Exterior

Reviews of APA Hotel Sendai Eki Itsutsubashi

3 out of 5
APA Hotel Sendai Eki Itsutsubashi
3-1-1 Itsutsubashi, Wakabayashi-ku, Sendai, Miyagi

Reviews

8.0

Very Good

Rating 10 - Excellent. 345 out of 1007 reviews" "
Rating 8 - Good. 375 out of 1007 reviews" "
Rating 6 - Okay. 192 out of 1007 reviews" "
Rating 4 - Poor. 60 out of 1007 reviews" "
Rating 2 - Terrible. 35 out of 1007 reviews" "

7.8/10

Cleanliness

8.0/10

Staff & service

8.0/10

Amenities

7.8/10

Property conditions & facilities

7.8/10

Eco-friendliness

Reviews

4/10 Poor

YURIKO

Disliked: Cleanliness, staff & service
Stayed 2 nights in May 2024
Response from フロント 成田 on May 24, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。今後もお客様に選ばれ続けるホテルづくりに尽力して参ります。お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Maimunah

Traveled with group
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Location was great with a convenience store at the hotel lobby. It can be a bit tricky to get to the hotel for the first time as there is an overhead bridge. The room was comfortable and close to Sendai Station
Stayed 2 nights in May 2024
Response from APA Hotel〈Sendai-Eki Itsutsubashi〉Aizawa on May 16, 2024
Thank you for stayed at APA Hotel〈Sendai-Eki Itsutsubashi〉.We would like to express our sincere gratitude to all of staff for the valuable feedback we received from you despite your busy schedules.We are very happy to hear that you were satisfied with the hotel's location near the Sendai station, the comfort of the guest rooms, and the convenience of the convenience store attached to the hotel.However, we apologize for inconvenience caused regarding access from the Sendai station.Although our hotel is located near Sendai Station, it is difficult to see from Sendai Station, so if you are a first-time visitor and have concerns about access, we will provide directions over the phone.Next time you stay with us, we would be happy to guide you through a route that does not pass under pedestrian bridges or viaducts, so please feel free to contact us.We are looking forward to seeing you again.Sincerely yours,

4/10 Poor

cagdas

Traveled with partner
Liked: Cleanliness, amenities
Disliked: Staff & service
.
Stayed 2 nights in Apr 2024
Response from フロント 佐々木 on Apr 14, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきありがとうございます。スタッフ一同またのご宿泊を心よりお待ちしております。貴重なご投稿誠にありがとうございました。

10/10 Excellent

Michael

Stayed 3 nights in Feb 2024
Response from フロント 相澤 on Mar 21, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただき、誠にありがとうございます。お忙しい中、お客様からいただきました貴重なご意見にスタッフ一同心より御礼申し上げます。この度のご宿泊で、ごゆっくりお寛ぎいただけた様子が伺え、私どもと致しましても大変嬉しく思います。今後も引き続きご利用いただく全てのお客様からご満足いただけるよう、より良いサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

10/10 Excellent

Morgan

Stayed 4 nights in Oct 2023
Response from フロント 成田 on Dec 16, 2023
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。またお忙しい中貴重なご投稿を頂き、重ねて御礼申し上げます。ご滞在中ゆっくりとお寛ぎ頂けたのであれば幸いでございます。お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 Excellent

masato

Liked: Cleanliness
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from フロント 廣瀬 on Nov 13, 2023
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただき誠にありがとうございます。滞在期間中快適にお過ごしいただけたご様子がうかがえ、大変光栄でございます。これからもお客様に選ばれ続けるホテルを目指し精進してまいります。この度はお忙しい中の貴重なご投稿、誠にありがとうございました。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

2/10 Terrible

jacklyn maniti, otsuki shi

Disliked: Cleanliness, staff & service
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Miura/Receptionist on Oct 24, 2023
Thank you very much for staying at APA Hotel Sendai Eki-Gobashi.Thank you very much for your valuable evaluation in your busy schedule.All of us at APA Hotel Sendai Eki-Gobashi look forward to serving you again.

8/10 Good

Verified traveler

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Jun 2023
Response from フロント 梅田 on Jun 27, 2023
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。今後もより良いサービス提供に尽力して参りますので、お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 Excellent

Todd

Liked: Cleanliness
Stayed 3 nights in May 2023
Response from フロント 照井 on May 23, 2023
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中の貴重なご評価に感謝申し上げます。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Good

May Zin

Liked: Cleanliness, amenities, property conditions & facilities
Stayed 2 nights in May 2023
Response from フロント 佐野 on Jun 13, 2023
この度は、アパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただき、誠にありがとうございます。又、お忙しい中のご投稿、スタッフ一同心より御礼申し上げます。ご滞在中は快適にお過ごしいただけた様子が伺え、大変嬉しく思います。今後もより多くのお客様にお選びいただけるホテルとなるよう、ハード面(施設・備品等)及びソフト面(おもてなしスキル)双方の更なる向上に努めて参ります。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Danh

Stayed 3 nights in Apr 2023
Response from reception hiyama on May 15, 2023
Thank you for staying at APA VILLA Hotel Sendai Eki Itsutsubashi.We hope you enjoyed your stay at our hotel.We will continue to make every effort to provide you with a more comfortable stay.Thank you very much for your valuable contribution.We look forward to welcoming you again.

10/10 Excellent

CHANACHAI

Traveled with group
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Good
Stayed 1 night in Oct 2022
Response from フロント 森谷 on Oct 15, 2022
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉へのご宿泊誠にありがとうございます。お客様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Good

David

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 4 nights in Aug 2022

4/10 Poor

Caitlyn, Shinjo

Disliked: Cleanliness, amenities, property conditions & facilities
Can’t control the AC or heating. Mold on the walls. The room is too small. I couldn’t even open my suitcase.
Stayed 1 night in Aug 2022
Response from Receptionist sano on Aug 21, 2022
Thank you very much for your stay at APA Villa Hotel Sendai Eki-Itsutsubashi.However, we are disappointed that you were not satisfied with our service.We will strive to create a better hotel so that all of our guests can spend their stay in comfort and peace of mind.Thank you very much for taking time out of your busy schedule to write us.

8/10 Good

Jileel

Stayed 1 night in May 2022

10/10 Excellent

Jileel

Liked: Staff & service, amenities, property conditions & facilities
Good place, no fuss, has a nice onsen. Will stay again.
Stayed 1 night in Mar 2022
Response from receptionist Sano on Mar 28, 2022
Thank you very much for staying at APA Villa Hotel . We are very happy to hear that you had no particular inconvenience during your stay. Thank you for taking time out of your busy schedule to write us. We look forward to welcoming you again.

10/10 Excellent

Riyan Achmad

Stayed 1 night in Mar 2022

4/10 Poor

Sai Giridhar

Traveled with family
Disliked: Staff & service, room comfort
Not worth the money
We booked a room for 2 for our new year trip to Sendai. Me and my wife were super surprised when we entered the room. It was super small than in the pictures. The problem was with the bed; it really cant have 2 people sleeping on it. This was so disappointing. We decided to pay more and move to another room (Only twin room available, unfortunately). The room was decent enough. What made me disappointing was when they informed me that water Bottles couldnt be given because ours is a one night stay. This is the most ridiculous thing I ever heard as they are handing over to guests at the reception. Atleast Hotels.com should have highlighted that before I booked the room. Overall we were un happy!
Stayed 1 night in Jan 2022
Response from Terui/Receptionist on Jan 8, 2022
Thank you very much for staying at APA Villa Hotel . We are very sorry to hear that you were not satisfied with our hotel and that your trip was ruined, even though you chose us from among many hotels. At APA Hotel, we have large beds in all of our guest rooms so that our guests can relax on the bed. If you would like a larger room, we recommend a twin room. As for water, we only give it to guests who cooperate with our eco-cleaning program for consecutive nights. We apologize again for the inconvenience and discomfort caused by the lack of explanation. We will take your comments seriously and strive to improve our services in the future. Thank you very much for your valuable feedback and opportunity to improve.

10/10 Excellent

Makiko

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 3 nights in Nov 2021

4/10 Poor

Sarah

Traveled with group, Traveled with partner
Liked: Staff & service
Disliked: Cleanliness, amenities
Small, cramped room, but it basically had everything we needed for a one-night stay. The main issues were cleanliness (there was someone else's hair all over our comforter) and comfort (the pillows were basically thin mats and were extremely uncomfortable). I have previously stayed at less expensive hotels that met these basic expectations, so I felt like we wasted our money on a disappointing night's sleep.
Stayed 1 night in Oct 2021
Response from Emura/ Receptionist on Nov 1, 2021
Thank you for staying with us here at 〈Sendaieki-itsutsubashi〉. We sincerely apologize the inconvenience for what you have experienced with the room. Thank you very much for your constructive feedback, we take your points to our consideration to improve the situation.

10/10 Excellent

Murshalin

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 2 nights in Sep 2021
Response from フロント 佐野 on Jan 18, 2022
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただきましてありがとうございます。 お客様より高評価をいただくことが出来、大変嬉しく思います。 これからもお客様に選ばれるホテルを目指し、より良いホテル創りに努めてまいります。 お忙しい中、評価いただきましてありがとうございました。 お客様のまたのお越しをお待ちしております。

6/10 Okay

Christopher Carl

Stayed 2 nights in Aug 2021
Response from フロント 佐野 on Jan 18, 2022
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただきましてありがとうございます。 これからもお客様に選ばれるホテルを目指し、より良いホテル創りに努めてまいります。 お忙しい中、評価いただきましてありがとうございました。 お客様のまたのお越しをお待ちしております。

8/10 Good

Verified traveler

Liked: Staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 2 nights in Aug 2021
Response from フロント 佐藤 on Sep 13, 2021
この度はアパヴィラホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様から高い評価を頂くことが出来、大変嬉しく存じます。これからも快適なホテルづくりに努めて参ります。

10/10 Excellent

Juan

Traveled with group
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in May 2021

10/10 Excellent

Chadae

Traveled with group
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 3 nights in Dec 2020

8/10 Good

Jade

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Disliked: Room comfort
Good for one night only
Everything in this hotel is modern in terms of design, but the room is just too small - it was difficult to even open a suitcase without having to lean against the wall. The bed was rock hard and pillows uncomfortable. It’s a good 8-10 minute walk from the station. Hot spring was nice and the check-in staff was super friendly but would not spend more than a night here.
Stayed 1 night in Dec 2020
Response from Clerk Sasaki on Dec 30, 2020
Thank you for staying with us. We are sorry that you are not satisfied with the size of the room. We have posted room photos on the reservation site, so please use it when you are looking for accommodation next time. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Sho

Stayed 1 night in Jun 2020

6/10 Okay

👱‍♂️

Business traveler
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities
Pillows are a strange plastic, similar to a kitchen sponge, thin and uncomfortable. Bathroom toilet bidet was broken. Air conditioning controls didn’t function, central heat continued to blow all night (warm night) and had to open the window.
Stayed 1 night in Apr 2020
Response from front ishikawa on Apr 8, 2020
Thank you very much for using APA Villa Hotel . We apologize for any inconvenience caused by the centralized control of the air conditioner in the building. Again, we apologize for providing the room to the customer without noticing that the toilet washlet has failed. I would like to thoroughly manage the hall. Thank you for your valuable posts during your busy time.

6/10 Okay

YUSUKE

Business traveler
Liked: Property conditions & facilities
Disliked: Cleanliness
Stayed 1 night in Feb 2020

4/10 Poor

MIDORI

Business traveler
Disliked: Cleanliness, staff & service
浴室にあるタオルが黄ばんでいました。
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 後藤 on May 25, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。タオルに関しまして、お客様に不快な思いをさせてしまい大変申し訳ございませんでした。迅速に清掃業者と共有し、再発防止に努めて参ります。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

4/10 Poor

??

Liked: Staff & service
Disliked: Cleanliness, property conditions & facilities
浴室のカーテンの臭いが気になりました。 マットレスは劣化しているのか身体が沈みこみ寝心地は悪く首や肩が痛くなりました。 大浴場のシャワー固定のネジがゆるくなっていて シャワーを出すと、シャワー本体がブレる感じになり使いにくかった。
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 成田 on May 24, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在期間中お客様にご不便をおかけしてしまい申し訳ございませんでした。ご指摘いただきました点は清掃スタッフにも共有し、改善に努めて参ります。数あるホテルの中から当館をお選び頂けたにも関わらず、ご不快な思いをさせてしまい申し訳ございません。今後とも多くのお客様に満足いただけるホテルづくりに尽力して参ります。お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Kota

Liked: Cleanliness, property conditions & facilities
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 佐々木 on May 20, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきありがとうございます。スタッフ一同またのご宿泊を心よりお待ちしております。貴重なご投稿誠にありがとうございました。

8/10 Good

???

Traveled with partner
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
チェックアウトの時4箇所あるエレベーターに人がいっぱいでなかなか乗れず困りました。
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 仲原 on May 20, 2024
この度は、アパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用くださいまして、誠にありがとうございます。エレベーターに関しましてお客様にご不便をおかけしまして申し訳ございません。チェックアウトの朝の時間は他のお客様も多く、混雑することがあります。すぐに改善することは困難でございますが、お客様からの貴重なご意見をいいホテル作りとして参考にさせて頂きます。またのご宿泊をお待ちしております。

10/10 Excellent

Naoko

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
大浴場があったことがよかった
Stayed 3 nights in May 2024
Response from フロント 樋山 on May 17, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。大浴場にて、快適にお過ごしいただけたのであれば幸いでございます。今後もお客様に選ばれ続けるホテルとなれるよう、より良い空間づくりに日々邁進して参ります。お客様のまたのお越しを心よりお待ちしております。

8/10 Good

Tetsuya

Liked: Cleanliness, staff & service
Stayed 2 nights in May 2024
Response from フロント 山崎 on May 14, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉にご宿泊いただき誠にありがとうございます。ご滞在中ごゆっくりお寛ぎいただけておりましたら幸いでございます。またお近くにお越しの際にはぜひ当館をご利用くださいませ。またのご来館をお待ちしております。

8/10 Good

Maho

Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 佐藤 on May 12, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用頂きまして誠にありがとうございます。当館でのご滞在期間中はゆっくりとお寛ぎいただけましたでしょうか。お客様から高い評価を頂戴することが出来、大変嬉しく存じます。今後もより良いホテルづくりに邁進して参ります。お客様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Good

Aoi

Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 佐藤 on May 26, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様にはご滞在期間中、ご満足いただけた様子がうかがえ、大変嬉しく存じます。今後もより多くのお客様に選ばれ続けるホテルづくりに邁進して参ります。お客様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 Good

??

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 相澤 on May 6, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただき、誠にありがとうございます。お忙しい中のご投稿、スタッフ一同心より御礼申し上げます。また5段階中4評価とのことで、未だ改善箇所があると気づきの機会をいただき感謝申し上げます。今後も引き続きハード面(施設・設備等)及びソフト面(おもてなしスキル)双方の強化に邁進して参ります。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 Good

mitsumasa

Stayed 2 nights in Apr 2024
Response from フロント 山田 on May 24, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在期間中、ゆっくりとお寛ぎ頂けましたら幸いでございます。お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

6/10 Okay

miyuki

Liked: Cleanliness, property conditions & facilities
大浴場があって疲れを取ることが出来ます。 ただ 混雑する時間帯にあたれば 髪は乾かせないし 急いで着替えを済まして 他の人にロッカーを交代させないとならないので その点は 最悪です
Stayed 1 night in May 2024
Response from フロント 成田 on May 4, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。大浴場に関しまして、お客様のご期待に沿うことが出来ず大変申し訳ございません。お客様が仰るとおり、多くのお客様にご利用頂きますと時間帯によっては混雑することがございます。すぐの改善が難しい点ではございますが、お客様より頂いたご意見はより良いホテルづくりの参考にさせていただきます。お客様のまたのご利用を心よりお待ちしております。

6/10 Okay

Jun

Liked: Staff & service
Disliked: Cleanliness
部屋が埃っぽい。
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 大槻 on May 2, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございました。客室の清掃不備によりお客様に大変ご不快な思いをおかけしてしまい申し訳ありませんでした。清掃責任者に報告の元、再発防止に努めてまいります。貴重なご意見、誠にありがとうございました。

8/10 Good

?

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 3 nights in Apr 2024
Response from フロント 大槻 on May 2, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。お客様からの評価に甘んじることなく、今後とも多くのお客様によりよいサービスをご提供できるよう、スタッフ一同邁進してまいります。改めまして、お忙しいなかでのご投稿誠にありがとうございました。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 Good

Hisanori

Liked: Cleanliness, staff & service
地下鉄の五橋駅はもちろん、仙台駅からも歩ける距離で便利でした。 マイナス点は、線路が近いので夜遅くまで電車の音がすることと、部屋の空気清浄機を24時間稼働できるようにしてほしいくらいかな。
Stayed 4 nights in Apr 2024
Response from フロント 岩渕 on Apr 29, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様には立地面においてご満足いただけたご様子がうかがえ、大変嬉しく存じます。しかしながら、電車の騒音でご滞在期間中、お客様にはご不便をおかけいたしましたこと大変心苦しく思います。事前に線路から離れた部屋等のリクエストをいただけましたら、お客様のご要望にお応えできるようお部屋のご用意をさせていただきますので、お時間がございましたらお気軽にお問い合わせくださいませ。この度はお忙しい中、貴重なご意見を誠にありがとうございました。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Naomi

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 大槻 on May 2, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。ご滞在期間中ゆっくりお寛ぎ頂けたのでしたら幸いでございます。この度はお忙しいなかでのご投稿、誠にありがとうございました。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Akio

Liked: Cleanliness
Stayed 2 nights in Apr 2024
Response from フロント 山田 on Apr 22, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用頂き誠にありがとうございます。ご滞在期間中、ごゆっくりお寛ぎ頂けたら幸いでございます。お客様のまたのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 Okay

Mikako

Business traveler
Liked: Cleanliness
Disliked: Amenities, property conditions & facilities
暖房の調整ができず不便でした。
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 後藤 on Apr 21, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきありがとうございます。暖房に関しまして、現在当館では一括で冷房に設定させていただいております。大変恐縮ではございますが、ご理解の程よろしくお願い致します。

8/10 Good

NOBUYUKI

Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 成田 on May 10, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。ご滞在期間中はゆっくりとお寛ぎいただけたのでしたら幸いでございます。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 Good

Mikako

Stayed 2 nights in Apr 2024
Response from フロント 相澤 on May 6, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただき、誠にありがとうございます。お忙しい中のご投稿、スタッフ一同心より御礼申し上げます。また5段階中4評価とのことで、未だ改善箇所があると気づきの機会をいただき感謝申し上げます。今後も引き続きハード面(施設・設備等)及びソフト面(おもてなしスキル)双方の強化に努めて参ります。お客様のまたのご来館を心よりお待ちしております。

6/10 Okay

Naoko

必要にして十分でした
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 山田 on Apr 15, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用頂きありがとうございます。滞在期間中、快適にお過ごし頂けたようでスタッフ一同大変嬉しく存じます。お客様のまたのご来館心よりお待ちしております。

6/10 Okay

kimiko

Stayed 1 night in Apr 2024
Response from フロント 鷲頭 on Apr 17, 2024
この度はアパホテル〈仙台駅五橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。また、お忙しいなかのご投稿、心より感謝申し上げます。お客様のご意見を参考に、今後もお客様満足度の向上に努めて参ります。お客様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。