屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

コンスタンス ハラヴェリの口コミ

5 out of 5
コンスタンス ハラヴェリ
Alifu Alifu Atoll, Halaveli

口コミ

10

最高に素晴らしい

評価 10 - 165 件の口コミ中 153 件が非常に良い" "
評価 8 - 165 件の口コミ中 11 件が良い" "
評価 6 - 165 件の口コミ中 0 件が普通" "
評価 4 - 165 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 165 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

10/10

清潔度

9.8/10

スタッフとサービス

10/10

設備とサービス

9.8/10

施設のコンディションと設備

9.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Takayuki

2024 年 3 月に 4 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
タカユキへ、コンスタンス・ハラヴェリ・モルディブよりご挨拶申し上げます!高評価と好意的なレビューをいただき、感激しております。当リゾートで素晴らしい時間をお過ごしいただけたことを知り、大変嬉しく思っております。私たちのチームは、お客様一人ひとりに思い出に残る楽しいご滞在をしていただけるよう、たゆまぬ努力を続けています。ハラヴェリのスタッフ一同、当リゾートでのご滞在をお選びいただけたこと、またお客様の素晴らしいご体験を他のお客様にもご紹介いただけたことに心より感謝申し上げます。またパラダイスでの素晴らしいご滞在をお待ちしております。コンスタンス・ハラヴェリはいつでもあなたのモルディブの我が家です。どうぞよろしくお願いいたします、Tangi Le Grand(総支配人)および経営チーム

10/10 (非常に良い)

??

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も食事も海もスタッフの方もとても良く最高でした。 また利用したいです。
2023 年 3 月に 5 泊滞在
総支配人 Tangi Le Grandからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
お客様コンスタンス・ハラヴェリよりご挨拶申し上げます!この度は休暇先として小さな楽園であるコンスタンス・ハラヴェリをご利用頂き誠に有難うございました小さな楽園にて素敵な時間を過ごされましたこと従業員一同嬉しく思いますと共に、ご感想をお送り頂きましたこと心から感謝申し上げます。私たちの究極の目標は、お客様に真の経験をお届けし、常にお客様のご要望を満たすために最善を尽くすことです。また、私どもは情熱とサービスを通して究極の夢をお届けできたこと誇りに思っております。お客様に満足して頂けたことがなによりの報酬であり、大切なお客様のすべてのニーズと期待に応えられるよう、継続的に努力する私たち全員にとって、これは確かに励みになります。ハラヴェリスタッフの代表といたしまして、多大なご支持をいただき誠に有難うございます。近い将来にまたお会い出来ます事を楽しみにしております。誠に有難うございました。総支配人Tangi Le Grand

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 12 月に 21 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you so much for the five-star review. We greatly appreciate your feedback! The entire team and I are most grateful to receive such a gracious feedback of your stay with us. Our team prides itself on delivering a true service and true experience for our guests and I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by our team members successfully made your stay memorable. It is always a pleasure to know that we have succeeded in meeting our guest’s expectations, as that is always our goal here at Constance Halaveli. On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for taking time to share your review and we are all looking forward to welcoming you back again to beautiful island on your next visit! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ラシードさんをはじめ、皆さんフレンドリーで、とてもリラックスできました。機会があれば再訪したいと思います。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for taking time to share your comment with us! The entire team and I are pleased to read that you enjoyed your overall stay on our beautiful paradise. Rasheed was delighted to have been specifically mentioned for his outstanding services during your stay with us.It is always a pleasure to know that we have succeeded in meeting our guest’s expectations, as that is always our goal here at Constance Halaveli. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking time to share your experience and we look forward to welcoming you back to our magical island on your next visit! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとてもフレンドリーでした。日本語ができるスタッフもいて安心です。食事も美味しく大満足でした。また機会があれば是非行きたいです
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 21 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for taking time to share your experience with us! It is with utmost joy to read that you enjoyed your overall stay on our magical island. Our team prides itself on delivering a true service and true experience for our guests and I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by the team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for your wonderful reviews and we look forward to create more enchanting memories with you on your next visit to our little paradise! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
景色、施設、レストランの料理、サービス、どれをとっても最高でした。また珊瑚礁由来の白いサラサラしたビーチの砂にも感動しました。海はエメラルドグリーンで美しく、魚を沢山見ることもできました。小さな子供を連れて来たのですが、スタッフの方がみなフレンドリーに声をかけてくださり、おかげで家族ともども大満足でした。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for taking time to share your rating with us! It is with utmost joy to read that you enjoyed your overall stay on our magical island. Our team prides itself on delivering a true service and true experience for our guests and I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by the team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking the time to complete our satisfaction survey and we look forward to create more enchanting memories with you on your next visit to our little paradise! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホスピタリティあふれる素敵なリゾートでした!
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Jason Marques Resident Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for taking time to share your rating with us! It is with utmost joy to read that you enjoyed your overall stay on our magical island. Our team prides itself on delivering a true service and true experience for our guests and I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by the team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking the time to complete our satisfaction survey and we look forward to create more enchanting memories with you on your next visit to our little paradise! Warmest regards, Jason Marques Resident Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Dominik Kuenstle-General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 1 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! The entire team and I are so pleased to know that you enjoyed your overall stay on our magical island. Our ultimate goal is to deliver true service to our guests and always do our best to fulfil their desire. I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by the team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our beautiful paradise on your next visit!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
雨季でも快適!ディナーはルームサービスが一番満足度高い。
10月の雨季に4泊連泊しました。天気予報が1時間ごとにコロコロ変わり、全日程が雨の予定でしたが、結果的に丸一日雨が降っている日がなく、丸3日分は快晴でとても良かったです。一瞬スコールが発生してすぐ止むことがほとんど。 スタッフの方は様々な人種がおられましたが、どなたの接客をうけても感じがよいし、設備も清潔でとても美しいホテル・景観でした。部屋には水・コーヒーマシン・紅茶が無料でついているため、ソフトドリンクには全く困りませんでした。 食事の情報が少なくて心配でしたが、とても美味しかったです。 朝食込みのプランだったため、朝食は基本的にバイキングを頂きます。50種類ほどのフードが、洋食・中華・サラダナッツ・フルーツ・ドリンク(フルーツジュース・シャンパン込み)の5コーナーに分けられていて充実。2日に1回、スープはみそ汁だったりと、日本人がやや多めのホテルだけあって、日本食が恋しくなることはありませんでした。辛めの味付けのものはなく、全体的にさらっとしたあっさり味ですが、中華が唯一こってり感を出してました。朝は7時~11時までOPENしているので、その間シャンパン飲み放題なのが良かったです。 夕食時は、お酒は別料金になります。 お酒好きとしては、どこででも飲酒できる国ではないのと、持ち込みも法律違反になるため、仕方なくレストランにあるワインリストから選ぶことになりました。ワインは1本$100超えがほとんどです。ディナーが、宿泊料金にインクルードされていないプランを申込したので、レストランorルームサービスで頂くことになりました。 幾つかレストランに行ってみましたら、平均、1人あたり食事$110+ドリンク代$50くらいでした。食事は3段階くらいの価格設定になっていて、コスパいい順で、(1)ルームサービス1品$25+部屋のワイン1本$39(2)朝食と同じブッフェ会場1人$110+レストランのワイン1本一番安くて$33~平均$150(3)海岸などのスペシャルコースだと1人$200くらい~でした。 島と島の行き来が勝手にできないため、島内でゆっくり過ごすのには、とてもいい休日になるとおもいます。
2018 年 10 月に 4 泊滞在
総支配人 Dominik Kuenstleからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 11 日)
お客様、 コンスタンスハラヴェリよりご挨拶申し上げます。この度はお客様満足度調査にご協力頂きありがとうございました。 チーム一同お客様が素敵な時間をこのコンスタンスハラヴェリにてお過ごしいただいたこと大変嬉しく思いますと共に、いつの日かこの小さな楽園にまたお戻りいただく日を心待ちにしております。 私たちの究極の目標は、お客様に真のサービスを提供し、常に最善を尽くすことです。 情熱的なチームメンバーとともにお客様のご滞在をお手伝いさせて頂いたこと感謝申し上げます。 ハラヴェリを代表し、お客様満足度調査にてご感想をシェア頂きましたこと改めまして感謝申し上げるとともに、この美しい島へのまたのお越しを心からお待ち申し上げております. 総支配人 Dominik Kuenstle

8/10 (良い)

MAKOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 4 泊滞在
Dominik Kuenstle - General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 5 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! The entire team and I are so pleased to know that you enjoyed your overall stay on our magical island. Our ultimate goal is to deliver true service to our guests and always do our best to fulfil their desire. I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that was extended by the team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our beautiful paradise on your next visit! Dominik Kuenstle - General Manager

10/10 (非常に良い)

ばむ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
極楽という単語の意味を知りました
オールインクルーシブで予約しました。ハネムーンだったので、特典もたくさんつけて頂きました。各旅行会社が特典としているものでも、エクスペディア経由で予約しても全てついてきました。日本人スタッフの方々も丁寧で親切な方々でした。 これまで、ハワイ、グアム、バリ、プーケットなど5つ星ホテルに泊まるバカンス系は割と色々行ったのですが、モルディブのハラヴェリが圧倒的No.1です。 おいそれと行ける場所や価格帯ではないですが、また来たいところです。
2018 年 6 月に 4 泊滞在
Dominik Kuenstle - General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 26 日)
お客様、 コンスタンスハラヴェリよりご挨拶申し上げます。この度はお客様満足度調査にご協力頂きありがとうございました。 チーム一同お客様が素敵な時間をこのコンスタンスハラヴェリにてお過ごしいただいたこと大変嬉しく思いますと共に、いつの日かこの小さな楽園にまたお戻りいただく日を心待ちにしております。 私たちの究極の目標は、お客様に真のサービスを提供し、常に最善を尽くすことです。 情熱的なチームメンバーとともにお客様のご滞在をお手伝いさせて頂いたこと感謝申し上げます。 ヴィラでの設備につきましてお言葉を頂きありがとうございます。 サービス品質が常に向上し、常に標準に達していることを保証するために適切な措置が既に講じられていることをご安心ください。 ハラヴェリを代表し、お客様満足度調査にてご感想をシェア頂きましたこと改めまして感謝申し上げるとともに、この美しい島へのまたのお越しを心からお待ち申し上げております. 総支配人 Dominik Kuenstle

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fernando Saramagaio - Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 9 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you once again for taking time to share your rating with us! It is overwhelming to read that you enjoyed your overall stay on our little paradise. Our ultimate goal is to deliver true service to our guests and always do our best to fulfil their desire. I am so grateful to know that our genuine hospitality extended by our passionate team members successfully made your stay memorable. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for taking time to share your feedback and we look forward to welcoming you back to our beautiful paradise on your next visit!

8/10 (良い)

ジャッキー、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夢の時間
最高に素晴らしかった。 桟橋が長いので、徒歩移動はなかなか辛くバギーが必須ですが、混んでたせいかすぐに来ない事もあり注意が必要です。
2018 年 2 月に 5 泊滞在
Dominik Kuenstle- 総支配人からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 3 日)
お客様 コンスタンス・ハラヴェリよりご挨拶申し上げます。この度はコンスタンス・ハラヴェリをご利用頂き、またお客様満足度調査にご協力頂き誠に有難うございます。 小さな楽園にて素敵な時間を過ごされましたこと従業員一同嬉しく思いますと共にご感想をシェア頂きましたこと心から感謝申し上げます。 お客様の期待を常に上回ることが私どもの目標でございまして、私どもは情熱とサービスを通して究極の夢をお届けできたこと誇りに思っております。 この度はバギーサービスにつきましてお言葉を頂き、誠にありがとうございます。頂戴したお言葉はフロントオフィスのスタッフに共有させていただきました。バギーはリクエストを頂いてから到着するまでに少々時間がかかります。またお客様に平等のサービスを提供するため、リクエストを頂いた順にお迎えにあがっております事ご理解頂けたらと思います。また、予定より大幅にバギーが遅れる場合は必ずお客様にご連絡を差し上げております。頂きましたお言葉を胸に、今後ご滞在されるお客様に満足して頂けるよう精進して参ります。 ハラヴェリを代表し、お客様満足度調査にてご感想をシェア頂きましたこと改めまして感謝申し上げるとともに、この美しい島へのまたのお越しを心からお待ち申し上げております。

10/10 (非常に良い)

とし、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
”日本人憧れのモルディブ”を求めるならここ!
普段ホテルのコメントはしないのですが、あまりに素晴らしい&日本人の口コミが少ないので初投稿です。 【海について】 手前は綺麗に透き通った水色、奥は水深が深くなった青。 絵画のように海に必要な色が“全部入り”で『こんな綺麗な海は見たことが無い』となること請け合いです。 水上ヴィラ付近にも魚が多く時々飛び跳ねる音まで聞こえました。 日本人がイメージする“モルディブの海”を求めるならお勧め。 (ダイビングはしないのでそちらは分かりません) 【食事】(2017/11月時点) 私はオールインクルーシブのプランで4泊滞在しました。料理は総じて美味しいです。 朝と昼はアラカルトの「ジャハスレストラン」 夜はアラカルトの「ジャハスレストラン」グリル料理の「ミールレストラン」水上レストラン「ジンレストラン」の 3カ所から選べます。プラン内で無料で食べられるものにはマークがついています。 朝食・昼食メニューは毎日少しづつ変わりますが、ベースの傾向は変わりません。人によっては毎日だと飽きるかも。 ディナーは「ジンレストラン」がオススメ。美味しいし雰囲気も満点。滞在最終日は是非ここがいいかと思います。 その他バーのアフタヌーンティーなどもプランに含まれていて味も良かったです。 (ネット各所で人気の「ハラヴェリバーガー」は無くなっていました。) ちなみにオールインクルーシブではない方が滞在費は安上がりになると思います。 飲み物も食べ物も単体で頼むと高い(部屋のミニバーのソフトドリンクが3ケタ後半)ですが、 酒好きの私が毎食・毎晩飲んでも元は取れていないかと(笑) ただ結果的に高くついてもオールインクルーシブの方が間違いなく気楽に滞在を満喫できます。 「好き放題食べて飲んでもお金がかからない!」という開放感はたまりません。 次私が行っても間違いなくそちらを選びます。 よっぽど「節約したい」というのでなければプランを付けておいてもいいかなと思います。 【その他】 ・部屋は綺麗で機能も充実。毎日の清掃で完璧に居心地良くしてくれます。  ウォシュレットが無いのだけ残念。 ・部屋ではテレビに日本の映画もそこそこ入っていて見られます。DVDプレイヤーもありました。 ・日本人なら水上ヴィラがオススメ。レストランなどのある島内は蚊が結構いて刺されました。  (水上にはいません)虫よけスプレーは必須。 ・レストラン、エクスカーションの予約は早めに!到着後すぐに手配した方が無難。  オールインクルーシブでエクスカーション2回(4種類の中から選ぶ)が無料でついてきましたが、  滞在2日目に予約に行ったら人気の2つは既に満席でした。 ・エステも1回無料でついてきました。腕前はボチボチ、  うつぶせになった顔の下がガラスで海が見えますが別にそこまで感動はありません。 ・日本語が話せるスタッフが数名いますがシフト制なのか捕まらない時間帯もあります。  最低限の英語は必要です。身振り手振りでも何とかなるレベルとは思います。 ・日本人旅行者は私の滞在時は大目、10組はいたかと思います。  スタッフ曰く「今は日本人が多い時期、他の時期は別の国が多い」と言っていたので時期的なものか。 ・水上飛行機代(往復2人で12~3万程度)が別途かかります。  ⇒あと夕方以降にマレに到着する場合、初日から来れないので、1晩空港近くに泊まる必要あり。 「とにかく綺麗な海が見たい」「何もせずだらっとしたい」「豪華に非日常を体験したい」 「インスタ映えが欲しい」という人にお勧めです! 私もいつかまた行きたいです!
2017 年 11 月に 4 泊滞在
Dominik Kuenstle- 総支配人からの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 18 日)
コンスタンス・ハラヴェリよりご挨拶申し上げます。この度は、コンスタンス・ハラヴェリをご利用頂きまたお客様満足度調査にご協力頂き誠に有難うございます。 この度はJahazレストランのビュッフェ、そしてウォシュレット、お手洗いの匂いと蚊につきましてに関しましてお言葉を頂き誠に有難うございます。頂戴したお言葉は直接飲料部門、そしてハウスキーピングへ報告させていただきました。 頂戴したお言葉はチーム一同で共有し、今後ご滞在されるお客様に満足していただけるよう、精進して参ります。 ハラヴェリを代表し、トリップアドバイザーにてご感想をシェア頂きましたこと改めまして感謝申し上げるとともに、この美しい島へのまたのお越しを心からお待ち申し上げております。 誠に有難うございました。 Dominik Kuenstle 総支配人

10/10 (非常に良い)

kumiko、大阪府茨木市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最上の空間
最高の空間に、最高のサービス、最高の食事!ハネムーンで訪れましたが、夢のような時間を過ごせました!!
2017 年 6 月に 4 泊滞在
Dominik Kuenstle - General Manager からの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 4 日)
Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! It is such a pleasure to read such a gracious feedback of your honeymoon with us and I would like to once again extend our sincere congratulations for your marriage! We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our magical island on your next visit!

10/10 (非常に良い)

chanp、Nagoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
まさにパラダイス!
ハネムーンでお世話になりました。 旦那さんも私も、こんなに満足したホテルは初めてです! 景色はもちろん、従業員の方のホスピタリティ、食事、全てにおいて大満足です! また必ずや戻ってきます! ありがとうございました!
2017 年 6 月に 4 泊滞在
Dominik Kuenstle - General Manager からの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 1 日)
Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! It is such a joy to read such a gracious feedback of your honeymoon with us and I would like to once again extend our sincere congratulations for your marriage! We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our little paradise on your next visit!

10/10 (非常に良い)

しんしん、広島市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
文句なし
対応、サービス、ロケーション最高! ジェットスキーを運転しながらイルカを見ることもできます! 運が良ければ部屋からシュノーケリングで海ガメも見れて最高! のんびりかつアクティビティも充実!
Dominik Kuenstle - General Manager からの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 15 日)
Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! The entire team and I are thrilled to know that you enjoyed your overall stay on our little paradise! We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our magical island on your next visit!

10/10 (非常に良い)

MOTOHIRO、KANAGAWA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンスタンスハラベリは最高! エクステペディアは不親切 (T ^ T)
Dominik Kuenstle - General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 31 日)
Thank you for your feedback. It is a delight to know that you enjoyed your overall stay on our little paradise. Meanwhile, please rest assured that we will bring-up your concern to Expedia with regards to the inconvenience you experienced when booking our hotel through their site. On behalf of all of us here on Halaveli, once again thank you for taking the time in sending us your feedback and we look forward to welcoming you back to our beautiful paradise on your next visit!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても綺麗でスタッフ対応も素晴らしかったです。料理も美味しく満足できました。日本人スタッフも三名いて安心でした。

10/10 (非常に良い)

YUKO、香港

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高!
最高のホテルでした。部屋は広いし、海は奇麗だし、スタッフのサービスもよいし、とっても静かだし。金額は高いけど、納得のホテルでした。 モルディブにまた行くことがあったら、必ずこのホテルに泊まりたいです!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海がとても、キレイ。

10/10 (非常に良い)

あいころ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
天国でした!
ビーチヴィラとウォーターヴィラ両方に泊まりました。どちらかと言うとウォーターのがよかったです。ビーチは庭があり広いんですが、クローゼット、シャワー、バスタブなどが一つにまとまっているウォーターヴィラの方が使いやすかったです。それに、ビーチヴィラには庭に草やお花がある以上どうしても虫さんがいます。あと、ウォーターヴィラはバルコニーから階段を降りればすぐに海に入れるのもよかったです。波の音は気にならなかったので、夜も快適に過ごせました。 レストランは3つしかなく、1日目と最後の夜以外は、ほどんど日替わりビュッフェで食べました。 朝はすべてフリーなので、朝いっぱい食べて、昼は軽食かおかしで夜もがっつりって感じでした。 日替わりビュッフェは、イタリアン、インディアはおいしかったです。フィッシュがちょっと微妙でした。。。そして1日目のjinレストランは、美味しかったです。前菜とメインしか頼まなかったけど、パンやお口直しのシャーベットが出て来ておなかいっぱいになりました。そして帰る前日にプライベートディナーをしました。二人だけのビーチでのディナーです。専属のシェフとウェイターが付きます。料理もおいしいし、ビーチは気持ちいいしすごくすごくステキな時間でした! スパも2回やりましたが、2回ともとっても気持ちよかったし、床が透明ガラスになっていて施術中に魚たちが見れて癒されました。 スタッフはまぁまぁって感じでした。でも嫌な思いをすることはなかったです。 途中で私がお腹こわしてハラヴェリ内にあるクリニックに行ったのですが、ドクターも休みの日なのに出て来てくれて、いい感じの人でした。治療費も20ドルと安かったです。 客層はヨーロッパ系がほとんどでした。 家族連れも2.3組いました。 日本人のハネムーナーも2、3組でした。 でもマレのコンスタンスのラウンジには中国人と韓国人しかいなかったのに、ハラべヴェリにその人達はいませんでした。たぶんムーフシの方に行ったのかな。。。 ほんと何もかも高いですが、この雰囲気と景色代ですね。 夢のような時間を過ごさせていただきました!

10/10 (非常に良い)

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We really felt very welcome from the start until the end. The staff is extremely friendly without being pushy. The atmosfere on the island is heavenly. The food is great. The diving is superb, really nice divibg sites not too far off. We were here before and definitely will be back.
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Gé,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us! We are thrilled to hear that you felt genuinely welcomed from the moment you arrived until the end of your stay. Providing exceptional service while ensuring our guests feel comfortable and relaxed is always our top priority, and we are delighted to know that our team exceeded your expectations with their friendliness and professionalism.It is fantastic to hear that you enjoyed the atmosphere of the island and found the food to your liking. We take great pride in offering delicious cuisine that caters to all tastes, and we are overjoyed that you found it to be great.We are also thrilled to hear that you had a superb diving experience and enjoyed exploring the fantastic diving sites nearby. The beauty of the underwater world in our region is truly remarkable, and we are thrilled that you had the opportunity to discover it.Your continued loyalty to our island paradise fills us with gratitude. Thank you for choosing Halaveli once more, and we can't wait to have the pleasure of welcoming you back for yet another memorable stay.Warm regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Marianne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Paradise on earth
What an amazing place to stay! The island is beautiful, the water villas are spacious and offer stunning views, the food is delicious, the sea life is a joy to watch, but what makes this place exceptional is the people. Each and every one of them adds to the overall feeling of being in paradise.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Marianne,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you immensely for sharing such a heartfelt review! We are overjoyed to hear that your stay with us left such a lasting impression. It is fantastic to know that you found our island, water villas, and cuisine to your liking. We take immense pride in providing our guests with an unforgettable experience, from the breathtaking views to the delicious meals.Most importantly, we are thrilled that our team made your time with us truly exceptional. Our dedicated team members strive to create a welcoming and hospitable environment, and it's incredibly rewarding to hear that their efforts resonated with you. They are indeed the heart and soul of our paradise.On behalf of the entire Halaveli team, we are incredibly grateful for your kind words and for choosing to stay with us. It would be our utmost pleasure to welcome you back for another unforgettable getaway in the near future!Warm regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Thomas

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Thomas,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!We are truly grateful for the time you invested in sharing your remarkable review of your recent stay at our resort. Your glowing feedback has filled our hearts with joy, knowing that your experience surpassed your expectations.At Constance Halaveli, our dedicated team is unwavering in its commitment to crafting unforgettable experiences for our cherished guests. Your positive words serve as a driving force, motivating us to consistently go above and beyond to ensure that each stay with us is nothing short of extraordinary.On behalf of the entire Halaveli team, I extend our sincere gratitude for your kind words. It was a pleasure to have you as our guest, and we eagerly anticipate the chance to welcome you back for another extraordinary stay in the future.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Klas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Klas,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!We sincerely appreciate the time you took to share such a glowing review of your recent stay at our resort. It brings us immense joy to learn that your experience surpassed your expectations.At Constance Halaveli, our dedicated team strives to create perfect and memorable experiences for our guests. Your feedback serves as a source of motivation, inspiring us to consistently go above and beyond to ensure unforgettable stays for our valued guests.On behalf of the entire Halaveli team, I extend our heartfelt gratitude for your positive feedback. It was truly a pleasure having you as our guest, and we eagerly look forward to the opportunity to welcome you back for another extraordinary stay in the future.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Peter

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Das ist 5 Sterne all inkl.
Das Perfekte Ressort mit dem freundlichsten Personal - Top Food und Wein. Ich komme immer wieder gerne zu Euch!
2023 年 12 月に 9 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Lieber Peter,Herzliche Grüße aus dem Constance Halaveli Maldives!Vielen Dank aufrichtig für deine freundlichen Worte und das fantastische Feedback! Wir freuen uns sehr zu hören, dass du uns als das perfekte Resort mit den freundlichsten Teammitgliedern betrachtest. Es ist wirklich ermutigend zu wissen, dass unser Team einen positiven Einfluss auf deine Erfahrung hatte.Wir sind stolz darauf, erstklassige Speisen und Weine anzubieten, und es freut uns, dass du immer eine schöne Zeit bei uns hast. Deine Zufriedenheit hat für uns höchste Priorität, und wir freuen uns darauf, auch in Zukunft stets deine Erwartungen zu übertreffen.Nochmals vielen Dank, dass du das Constance Halaveli gewählt hast. Es ist für uns ein Privileg, dein Zuhause auf den Malediven zu sein, und wir zählen gespannt die Tage bis zu deinem nächsten Besuch.Herzlichste Grüße,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Radhika

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
best vacation place ever overall. great hospitality and facilities provided. excellent experience.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Dear Radhika,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!We sincerely appreciate the time you took to share such a glowing review of your stay at our resort. We're thrilled to hear that you had the best vacation ever and that you enjoyed the exceptional hospitality and facilities we provided.At Constance Halaveli, our dedicated team strives to create perfect and memorable experiences for our guests. Your feedback serves as a great source of motivation, inspiring us to consistently go above and beyond to ensure unforgettable stays for our valued guests.On behalf of the entire Halaveli team, I extend our heartfelt gratitude for your positive feedback. It was truly a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another fantastic getaway in the future!Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Pietro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's like a dream. When you come back home you have to ask yourself. Was it real :) Just beautiful.
2023 年 11 月に 11 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Pietro,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that your stay with us felt like a dream. Creating a beautiful and memorable experience for our guests is what we strive for, and knowing that we succeeded in making your stay special is truly rewarding. Your words of encouragement serve as a strong motivation for us to continue our relentless pursuit of providing an exceptional vacation experience for all our cherished guests.On behalf of the entire team at Halaveli, thank you once again for choosing us. We hope to welcome you back soon, and until then, we wish you many more dream-like adventures!Warm regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Michael

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic hotel on a gorgeous atoll. Top notch levels of service, with excellent food, drink and spa, with great levels of service and friendliness from all their staff.
2023 年 11 月に 10 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Michael,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you once again for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience on our beautiful island within the gorgeous atoll. It is truly heartwarming to know that you enjoyed our top-notch service, excellent food, drinks, and spa facilities.Our team takes great pride in providing outstanding service, and your kind words motivate us to continue delivering memorable experiences. We appreciate your mention of the friendliness of our team.On behalf of the entire team here at Halaveli, we extend our heartfelt gratitude for your kind words. We eagerly anticipate the pleasure of hosting you again in the future for another exceptional stay. Constance Halaveli will always be your Maldivian home, and we are eagerly counting down the days until we can extend another warm welcome to you.Warm regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A Journey of Excellence
Maldives has many different resorts and hotels. Constance Halaveli provides a spirit that brings you heaven. The beauty is for every establishment in the area and Constance knows this. So to be among the bests, it runs for the extra mile, of giving you an outstanding service. From the time you step into the airport, they take care of you. Take you to their lounge, put you in the seaplane, everything is ready when you arrive, the staff is nice and let you aware that they are there for you. Then you get to the bungalow that is comfort and clean. You have there everything you need, and if in case you want more, you can go to their spa or go into an excursion that they provide. It is just unforgettable. There is only one thing you can think when you leave: when I will be back ?
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Carlos,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you for taking the time to share your delightful review following your recent stay at our beautiful paradise.We are thrilled to learn that your experience with us exceeded expectations, and you found our resort to be a haven that goes above and beyond. Providing outstanding service and creating memorable moments for our guests is at the core of our commitment, and we are delighted that you felt well taken care of from the moment you stepped into the airport.Your kind words about the comfort and cleanliness of the accommodation bring us immense joy. We strive to ensure that every aspect of your stay contributes to a truly unforgettable experience, and it warms our hearts to know that we succeeded in making your time with us special.We also appreciate your mention of our spa and excursions. It's wonderful to hear that you had the opportunity to explore and indulge in the various offerings we have available. Our team works diligently to provide a range of activities that cater to the diverse interests of our guests.On behalf of all of us here at Halaveli, thank you once again for sharing your positive experience with us. We eagerly look forward to welcoming you back in the future for another memorable holiday.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Abiraami

2023 年 7 月に 9 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear Abiraami,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you so much for sharing your wonderful review about your stay with us. We are absolutely delighted to hear about your experience at our resort.At Halaveli, our utmost mission is to ensure that each guest's needs and expectations are not only met but surpassed. Your feedback plays a vital role in helping us achieve this goal, and it motivates us to continually strive for excellence. Rest assured, we will continue working diligently to maintain our high standards and provide unforgettable stays for all who visit our magical island.On behalf of the entire team, I extend our heartfelt gratitude for your positive rating. We are eagerly looking forward to the day we can welcome you back to Constance Halaveli for another incredible and memorable experience.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Alexander

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A dream!
2023 年 8 月に 10 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Dear Alexander,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Our team and I are absolutely delighted to hear that you found your stay with us to be a dream! Creating unforgettable experiences is what we strive for, and we're thrilled that we could make your experience at our beautiful paradise such a magical one. Your kind words warm our hearts and inspire us to keep delivering exceptional moments. We can't wait to welcome you back for another enchanting stay in the future. Until then, may your dreams continue to be filled with the beauty of our paradise.Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

CHANTEL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear CHANTEL,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you so much for sharing your wonderful review about your recent stay with us. We are absolutely delighted to hear that your experience at our resort.Your kind words about our team and facilities truly mean the world to us. They are a testament to the hard work and dedication of our team, who constantly strive to exceed our guests' expectations. We take great pride in providing exceptional experiences, and it brings us immense joy to know that we succeeded in doing so for you.On behalf of the entire team at Halaveli, I want to express our heartfelt gratitude for your fabulous review. We are eagerly looking forward to the pleasure of welcoming you back for another remarkable holiday in the future. Constance Halaveli will always be your Maldivian home, and we cannot wait to create more unforgettable memories with you.Warmest regards,Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

eric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect Maldives Resort.
Constance Halaveli was an amazing resort. From the friendly staff to the spacious overwater bungalow, we could not have asked for a better experience in the Maldives. We ate at all of the restaurants, and the food and service was wonderful at all 3. We would 100% recommend this resort to anyone looking at staying in the Maldives; you wont regret it!
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Dear eric,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you for taking the time to share your great experience at our beautiful paradise. We are thrilled to read your review and are delighted that we could provide you with a perfect Maldives resort experience.Our dedicated team takes pride in delivering exceptional service, and it brings us joy to know that their friendly and attentive nature left a lasting impression on you. We're also glad that you enjoyed your spacious overwater villa, as we strive to provide our guests with luxurious and comfortable accommodations.In addition, we're thrilled to hear that you had the opportunity to dine at all of our restaurants and found the food and service to be wonderful. Our culinary team is committed to delivering outstanding dining experiences, and we're overjoyed that they exceeded your expectations.Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words. It would be our pleasure to welcome anyone you refer to our resort and ensure they have an unforgettable time in the Maldives.On behalf of the entire team at Halaveli, I want to express our heartfelt appreciation for your fabulous review. We are honored to have been a part of your Maldivian experience, and it would be our absolute pleasure to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Constance Halaveli will always be your Maldivian home, and we eagerly await your next return.Warmest regards,Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Danish

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Water villa with the family
Amazing resort amazing service exceptional staff namely Sameera who helped us throughout the stay. Santosh at the Jahaz resturant and Joseph for taking care of us like family. Rachel at the Spa best massage ever. Couldn't have asked for more and this is the 3rd time in Maldives and i think this is the best resort I've been to and the best service.
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 4 日)
Dear Danish,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! Thank you for taking the time to share your feedback and leaving such a wonderful review of our resort. We are thrilled to hear that your stay was amazing and that you enjoyed exceptional service from our dedicated team.Sameera, Santosh, Joseph, and Raquel are truly exceptional team members, and we are grateful to have them as part of our team. We take great pride in ensuring that every guest has a memorable experience, and it brings us immense joy to know that they contributed to making your stay special.We are delighted to learn that this was your third visit to the Maldives, and we feel honored that you consider our resort to be the best you've experienced in the Maldives. Our goal is to provide an exceptional level of service, and your feedback serves as a testament to our commitment.On behalf of the entire team at Halaveli, we genuinely appreciate your kind words and recommendation. It would be our pleasure to welcome you back to our resort for another fantastic stay in the future. Constance Halaveli will always be your Maldivian home, and we eagerly await your next visit.Warmest regards,Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Felipe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muito bom,tudo excelente
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 17 日)
Dear Felipe,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!We are absolutely delighted to receive your wonderful review and the highest rating! Thank you so much for taking the time to share your experience with us. It brings us immense joy to learn that you had such an excellent time at our beautiful paradise and that we exceeded your expectations. Your feedback is incredibly valuable to us as we constantly strive to provide the best possible experience for our esteemed guests.At Halaveli, our mission is to go above and beyond to ensure that every guest's needs and expectations are not only met but surpassed. It is truly rewarding to know that we were able to achieve that with you. Rest assured, we will continue to work tirelessly and maintain our standards of excellence to ensure that every guest who visits us has a remarkable and unforgettable stay.On behalf of the entire team at Halaveli, I would like to express our heartfelt gratitude for your kind words. Your feedback means the world to us and serves as a tremendous motivation to continuously enhance our services. We are genuinely excited and eagerly await the opportunity to welcome you back to our magical island for another exceptional experience.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yada

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 13 日)
Dear Yada,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you for sharing your highest rating review with fellow travelers. We're thrilled to hear that your stay with us exceeded your expectations, and we deeply appreciate your trust in us. Your positive feedback brings joy to each and every one of our team members, and it motivates us to continue providing exceptional holiday experiences to our guests.On behalf of the entire team at Halaveli, we'd like to thank you once again for your fabulous review. It was truly a pleasure to have you stay with us, and we all eagerly look forward to welcoming you back to our beautiful paradise soon. Halaveli will always be your Maldivian home, and we can't wait for your next return.Warmest regards, Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Daphne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful picturesque property, easy transit from Male international airport . Excellent services and most friendly staffs . The house riffs are very good for snorkeling. The food are very good . Especially in Jin restaurant, could have some very fine culinary experience. Very well executed and presented. Outstanding management team and staffs who made every guest happy, and made our holiday very memorable. We will treasure it.
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 14 日)
Dear Daphne,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives!Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review. It is really important for us to hear about your memorable experiences and impressions!Our team and I are thrilled to know that Halaveli is still your favorite choice amongst many resorts in the Maldives and receiving a 5-star review once again from you as our repeater guest gives us a huge stamp of approval that we are indeed doing something remarkable for our valued guests.Emotional hospitality is part of the Halaveli ethos and I am blessed with the amazing team of “True People” who truly care about your happiness while you are with us. Your special recognition brings a warm smile to each of us and we will definitely place an additional passion on what our team strives to deliver to all our valued guests like you. It is always delightful to know that the efforts taken by the team to ensure the comfortable stay of our esteemed guests have been successful by reading such wonderful remarks.On behalf of all of us here at Halaveli, many thanks for your huge endorsement. We look forward to welcoming you back soon to our beautiful paradise. Constance Halaveli will always remain to be your Maldivian home and we are waiting for your next return. Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Louie Jay、vallejo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the best resort I have visited atm. The receptionists were really helpful and friendly (lily) . Great staff who knew how to serve the customers. The room was well equipped and the service was excellent(esp Rochelle from Jahazz) . The location of our room was absolutely perfect. Private pool is amazing, very clean and a very good place to relax and chill. The ocean view is SERENE! Million Dollar view in my opinion. Fantastic first time experience of the Maldives. Very friendly staff who want you to have an enjoyable and relaxed holiday. Very good and friendly roomservice. (Tafili) They go out of their way to provide the best service possible. We were particularly impressed by Jhune, Larry and Lily. Spa staff Raquel and Irene. The people who work in the resort are happy and have a great atmosphere within the team. Cant wait to share this experience to my Family n Friends .. Definitely will go back ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 30 日)
Dear Louie Jay,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for sparing your precious time to share your experiences with us and other travelers!It is heart-warming to know that we were able to offer you unforgettable emotions during your stay on our magical island. The entire team and I are thrilled that you have enjoyed your holiday and considered our beautiful paradise as one of the best resorts you have visited. Lily, Roshelle, Tafili, Jhune, Larry, Raquel, and Irene were all delighted to receive the compliments and appreciation from you. Your generous words mean so much to us and I strongly believe that the whole Halaveli family will be driven and encouraged more to provide the utmost quality service to all our distinguished guests like you.On behalf of all of us here at Halaveli, thank you once again for your heartwarming comments. We shall look forward to welcoming you back to Constance Halaveli for yet another unforgettable experience filled with endless "True by Nature" moments.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Vinicius

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 12 日)
Dear Vinicius,Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for sparing your precious time to share such a wonderful review with the highest rating!Your satisfaction is the best reward and will surely be an encouragement to all of us to keep striving to meet every need and expectation of our valued guests like you. It makes us proud to read how much you enjoyed our resort hospitality as well as your compliment about the professionalism and friendliness of our teams!On behalf of all of us here at Halaveli, thank you once again for your inspiring comments. We shall look forward to welcoming you back to our beautiful paradise for yet another unforgettable experience filled with endless "True by Nature" moments.Warmest regards,Tangi Le GrandGeneral Manager

8/10 (良い)

Marc

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Wir hatten eine sehr gute Zeit. Trotzdem haben wir das Gefühl, dass das Resort vor 8 Jahren exklusiver war. Es würde sich jedenfalls lohnen wieder zu kommen. Gratulation an das Personal. Bis bald.
2022 年 8 月に 13 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 27 日)
Sehr geehrter Herr Marc,Herzliche Grüße vom Constance Halaveli Maldives und vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns und anderen Reisenden zu teilen! Es ist schön zu wissen, dass Ihr Urlaub bei uns Spaß gemacht hat. Obwohl Sie schon Erfahrung auf den Malediven haben, haben Ihre Eerlebnisse bei uns einen bleibenden Eindruck hinterlassen, der Sie in unser kleines Paradies zurück geführen hat. Vielen Dank für die herzerwärmenden Worte; ich bin mir sicher, dass das gesamte Team durch Ihre Bemerkungen ermutigt wird, sich weiterhin zu bemühen, alle Bedürfnisse und Erwartungen unserer geschätzten Gäste wie Sie zu erfüllen. Es ist immer wieder schön zu wissen, dass die Bemühungen des Teams um einen angenehmen Aufenthalt unseres geschätzten Gastes zu garantieren erfolgreich waren, wenn man solche wunderbaren Bemerkungen liest. Im Namen von uns allen hier auf Halaveli danke ich Ihnen noch einmal für Ihre freundlichen Worte und wir freuen uns alle darauf, Sie bald wieder in unserem schönen Stück Paradies begrüßen zu dürfen! Constance Halaveli wird immer Ihr maledivisches Zuhause bleiben und wir freuen uns schon sehr auf Ihre nächste Rückkehr!Mit freundlichen Grüßen,Tangi Le GrandGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

ARMIN

2022 年 6 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nathalie

2022 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

shaghayegh

2022 年 5 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Olajire

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and beautiful property. Reception and customer service was exceptional. I will surely go there next time I go to Maldives
2022 年 5 月に 3 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 16 日)
Dear Olajire, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives! Thank you for sparing your precious time to share such a tremendous review with the highest rating! It is with utmost joy to read that you enjoyed your overall stay with us on our beautiful paradise. Our ultimate goal is to deliver true experience to our guests and always do our best to fulfil their desire. I am so grateful to know the genuine passion for hospitality that extended by our team members successfully made your stay memorable. We sincerely appreciate for the gracious comments you have left in regards to our team, facilities and services.Your satisfaction is the best reward and will certainly be an encouragement to all of us in continuously striving to meet all the needs and expectations of our valued guests like you. On behalf of all of us here on Halaveli, thank you once again for your kind words. We looking forward to see you again in the not-so-distant future as this motivates us in ensuring you will have another memorable and joyful holiday with us! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Doris

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ein Paradies auf Erden. Jeder Mitarbeiter kümmert sich 24/7 um das Wohlergehen der Gäste. Die Gästezufriedenheit steht hier im Fokus. Wir haben uns hier wiederholt wohl gefühlt uns sind auch nicht zum letzten Mal dort gewesen.
2021 年 12 月に 8 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 26 日)
Lieber Frau Doris, herzliche Grüße aus Constance Halaveli Maldives! Zunächst möchte ich mich noch einmal ganz herzlich bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns und anderen Reisenden zu teilen! Wir sind hocherfreut, Ihre großartige Bewertung zu lesen und Ihre Zufriedenheit ist unsere schönste Belohnung. Es ist schön zu wissen, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben; obwohl Sie ein Wiederholungstäter in einem Resort auf den Malediven sind, hat Ihre Erfahrung mit uns einen bleibenden Eindruck hinterlassen, der Sie dazu veranlassen wird, in unser kleines Paradies zurückzukehren. In der Tat hat uns Mutter Natur mit so viel gesegnet, was uns umgibt, und wir sind doppelt gesegnet durch ein erstaunliches Team von Menschen, die sich wirklich um Ihr Glück kümmern, während Sie bei uns sind. Eine solche besondere Anerkennung zaubert jedem von uns ein warmes Lächeln ins Gesicht und wir werden definitiv eine zusätzliche Leidenschaft in das setzen, was unser Team für alle unsere geschätzten Gäste wie Sie zu leisten versucht. Im Namen von uns allen hier in Halaveli danken wir Ihnen noch einmal für Ihren herzlichen Kommentar. Wir freuen uns darauf, Sie wieder im Constance Halaveli begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein weiteres unvergessliches Erlebnis mit unzähligen "True By Nature"-Momenten zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Hadi、Riyadh

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property itself, the staff, and the birthday design with roses on the bed
2021 年 11 月に 5 泊滞在
Tangi Le Grand General Manager からの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 30 日)
Dear Guest, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for sparing your precious time to share your experiences with us and other travelers! We sincerely appreciate for the gracious comments you have left in regards to our team member. Our ultimate goal is to deliver true experience and true service to our guests. Indeed, we have been blessed with Mother Nature's gifts and the amazing team of individuals who genuinely and sincerely care about your wellbeing. Your generous words mean so much to us and I strongly believe that the whole Halaveli family will be driven and encouraged more to provide utmost quality service to all our distinguished guests like you. On behalf of all of us here on Halaveli, thank you once again for your kind words and we look forward to welcome you back to our beautiful piece of paradise! Constance Halaveli will always remain to be your Maldivian home and we are awaiting for your next return! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Rossmery

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing experience! Will be returning. Thank you for an unforgettable birthday!
2021 年 10 月に 3 泊滞在
Warmest regards, Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 17 日)
Dear Ms. Rossmery, Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you once again for taking the time to provide such an inspiring feedback regarding your most recent stay with us! We have well received all your glowing remarks that you have shared with us and other travelers. All of us are sincerely touched by such wonderful praise for highlighting the impeccable hospitality and the amazing experiences during your stay with us. It is so rewarding to know that we have created magical moments and unforgettable emotions for you that will last for a lifetime. Your inspiring and detailed feedback has been fondly shared with the rest of the Team as a reminder of their contribution to your amazing holiday. Such positive sentiments leaves us a sensation of proudness and will definitely place additional passion in what our team strives to deliver to all our guests. On behalf of all of us here on Halaveli, many thanks for your kind words and we are all looking forward to welcoming you back again to our magical island on your next visit. Constance Halaveli will always remain to be your Maldivian home and we are awaiting for your next year return! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager

10/10 (非常に良い)

Katherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had an amazing stay at Constance Halaveli! The resort is beautiful and the staff are all amazing. Manish, Nishan, Hassan and Waheej all went above and beyond to make sure we were taken care of and had a great experience.
2021 年 9 月に 4 泊滞在
Tangi Le Grand General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 15 日)
Dear Katherine , Warm greetings from Constance Halaveli Maldives and thank you for sparing your precious time to share your experiences with us and other travelers! It such a joy to read the positive feedback about your amazing stay with us. Our ultimate goal is to deliver the true service to our guests and always do our best to fulfil their desire. I am so grateful to know that we have once again triumphed in exceeding our esteemed guest’s expectations. Manish, Nishan, Hassan and Wajeeh are our "True People" as well as the role models for our island culture who show an authentic passion for hospitality; always aiming to exceed our guest expectations. I am glad that they are getting such positive recognition for all their hard work and extra efforts. On behalf of all of us here at Halaveli, once again thank you for your huge endorsement. We looking forward to see you again in the not-so-distant future as this motivates us in ensuring you will have another memorable and joyful holiday with us! Warmest regards, Tangi Le Grand General Manager