航空写真

JCケビンサトーンバンコクホテルの口コミ

4 out of 5
JCケビンサトーンバンコクホテル
36 Narathiwat Ratchanakarin Rd, Yan Nawa, Bangkok, Bangkok

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1007 件の口コミ中 464 件が非常に良い" "
評価 8 - 1007 件の口コミ中 342 件が良い" "
評価 6 - 1007 件の口コミ中 130 件が普通" "
評価 4 - 1007 件の口コミ中 42 件が不満" "
評価 2 - 1007 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HISANO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフさんの対応が素晴らしい 特にドアマンのTUさん 
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MASATO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thanks
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

?????

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気持ちのいいスタッフがいる。
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 (普通)

SHIGEKO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
少し設備が古いです
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 (普通)

Emi

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
フロントの方やベルボーイさん達の笑顔と親切な接客に癒されました。立地は行きたい場所にもよるかもですが、繁華街からも空港からも遠かったです。空港からはタクシーで¥4,000程。パッポン通りまで¥2,000弱。チャトチャックウィークエンドマーケットまで¥2,000弱。MBKセンターまで¥1,500位。 徒歩圏内にコンビニも無かったので、買いだめ必須です。ただ一階にセブンイレブンの自販機が設置されているので、ちょっとしたスナックや飲み物は24時間買えます。 最初に案内された部屋はエアコンが壊れていて効かず、業者来て2時間作業したあげく結局ダメで部屋チェンジしてもらいました。部屋の掃除もかなり適当でした。私はそんなに気になりませんが、気にする方にはちょっと清潔度からいくと辛いかも。一旦滞在して慣れた感あるので私はもしかしたらまた泊まるかもですが、毎日綺麗な部屋じゃなきゃダメな人は無理だと思われます。ルーフトップBARは食事のメニュー豊富で沢山頼みむしたが全部美味しかったです。夜景も最高でした。自分的には全て加味して総合5段階評価3.6位です。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Guest,Thak you for your rating.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

TOSHIHIRO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Although we were not good at speaking, the kindness of the hotel staff made our experience very fulfilling. I was more than satisfied with the sauna, spa, and gym. This is a hotel I would like to stay at again when I come to Bangkok.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Guest,your review means a lot to us. We always strive to give our best to help our clients and we are glad that we exceeded your expectations. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

JIRO

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

SATOU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
綺麗でよかった
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a rating! We’re thrilled that you had a positive experience with us. Sincerely,

6/10 (普通)

MAKOTO、Fuchu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
 テレビやシャワーなどが壊れている。その他は気にならないが『惜しい!』の一言。  
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,

8/10 (良い)

MASATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 (普通)

KEIKO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.

8/10 (良い)

Ryota

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スイートなら1ベッドも2ベッドもかなり広いです。グループ旅行に最適。 立地はBTSの駅から10分以上かかるのでgrabかタクシーは必須。それをふまえてもコスパ良いです。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re delighted to see that you had a positive experience overall. Your input is important to us, and we’re committed to making any necessary improvements. Sincerely,Hotel Management

8/10 (良い)

?

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Guest,Thank you for your rating.

2/10 (非常に不満)

Taiki

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Taiki,Thank you for rating. Kindly share more details of how we can improve it to higher. Hope that you will visit us again in the near future.Best Regards,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Maho

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for your rating.

8/10 (良い)

Chihiro

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Chihiro,Thank you for your rating. Hope you welcome you back in the near future.Best regards,Hotel Management

6/10 (普通)

Eizo

ホテル前の道路が中央分離のため、街からの移動時に一旦行き過ぎてUターンする必要があり不便、このホテルはプレミアルームよりも1ベッドスイートを選ぶべき、1ベッドは星4つ。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Eizo,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you have encountered and we appreciate your comments as it is only through caring guests such as yourself and through your feedback that we are able to continually monitor and improve both the quality of our products and standards of services provided. With this in mind we once again thank you for your feedback and we most certainly do look forward to welcoming you back to our hotel as our valued guest in the future. Best Regards,Hotel Management

8/10 (良い)

Masahide

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
早朝チェックインにも関わらず、すごくいい対応して頂きました
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Masahide,Thank you very much for sharing your stay experience with us. We are happy to read that you were well taken care and served by our staff. We look forward to welcoming you again on your future plan to Bangkok.Yours sincerely,Mana P.

