt Zilara Cancún and taking the time to leave a 5-star review! Safe travels and see you soon!

10/10 (非常に良い)

TOMOHIRO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
基本的にホテルから出る必要がない
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Juliana, Social Media Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear TOMOHIRO,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you found our resort to be a complete and satisfying experience. Our team works hard to create a memorable and immersive stay, and it's rewarding to know we've met your expectations. Should your travels bring you back to the area, we'd be honored to host you again.Best regards,Juliana HernándezSocial Media ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

FUMIYA

2023 年 10 月に 5 泊滞在
Juliana, Social Media Mgr. Hyatt Zilara Cancunからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear FUMIYA, on behalf of the staff and Management of Hyatt Zilara Cancun, we would like to thank you for taking the time to share a review of your experience with us. It was an absolute pleasure being your host during your recent getaway.

10/10 (非常に良い)

Satomi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Liliana Galeanaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear Satomi,Thank you very much for staying with us!

8/10 (良い)

kosuke

良かった点 : 清潔度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Dear kosuke, thank you very much for your rating!

8/10 (良い)

ATSUSHI

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019年10月以来の滞在であったか、昼食のレストランが減っていた事、スポーツBarの軽食も無くなった事が残念だった。
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Eduardo Rojasからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Dear Atsushi, thank you for sharing your comments with us, I truly regret we feel short on your expectations this occasion, be confident your feedback will be discussed with the F&B team to keep improving in our services and amenities for you.

4/10 (不満)

OKUDA

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
金庫のバッテリー上がり、水洗トイレの故障とせっかくの リゾートで時間をとられたのが残念でした。 ただ、日本人スタッフ方が良い対応頂き助かりました。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Eduardo Rojasからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Okuda, thank you for sharing your observations with us, I would like to offer our deepest apologies for these shortcomings and you can be confident we will work on them to avoid similar inconveniences in the future, above all I really appreciate your positive mentions to our Japanese associates that work very hard to assist you in very way possible. I truly hope you allow us the privilege of hosting you again very soon!

10/10 (非常に良い)

KAGEI

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Eduardo Rojasからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear Kagei, thank you for your rating!

10/10 (非常に良い)

Hidenori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レストランでの食事が美味しく、良かったです。ジムやルームサービスが充実しておりおススメです。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Zitlaly Méndeからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 27 日)
Dear Hidenori, thank you very much for your positive observations, it was ur pleasure to pamper you!

10/10 (非常に良い)

AKIMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
海外旅行は何度も経験していますが、今までで最高のホテルでした。 海外のホテルは、実際に行ってみると建物の老朽化や清潔度が気になったり、食事が美味しくないこともよくありました。 ですがこちらのホテルは、清潔感、食事、施設の充実度全て完璧でした。 また、日本人スタッフの方とLINEでやりとりできるサービスもありとても真摯に対応してくださいました。 高価ではありましたが、それ以上の価値があります。
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 13 日)
アキミ様この度は、ハイアットジラーラカンクンをご利用いただき誠にありがとうございます!お客様の貴重なお時間を当ホテルのレビューにお寄せいただき、スタッフ一同感謝申し上げます。お客様のフィードバックは、私たちスタッフチームにとって、とても貴重なモチベーションの源となります!私たちは、ご滞在中のお客様に最善のサポートができるよう常に方法を探しております。日本人コンシェルジュのラインでのお手伝いのように、すべてのお客様がご満足していただけますよう、これからも様々な形で努力してまいります。また、お客様の温かいコメントはコンシェルジュチームにシェアさせていただきます。近い将来に、お客様にまたお会いできる日を楽しみにしております!

10/10 (非常に良い)

MAKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ハネムーンである旨、事前に伝えているとお部屋にバラの飾り付け、シャンパン、チョコレートを用意していただきました。朝から晩まで毎日イベントがあるので、1週間滞在しましたが飽きることなく楽しめました。チップは含まれているとのことですが、皆んなチップは払っていました。また日本人コンシェルジュがいると聞いていましたが、滞在しているときにはおらず、日本語を話せる方はいらっしゃいましたが、予約はコンシェルジュが担当しないようで英語での対応になりました。人気の鉄板焼きは予約必須です。とにかく最高でまた行きたいと思えるホテルです。
2023 年 4 月に 6 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
またぜひ来てくださいませ.

10/10 (非常に良い)

NISHI

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 27 日)
Dear Nishi, thank you for your visit!

10/10 (非常に良い)

YOKO

2023 年 4 月に 3 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Yoko, thank you for your rating!

10/10 (非常に良い)

YOSHIHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが皆さん親切でした。
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
遊びにきて頂き誠にありがとうございます。

8/10 (良い)

AI

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
Dear Al, thank you very much for your rating!

8/10 (良い)

NORITO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

AYAKA

2022 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hirofumi

2022 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUKARI

2022 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TETSUYA

2022 年 9 月に 3 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 22 日)
Thank you for your rating!

