屋外プール、営業時間 8:00 ~ 18:00、プール パラソル、サンラウンジャー

ヒルトン バリ リゾートの口コミ

5 out of 5
ヒルトン バリ リゾート
Jl. Raya Nusa Dua Selatan, Nusa Dua, Bali

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1004 件の口コミ中 558 件が非常に良い" "
評価 8 - 1004 件の口コミ中 283 件が良い" "
評価 6 - 1004 件の口コミ中 101 件が普通" "
評価 4 - 1004 件の口コミ中 33 件が不満" "
評価 2 - 1004 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

???

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
砂浜付きのプールは子どもと遊ぶのに最高。 レストランはどこも高め
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our resort. We're pleased to hear that you enjoyed the pool. However, we apologize for any inconvenience caused by the pricing of our restaurants. Your feedback is valuable, and we will take it into consideration as we review our pricing structure to ensure that it aligns with the expectations of our guests. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity of welcoming you back to our resort for another enjoyable stay in the future.Best Regards,Amit SakhraniGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Minako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The beach was small and not really good for bathing
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Minako,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our resort. We appreciate your input regarding the beach, and we apologize if it did not meet your expectations. We are actively working to provide accurate information to our guests about the beach conditions.Thank you for choosing our resort and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Best Regards,Amit SakhraniGeneral Manager

8/10 (良い)

ichiro、shiki shi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
環境は非常に良いですが、設備のメンテナンス不足で、部屋に異音がして変更してもらいましたが、今度は新しい部屋で風呂の給水のためのノブが壊れていて、お湯が止まらなくなりました。連絡後メンテナンスしてもらいましたが、お湯の色も茶色で整備不良だと感じました。 逆にスタッフは良く対応してくれて、大変良かったと思います。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Ichiro,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. It's disheartening to hear about the issues with equipment maintenance and the unusual noise in the room.Your comments have been taken seriously, and we assure you that we will address these concerns with our maintenance team to ensure that such incidents are thoroughly investigated and resolved promptly. We appreciate your understanding and patience in this regard.On a positive note, we're pleased to hear that the staff responded well and provided good service. We hope to have the opportunity to welcome you back to our resort and provide you with a seamless and enjoyable stay.Best RegardsAmit SakhraniGeneral Manager

6/10 (普通)

KOSUKE

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The Hilton Bali Resort teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Hello Kosuke,Thank you for taking the time to share the rating with us. We're committed to providing exceptional service and experiences for all our guests, and it's disappointing to learn that we may have fallen short of your expectations. Your feedback is invaluable, and we take it seriously as it helps us identify areas for improvement.Please know that your comfort and satisfaction are our top priorities. If there's anything specific we could enhance or address, we'd be grateful for more details to serve our guests better.We hope to welcome you again and provide you with an improved experience.

10/10 (非常に良い)

Ayaha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
The Hilton Bali Resort teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 25 日)
Dear Ayaha,Thank you for your time to give a rating with us. We do look forward to welcoming you back to Hilton Bali Resort soon.

10/10 (非常に良い)

JIROH

2023 年 8 月に 3 泊滞在
The Hilton Bali Resort teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear Jiroh,Thank you for your time to give a rating with us. We do look forward to welcoming you back to Hilton Bali Resort soon.

10/10 (非常に良い)

HARUNA

2023 年 8 月に 4 泊滞在
The Hilton Bali Resort teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Dear HARUNA,Thank you for your time to give a rating with us. We do look forward to welcoming you back to Hilton Bali Resort soon.

10/10 (非常に良い)

YUTA

2023 年 8 月に 3 泊滞在
The Hilton Bali Resort teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear Yuta,Thank you for your time to give a rating with us. We do look forward to welcoming you back to Hilton Bali Resort soon.