6/10 (普通)

YAMAMOTO

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
On the first day of check-in, WIFI was not connected. The TV was hardly working. Also, the reservation was not made according to the instructions, and we almost booked one room for two people when it was supposed to be two rooms for two people. I felt very uneasy as soon as I checked in.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hans-JCKからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear YAMAMOTO,We're sorry to hear that your most recent stay with us wasn't perfect and surely wasn't up to the standard of the JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel. Regarding the inconveniences you experienced on the Wi-Fi and TV, we regret the unfortunate provider's network failure, which was frustrating to us as well, and ask that you accept our sincere apologies. We may have overlooked your reservation, for which we deeply apologize and vow to be more detail-oriented going forward. Having said that, we sincerely hope that your time in Bangkok was enjoyable overall, and we do hope to be able to welcome you again. Until then, if we can be of any assistance, don't hesitate to get in touch with us.Warmest regards,

4/10 (不満)

Toshiaki

気になった点 : スタッフとサービス
Not good clean room. Not change Towle for 4days.
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Hansからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Dear Toshiaki,First and foremost, we thank you for taking the time to share your comments with us. We regret the circumstances that led to the inconveniences you experienced, and please accept our deepest apologies in this regard. We value your feedback and will share it with our housekeeping team, as we're always trying to find ways to make things better at our hotel. We hope to be able to welcome you again with a better experience.Warmest regards,

6/10 (普通)

KOSUKE

2023 年 4 月に 4 泊滞在
Hans-JCKからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 25 日)
Dear KOSUKE,We appreciate your rating after your stay with us. Thank you for your support, and we hope to see you again soon.Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

Shinsuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hansからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 17 日)
Dear Shinsuke,We appreciate your rating after your stay with us. We appreciate all your support and we look forward to seeing you again. Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Akinori、matsusaka

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 6 日)
Dear Akinori,Thank you very much for taking time to share your stay satisfaction score with us. We are happy to have noted that you were enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again on your next visiting. Yours sincerely,

2/10 (非常に不満)

yoshimasa

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインで20分待った 対応も遅く態度もよくない フロントは常に待つ 設備も古く 隣の部屋のドアの開閉が爆音 テレビは見れなかった 部屋はかなり暗い 料金に見合うサービスではない ホテルまえの道路は渋滞するので 時間帯によりタクシーがつかまらない BTS駅までは10分以上歩くしか無い 
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Hansからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 30 日)
Dear Yoshimasa,We appreciate you taking the time to leave a review. We regret learning that your stay with us left you disappointed and sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.We have taken into account each of your comments and shared them with the concerned departments to better help them understand what happened. We will reassess ways to get better.We truly hope to have the opportunity to regain your confidence and welcome you again. Kind regards,

8/10 (良い)

TAKANOBU

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Hansからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear TAKANOBU, We appreciate your time in providing us with a satisfactory rating. We apologize if there were any issues that caused you inconvenience or had an effect on your rating. Thank you very much for your patronage and we hope to have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards,

4/10 (不満)

Yutaka

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ベッドメーキング、タオル、バスタオル等2日間やっていなかった、当日フロントにいっても、やっていなかった 
Tuckからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 12 日)
Dear Yutaka,Thank you for taking time rating your satisfaction score with us.We regret to see that you were dissatisfied with our service this time. Please, be assured that your feedback will be shared to our respective managers for further improvements.We look forward to welcoming you again on your next vacation.Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

tsutomu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
屋上のバーがいい雰囲気。 ベットがふかふかです。
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 12 日)
Dear Tsutomu,Thank you very much for taking your time to share your stay experience with us. We are happy to read that our services meet your expectation this time.We look forward to welcoming you again.Yours sincerely,

4/10 (不満)

Koichi

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
期待してた以下でした
Tuckからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 12 日)
Dear Koichi,Thank you for taking time rating your satisfaction score with us.We regret to see that you were dissatisfied with our service this time. Please, be assured that your feedback will be shared to our respective managers for further improvements.We look forward to welcoming you again on your next vacation.Yours sincerely,

2/10 (非常に不満)

hacyong

2/10 (非常に不満)

sinhaeng

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最悪でした。言葉ありません。
2022 年 11 月に 7 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 21 日)
Dear Sinhaeng,Thank you for taking time to share your satisfaction rating with us. We regret to read that our services do not meet your expectation this time. Please, allow us to take another opportunity to welcoming you again. Please, rest assured that we are enhancing our service standard and keen to deliver a memorable stay experience. Yours sincerely,

