屋外プール、サンラウンジャー

テン エカマイ スイーツ バイ アスピラの口コミ

3 out of 5
テン エカマイ スイーツ バイ アスピラ
33/39 Ekamai Soi 10, Sukhumvit 63 Road, Klongton-nua, Wattana, Bangkok

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 140 件の口コミ中 47 件が非常に良い" "
評価 8 - 140 件の口コミ中 59 件が良い" "
評価 6 - 140 件の口コミ中 22 件が普通" "
評価 4 - 140 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 140 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
エカマイドンキモールに徒歩圏内で便利でした
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Jirawan Y.からの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 3 日)
Thank you for a valued time to sharing us experience from recent stay that helping us to encourage staff and improve service for guest satisfaction onward We extremely welcoming you in the nearest future Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
部屋は広くアパートメントなので快適に過ごせた。しかし受付の人のクウォリティが人によってまちまち。きっちりアテンドしてくれる人もいればまったくやる気なしのような人もいてこれは残念。エカマイのBTSからは遠いためトゥクトゥクのサービスがあるが、時間はルーズすぎる。部屋の快適性を差し引いても総合的には評価は低いですね。車を持ってる人には良いかも。旅行者の短期滞在には不向きですね。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Sir, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback to pass this info and improve our service for guest satisfactions onward We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan Y. Area General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 3 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 1 泊滞在
TEN EKAMAI TEAMからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 21 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 (良い)

Asia Traveller、ホーチミン

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセスの悪さがやはり気になるかも
1泊だけの利用でした。 本当に良いサービスアパートメントだと思います。 ただアクセスの悪さはどうしようもないかと。 雨季に入ったバンコクでしたが、空港に行きたくてもタクシーが来ない。 ホテル専用のトゥクトゥクがあってもBTSの駅しか行かないの一点張り。 タクシー探してくれる素振りもなく次は無いですね。
2018 年 4 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 17 日)
Dear Sir, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback and passed this info to our team improve for more services to satisfy our guests onward We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

いわゆるサービスアパートです。
夜遅くにホテルに到着したら、フロントに従業員がいなくて、警備員にチェックイン作業をしてもらった。(事前に遅れる旨電話を入れたが、警備員に対応させるとは聞いていたので、驚きはしなかったが、そういうものかと思った。) 部屋の中はきれいに掃除されていたが、難点を挙げるとすれば、室内用スリッパはなく、タオルはバスタオルしかなく、ディッシュペーパーも置いていなかった。 1階に置いてある無料サービスのコーヒーマシンは甘いものしかなかったので、無糖のものがあるとありがたかった。 早朝のチェックアウト時も警備員一人のみ。空港までのタクシーを前日に手配してもらったが、時間通りにタクシーが来ず、少しイライラした。 単に寝るだけ、シャワーを浴びるだけの為に泊まるには、まったく問題ない。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 26 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback, please be informed that our reception is operating at 07:00 – 23:00hrs which has clearly noted to the guests on the website and our Security Guard is 24 hours standby if any urgent help for guest convenience We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
値段通りのホテル!
価格が手ごろなのでこのホテルを選びました。エカマイは良く知っていましたが、BTS駅からはかなり距離があります。朝夕の渋滞がひどく往生しました。またホテル前のソイは道幅がない割に車が多くすれすれで危ないおもいをしました。客室は結構広く、良かったのですが、メンテナンスは行き届いていません。プールの椅子が全部壊れていて修理されていませんでした。残念です。
2017 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

S.A、Atlanta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Had hard times going out evening due to lack of transportation and horrible traffic
2017 年 6 月に 6 泊滞在
Ten Ekamaiからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 19 日)
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience about the transportation. Hotel Shuttle is scheduled to depart every 30 minutes from hotel to BTS Ekamai station for guest convenience but traffic could cause the delay sometimes.

