外観

アンバサダー バンコク ホテルの口コミ

4 out of 5
アンバサダー バンコク ホテル
171 Soi 11 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 203 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 358 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 221 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 113 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 107 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

MASATO

気になった点 : 清潔度
・ハウスクリーニングは終わっていたのにタオル類(バスタオル等)がなかった。 ・本館で古かったため小さな虫が洗面所・風呂にいた
2024 年 4 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

HIDEO

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
汚かったです。
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

minoru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

TOSHIHIKO

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
建物自体が古く、エアコンの送風音が大きく就寝時は、エアコンを切って寝ていた。
2024 年 3 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

YUSUKE

2024 年 3 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

??

気になった点 : スタッフとサービス
部屋にもよるのかもしれませんが私の部屋は外部の騒音や隣室のシャワー、水回りの音がうるさかった 値段相応かも。 スタッフは挨拶すらしない
2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fujii

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Tatsuya

2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takumi

2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hiromune

2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Tamotsu

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス
場所がよい
2024 年 1 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

Tadayuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Toyoaki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

mitsunori

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊費が2000バーツ以内でスクンビットエリアで駅から近い中では最高の選択だと思う 敷地が広い プールとジムが充実してる スカイウイングだと部屋が広い ナナ駅から近い 不満なのは 隣の音がうるさい インド人が多いので臭い チェックインとチェックアウトに時間がかかる

8/10 (良い)

susumu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大型のホテルなのでのびのび出来る、料金、ロケーション非常に良い、今回で4度利用させて頂きました。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

susumu

2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

HIDEAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Value Guest,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a score of 4/5! We're delighted to know that you had a positive experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your acknowledgment of our efforts.If there are specific areas where we can further improve and earn that extra star for your next visit, please feel free to share your suggestions. We look forward to hosting you again and providing an even more exceptional experience.Best regards,

8/10 (良い)

TAKAHIRO

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear Value Guest,Thank you for your feedback and for giving us a 4/5 score. We're pleased to hear that you had a positive experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we'll continue to work hard to ensure that your future visits are even more enjoyable.We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations.Best regards,

6/10 (普通)

Mitsuo

2023 年 9 月に 17 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear Value GuestThank you for your positive rating! We appreciate your support, and we're pleased to see that you had a good experience with us. We hope to continue meeting your expectations during your future visits. If you ever have any feedback or suggestions to share, please feel free to let us know. Thanks again!Best regards,

4/10 (不満)

Akimoto

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear Value GuestThank you for your positive rating! We appreciate your support, and we're pleased to see that you had a good experience with us. We hope to continue meeting your expectations during your future visits. If you ever have any feedback or suggestions to share, please feel free to let us know. Thanks again!Best regards,

6/10 (普通)

RYOTA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
シャワーの水圧が弱く温度調整も難しい。 過去にも宿泊したことはありますが、こんなに酷いのは初めてでした。
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

yasutomo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

??

気になった点 : 清潔度
防音対策が必要です。
2023 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

??

2023 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MITSUO

2023 年 6 月に 12 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shohji

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sir/Madam,We are thrilled to read about your positive experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your kind words have made our day and we are delighted to hear that you had such a wonderful stay with us.We are dedicated to providing our guests with the best possible experience and it is great to hear that we have met your expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team.Thank you for choosing Ambassador Hotel Bangkok and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

2/10 (非常に不満)

Yasuaki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 4 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you found our hotel to be outdated. We take all feedback seriously and use it to improve our services for future guests.We understand that guests have different preferences and expectations, and we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for everyone. We take this feedback seriously and will take steps to ensure that similar incidents do not occur in the future.Thank you again for your feedback. We hope that you will consider staying with us again in the future.Best regards,

8/10 (良い)

Kazuyuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スクンビットの中心にあり、BTSナナ駅からの移動が便利でした。近辺にはタイ料理はじめ各国の飲食店が揃い、飽きない毎日を過ごせました。次回も再利用します。
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sir/Madam,We are thrilled to read about your positive experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your kind words have made our day and we are delighted to hear that you had such a wonderful stay with us.We are dedicated to providing our guests with the best possible experience and it is great to hear that we have met your expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team.Thank you for choosing Ambassador Hotel Bangkok and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

toshiharu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 1 月に 10 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sir/Madam,We are thrilled to read about your positive experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your kind words have made our day and we are delighted to hear that you had such a wonderful stay with us.We are dedicated to providing our guests with the best possible experience and it is great to hear that we have met your expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team.Thank you for choosing Ambassador Hotel Bangkok and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