4/10 (不満)

akihiro

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 21 日)
Dear Mr. Akihiro,Thank you for taking time to share your satisfaction rating with us. We regret that our services do not meet your expectation this time.We look forward to welcoming you again.Yours sincerely,

8/10 (良い)

Imai

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コスト、ホスピタリティーは共に良いです。タクシー運転手にホテル名を伝えてもわからない事が残念な点
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 29 日)
Dear Sir/ Madam,Thank you very much for sharing your stay experience with us. We are happy to read that you were enjoyed your stay.We're looking forward to welcoming you again soon.Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

Chisato

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は景色が良く、レストランも素晴らしくスコールの時も快適に過ごせました。スタッフも親切です。 不満があるのは、レストラン、ルームサービスの利用明細が欲しかった。(デポジット料金のみ記載されており明細不明。) 細かいようだがデポジットを使用していない分はお釣りを返してほしかった。
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Joeからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 10 日)
Dear Sir/ Madam,Thank you very much for giving us a very good satisfaction score. We will continue making our guest happy moving forward.We look forward to welcoming you again on your next trip to Bangkok.Yours sincerely,

6/10 (普通)

kotaro

2022 年 9 月に 12 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Mr. Kataro,Thank you very much for sharing your satisfaction rating whit us. We are looking to welcoming you again soon.Yours sincerely,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
かなしいです。
以前(アナンタラ)からの常宿で3年ぶりの宿泊をしました。受付が以前あった1階のBarの所にこじんまりと変わっていました。施設全体はかなりくたびれたようになりELVはボタンもはがれ共用廊下は空調もなく数年前のアナンタラの面影は全くありませんでした。また隣にあったコンビニもなくなり不便でした。私は仕事柄日本からの団体客を推薦しておりましたがこれにてオシマイです。
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Tuckからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 25 日)
Dear Sir/ Madam,Thank you very much for sharing your stay experience with us. We are pleased to read that you were always selected to stay here with us since a few years ago and for this time too. We have well taken notes in area to further improve as indicated. We look forward to another opportunity welcoming you again.Yours sincerely,Mana P.

8/10 (良い)

tomoo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋はまず良いけれど…。立地に難があるかなぁ。
ONE BEDROOM SUITE 64 sqm.を予約しました。 清潔感もありますし、バスタブモバイルあり値段の割に良かったです。 喫煙はバルコーニーと今回は部屋で可能でした。 シティビューでしたが高層階で眺望も良かったです。部屋としては難点は冷蔵庫が小さいと冷えが悪い事。立地としては駅から遠い事、回りに食事するレストラン、屋台がない事。 コンビニ迄徒歩5分位はかかります。
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Front Office Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback following your recent stay with us. We are pleased that you chose to stay with us and appreciate your kind feedback which has been shared with the team. We are happy that you had a great time to be looked after by our team member. However, the comments it has been taken to our heart to seek for the improvement. Thank you again for your time and we look forward to having the pleasure of welcoming you back here and being at your service again. Best regards, Front Office Team

10/10 (非常に良い)

HORITA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
経営母体が変わっても非常にお勧めのホテル
常宿だったアナンタラサトーンホテルからJC Kevin Hotelに変わって少し不安でしたが、ホスピタリティは変わらず、非常に快適に過ごしました。 コロナ禍で2階のブッフェはなかったのが残念ですが、景色が良い38階のスカイラウンジでアラカルトのモーニングを頂けました。7品ぐらいからの注文ですが、1品だけではなく複数品の注文が可能で、またメニューにある食べ物だけを個別に(ソーセージ2本とか)注文できて、食べ残しをしたくない人にも満足できました。 ルーフトップバーのZOOMは金曜と土曜が営業してます。終日臨時休業しているバーが多い中で営業してくれるため、バンコク気分を味わえて嬉しかったです。 入口の建物にあったセブンイレブンは無くなってましたが、となりのガソリンスタンドのキヨスクみたいなショップ(7AM〜7PM)で、ドリンクは購入可能です。またこのショップの奥のクリーニング屋さんも健在でした。ただし、24時間営業から8AM〜8PMに時間が変更してます。1kg30BTぐらいで、下着と靴下があるとプラス30BT。仕上がりは2日後、翌日だと50%チャージです。おそらく当日は100%。英語がほぼ通用しませんが、親身に理解しようとしてくれるので大丈夫です! 徒歩5分ぐらいにマッサージ(1時間300BT)、道路反対側は美味しいレストランやカフェがあり、ホテル裏側にも何軒かあるので、食べるのにもこまりません。 と、駅から離れても困らないので、また利用したいです。
2022 年 4 月に 7 泊滞在
Pangからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 15 日)
Dear Mr. Horita, Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback via Expedia.com following your recent stay with us. We are pleased that you chose to stay with us and appreciate your kind feedback which has been shared with the team. We are happy that you had a great time to be looked after by our team member. However, we are carefully noting about the limitation of breakfast selection, it has been taken to our heart to seek for the improvement and arrange variety of breakfast. Thank you again for your time and we look forward to having the pleasure of welcoming you back here and being at your service again. Best regards, Tidarat Luckanapachuenkul Front Office Team

10/10 (非常に良い)

ムー君、横浜

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体に良かったですが、ロケーション的に少し駅から遠いのがやや残念でした。スタッフの対応や施設はとても良かったと思います。
2020 年 3 月に 10 泊滞在
Natpaphat K. Ms./ Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. The comments from our guests are of critical importance to us in assessing our performance. Your observations have provided us with an invaluable opportunity to ensure that your future expectations are met. Thank you once again for your valuable feedback and we do hope to be able to welcome you back to Anantara Sathorn Bangkok Hotel in the near future. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーでなくて浴槽が希望 利用できるランドリーが欲しい シャワーの水力が弱い 施設全体はとても素晴らしい
2020 年 2 月に 18 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear Valued guest, your support and rating very much appreciated and happy that you enjoyed your stay the comments are value for us and will be share with our team. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

6/10 (普通)

ハニー、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度
チェックイン時に、30階〜のお部屋にアップグレードすると言われたが、実際案内されたのは15階だった。
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Natpaphat K.Ms. / Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. The comments from our guests are of critical importance to us in assessing our performance. Your observations have provided us with an invaluable opportunity to ensure that your future expectations are met. Thank you once again for your valuable feedback and we do hope to be able to welcome you back to Anantara Sathorn Bangkok Hotel in the near future. Kind regards,

8/10 (良い)

Sei

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Natpaphat K.Ms. / Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. The comments from our guests are of critical importance to us in assessing our performance. Your observations have provided us with an invaluable opportunity to ensure that we continue to provide the standard of service and facilities which you expect from our hotel. Thank you once again for your valuable feedback and hope to welcome you back to Anantara Sathorn Bangkok Hotel in the near future. Kind regards

8/10 (良い)

AIICHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 8 日)
Dear Valued guest, Your positive rating is value for us and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Graciously yours, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 (良い)

nori、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
よく宿泊するホテルですが、目の前の工事が進んでおり部屋の向きによってはカナリ音が気になります。また立地の悪さ以外は最高のコスパの良いホテルだと思います。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Valued guest, we do sincerely apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us. Your value comment is important to improve our Hospitality service in the future which the construction in front of the hotel not belong with the hotel however, we will comment this to them directly. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

TERUMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Valued guest, Your positive rating is value for us and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Graciously yours, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Guests, Thank you very much for your respond and comment related with your last visited experiences here with us, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

Nobuhiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
かなり…いいです‼️
スタッフの対応も言う事なし、カサララウンジの食事もオーダービュッフェ&飲み放題と最高でした!オーダービュッフェは日替りでした。ジム機器も揃ってましたし値段を考えると文句なしです。駅近を望む方は選択されない方が良いと思います。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 (良い)

shuichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
費用対効果バツグンのホテルです。
ここのホテルは価格に比べたら、サービス部屋の広さと言い申し分なしです。問題は少し離れたところにありタイの交通事情で右に曲がれない為、Uターンエリアまで遠回りしなくてはならず少し時間がかかります。 買い物等は歩いては移動できません。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Valued guest, we do sincerely apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us. Your value comment is important to improve, however, the traffic outside the hotel are out of our control. We hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝飯がおいしい。ルーフトップバーもよい
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued guest, your support and rating very much appreciated and happy that you enjoyed your stay the comments are value for us and will be share with our team. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Nakashima

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Tukからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued guest, Thank you for your time to provide us the feedback of your recent stay with us and hope to have a chance to welcoming you back again in the near future. Best regards, Pornthippa Boonchaliew Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

yosh、京都

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
交通は不便ですが、値段と部屋の広さで考えると全然良いです!
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued guest, we do sincerely apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us as concern with outside traffic which out of our control. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager