屋内プール

ルネッサンス バンコク ラチャプラソン ホテルの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 569 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 347 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 54 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 24 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

WINKRENE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Dear Winkrene,Thank you for rating us. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Dear Guest,Thank you for the 10/10 rating. It really means to us. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

8/10 (良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
朝食が種類が多くて美味しかったです。 ツインをエキストラベットを入れて頂いて3人で使用したのですが、タオルやアメニティが足りなくて、何度かお電話で持って来て頂きました。 最初から3人で予約していたので、準備して頂いていたらよりよかったのになぁと思います。
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the review. We are happy to read that you love our breakfast. However, we are sorry to hear that the amenities in the room were not well arranged for 3 persons. We have already informed the team to be more aware of it. We do apologize for the inconvenience.Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was so so
Good location by service not so good. Breakfast not so good compared to other hotels nearby.
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
Thanks for staying with us in August and for the constructive review. We ensure the improvement in terms of service and breakfast and we are ready to welcome you again.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Power shortage
Power shortage for an entire half day but no discount on the rate. They had a refreshment area with some drinks to compensate but when I went there, the power was also out there…
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
We would like to apologize for the inconvenience caused and appreciate you understood the situation on that day due to the annually electricity maintenance.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に満足しています。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Guest, We are so pleased to know that we have met your expectation during your visit to our hotel. We hope to be able to welcoming you back again soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations

10/10 (非常に良い)

MIN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい!
お洒落でロケーション抜群。どこに行くにも便利で、朝食は他泊まったホテルと比べても1番おいしいし、スタッフ対応もお見事。 チェックインした日に外出から戻ってみたら、エアコンからの水漏れで床が水浸しになっていましたが、すぐに他の部屋に変えてくれて、新しい部屋に移してからもスタッフの方々が問題がないか、気を配ってくれまささた。また、お詫びにと空港までのリムジン車両を出してくれてとても楽に空港までの移動ができました。 一緒に旅行した母親もこのホテルが1番良かったと言っています。またバンコクを訪れる際にはまたここに泊まりたいと思います。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear MIN, Thank you staying with us. We are pleased to hear that you think our breakfast is the best of all the hotels you stayed at. We are happy that we are able to remedy the problem you experience. We hope to have you and your mother back to see us again soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen

10/10 (非常に良い)

Naoki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な宿泊でした
非常にサービスも良く立地も便利で快適な宿泊でした。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Naoki, Thank you for your time to review us. We are please to hear that you like our location and the service was to your expectation. We look forward to having you back with us again soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for take the time to review our hotel. We hope to be able to welcoming you again. Sincerely, Ek Wongleecharoen

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for taking your time to rate us. We are glad to see that your enjoy your stay with us. We hope to be able to welcoming you back again. Sincerely, Ek Wongleecharoen

8/10 (良い)

IZU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントのスタッフの皆さんは明るく親切で気持ちよく滞在できました。電車の駅にも近く非常に便利な場所にあり、観光するのに便利でした。また利用したいです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear IZU, Thank you for the excellent comments regarding your visit to Renaissance Bangkok. Our associates are passionate about providing a tailored, enriching experience for each of our guests, so we are delighted to know how much you enjoyed your time with us. We will share your kind words with the team and thank them personally for their excellent service. Thank you again for choosing us, and we hope to see you again soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for staying at Renaissance Bangkok and we appreciate your rating. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations

10/10 (非常に良い)

Jessy、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方達の愛想がとても良かった!素晴らしい滞在が出来ました。感謝しています!プールも外の景色が見れて良かったです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Jessy, Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay with us. It is great to see that you enjoyed your time here, especially our rooftop pool. We do hope to welcome you back in the near future. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔感があり立地も良い スタッフさんのサービスも良い また泊まりたいと思えるホテルでした
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent visit at Renaissance Bangkok. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you truly enjoyed every aspect of your stay with us. I will happily share your kind words with the entire team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Renaissance Bangkok in the nearest future. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for staying and rating us. We hope to welcoming you back soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

8/10 (良い)

RICKY、愛知県

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
立地条件が非常に良く、とても便利でした。 朝食は、種類が豊富でとても美味しかったです。 片言ですが、1人日本語の話せるスタッフの方がいたので、とても助かりました。その他のスタッフの方々もとても親切でした。 お部屋も毎日綺麗に掃除をしてくれ、特に不満はありませんが、トイレの便座に座ってガラス扉を閉めようとすると、便座と扉との距離が狭過ぎて、閉めづらかった事が少し大変でした。あとウォシュレットがあると尚良いと思います。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear RICKY, Thank you for making Renaissance Bangkok a part of your trip. We appreciate the kind remarks as we are always striving to provide each guest with a distinctive experience so they can leave richer than when they arrived. It was a pleasure welcoming you to our hotel, and we hope you will come back to see us soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

8/10 (良い)

HISAYOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear HISAYOSHI, We are glad that you choose to stay with Renaissance Bangkok. Thank you for your comments, and we look forward to seeing you on your next trip to Bangkok. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel. It was a pleasure to welcome you and thank you so much for choosing Renaissance Bangkok. We hope to welcoming you back again soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

10/10 (非常に良い)

Miyu、Tokyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is very convenient place! Easy to go every where
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Dear Miyu, It was our pleasure welcoming you to Renaissance Bangkok. We are delighted to have met your expectations with our service. Our superior location in the heart of the city, close to many attractions, offers our guests a retreat to explore the city or conducting business. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you again. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは清潔で,繁華街の近くでしたが少し道から入った場所にあり静かでした。ホテルスタッフは、皆親切でホスピタリティのあるホテルでした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, Thank you so much for your wonderful feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and our location in the heart of the city. We look forward to your next visit to Renaissance Bangkok very soon. Sincerely, Ek Wongleecharoen Director of Operations Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
We appreciate your recent stay and would have loved to hear in which area we could have improved.

10/10 (非常に良い)

KOUZABUROU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Thank you for your recent stay and the great rating

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地もよく、概ね満足でした。 1つだけ、チェックインした際に前の人のゴミが残っていた所だけで後は、問題なく過ごせました。 風呂の排水などもちゃんとしてていい。 コンプリメンタリーの水があればなおよしだったけど。 そこは、歯磨き用に自分で買いました。 駅から見えるし、方向音痴の私でも迷わないっ!
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Thank you for your recent stay and the great rating

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベーター使用時に、カードキーを使うのですが反応せず、エレベーターの中に閉じ込められてしまいました。 しばらくしてSPA階に呼ばれ出ることが出来、カードキーを交換してもらったら利用出来ましたが、英語もろくに話せない私たちはとても怖かったです。 それを除けばスタッフの方々親切ですし、駅近なのでとても便利でした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
We are sorry to hear that you had challenges during your stay and will work on better communicating how the elevators and key cards are working.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
値段成の設備サービス対応だと思う ロケーションも悪くないし
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Thank you very much for your stay and review. We would have loved to hear in which areas we could have improved.

8/10 (良い)

yoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地は、最高。
ヘヤーブラシがないのは困りますね。 あれだけのホテルなので、ウェルカムフルーツやドリンクあっても良いのではと思います。 立地はとても良いです。このホテルを選ぶのは立地。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Thank you very much for your recent stay and feedback

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフの方々が良く 大変たすかりました。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for the great feedback and rating

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビューバスをハシはじめ窓が多くとても明るく開放的で快適な部屋でした。 サイアムの中心にありとても便利です、また、予約したいです。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you very much for your stay and great feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所も便利、サービスも親切。食べていない朝食がチャージされるミスがホテル側にあったが、全体としては満足。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Lars Kerfinからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Thank you for the great rating and compliments

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
found small lezard in room Reception staff and bell boy is terrible
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
We are sorry to hear that you didn't enjoy the service provided by our team and would have loved to hear details what caused this impression.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントの方も大変親切で、チェックインもスムーズでした。ラウンジのドリンク、料理も満足でした。朝食も素晴らしい! 気になった点は、3名宿泊だったのにアメニティ類が2名分だけだったことと、ラウンジの利用時間(飲食できる時間)が短かかったことです。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Thank you for your stay and the provided feedback. Our sincere apology that the initial setup for the room was only for 2 people. I hope you mentioned this to the Front Desk so that we could have this fixed straight away. Our Club Lounge serves free drinks for 2 hrs in the late afternoon, so I assume that you must have missed the beginning of it.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
BTS駅からホテルへは直結ビル脇の駐車場を通行するため、ホテル入り口の高級感や宿泊へのわくわく感が出ない。 その為第一印象では大丈夫かなこの5星はと思えてしまうのがが残念です。
2019 年 9 月に 7 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Thank you very much for your recent stay and candid feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Thank you very much for your recent stay and great rating