8/10 (良い)

Tadashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
車で移動してるため駅から遠くて問題ない。プールは少し小さい
2017 年 6 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
長期滞在に快適なホテル
一週間宿泊しました。新しいホテルで部屋は快適でした。キッチン付き、食器とフライパンがあります。シャワーと浴槽があります。WIFIは滞在中に修理を行ったようで、速くなりました。8Fにジムがあります。ロケーションは地図の通り、エカマイ駅から歩くと20分から30分ぐらいかかります。迷いません。ホテルのすぐ近くにはコンビニはないです。エカマイ通り(大きな通り)を北に上るとセブンイレブンがあります。エカマイ通りを南に下ると「BigC」というスーパーがあります。「J Avenue」まで歩いて20分から30分ぐらいです。スタッフは親切で、テキパキと対応してくれます。掃除の女性は笑顔で感じが良いです。また泊まります。
Thank you very much for your review!! Looking forward to your next visit!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Hirano、日本 東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
BTSエカマエから少し遠いですが
年末年始で利用しました。BTSエカマエまではちょっと距離ありますが、バイタクやタクシーはすぐ捕まります。 朝〜夜中はフロントがいないので翌日早朝にチェックアウトの場合などは事前にタクシーの手配などをしておくことをオススメします。 客室はできたばかりということもあり清潔です。洗濯機はある部屋とない部屋があるので、必要な方は事前に確認したほうがよいと思います。 館内は全面禁煙ですがバルコニーに灰皿があるので、バルコニーでは吸っても大丈夫?なのかなと思います。 シャワーの出はやや弱いと感じました。 ソイの入り口にヘルスランドというバンコク内で何店か展開しているマッサージ屋さんがあります。 場所柄、ディスコ、コヨーテクラブ、飲み屋が多い地域ですので夜中は賑わっていますが通りの奥に位置する為、部屋はとても静かです。 総合的には立地以外は満足です。 値段も安いのでリピーターの方で、ゆっくり滞在したい方は良いホテルだと思います。

8/10 (良い)

Key、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパの良い綺麗なホテル
場所が辺鄙なこと以外、全く問題ない。最寄り駅のエカマイ迄の送りが有るのでホテルへの帰りだけが困る。バイクタクシーは有るが。いずれにせよ大変にコスパの良いgood hotelと言えます。新築だけに部屋は綺麗だし、湯船がよろしい。お隣のトンローの繁華街が意外に近く こちらにはレストランも沢山、グランドセントラルホテルには日本式温泉も有ります。

10/10 (非常に良い)

Atsu、HCMC

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay many time Cz cozy
Every time I stay in BKK, I always stay here. Good location allow us to go spa, restaurant, bar, Big C, Thonglor , and many...Actually BTS is bit far but its acceptable.

8/10 (良い)

Kimiyasu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
綺麗で広い部屋
この値段でこの部屋の広さ、清潔さはとてもリーズナブル。ただエカマイの通りからはかなり離れており歩くには遠いです。タクシーやバイタクもたくさん通るわけではなく、早朝深夜はトゥクトゥクサービスもないので、 移動は不便です。エカマイの通りまでのトゥクトゥクサービスを24時間にしてもらえれば言うことなしです。

6/10 (普通)

Akira

良かった点 : 清潔度
メンテナンス不足
バスルームの戸が閉まらない。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
テン エカマイ スイーツ バイ アスピラ に関しての意見
従業員に関しては、優しく対応してくれて非常に好感が持てました。 客室に関しては、清潔に保たれていて非常に綺麗でした。 エアコンのリモコンの電池が切れていたの、他の物と交換したので、あらかじめ確認して頂けるとありがたいです。 若干、ドア等の立てつけが悪く、ドアが締まりにくい状況がありました。

10/10 (非常に良い)

Eunkyung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キッチンとベランダがついてる綺麗なホテル
ちょっと分かりづらい場所にあるので最初探すのが大変。周りにタクシーがあまり来ないので朝一とか夜遅くはコールタクシーが便利。 またホテルで朝10時〜夜10時までは駅近くまでシャトルバスを運行するので便利。 部屋はとても綺麗でキッチンとベランダがついてるので長く滞在する時に便利。 またBig Cの大きいスーパーマーケットもあるので帰りのお土産買う時に便利です。 移動はほとんどタクシーかUberが便利です。 ちょっとした洗濯はベランダの外付けクーラのファンですぐ乾きます。 以外と便利!w ここ歯ブラシはなかったので持って行くか買うように〜wifiも微妙だったけど300パーツ(約1000円)のシムで7日使い放題なのであまり必要性はなかったんですが。

10/10 (非常に良い)

Atsu、tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
Very cozy room. Ekamai is very comfortable area. There are lots of food restaurant around this hotel.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
清潔
wifiは繋がりにくい

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
新しいホテル
新しいホテルで、まだ、ところどころの部屋が工事中でした。 部屋は綺麗です。 Wifiが弱く使えない日があった。
Aohからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 9 日)
Dear Valued guest On behalf of the Management and our staff of Ten Ekamai Suites Serviced Apartment, I would like to thank you for your valued patronage and for taking the time to write a review. I regret to read the feedback from your review and we sincerely apologise for the inconvenience you experienced during staying with us. I have address the incidents happened to the Wifi access on that day the we need to reset the system after the electricity problem on the Ekamai Road and we had to wait MEA (Metropolitan Electricity Authority) to resolve. Regarding to there was a room is under repairing and may have some noisy work, we are sorry and please accept our apology. I would like to inform you that there is no rooms right now in the building are under construction. We do hope to demonstrate improvements that will be made by having the opportunity to welcoming you again. Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

Sajjayarn、Bangkok

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean room, convenient transportation, close to night attractions Convenient parking
2020 年 10 月に 2 泊滞在
Jirawan Y.からの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 30 日)
Dear Khun Sajjayarn , Thank you for a valued time to sharing us the score. We appreciated for your kind feedback Best regards, Jirawan Y.

10/10 (非常に良い)

Pingpong、Bangkok

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice place and near in town easy to travel convenient parking
2020 年 10 月に 2 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 8 日)
Dear Khun Pingpong, Thank you for a valued time to sharing us review to encourage staff We look forward to welcoming you to stay with us in the nearest future Best regards,

8/10 (良い)

NAMCHUL

出張, 家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Jirawan Y.からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Namchul, Thank you for your valued time to sharing us your score from recent stay. We appreciate your kind feedback Best regards,

10/10 (非常に良い)

Chiang

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Jirawan Y.からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Chiang , Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback with the highest score and alert team to improve service for guest satisfactions onward. We look forward to welcoming you back in the nearest future Best regards, Jirawan Y. Area General Manager

10/10 (非常に良い)

Edwin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It’s great
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Jirawan Y.からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 21 日)
Dear Mr. Edwin, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay with the excellent score. We try our best to improve and accommodate to satisfy our guests and more enjoyable during stay with us. We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan Y. Area General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
The room and set-up was clean and inviting. However, we booked Friday, Sept 13 - Thurs, Sept 19th and ended up checking out on Monday, Sept 16th due to no hot water, internet not working and only 1 room key. Every day we discussed these concerns with the front desk and they stated their maintenance person was gone for the week. In the end we were refunded for 1 night when I wish we would have been refunded for 3.
2019 年 9 月に 6 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we sadly to hear that your recent stay was dissatisfied and apologize on this matter that caused you since our staff was offered you to change the new according to your concerned complaints but the guest was early checked-out without notice. We offered to refund 1 night even the booking was non-refundable Best regards, Jirawan Y. Area General Manager

8/10 (良い)

Waraporn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 15 日)
Dear Khun Waraporn, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for the score response We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

Sean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Conveniently located in a very fun neighborhood with lots of great food and entertainment nearby. Picked by my son who knows Bangkok very well. Spacious room. Excellent location. WiFI worked well.
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 21 日)
Dear Mr. Sean, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback to pass this info and improve our service for guest satisfactions We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Vole d argent en espece
TRES MAUVAISE EXPÉRIENCE, j ai été victime de vol d argent en espèces dans ma chambre apres que une femme de menage passe pour laver la chambre sans ma demande préalable, on ma donc invité a porter plainte , je revien avec le papier pour regarder les camera et puis comme par hazard elle ne fonctionne pas a mon etage BRAVO. Aucun effort est fait du côté de l hotel. Au final je repart bredouille, et a la fin on me di il manque une cuillère dans la chambre je leur ai di qu il peuve verifier mes bagage il trouveront peut etre cet cuillere . Donc voila je DÉCONSEILLE FORTEMENT CET HOTEL .
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Dear Mr. Mr. Rahab Said, We thank you for your kind feedback, as we have discussed with the guest after investigation with a housekeeper staff that she was cleaned up the room as per roles on 8th June 2019 at 13:00hrs and manager was clearly informed regarding our operation procedures during the day the guest also have girlfriend relatives in room and the valued things which generally have to keep it safe in the safety deposit box that we provide in room, we also have the permanent staff working over a year which never get the issue about valued things in room losing. Thank you for your kind understanding and cooperation Best regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 21 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 29 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback to pass this info and improve our service for guest satisfactions onward We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I love this place and I’ve stayed 3times , once a year . Clean , good service , easy for dinning out .
2019 年 5 月に 6 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback to pass this info and improve our service for guest satisfactions onward We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The first room I stayed in was infested with flying ants, when I asked to move they said there were no rooms available, as soon as I asked them to refund me as it was impossible for me to sleep in a ant infested room they managed to find me a room. The second room was clean but when I closed the door into the bedroom it locked, reception had no key to get back into the bedroom so had to actually break the door down which took over 1 hour and I was running late now by the point. Not very helpful!!!
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we sadly to hear that your recent stay were dissatisfied which we apologize for any inconvenience caused and we surely to pass this info to improve our service for guest satisfactions onward Best regards, Jirawan, Area General Manager

6/10 (普通)

SAVITTA

2019 年 5 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Savitta, Thank you for a valued time to sharing us the scores from your recent stay We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Uraiphanからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 21 日)
Thank you for sharing us experience from recent stay, we appreciate for your kind feedback and ready to improve our service for guest satisfactions We look forward to welcome you to stay with us in the nearest future.

6/10 (普通)

Maria

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Fredag location but pure service and overall cleaness of the hotel. Towers and bedlinen not changed for 3 days. Reception services is poor in both general service and basic english.
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear Ms. Maria, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback and passed this info to the team Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

Ingrid

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic value for what it is
No frills, clean and simple. What you see is what you get. In the lobby: Nice staff, mostly used for check-in and check-out. There is a van that will take you to local neighborhood areas In the room: Clean bathrooms bedroom and living room. Decor is a bit dated, but I wasn’t looking for the Hilton
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Ingrid, Our most appreciate for your kind patronage and valued time to sharing us your recent stay that we can pass this info to the team We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Ten Ekamai by Aspira

8/10 (良い)

RT

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room & amenities were fine but it wasn’t as clean as it could be (eg. Hair throughout kitchen & bathroom). Receptiin staff not very friendly or helpful.
2019 年 1 月に 5 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 4 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us your feedback, we have passed this important info to the staff and ensure all are prepare well for the guests accordingly. We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan Yodsanga Area General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 12 月に 8 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 7 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, we appreciate for your kind feedback We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
everything is good expect the internet really poor
good area nice room
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Uraiphanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 8 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

Ferdinand

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Uraiphanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 8 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

Changle

良かった点 : スタッフとサービス
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Changle, Thank you for a valued time to sharing us the scores We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

SAJEE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Sajee, Thank you for a valued time to sharing us the scores We look forward to welcome you back in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager

8/10 (良い)

Wai Leung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear Wai Leung on, Thank you for your kind feedback. Best regards,

8/10 (良い)

GYU GAB

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
performance by price is very nice
clean but location is not good. performance by price is very nice
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 29 日)
Dear Gyu Gab, Thank you for a valued time to sharing us experience from your recent stay, our most appreciate to forward your kind feedback to the team We are looking forward to welcome you in the nearest future Best regards, Jirawan, Area General Manager Bangkok

8/10 (良い)

P、stavanger

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Ok hotell, kunne tenkt å booke igjen her.
Ok hotell, litt langt vekke fra kjernen men for min del så passe det utmerket. ansette som jobber på hoteller, burde forstå og snakke basic engelsk - Stort kjøleskap, med fryser +++ Gamelt gulv på soverommet/slitt - Stort bad, både dusj og badekar ++ 2 Tv med masse kanaler + Veldig hyggelig rengjørings damer +
2018 年 7 月に 7 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 6 日)
Dear Sir/Madam, Thank you for a valued time to sharing us experience from recent stay, we have received your comment to distribute team and try our best to improve our services and satisfy our guests as per standard basis. Best regards, Jirawan

10/10 (非常に良い)

PATSAKORN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ชอบมากกกก
ห้องพักสะอาด ประทับใจ มาก
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Jirawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 7 日)
เรียนคุณ Patsakorn, ทางฝ่ายทีมปฏิบัติการขอขอบพระคุณลูกค้าเป็นอย่างยิ่ง สำหรับการสละเวลาของท่านในการแสดงความคิดเห็นเพื่อการปรับปรุงแก้ไขต่อไปให้ดียิ่งขึ้น ตลอดจนเป็นกำลังใจให้กับ พนักงานต่อไป ขอบพระคุณค่ะ ขอแสดงความนับถือ, จิระวรรณ ยอดสง่า ผู้จัดการ