2/10 (非常に不満)

Kiyotaka

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The sink didn’t flush, so I had so much trouble. Cleaning staff was supposed to know that situation, but didn’t take action and left it as it was.
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Dear Sir/MadamThank you for taking the time to share your feedback. We‘re deeply disappointed to hear about the challenges you experienced during your time with us. We hold our team to the highest standards and regret that we didn’t meet those expectations.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に便利な立地
レストラン、コンビニ、バー、マッサージ店がホテルに面している通りにあり、鉄道駅も徒歩数分でとても便利な立地。部屋も問題なく快適に過ごせました。
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Dear Value Guest,Thank you for your review and choosing Ambassador Hotel Bangkok. We’re happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in Ambassador Hotel Bangkok.Best Regards,

8/10 (良い)

Kazuhisa

Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Sir/Madam,We are thrilled to read about your positive experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your kind words have made our day and we are delighted to hear that you had such a wonderful stay with us.We are dedicated to providing our guests with the best possible experience and it is great to hear that we have met your expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team.Thank you for choosing Ambassador Hotel Bangkok and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

6/10 (普通)

TAKESHI

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Dear Sir/Madam,We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!Sincerely,

2/10 (非常に不満)

yasunori

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかくボロい。まぁ料金もそれなりだから仕方がない。 Wi-Fi繋がらない。 ゴキブリと添い寝。 インド人だらけ。 近隣はカオス。 昔のタイっぽさを感じるなら最高だけど、今のタイはもっと洗練されていますね。 バックパッカーのイメージではなく、ビジネスの中心みたいな感じです。今のバンコクは。 もうちょっとメンテナンスしてくれればいいのにと思う。 インド人専用ホテルといった感じです。 日本人はアソーク~エカマイあたりでホテルを探しましょう。
2022 年 11 月に 5 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 9 日)
Dear Sir/MadamThank you for taking the time to share your feedback. We‘re deeply disappointed to hear about the challenges you experienced during your time with us. We hold our team to the highest standards and regret that we didn’t meet those expectations.Best Regards,

6/10 (普通)

P

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
初めてタイに行った時に宿泊したホテルなので懐かしくて予約。 フロントはとても感じが良かった。 昔と違って周辺エリアの客層と治安が悪そうだった。ナイトライフ目当ての人には良いのかもしれないけどアラブ系インド系に圧倒される。
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Value Guest,Thank you for your review and choosing Ambassador Hotel Bangkok. We’re happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in Ambassador Hotel Bangkok.Best Regards,

6/10 (普通)

??

2022 年 9 月に 3 泊滞在
Waratchaya P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear Value Guest,Thank you for your review and choosing Ambassador Hotel Bangkok. We’re happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in Ambassador Hotel Bangkok.Best Regards,

4/10 (不満)

kazuhiko

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブはない。湯がでない。冷たくて頭も洗えない。寒くてシャワーが使えない。二度と宿泊しない。
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NORIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

kazu

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシや綿棒、スリッパがないので残念でしたがすぐちかにセブンイレブンがあったので対応できました。後は、良かったです!
2020 年 2 月に 6 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

MAYUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 (普通)

EMI

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外が少し騒がしかった😓
外のマーケットの音やパブの音が大きくて、静かになるのが、夜中だったので、静かに眠りにつく事はできない場所でした。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食も美味しく、フロントの対応も良かった。部屋はきれいではあるが洗面台の水の流れが悪く、空調もあまり効いてなかった。シャワー浴びた後、エアコンを効かせても部屋が暑くて汗をかいた。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
繁華街にあるホテル。 前のバーは朝5時までオープンし、大音量で音楽が流れています。気になる人は寝られないレベルです。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

Miya、日本

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
ロビーはとても綺麗でゴージャスだったので期待しましたが、部屋は極めて普通・・ スタッフの対応はすごくいいので救われました。インド人が多いので少しうるさいです。この値段なら納得の範囲です。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

4/10 (不満)

masa

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
蚊が多すぎで寝ていられませんでした。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

6/10 (普通)

Thea、東京

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
スタッフは皆親切で丁寧ですが、、部屋の清潔さはちょっと、、、高いほうのwing tower の部屋を予約したのに、初日の夜に部屋に蚊がいました。あと、友達の部屋にゴキブリの屍体を2匹発見!
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Ambassador Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management