10/10 (非常に良い)

Megumi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レストランが沢山あってどこも美味しく、また部屋が広くてゴージャスでとても快適でした。アクティビティも色々参加でき、よかったです。
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 8 日)
めぐみ様、レビューを共有していただきありがとうございます! またのお越しをお待ちしております

10/10 (非常に良い)

Runa

2022 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
まず着いて、ホテルの豪華さにびっくりしました。高い吹き抜けの天井の明るいフロントに圧倒されます。 オールインクルーシブルでしたので、好きなものを好きなだけ食べたり飲んだらできてよかったです。車椅子の主人でしたが、スタッフの方々が優しくすぐに来てドアを開けてくださったり、登り道は押してくださったりして助かりました。全てバリアフリーで、ホテル建物前面のカリブ海を臨む広々としたプールの外にも出られるようになっていました。 お部屋からのカリブ海を望む素晴らしい風景は、サンライズ、サンセットも綺麗でした。 レストラン、ルームサービスに至るまで、食事も美味しく、何回も利用している友人のオススメでもありました。 大人のオシャレな雰囲気で、癒されに行くのにはぴったりかと思います。
2022 年 6 月に 4 泊滞在
Zitlaly Mendezからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 24 日)
ご滞在ありがとうございました!

10/10 (非常に良い)

Yoshitoshi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビーチベッドが使えなかった。 ルームサービスの電話が使えなかった。
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Zitlaly Méndezからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 2 日)
フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。今後も皆様をお迎えできることを光栄に思います。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 3 泊滞在
Zitlaly Mendezからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 7 日)
Thank you for your rating!

10/10 (非常に良い)

Marie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brian

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
As soon as we checked in, several members of the staff (front desk, porter, etc) told us "welcome home". At first I'd thought this was kind of cheesy. However, throughout our stay I can honestly say that we'd NEVER felt like we were being treated as customers, we felt like welcomed guests on every level. The food was phenomenal, every single member of the staff was kind, courteous, and attentive, the facilities were beautiful. The entire experience from check-in to check-out was so much better than we had expected. We will be visiting Cancun again and there is absolutely no other venue beyond the Hyatt Zilara that we'll be considering for our home away from home!! We cannot compliment nor thank the staff enough!
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Benjamin

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ryan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Hyatt Zilara Cancun is beautiful and relaxing with great food, drinks, and staff!
2024 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Albert

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Can’t be better Super Love it Have a great time there Food incrible Thanks
2024 年 4 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Neerav

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
-
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alvin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great resort. Great staff.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Mark

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was excellent. The food was good but was a little disappointed with Maria Maria. The property needs a better Mexican food Restaurant. The high pressure sales at check in was annoying. My wife left her purse on a chair for ten minutes and the staff picked it up and returned it for us and we appreciated that. They did however take everything out and didn’t put everything back in it. We were missing our parking pass and room key out of it. The bathroom water does have a smell to it so we opted out of using the hot tub. Over all a very nice property.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is an excellent and beautiful property. The staff and service are exceptional.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

manabu、Richmond

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
My stay was fine until the second day, but after that the replenishment of amenities was not perfect, and some amenities were never replenished after that? It was very disappointing. However, the staff member (waiter?) Catalino Reyes who brought drinks and food to the cabana was very considerate with drinks, food, and other things, so I was able to spend a very meaningful time, and I booked a cabana again the next day and spent the whole day there♪ I will definitely come to Catalino again.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Arthur

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall, I like the resort and enjoyed my stay very much. Staff was friendly and very helpful. The only complaint I have is I believe the resort was a bit understaffed and service was not as responsive as I am used to. The service we received was great.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

gail a

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The food was great. The staff was very helpful attentive and friendly. Beach was beautiful. Everything was very clean. WE WILL DEFINETELY COME BACK AGAIN!
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tona Nichole

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved our swim up room! Staff were very nice. Concierge service is very prompt.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was amazing! Everything you want in an Adults only all inclusive
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Liuvania

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maricela La o

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Adam

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent customer service!
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Adam,Thank you for your kind words about Hyatt Zilara Cancún's customer service! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing exceptional service is our top priority, and we're glad that all associates' efforts made a positive impact during your stay.We look forward to welcoming you back for another great stay at Hyatt Zilara Cancún. If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please let us know.Warm regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Moonjeong

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Their service was great. They have lots of things to do every hour. And delicious food and drink as well. For relax and chill , perfect place.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Moonjeong,Thank you for taking the time to share your experience at Hyatt Zilara Cancún. We're thrilled to hear that you enjoyed the great service, the variety of activities available throughout the day, and the delicious food and drinks offered.Creating a perfect place for relaxation and chill is what we aim for, and we're delighted that you found the resort to be just that. We look forward to welcoming you back for another relaxing stay.If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún

10/10 (非常に良い)

Jonathan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Juliana, Community Mgr. Hyatt Zilara Cancúnからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Jonathan,Thank you for choosing Hyatt Zilara Cancún for your recent stay. Wow, thank you for the fantastic rating! We're thrilled that you enjoyed your time at the resort. We hope to welcome you back again soon!Best regards,Juliana HernándezCommunity ManagerHyatt Zilara Cancún