10/10 (非常に良い)

YUKI

2023 年 4 月に 3 泊滞在
Amit Sakhrani General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 23 日)
Dear YukiThank you for taking the time to share your valuable feedback. We look forward in welcoming you back to our resort.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Saki

2022 年 11 月に 2 泊滞在
Amit Sakhrani General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We look forward in welcoming you back to our resort.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

KAZU

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールとビーチは素晴らしかったです。
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 3 日)
Dear Kazu,Greetings from Hilton Bali Resort!Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia. We look forward in welcoming you back to our resort. If you have any questions in regards to your next stay, please don't hesitate to contact us. We'll be more than happy to assist you.Kind regards,Amit SakhraniGeneral Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ファミリーリゾートホテル
ホテルの築年数が多いせいか快適さが無く、ファミリー向けの大型リゾートホテルですね。朝食レストランは広く解放的でしたが、味はイマイチでした。ただ、プールサイドのレストランはまぁまぁ美味しかったです。
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 31 日)
Dear Valued Guests, Thank you for taking your honest feedback. We're delighted to learn that our facilities and food quality did meet your expectations and become one of your travel highlights. We look forward in welcoming you back to our resort. If you have any questions in regards to your next stay, please don't hesitate to contact us. We'll be more than happy to assist you. Kind regards, Amit Sakhrani General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした。
エグゼクティブの部屋に2泊しました。ホテルが古いと聞いていましたが、全然そんなことはなく快適に過ごせました。朝食も満足出来ました。次回も泊まろうと思います。
2021 年 5 月に 2 泊滞在
Amit Sakhrani - General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Hotels.com We're delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and become one of your travel highlights during your stay with us. With this review, we'd like to inform you that we've underwent property refurbishment in order to enhance and elevate guest's holiday ambience. We look forward in welcoming you back to our resort. If you have any questions in regards to your next stay, please ask away, we'll be more than happy to assist you. Kind Regards, Amit Sakhrani General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プール付きヴィラが最高でした。次回もそれ以外検討することはありません。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Hilton Bali Resortからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 16 日)
Greetings from Hilton Bali Resort Thank you very much for your wonderful compliments in this review. We are truly appreciative of you taking the time to share your great experience. We are very excited to welcoming you again in your future stay to Hilton Bali Resort Kind Regards, Amit Sakhrani General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
無料グレードアップと延長の際の特別プライスありがとうございました。 最高のひと時を過ごせて、とても幸せでした。 バリに来た時はまた絶対泊まりたいと思えるホテルだった。 ロケーション、お部屋、スタッフ、全てにおいて最高だった。
2020 年 6 月に 1 泊滞在
Lintangsari Handayaniからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 29 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write your detailed review. It is wonderful to read of your positive experience. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Lintangsari Handayani Director Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オーシャンビューのラウンジ付きの部屋に滞在しました。とても景色がよく部屋でゆっくり過ごすことができました。ラウンジはあまり食べ物の種類は多くありませんが、快適に過ごすことができました。また宿泊したいです。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Lintangからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear valued guest, Thank you for your positive feedback regarding the breathtaking ocean view from our room and the surrounding We look forward to welcoming you again in the near future Until your return, Best regards, Lintangsari Handayani Director of Operations Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
しっかりとした作りで、料理もたいへん美味しかったです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Lintangからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Valued Guest, We are pleased to learn that you have enjoyed the food in our dining outlets. Thank you and we look forward to welcoming you again in the near future Warm regards, Lintangsari Handayani Director of Operations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
シャワー、洗面台の排水状態が良くないことがあった。修理依頼には対応してもらえた。スタッフは全体に手際良く対応してくれていたが、CK Outの対応者は書類の準備等に時間を要していた。
2020 年 2 月に 6 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your kind words regarding our attentive team members. Your feedback about the wash basin and shower are well noted and we will share with our respective department for improvement We look forward to welcoming you again in the near future Warm regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ヒルトンなのに残念すぎる
子連れで三日間泊まりました。 プールやキッズクラブもあり5歳の子供にはとても快適に過ごせます。 またプールの目の前がビーチになっているのでビーチに行く事も可能。プールは子供用のプールもあり浅くて安全。ジャクジー的な物もあります。 朝食も種類が豊富なので困る事はありませんがハエが多い。。。 トイレはウォシュレット的な物もあり。 サルが多いので外に水着などを干す事はできません。 お風呂もバスタブとシャワールームの二種類のお風呂かあります。 最低だったのが三日間在住中一度もルームクリーニングがなし!!電話をしましたが対応も遅い。 こんなホテルは初めて!! また中国人が本当に多くてうるさく寝れない。 せっかくのヒルトンなのにこんな最低なヒルトンは初めてです。 プールやキッズクラブ、お風呂は良いけれどバリのヒルトンは最低でした。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us at Hilton Bali Resort. We are delighted to know your family have enjoyed the pool and the kids club While I was happy to receive your thoughts on our resort and our facilities, please accept my sincere apologies for the unexpected encounter you described with our cleanliness of the room which we have personally shared to our Senior Leader in House Keeping to improve our services and offer. Despite your disappointment on this occasion, we do hope that we will have the opportunity of being able to welcoming you back to the Hilton Bali Resort at some point in the future and as and when you next have reason to visit Bali With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋のグレードやアメニティの充実度、日に2回の清掃、ヴィララウンジでの細やかな対応などとても素晴らしかったです。 レストランの数が少ないのと、蚊がいることくらいが唯一の難点かな。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us. We are delighted to receive your kind words regarding our Villa lounge and the cleanliness of our rooms. We look forward to welcoming you again in the near future Regards Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

TADASHI

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Tadashi, Thank you very much for taking the time in rating us 10 out of 10. Your review will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

TADASHI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Tadashi, Thank you very much for taking the time in rating us 10 out of 10. Your review will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス
洗面所のコップを落として割ってしまったのですがコップ代を請求されました。
今までいろいろなレストラン、ホテルを利用してきましたが、誤まって落として割ってしまったコップ代を請求されたのは人生で初めてでした。それまで特に問題なく滞在しておりましたが、この件で一気にリゾート気分が台無しになりました。フロントに確認したが、これはヒルトンのホテルポリシーですと一蹴されました。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback Regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 4 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback Regards, Peter Simson General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback Regards, Peter Simson General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション
ロケーションが素晴らしく、インド洋から吹き付ける爽やかな風、一日中涼しい風が吹きつけます。避暑には最高ではないでしょうか。しかしホテル内の食事は高く、街まで遠いので、困ります。又WiHiの環境は悪く問題外ですね
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us We are delighted to know you had enjoyed the location and the sea breeze in the resort We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

SANAE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Dear Sanae, Thank you for sharing your feedback after your stay with us Regards, Peter Simson General Manager

8/10 (良い)

yahya、jakarta

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良く管理されている印象
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing the feedback after your stay with us We look forward to welcoming you again in the near future regards, Peter Simson General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 8 月に 8 泊滞在
Peterからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback We look forward to welcoming you again in the near future With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内の虫が多かったので、虫対策をしてほしい。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. While I was happy to receive your 5 out of 5 ratings on our resort, please accept my sincere apologies for the unexpected encounter you described with our room conditions which we have personally shared to our Senior Leader in Housekeeping. We will certainly learn from your constructive feedback to continue to refine the level of product and service. I do hope that we will have the opportunity of being able welcome you back to Bali at some future time and experience our improved service. Until the opportunity permits, Kind regards Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Feel fantastic!
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. I am delighted to read of your positive stay experience and that you were impressed with our facilities. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供がいたから仕方ないところもあるけど、シャワーと浴槽が少し離れていてバスルームが水浸しになった。 その他は満足です。 お金があればまた利用したい。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. I am delighted to read of your positive stay experience and that you were impressed with our facilities. Your comments will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールが、充実している。 朝食、おいしい。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write your detailed review. I am delighted to read of your positive stay experience and to hear that you generally found our facilities and services to be in line with your expectations. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からも観光地からも繁華街からも離れているので出迎え見送りのバスなどが欲しい。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write your detailed review. I am delighted to receiver your rating on our property during your stay with us. As we are located in the southern part of Nusa Dua, hence we offer a tranquil getaway with the breathtaking Indian Ocean View. We are just 4.8 km away from the Bali Collection where guest can enjoy shopping and various dining options with an easy access by a free shuttle that available hourly. A transportation service also available in the resort. We do hope that we will have the opportunity of being able to welcoming you back to the Hilton Bali Resort at some point in the future and as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
割とお手頃なオーシャンビューならヒルトンバリ
クリフタワーのエグゼクティブフロアがお勧めです。ラウンジのおつまみは少なめですが、部屋のバルコニーからはきれいな景色が見れます。バルコニーからリゾート感満載の景色を見渡したくて、このホテルを選びました。オーシャンビューが少ないバリで、高いところから海を見渡せる部屋はあまりないので、(ブルガリなどのお値段が相当する所は除いて)そういう意味でこのホテルは貴重です。朝食なしのプランを選んだのですが、エグゼクティブフロアだからなのか、毎朝朝食がついてきました。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 12 日)
Dear valued guest, Greetings from Hilton Bali Resort! Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We're delighted to learn that our key location did meet your expectations and became one of your travel highlights. We look forward in welcoming you back to our resort, if you have any questions in regards to your future stay, please don't hesitate to contact us, we'll be more than happy to assist you. Kind regards, Amit Sakhrani General Manager

10/10 (非常に良い)

Mikiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また来たいです
ホテルライフを楽しみたい人にはピッタリです。 リッツやコンラッドにも泊まりましたがHiltonは安いのに大差無くステイできました。 ラグーンプールのお部屋だったのでラウンジが使えたので良かったです。一部のエリアを除き子供も入れるので凄く良い!
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 12 日)
Dear Mikkiko, Greetings from Hilton Bali Resort. Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We're delighted to learn that our facilities did meet your expectations and become one of your travel highlights. We look forward in welcoming you back to our resort. If you have any questions in regards to your next stay, please don't hesitate to contact us, we'll be more than happy to assist you. Kind regards Amit Sakhrani General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 6 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time in rating us 5 out of 5. Your review will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

SHIZUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
眺望が素晴らしい。
2回目の訪問ですが、クリフタワーからインド洋の眺めは最高です。プールも沢山あり、ウォータースライダーもありますが、かなりスピードが出るのと、出たところの深さが1.4mで背の低い人は足がつかないので要注意。 朝食ビュッフェは種類も多く美味しかったし、スタッフもフレンドリーでサービスも良かったです。 ルームサービスも届くまでの時間もクオリティも問題ありません。 部屋はバスルームは広く、バスタブとは別にシャワーブースがあり、トイレはウォッシュレット付きで使い勝手は良かったです。 Wifiも無料で、チェックインの時にPWを教えてもらえます。 残念だったのが、部屋のインテリアやラナイがバリらしさがなくなりモダンな感じになってしまったのと、ミニバーがオーダー制で冷蔵庫の中は空っぽだったこと。 アルコールはかなりいいお値段だったので、オーダーする気にもなれず、バリコレクションのスーパーに買い出しに行きました。 バリコレクションまで無料シャトルバスがありますが、本数が少ないのと運転が粗くて揺れるのでタクシーで行くのがおススメ。タクシーでも片道250円ほどです。 バリコレンクションはアウトレットモールのような感じで、デパート(そごう)、スーパー、レストラン、マッサージ店等いろいろあります。全般にやや高めですが、ホテルよりは安く、お店も入りやすく、清潔さや商品のクオリティも一定のレベルが保たれており、意外によかったです。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Amit Sakhraniからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 12 日)
Dear Shizuko, Greetings from Hilton Bali Resort! Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We're delighted to learn that our key location, facilities and breakfast spread did meet your expectations and become one of your travel highlights. We look forward in welcoming you back to our resort. If you have any questions in regards to your future stay, please don't hesitate to contact us, we'll be more than happy to assist you. Kind regards, Amit Sakhrani General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ラウンジの食べ物、飲み物のバラエティーがもう少しあったら良かったと思う。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 15 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. We will certainly learn from your constructive feedback to continue to refine the level of product and service. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

のりくま

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
昨年の秋改装したばかり❗Clfe Towerが最高です! オーシャンビューの1ベッドルームスイートにキャンペーンで超格安で泊まれました。 エグゼクティブラウンジも利用出来、朝食ビュッフェは種類も多く美味しいです。 ホテル内あの『マンダラ スパ』がプライベートヴィラで1時間1000円ぐらいで施術出来まさした。 1つ、残念なのは、シャワールームの排水が悪いので、注意が必要です。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 11 日)
Dear Nuguma, Thank you very much for taking the time to write your detailed review. I am delighted to read of your positive stay experience and that you were impressed with our facilities and services. Your comments will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 3 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time in rating us 5 out of 5. Your review will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
昨年秋に改装したばかり❗Clif Tower最高です。 キャンペーンでオーシャンビューの1ベッドルームスイートに超格安で泊まれました。 エグゼクティブラウンジも利用出来ましたし、 朝食ビュッフェは種類も多く、美味しいです。 プールもかなり広く、ビーチも目の前です! ホテル内『マンダラ スパ』も1時間1000円ぐらい。 全てプライベートヴィラで施術が出来ますよ。 1つ残念なのは、シャワールームの排水が悪いので、注意です。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write your detailed review. I am delighted to read of your positive stay experience and that you were impressed with our facilities and services. Your comments will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子供も楽しめるホテルでした。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. It is wonderful to read of your positive experience and to hear that you generally found our facilities and services to be in line with your expectations for your family holiday. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to rate us 4 out of 5. Your comments will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

