Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the review. We are happy to read that you love our breakfast. However, we are sorry to hear that the amenities in the room were not well arranged for 3 persons. We have already informed the team to be more aware of it. We do apologize for the inconvenience.Kind regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2022 年 8 月 19 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was so so
Good location by service not so good. Breakfast not so good compared to other hotels nearby.
宿泊されたお客様
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
Thanks for staying with us in August and for the constructive review. We ensure the improvement in terms of service and breakfast and we are ready to welcome you again.
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2022 年 8 月 16 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Power shortage
Power shortage for an entire half day but no discount on the rate. They had a refreshment area with some drinks to compensate but when I went there, the power was also out there…
宿泊されたお客様
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Kate Thanida / Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
We would like to apologize for the inconvenience caused and appreciate you understood the situation on that day due to the annually electricity maintenance.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 2 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に満足しています。
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Guest,
We are so pleased to know that we have met your expectation during your visit to our hotel. We hope to be able to welcoming you back again soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear MIN,
Thank you staying with us. We are pleased to hear that you think our breakfast is the best of all the hotels you stayed at. We are happy that we are able to remedy the problem you experience. We hope to have you and your mother back to see us again soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
10/10 (非常に良い)
Naoki
出張
2020 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な宿泊でした
非常にサービスも良く立地も便利で快適な宿泊でした。
Naoki
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Naoki,
Thank you for your time to review us. We are please to hear that you like our location and the service was to your expectation. We look forward to having you back with us again soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Guest,
Thank you for take the time to review our hotel. We hope to be able to welcoming you again.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ek Wongleecharoen, Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 2 日)
Dear Guest,
Thank you for taking your time to rate us. We are glad to see that your enjoy your stay with us. We hope to be able to welcoming you back again.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Dear IZU,
Thank you for the excellent comments regarding your visit to Renaissance Bangkok. Our associates are passionate about providing a tailored, enriching experience for each of our guests, so we are delighted to know how much you enjoyed your time with us. We will share your kind words with the team and thank them personally for their excellent service. Thank you again for choosing us, and we hope to see you again soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Guest,
Thank you for staying at Renaissance Bangkok and we appreciate your rating.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Dear Jessy,
Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay with us.
It is great to see that you enjoyed your time here, especially our rooftop pool.
We do hope to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔感があり立地も良い
スタッフさんのサービスも良い
また泊まりたいと思えるホテルでした
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest,
Thank you for reviewing your recent visit at Renaissance Bangkok. This is exactly the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you truly enjoyed every aspect of your stay with us. I will happily share your kind words with the entire team. In the meantime, we look forward to welcoming you back to Renaissance Bangkok in the nearest future.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest,
Thank you for staying and rating us. We hope to welcoming you back soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
Dear RICKY,
Thank you for making Renaissance Bangkok a part of your trip. We appreciate the kind remarks as we are always striving to provide each guest with a distinctive experience so they can leave richer than when they arrived. It was a pleasure welcoming you to our hotel, and we hope you will come back to see us soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
8/10 (良い)
HISAYOSHI
2020 年 1 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HISAYOSHI
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear HISAYOSHI,
We are glad that you choose to stay with Renaissance Bangkok. Thank you for your comments, and we look forward to seeing you on your next trip to Bangkok.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our hotel.
It was a pleasure to welcome you and thank you so much for choosing Renaissance Bangkok. We hope to welcoming you back again soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
10/10 (非常に良い)
Miyu、Tokyo
家族旅行
2019 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is very convenient place!
Easy to go every where
Miyu
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ekからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Dear Miyu,
It was our pleasure welcoming you to Renaissance Bangkok. We are delighted to have met your expectations with our service. Our superior location in the heart of the city, close to many attractions, offers our guests a retreat to explore the city or conducting business. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you again.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
Dear Guest,
Thank you so much for your wonderful feedback after your recent stay with us. We really appreciate you taking the time to share your experience and our location in the heart of the city. We look forward to your next visit to Renaissance Bangkok very soon.
Sincerely,
Ek Wongleecharoen
Director of Operations
Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 22 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
We appreciate your recent stay and would have loved to hear in which area we could have improved.
10/10 (非常に良い)
KOUZABUROU
2019 年 12 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KOUZABUROU
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Thank you for your recent stay and the great rating
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Thank you for your stay and the provided feedback. Our sincere apology that the initial setup for the room was only for 2 people. I hope you mentioned this to the Front Desk so that we could have this fixed straight away.
Our Club Lounge serves free drinks for 2 hrs in the late afternoon, so I assume that you must have missed the beginning of it.
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
We appreciate your candid feedback.
We are glad to hear that your missing item could be found.
Please rest assured that we take the request for non smoking rooms very serious and all our nonsmoking rooms are inspected daily before being released.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブラウンジのKOKOさんのサービスがとても行き届いて良かったです
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Thank you very much for the compliments to Koko, which we will certainly pass on
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
the rooms are outdated but
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Thank you very much for your recent stay and the provided feedback.
8/10 (良い)
M、日本
2019 年 8 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフはみな親切でした。
M
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Thank you for your stay and compliments for the team.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋もきれいだったしスタッフも親切で気が利いていた
また利用したいです
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Rojana Pongpairojからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
We appreciated you taking time to share with us your experience while at our hotel. Thank you for your positive comments and look forward to welcome you back very soon.
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Tosh,
We are sorry to hear that your comfort has been disturbed by a noisy neighbor and would certainly like to apologize for this. We are nevertheless glad to hear that our team was able to assist you to solve the problem.
10/10 (非常に良い)
TAKA
カップルで旅行
2019 年 5 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
館内は清潔で、スタッフも非常に礼儀正しい!
TAKA
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Tuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Thank you very much for your feedback
10/10 (非常に良い)
EIICHIRO
2019 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブフロアでの宿泊で、ラウンジは色々と助かりました。
大変気に入りましたので、また利用します。
EIICHIRO
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Thank you for the great feedback and we look forward welcoming you again to our Club Lounge and hotel.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 1 日
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 2 日)
Thank you very much for your review. We would have loved to hear where we could have improved in order to receive a full rating from you.
8/10 (良い)
okamura
グループ旅行
2019 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
いつも必ず泊まります。もう3回利用しております。
全て申し分ございません。
okamura
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Lars Kerfin - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
We appreciate your repeated stays, but would have certainly hoped for a full 5 star rating. Maybe during any of your next stays.