8/10 (良い)

xxxx

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が抜群に良かったです。周りにはショッピングモールがたくさんあり、市場にもマッサージにも歩いて行けます。利用はしませんでしたが、駅にも直結していてたくさんの人が利用していました。 コンビニやドラッグストアも近くて何も困りません。朝はルンピニ公園まで運動がてら歩いて朝ごはんを食べに行きました! お部屋は清潔にされていて、何より広かったことがとても良かったです。 2名での宿泊でしたが、バスローブが一つだけだったのが残念です。 シャンプーリンスとボディソープは初日小さいボトル1つずつでしたが、2日目にはさらに2つずつ補充されていました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Thank you very much for your feedback and comments. We hope being able to welcome you back again soon.

6/10 (普通)

Seiichi

ロケは良いが。。。。
ホテルのロケーシヨンは最適のため、予約した。設備は最高だった。朝食もおいしい。問題は、部屋から物を盗まれた。マネジャーに文句を言って、すぐに対応した。盗まれた物は奇跡的に「表した」。別の問題は、お風呂室にタバコの匂いがあった。禁煙の部屋を予約したのに、ビックリ!また泊まるつもりはない。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
We appreciate your candid feedback. We are glad to hear that your missing item could be found. Please rest assured that we take the request for non smoking rooms very serious and all our nonsmoking rooms are inspected daily before being released.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブラウンジのKOKOさんのサービスがとても行き届いて良かったです
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Thank you very much for the compliments to Koko, which we will certainly pass on

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
the rooms are outdated but
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Thank you very much for your recent stay and the provided feedback.

8/10 (良い)

M、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフはみな親切でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Thank you for your stay and compliments for the team.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋もきれいだったしスタッフも親切で気が利いていた また利用したいです
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Rojana Pongpairojからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
We appreciated you taking time to share with us your experience while at our hotel. Thank you for your positive comments and look forward to welcome you back very soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルの最大の利点は立地です。次はクラブラウンジの使い勝手とそこにいるスタッフのサービスですね。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Thank you for the great feedback. We are glad to hear that you enjoyed our location, Club Lounge and service that much.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
エアコンの温度調整〔低温のまま〕ができず。 係員が部屋に来て、修理するも、改善せず。 結局、夜10時に部屋を移動することになりました。 明らかに、エアコンの設定ボタンが壊れているのに、その部屋を客にあてがことは、日本のホテルではありえないなと思いました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Tuからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 12 日)
Thank you for your valuable feed back. We have been respecting you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 5 日)
We appreciate your recent stay and the great rating.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食がとにかく美味しいです。 不満箇所はありませんでした。 強いて言えばウォシュレットがあれば完璧です。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Thank you for the great feedback about our breakfast and your overall stay.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The facility is good.
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Thank you for the feedback... very curious what would have been necessary to change to get a full rating though... maybe next time.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックアウト後にもラウンジでくつろぐことが出来、大変助かりました。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 10 日)
Thank you very much for your recent stay and the positive comments.

6/10 (普通)

Tosh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
最初はコネクティングルームだったのでドアの隙間から隣の物音が漏れてきて結構うるさかった。夜中に帰って来て、大きな声で話す声がよく聞こえて眠れなかった。部屋の変更をお願いしたところ、スタッフの方が即座に対応してくれてその後は快適でした。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Tosh, We are sorry to hear that your comfort has been disturbed by a noisy neighbor and would certainly like to apologize for this. We are nevertheless glad to hear that our team was able to assist you to solve the problem.

10/10 (非常に良い)

TAKA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
館内は清潔で、スタッフも非常に礼儀正しい!
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Tuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Thank you very much for your feedback

10/10 (非常に良い)

EIICHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブフロアでの宿泊で、ラウンジは色々と助かりました。 大変気に入りましたので、また利用します。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Thank you for the great feedback and we look forward welcoming you again to our Club Lounge and hotel.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 2 日)
Thank you very much for your review. We would have loved to hear where we could have improved in order to receive a full rating from you.

8/10 (良い)

okamura

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
いつも必ず泊まります。もう3回利用しております。 全て申し分ございません。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
We appreciate your repeated stays, but would have certainly hoped for a full 5 star rating. Maybe during any of your next stays.