K、Auckland

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stayed in suite and villa. Suite was perfect but for Villa they need to hire more staff or get more staff available for the villa customers. Clearly it was very understaffed in villa room. Maybe because not many guests stay in villas but as they are paying a lot more than other room types, they should be providing more staff to support guests. On the other hand, Suite stay was perfect.
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Dear K, Thank you for taking the time to share your feedback while recently staying with us. While I was happy to hear that your Suite stay was perfect, please accept my sincere apologies for the inconvenience that you experienced with our Villa. We will most certainly learn from your feedback to ensure that we are better positioned to meet with our discerning traveler requirements. Your comment will most certainly be shared with all of our Team Members as this sentiment will continue to inspire us to deliver the warmth of traditional Balinese hospitality and Hilton service standards. We do hope that we will have the opportunity of being able welcome you back to Bali at some future time. Until your diary permits, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

kou、東京、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すごく綺麗なホテルでした!朝ごはんも美味しかったです!丁寧な対応で、接客もしてくれて、楽しいリゾートになりました!
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Dear Kou, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. It is wonderful to read of your positive experience and to hear that you generally found our facilities and services to be in line with your expectations. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

4/10 (不満)

ルル、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
私が見ていたガイドブックには、客室Wi-Fiが無料となっていましたが、実際は有料。(ロビーなどのパブリックスペースは無料) ガイドブックのミスなので致し方なしですが、 実際は不便でした。 そして部屋はなんとコネクションルーム。 壁の一部が扉になっているゆえ、 隣の会話や生活音が筒抜けでした。 さすがに居にくいと思い、変更を申し出ましたが、満室との理由でできませんでした。 コネクションルームなら最初からそう表示すべきです。 同じ料金を払った知人は別の部屋で、 コネクションルームではありませんでしたから。 これは差別化すべきなのでは? あまりにも筒抜けでしたから、コネクションルームは。 それから、バスローブをなぜか毎日変えてくれませんでした。3日間同じもの。 あまり良いことではないと思いましたが、 変えてもらえなかったので次の日にはバスローブをちょっと濡らしておいたら変えてくれました。 変えないのは規則? 汗もかきますし、とても不快でした。 あんまり良いことを書かずごめんなさい。 でもそこそこの料金ですから、少し辛口です。 スタッフはとても良かっただけに、 ちょっと残念でした。
2018 年 10 月に 5 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Dear Lulu, Thank you for taking the time to share your recent stay experience at the Hilton Bali Resort. Firstly I would like to sincerely apologize that your recent stay with us did not meet your expectations. In reviewing your feedback on “room” and "Wi-Fi", we genuinely regret the inconvenience caused to you. We will certainly learn from your constructive feedback to continue to refine the level of product and service. Lulu, I understand your disappointment on this occasion, however I do hope that we will have the opportunity of being able welcome you back to Bali at some future time and experience our improved service and facilities. Until the occasion prevails, With my best regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

Tonchan、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフさんの対応が素晴らしく、気持ちよい時間を過ごさせていただきました。 通りすがりの挨拶であったり、部屋の掃除の意識はかなり高く、非日常をより感じることができました。 ありがとうございました。
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 28 日)
Dear Tonchan, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. It is wonderful to read of your positive experience and to hear that you generally found our facilities and services to be in line with your expectations. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Peter Simson からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 21 日)
Dear Guest, Thank you very much for giving us 4 star rating. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you again at our resort. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
プールが清潔で、プールサイドの料理も美味しい。 静かなので、のんびり楽園を満喫できて親子で大満足。今度はプールアクセスの部屋に泊まりたいです。
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Peter Simsonからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 5 日)
Dear Sir/Madam, Thank you very much for taking the time to share your experience while residing at the Hilton Bali Resort. It is wonderful to read of your positive experience and to hear that you generally found our facilities and services to be in line with your expectations. We do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back ‘home’ as and when you next have reason to visit Bali. Until your travel plan permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort